Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

SWIAT PŁONIE

Bóg klasnął w swe dłonie

Świat dziś płonie

Czy to ludzkości koniec

Łapie jakieś paranoje

Zatrzymaj się na chwile i popatrz wokół

Juz dawno gdzieś opuścił mnie spokój

Amazonka, Australia potem cały świat

Życie miało byc jak piękny kwiat

Dziś ten kwiat traci swoje barwy

A my w nim jak pasożyta larwy

Jak nic nie zrobimy będzie z nami krucho

Świat otuli nas smogu poduchą

Bóg juz cierpliwość do nas stracił

Patrzy jak traktujemy swoje siostry swoich braci

Ludzie są źli przestrogi idą na próżno

Zanim sie obudzimy będzie juz za późno

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • Cichy człowiek 30.01.2020
    Zrozumiałem przesłanie wiersza, za diabły nie rozumiem konieczności wstawiania tak banalnych rymów.
  • Shogun 30.01.2020
    Przesłanie trafione i aktualne. Podoba mi się.
  • bobik 30.01.2020
    Dziękuje za mile slowa
  • Kocwiaczek 30.01.2020
    To rap a rap musi być dosłowny. Nie można oczekiwać, że każdy będzie znał się na poezji. Moim zdaniem jeden z lepszych twoich tekstów. Krótko, zwięźle i na temat :) Nie wiem czy czytałeś zasady panujące na stronie (ja na początku nie- więc nauczyłam się na błędach). Na głównej pojawisz się maksymalnie 2x na dzień. Obowiązuje odstęp 24h co do minuty pomiędzy tymi udostępnieniami. Opublikowałeś już 16 utworów i część z nich zginęła w otchłani - widać je tylko na twoim profilu lub w kategorii gdzie mało kto zagląda. Jeśli chcesz być oceniany i móc dyskutować na temat swojej twórczości dodawaj dwa razy na dzień - więcej osób będzie widziało twoje treści. Pozdrowienia!
  • bobik 30.01.2020
    Mam świadomość ze nie każdy tu mnie będzie dobrze oceniał nawet nie licze na to. Pisze rap 19 lat wiec raczej żadna zła opinia mnie nie zgaśi. Pozdrawiam
  • betti 30.01.2020
    Nawet dla rapu taki rym jest wstydem, a wystawiany na portalu literackim tym bardziej.
  • bobik 30.01.2020
    Nie mam czego sie wstydzić to raz a dwa rap tez jest poezja tylko ze ulicy pozdrawiam
  • betti 30.01.2020
    Ze ulicy? Taki rap jest gowno warty. Albo zaczniesz się starać, albo daj sobie spokój... bo marnujesz czyjś czas.
  • Ant 30.01.2020
    Nikt nie każe ci czytać
  • betti 31.01.2020
    Ant nikt nie każe ci pisać, a jednak próbujesz... komentarze oczywiście, bo na więcej ciebie nie stać.
  • Angela 31.01.2020
    betti w regulaminie strony nic nie ma o tym, że musi koniecznie publikować. Zarzut chybiony, oddalony, proszę się rozejść :)
  • betti 31.01.2020
    Angela nie podniecaj się...
  • bobik 30.01.2020
    Kto ma zrozumieć przekaz to zrozumie kto nie ma to nie da rady. 19 lat pisze także taki wpis mnie nie zniechęci. Pozdrawiam
  • Pan Buczybór 30.01.2020
    Albo z interpunkcją albo bez.
    I popraw błędy.
  • bobik 31.01.2020
    Czytałem twój WRZUT Z AUTU ciekawe ale tez zauwazylem tam błędy. Pozdrawiam
  • Pan Buczybór 31.01.2020
    z dupy argument. Słuchaj, jeśli chcesz, żeby ktokolwiek traktował twoje teksty poważnie nie możesz popełniać takich prostych błędów.
    *w tytule powinno być "Świat"
    *potem brakuje ci ogonków i kresek: powinno być "łapię", "chwilę", "być", "już", "się".
    No, i jest jeszcze kwestia interpunkcji - takie samotne przecinki źle wyglądają, szczególnie jeśli chodzi o rap. Wygląda to po prostu niechlujnie, więc albo piszesz całkowicie bez interpunkcji jak wiersz wolny, albo piszesz zgodnie z zasadami interpunkcji, ze wszystkimi kropkami i przecinkami.
    Nie twierdzę, że tekst jest słaby, to nie moja bajka, ale błędy to błędy i trzeba je eliminować.
  • bobik 31.01.2020
    Akurat moje teksty to teksty piosenek są i dlatego jest tyle błędów takze za uwagi dziękuje ale w rapie czasem rymy sie rymuja jak sie je śpiewa. Miłego dnia postaram sie poprawić błędy
  • indri 31.01.2020
    To już mi się nie podoba. Widzę, że klimatoterroryści zrobili swoje. Propaganda działa. Leszcze wchodzą w sieć. Niedługo znienawidzą samych siebie że są niby zagrożeniem dla klimatu.
  • bobik 31.01.2020
    Ten tekst mówi o tym ze ludzie mają gdzieś tą ziemie, i jaka propaganda. Mowisz o mnie leszcz a kto tak naprawdę nim jest.
  • bobik 31.01.2020
    A w sieci jestem od dawna, lecz w tych czasach rządzi hejt i jak ktoś pisze dobrze to inni i tak zazdrości będą sie czepiac błędów, interpunkcji itd. Taki ten świat wiadomo słaby sie załamie, ale ja nie. Miłego dnia życzę.
  • indri 31.01.2020
    bobik nie mów że na forum literackim mowa o i interpunkcji jest hejtem. Bo nie jest. Ale ja akurat nie o tym.
  • indri 31.01.2020
    bobik piszesz że ludzie to larwy pasożyta. To się odstrzel skoro za takiego się uważasz. Zrobisz dobrze dla ziemi;))) matki ziemi;))) odciążyłam;)))
  • indri 31.01.2020
    Odciążysz -kor
  • Angela 31.01.2020
    bobik w tym wypadku nie ma mowy o hejcie, bo tekst zwyczajnie jest słaby. Nic go nie broni ani w formie ani treści.
    Radziłabym więcej czytać i uczyć się.
  • bobik 31.01.2020
    Przecież nie dbamy o ziemie. Mowisz ze mam popełnić samobójstwo? Nie jestem tchórzem.
    MATKA ZIEMIA JEST DUMNA ŻE, PO NIEJ STĄPAM. Miłego dnia
  • indri 31.01.2020
    Jak na larwę pasożyta którą nazwałaś rodzaj ludzki trochę dziwna ta duma;))))
  • bobik 31.01.2020
    A kim jest rodzaj ludzki niszczymy swiat, patrzymy tylko na siebie, nie pomagamy nikomu. Indri nie wiem czy ty specjalnie prowokujesz. Ja jak czytam nie które tu wiersze i opowiadania tez widzę że, pisza bełkot i bezsensu ale nie komentuje tego bo każdy ma prawo pisać co chce tyle.
  • indri 31.01.2020
    bobik jak możesz pisać że niszczymi, jak historia ludzkości to historia rozwoju, wynalazków, coraz nowszych stylów architektonicznych, ciekawych budowli publicznych, sakralnych czy mieszkalnych, że ludzie jeżdżą po świecie żeby to podziwiać. Każda kultura, coś wnosi we wspólny rozwój. W tym twoim komentarzu jest tak czarna wizja świata, że jestem przerażony, że ty w to naprawdę wierzysz, co piszesz.
  • bobik 31.01.2020
    Przecież na świecie dzieje sie źle wiec to nie moja wizja tyko wizja boga
  • indri 31.01.2020
    bobik co takiego złego konkretnie? Polska się bogaci, w całej Europie dobrobyt. Źle ci?
  • bobik 31.01.2020
    Ziemia umiera. Czy mi źle raczej nie pracuje na swój sukces. Zarabiam własnymi rękami. Wyszedlem z biedy. Dalem tu rade
  • indri 31.01.2020
    bobik w telewizji może umiera. W rzeczywistości żyje i żyć będzie do końca świata.
  • bobik 31.01.2020
    Wlasnie a my znikniemy.
  • indri 31.01.2020
    bobik każdy kiedyś umrze na pewno.
  • bobik 31.01.2020
    Wiem pisalem o tym w NIE ZAPOMNIJ
  • indri 31.01.2020
    bobik więc nie ma problemu.
  • bobik 31.01.2020
    Jednym sie podoba drugim nie. Tyle w temacie
  • Tjeri 31.01.2020
    Nie znam się na rapie, dlatego tylko mogę zgadywać, że w tego rodzaju piosenkach jeszcze bardziej od rymu, liczy się rytm dobry do muzyki. Oczywiście jako bywalec portalu literackiego, życzyłabym sobie czytać ambitniejsze rymy. Nie zmienia to faktu, że to chyba Twój najlepszy tekst. Forma mi nie leży, ale przesłanie ważne i prawdziwe. Człowiek jest jak wirus, niestety.
  • bobik 31.01.2020
    tekstów mam sporo wiem że rap nie wszystkim leży i że tu nie pasuje na tym portalu
  • betti 31.01.2020
    Tu wszystko pasuje, pod warunkiem, że z sensem i zgodnie z zasadami. Robisz błędy, wybierasz najprostszy, archaiczny rym więc nie dziw się, że obrywasz. Tu trzeba trochę pracy włożyć, mam wrażenie, że tego się boisz..
  • bobik 31.01.2020
    19 lat pisze rap zawsze wkladalem w to sto procent siebie. Nie boje sie poprostu to są teksty piosenek nie poematy i wiersze. Wiem ze są błędy staram sie poprawić.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania