... stare pisanie https://www.gg.pl/dysk/EOzzWrsdWGAPEezzWrscXfI/Screenshot_2021-01-19-17-19-12-207_com.android.chrome~2.jpg

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam tę fotografię z  wpisanymi w nią słowami, przypomniałam  sobie słowa Marii Czubaszek:

 

"Czasem, jak słucham niektórych polityków, to myślę sobie: Serio? To jest ten plemnik, który wygrał?"

 

Właśnie spadły mi eleganckie mitenki, bo przecież status zdradzieckiej mordy, gorszego sortu, kanalii, która współuczestniczyła w zamordowaniu pańskiego brata  - " do czegoś zobowiązuje"... wstyd mi jedynie, że ulegając emocjom -  zniżam się do poziomu nędznego bytu, któremu inni /jemu podobni/ przypisują  miano człowieczeństwa a nawet "nadczłowieczeństwa".

Dla mnie  Panie Jarosławie Kaczyński to właśnie Pan idealnie wpisuje się w ramy narodowej kanalii, nędznej kreatury, która winna jest śmierci nie tylko własnego brata i która bezpardonowo po jego trumnie - wdrapała się na swój partyjny  stołek.

Trudno nie przyznać racji  znanemu działaczowi, który powiedział, że jak już spotka się Pan ze swoim bratem, to Ten  napluje Panu w twarz.

Nigdy, choćby postawił Pan tysiące pomników i tysiącom ulic nadał nazwę - imienia Lecha Kaczyńskiego, nie zagłuszy Pan własnego sumienia/winy  smoleńskiej tragedii.

Na nic zdało się powoływanie idiotycznych  komisji  przez  psychopatę, który miał na to pańskie przyzwolenie a każdy z jego chorych aktów - sukcesywnie pogrążał polską gospodarkę... teraz, po cichu  chce Pan "ukręcić łeb" całej sprawie.

Takie przykłady "pańskich zasług" możnaby było mnożyć i mnożyć.

Jak nazwać kogoś, kto milionami nabija  kabzę toruńskiej swołoczy, która niewybrednymi epitetami obrzucała ś.p. Panią Marię Kaczyńską/jeszcze za jej życia❓

HAŃBA❗HAŃBA❗ I JESZCZE RAZ HAŃBA❗

Jak nazwać kogoś, kto wydaje miliardy na "narodową szczujnię"❓

Obie  te "narodowe inwestycje" są kosztem chociażby  ludzi chorych onkologicznie,  dziecięcej psychiatrii czy wspomożenia  rodzin a w większości przypadków matek samotnie wychowujących dzieci z głębokim upośledzeniem. 

Ale cóż o rodzinie, o trudach wychowawczych  może wiedzieć  samotny, sfrustrowany, psychopatyczny, chory z nienawiści i na władzę - ktoś taki, jak Pan. 

Ileż za takie niebotyczne pieniądze można byłoby  uratować przedsiębiorstw, prywatnych branż - wprowadzając w odpowiednim czasie stosowny stan klęski i  tworząc tarcze pomocowe, ilu ludzkim tragediom można byłoby zapobiec. 

Jedynie co rząd opanował fenomenalnie/ wprost do perfekcji/ to trzymanie na podorędziu tak zwanych tematów  zastępczych, które zawsze można wdrożyć w życie, gdy  rządowi pali się  grunt pod nogami, bo z niczym/bez machlojek/nie potrafi sobie poradzić... wtedy  wyciągane z zanadrza  erzace  -  tworzą idealną przykrywkę dla Waszej indolencji i innych niegodziwości.

Z resztą  wszystko jest "tzw"...  tzw. premier - machający rękoma,  dla uwierzytelnienia swoich  pustych słów, twierdzący, że za "miskę ryżu" ludzie zrobią wszystko, że  fenomenalnie poradziliście sobie z koronawirusem, bo dzięki Wam jest/był w odwrocie, tzw. bezobjawowy prezydent - kolejna narodowa HUCPA I HAŃBA❗

Ukoronowaniem wszystkiego jest tzw. TK pod przewodnictwem tzw. odkrycia towarzyskiego i uchwalona ustawa antyaborcyjna. 

Proszę zatem złożyć oświadczenie TK na sarkofagu brata...  kawalerze Kaczyński, uważający, że Polki powinny rodzić letalnie zdeformowane dzieci, którym /nieważne czy przeżyją godzinę, dwie a choćby  nawet dzień/ należy umożliwić przyjście na świat, szybko nadać imię/ochrzcić i godnie pochować.

Zdrowie i życie rodzącej to jedynie drobny szczegół, bo przecież będzie rodziła w hospicjum - trzymana za rękę, otoczona fachową opieką, do dyspozycji tzw. pokój płaczu a na dodatek dostanie za to 20 tys. zł... w tym momencie, przychodzi mi na myśl pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia 1989r w jednym z bałkańskich krajów i nie mam zamiaru przepraszać za swoje myśli❗

Mam nadzieję, że dożyję dnia  w którym  Pan i pańska świta  spadną z piedestału, bo jak mówił klasyk: najdłuższa żmija kiedyś mija.

Z wielką nadzieją oczekuję chwili w której NARODOWA  WSZARNIA   - spadnie ze strupa sączącej się rany, jaką PiS-owski rząd zadał Polsce.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (58)

  • pansowa 02.10.2021
    A testament napisałaś?
    Bo patriotyczno - nawracająca grupa już uzbraja pas szahida.
    Żeby nie było - ma zamiar przyspawać go do Twoich spodni.
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Puchaczu hu huuu
    ????? nebojim se, mam swoję tajną broń i w razie potrzeby nie zawaham się jej użyć?
    Dzięki, że wpadłeś... miło.
  • pansowa 02.10.2021
    Na szczęście nigdy nie wpadłem.
    Trójka chłopców była świadoma, bo z nadzieją polowałem na córkę (:
    A tekst je4st skrojony na moje poglądy i opinie to nie mogło mnie braknąć.
    Howgh!
  • ... do szuflady 02.10.2021
    pansowa hahaha... może w wnukach doczekasz się dziewusi?
    Normalnie rozczuliłeś mnie tym pozdrowieniem/ dziadek Sat Okh zawsze żywy ?
  • pansowa 02.10.2021
    ... do szuflady Na razie też siur jest (:
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Puchaczu?
    To ja Cię przebijam hahahaaa = dwa siury i 1,5 siuraczki/ 1,5, bo druga na półmetku dopiero.
  • pansowa 02.10.2021
    ... do szuflady Kurczę, podobno trzeba siekierę pod łóżko podkładać, aby w kroku było przerąbane!
  • ... do szuflady 02.10.2021
    puchaczu hahahaaa, ponoć wystarczy znajomość chińskiego kalendarza/cokolwiek to znaczy?
  • pansowa 02.10.2021
    ... do szuflady Siekiera chyba pewniejsza :)
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Puchaczu?
    Każdy sposób dobry, który prowadzi do celu...
  • pansowa 02.10.2021
    ... do szuflady Za późno mi powiedziano... (((:
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Puchaczu, nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło...
    Uśmiech zostawiam i dobrej nocy życzę ?
  • pansowa 02.10.2021
    ... do szuflady Ee tam... brakuje dziewczyny.
    Cześć.
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Puchaczu... jeszcze wszystko przed Tobą/no może za sprawą syna ?
    Serdeczności
  • pansowa 02.10.2021
    ... do szuflady jak sobie człowiek sam nie zrobi...
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Puchaczu???
    No jestem niekonsekwentna... ale są na tym portalu ludzie z którymi / dziwnym sposobem/ nie można się pożegnać - życząc dobrej nocy?
  • ... do szuflady, Jesteś płci żeńskiej - zapamiętać, myślałem że na odwrót.
  • ... do szuflady 03.10.2021
    yanko wojownik 1125
    Nie bardzo zrozumiałam...
  • ... do szuflady, No bo - widzisz, są dwie płcie, mężczyźni i kobiety, czasem hermafrodyci - też są. Ty sugestywnie przedstawiasz się jako kobieta. Teraz podobno jest też trans i zmiennie można być - no można, to jak kiedyś np. transwestyci? - może inaczej, ale zakładam, że mieścisz się w standardowym definiowaniu. Jeśli piszesz np. "zrozumiałam", to sugerujesz, iż jesteś płci żeńskiej - tak przynajmniej funkcjonuje to w moim odbiorze, więc zakładam, że jesteś kobietą. Po Twoim pojawieniu się tutaj, losowo założyłem, że jesteś mężczyzną - czyli osobnikiem płci męskiej, a więc przeciwstawnie do faktu (fakt zawsze jest autentyczny, to młodzi idioci teraz wymyślili fakt i fakt autentyczny), przeciwstawnie, czyli luźno w przewrocie, można określić, iż na odwrót, gdzie w tym przypadku, jest to domniemanie błędne. Biorąc poprawkę na pewne (the truth is) źródło, czyli Twą własną wypowiedź, w której się samo określasz płciowo i zapewne mentalnie, zakładam że mentalność płciowa i płeć, idą u Ciebie w parze (może błędnie, to wówczas będę korygował) stwierdzam, jak podaję, oraz próbuję utrwalić w procesie myślowym, w celu uniknięcia domniemanego kojarzenia błędnie.
  • ... do szuflady 03.10.2021
    yanko wojownik 1125 ???
    Komentarze pisałam póóóźną nocą a przede mną był jeszcze huk zaległej roboty, więc twojego "myślowego skrótu" o tej porze - moja szarzyzna już nie ogarniała. Dopiero teraz odczytałam Twój odpis i powiem Ci, że tłumaczenie - jak krowie na rowie, ubawiło mnie setnie?
    Nawet nie wiedziałam, że możliwymi są/w takich miejscach/ dylematy, typu - chłop to czy baba... ale niech tam...
    Jam Ci baba z krwi i kości, chociaż bardzo często wskakuję w portki... bo nie zawsze można liczyć na mężczyznę w sprawach choćby domowo remontowych?
  • Dekaos Dondi 02.10.2021
    Szuflandio:)
    Tekst przeczytałem. Ma swoją moc, jakby w poświacie emocjonalnej, w określonym temacie.
    A nawet więcej mocy, co można by określić metaforycznie:
    chętnie bym urżnęła głowę pewnej kaczce, ale czerniny z owej, bym za nic w świecie nie zjadła?
    Może tekst... ociupinkę rzecz jasna... skrajny, ale każdy ma prawo, do " opinii swej":)
    Nie mogę załapać zdjęcia:)↔Pozdrawiam:)?↔%
  • ... do szuflady 03.10.2021
    DeDosiu?
    Ciebie zostawiłam sobie na smak?
    No tak niechcący łodemknęła mię siem dawno zapomniana szufladeczka hej/ nawet nie wiem jaki kolor miała, ale nazwę ją sobie - "poświata emocjonalna" ?
    Co prawda jeszcze jestem "ścierwojadem", ale czerniny/mimo paru podchodów do niej/ nie jestem w stanie tknąć?
    No przecież wiem, że skrajność tego tekstu nie jest 'ociupinkowa' ... a za Twój 'dyplomatyzm' mogę jedynie podziękować?
    Świętymi Twoje słowa są = z tą ostatecznie zasłużoną sprawiedliwością?
    Nie bardzo tylko rozumiem, dlaczego nie załapałeś fotki/ mogę bardzo dokładnie opisać?

    Nieustające...
  • Dekaos Dondi 03.10.2021
    "... Do wysuwanego schowka poświaty emocjonalnej:)↔ Czerniny też nigdy nie jadłem.
    Żywiłem obawy, że mi podczas spożywania, skrzepnie
    i połamię sobie zęby↔ciućkając juszne karmelki
    W mym dawnym tekście o wampirach, też dziadek ciućkał i go wnuczka sztorcowała?
    Z Ciebie także niezła Dyplomatka:))
    Jeszcze pogrzebię przy zdjęciu:)↔Pozdrawiam:)?
  • ... do szuflady 03.10.2021
    DeDo???
    Biegusiem lecę /jeśli w gąszczu uda mi się znaleźć ciućkającego dziadziunia... na samą myśl gębusia mi się śmieje - chociaż nie wiem czy nie przedwcześnie???
  • Dekaos Dondi 03.10.2021
    Te kropki po prawej przy linku 1→to olać trza:)?
  • ... do szuflady 03.10.2021
    DeDosiu?
    "dwójkę" już łyknęłam????? a "jedynki" nie udało mi się otworzyć - dostaję wiadomość = niestety nie ma takiej strony/wiadomość opatrzona pomarańczowym logiem strony Opowi. (?)
  • ... do szuflady 03.10.2021
    DeDo?????
    Średniaczek jest po prostu śliczny, więc nie będę go olewać... ino niewidzialnom gumkom myszkom potraktowam unego???
  • ... do szuflady 03.10.2021
    *średniczek
  • Dekaos Dondi 03.10.2021
    Szuf↔Spróbuj teraz
    U mnie się otwiera:)
      https://www.opowi.pl/swieto-jedynego-kla-a37613/
  • ... do szuflady 03.10.2021
    DeDuś???
    Dzięki, ale ja już Cię przepatatajkowałam po całości??? i znalazłam w publikacjach (2017)...nawet zostawiłam znak bytności swojej???
  • Dekaos Dondi 03.10.2021
    Szufladko↔Jest jeszcze trzecia część. No chyba, że wymarałaś już?
  • Dekaos Dondi 02.10.2021
    Mój koment, nieco dyplomatycznym jest, ale wierzę w sprawiedliwość,
    Nie Tu – bo tu jej nigdy nie będzie– lecz Tam:)
    Każdy otrzyma to, na co zasłużył:)?↔zdaniem mym:)
  • Pan Buczybór 02.10.2021
    Słaby stan techniczny teksu, myślę, całkiem nieźle odpowiada frustracji, gniewowi i bezsilności wylewającym się z tego tekstu. Treści nie komentuję, bo co tu pisać, skoro wszystko to jest w jakiś sposób prawdą. Ogólnie niezłe, może do lekkiego dopracowania.
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Pan Buczybór?
    Dzięki za odwiedziny.
    Z pewnością masz rację = słaby stan techniczny.
    Oczywiście... wszystkie 'składowe', które wymieniłeś miały ogromny wpływ na cały tekst.
    Nie będę niczego poprawiała, bo to byłoby bezsensownym zabiegiem = tytuł mówi sam za siebie/stare pisanie w 'konkretnej formie i miejscu' więc byłabym nieuczciwą.
    Pozdrawiam
  • Shogun 02.10.2021
    Nic dodać nic ująć. Doskonale oddane to co czuje wbrew pozorom obecnie bardzo wielu ludzi w tym "pożal się Boże kraju"
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Shogun?
    Bardzo dziękuję za odwiedziny?
    Pozdrawiam
  • Jeszcze z dwadzieścia lat tej władzy - zaraz, na początku miało być trzydzieści - to chyba ze dwadzieścia cztery, ci co dożyją potem będą mieli Hołownię, bo on centruje na 2050.
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Yanko wojownik 1125 ?
    Dziękuję za wizytę.
    Pozdrawiam
  • Bogumił 02.10.2021
    Ten tekst przypomina przemówienie Adolfa Hitlera na zjeździe NSDAP na parę dni przed atakiem na Polskę. Identycznie jak tamte, pełen nienawiści i konfabulacji wyssanych z brudnego palucha.
  • Patriotę zbanowali?
  • Jestem w szoku albo mam urojenia. Stare profile wracają?
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Bogumile?
    Ubawiłeś mnie setnie i na tym zakończmy.
    Oczywiście jak najbardziej szanuję Twoje zdanie.
    Pozdrawiam
  • Bogumił 02.10.2021
    Jeżeli pogarda połączona z nienawiścią dla własnego państwa, wielkiej części narodu, która wybrała te władze w legalnych, demokratycznych wyborach i do Kościoła, który jest fundamentem oraz praktycznie założycielem i ostoją tego Państwa od jedenastu wieków jest dla ciebie powodem do śmiechu, to nie mam pytań co do stanu twojego mózgu.
  • pansowa 02.10.2021
    My o stan twojego już dawno nie pytamy :)))
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Bogumił ???
    Bez wątpienia tym odpisem sprawiłeś, że jutro będę miała potężne zajady... i za to przede wszystkim dziękuję, bo takie zajady to sama przyjemność...
    Dobrej nocy życzę.
  • Bogumił 02.10.2021
    Cechą kanalii, jest reakcja podobna do twojej.
  • Bogumił widzę, że odzyskałeś swój pierworodny nick. Pozdrawiam
  • Marek Adam Grabowski, To być może być sztuczny Bogumił, bo prawdziwy przed chwilą pisał jako Patriota.
  • yanko wojownik 1125 możliwe, dlatego jestem zaintrygowany.
  • pansowa 03.10.2021
    Bogumił Zapomniał się przelogować? :)))
  • Bogumił 04.10.2021
    Również pozdrawiam. Podziękuj Adminowi.
  • pansowa 04.10.2021
    Bogumił Na pewno dzięki niemu:)))
  • cos_ci_opowiem 02.10.2021
    Celinka już na swoim officialu? xD
  • Grain 02.10.2021
    Obłęd.

    Płaczliwy Hołownia, to pikuś.

    Gdzie jest minister zdrowia, a nawet WHO.

    Nieradzenie sobie z sytuacją polityczną należy wpisać na listę chorób - potylicznych.

    Muszę zacytować Panią Ewę K.

    ..Na portalach literackich nie ma normalnych."
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Grain?
    Dzięki za odwiedziny z 'wnioskiem racjonalizatorskim'.

    ..Na portalach literackich nie ma normalnych...

    Oczywiście, bo to specyficzne miejsca dla tzw. specyficznych wrażliwców.
    Pozdrawiam i dobrej nocy życzę.
  • Mam jak najgorsze zdanie o Jarku, ale uskarżanie go o winę katastrofy Smoleńskiej to gruba przesada. Właściwie mam już dość wykorzystywania politycznego tej tragedii przez obie strony. Pozdrawiam bez oceny
  • ... do szuflady 03.10.2021
    Marku?
    Dziękuję za to, że w ogóle zechciałeś przeczytać i zostawić jakikolwiek komentarz/absolutnie nieważne jest to, że bez oceny/, ale nie uwierzę, że nie zrozumiałeś zależności /kontekstu w jakim pisałam = chodzi mi o Twoje słowa: "oskarżanie go o winę katastrofy to gruba przesada...
    Wszyscy z pewnością mamy dosyć wykorzystywania tej tragedii i uważam, że teksty/wiersze o tematyce politycznej nie powinny "mieć wstępu" na portale literackie.
    Moją winą jest to, że tak dziecinnie dałam się wykorzystać niebotycznie wręcz chamską 'prywatą' przez osobę piszącą tutaj... z którą miałam styczność na innym portalu.
    KONIEC TEMATU❗
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania