Sto słów Nie umiałam wybrać

Stara wiedżma odwróciła się do mnie powoli. Jej zwaliste cielsko zafalowało nieprzyjemnie. Łypneła na mnie swoimi świńskimi oczkami. Cofnołem się w popłochu. Koszmarne wrażenie potęgował zapach zjełczałego tłuszczu. Miałem potworne mdłości, kiedy cofając się padłem na starą kanapę wiedziałem. Nic mnie już nie uratuje. Smród zgniłego oddech bezzębnej jędzy dostał mi się do nosa, Zamknąłem oczy .

- Chodź kochanieńki dokończymy nasz sexxxxx - Wysyczała - Zabiorę cię do gwiazd, zostaniesz astronautą.

Mój zdławiony krzyk rozniósł się echem po pokoju.

Kiedy otworzyłem oczy zegarmistrz czasu stał z małą klepsydrą w dłoni.

- Nigdy więcej mnie nie wkurwiaj ! bo inaczej ?!

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Galthar01 05.06.2015
    Pomysł na zmiksowanie wszystkiego w jedno bardzo ciekawy.
    Ale błagam, nie stawiaj spacji przed znakami interpunkcyjnymi!
  • Andromeda 05.06.2015
    Przepraszam za interpunkcję walczę z nią zajadle. Nigdy nie umiałam pisać poprawnie. A piszę od kilku tygodni w ogóle i jak się trochę zaczynam śpieszyć nie panuje nad tym kompletnie.
  • Galthar01 05.06.2015
    Spoko, luzik, nie musisz przepraszać . Ja mówię tylko, żebys poprawiła i pamiętała. Teraz już piszesz poprawnie :D
    Przed wrzuceniem przeczytaj tekst raz jeszcze i sprawdź błędy i czy dobrze się czyta.
  • Andromeda 05.06.2015
    Postaram się. Zawitałam tu żeby nauczyc się właśnie poprawnego pisania. Karzdy głos jest dla mnie ważny. Może kiedyś uda mi się pokonać moje demony przecinkowce .
  • KarolaKorman 05.06.2015
    Nie mogłam się powstrzymać i dałam 5, bo rozwaliłaś mnie tym szejkiem totalnie :)
  • xnobodyperfectx 05.06.2015
    Serio 5? "Zaczołem", " zamknołem"+ są powtórzenia. "choć"- gdzie powinno być " chodź". Bo nie mówi "podejdź do mnie chociaż" tylko "choć kochanienki" czyli ma przyjść. "Austronautom"- powinno być " ą", bo liczba pojedyncza. "Zegarmist"- a nie " zegarmistrz"? I nie ma czegoś takiego jak wielokropek z 5 kropek. :x Pomysł nawet fajny, ale są błędy.
  • Andromeda 05.06.2015
    Poprawiłam co się dało mam nadzieję nie tą nędzną marną że mi się kiedyś uda napisać epistołę poprawną . Mam pytanie z ilu kropek może być poprawny wielokropek bo niewiem i to nie jest żart serio.
  • xnobodyperfectx 05.06.2015
    Trzech. ;)
  • Andromeda 05.06.2015
    Dzięki muszę zapamietać wiele rzeczy .
  • Angela 05.06.2015
    Nie zwracałam uwagi na interpunkcje, pomysł na miks zachwycił mnie : ) 5
  • Andromeda 05.06.2015
    dziękuję bardzo mi miło.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania