...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Targówek dwa lata temu
    JESTEM TAM
  • Szpilka dwa lata temu
    Sorry, ale ja się na to nie piszę, bo tu za dużo czubków, z miejsca potraktują listę jako zmagania noblowskie i zaczną się niezdrowe licytacje. Poza tym, punkty są niemiarodajne, bo ocenia się według osobistych animozji, a nie według wartości literackiej, no i ocena w dużej mierze będzie subiektywna, bo kto z oceniających studiował poetykę, żeby dokonywać profesjonalnej analizy?
    Można oceniać według upodobań - podoba mi się i wyszczególnić dlaczego, ale znów się pojawi problem, czyli TWA ?

    Stawiam piątaka za inwencję, tacy ludzie bardzo potrzebni na portalu, żeby nudą nie wiało. Ciekawe pomysły miała Kigja, ale niestety chyba się stąd wyniosła na stałe, wcale się nie dziwię.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Masz rację. Ale zobacz. Na opowi jest mnóstwo ciekawych opowiadań, utworów, wierszy które po prostu są przykryte wielkim narzutem różnego typu mniej lub bardziej nieudanych prac. Taki właśnie ma charakter ten portal, że mamy się uczyć pisać, a nie bić po głowach, że ten czy tamten to grafoman.

    Trudno jest wyłuskać ulubione opowiadanie, wiersz pośród kilkudziesięciu tysięcy prac.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania