Święto

(Co myślę, po oglądnięciu wczorajszego `Marszu Niepodległości` w Warszawie? Lepiej głośno nie wypowiem, gdyż te słowa są niecenzuralne...)

 

Już faszole znów ruszyli,

znów stolicę zadymili,

petardami i racami

nam mieszkanie podpalili.

 

Ktoś ich popiera,

swą władzą wspiera…

Czyż na nich wisi

wasza kariera?!

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (144)

  • Lotos 12.11.2020
    Też to wczoraj oglądałem, straszne, a ten organizator z deathmetalowym głosem i krzyżem? Też napisałem i opublikowałem tekst, bo nazywać to marszem patriotów? Coś nie tak w tym naszym kraju.
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    To już tragedia, na kim opierają się rządzący, Lotosie.
    PS. Jednak na portalu są tego zwolennicy - już jeden "odważny" ocenił...
  • Lotos 12.11.2020
    Zdzisław B. A tym się nie przejmuj, niech se oceniają. Psy szczekają karawana jedzie dalej.
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Lotos Tylko mnie śmieszą, sami sobie wystawiają ocenę. Podałem jako przykład ich "odwagi".
  • Lotos 12.11.2020
    Zdzisław B. No w końcu patrioci, ale tacy inaczej.
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Lotos Poprawiam - ich się zapisuje wyłącznie w cudzysłowie: "patrioci".
  • Pan Buczybór 12.11.2020
    Nie czytałem za bardzo o tym, co się działo, ale o podpaleniu mieszkaniu słyszałem. Mam nadzieję, że policja złapała lub niebawem złapie tych bandytów...
    Szkoda w ogóle, że w tak ważne święto trzeba się przejmować czymś takim.
  • Tjeri 12.11.2020
    Są filmiki ponoć. Zobaczyli, na balkonie wyżej, flagę strajku kobiet i tęczową. Padło coś w stylu "niech spłonie ta kurwa" i parę rac (czy czego tam) poszło. Faszystowska dzicz.
    Spłonęło mieszkanie Stefana Okołowicza, znawcy dzieł Witkiewicza.
    A Bąkiewicz bezczelnie kłamie, że płonął pustostan (jakby to w ogóle było jakiekolwiek usprawiedliwienie...)
  • Józef Kemilk 12.11.2020
    Tjeri Są filmiki (poszły trzy race - jedna wpadła do mieszkania). Są także już zdjęcia osób które to zrobiły. Tym samym, znaleźć, aresztować, postawić zarzuty i dać wyrok (np. publikacja wizerunku, prace społeczne, zakaz uczestnictwa z zgromadzeniach publicznych i oczywiście pokrycie strat i kosztów związanych z akcją gaszenia).
    No ale mamy państwo, gdzie nic się nie da, oprócz szczucia jednych na drugich.
    Potrzebujemy sprawnego Państwa, a nie nazywania ludzi faszystami (wszystkich bez wyjątku).
  • Tjeri 12.11.2020
    Józef Kemilk zapewne masz rację. Łatwo pogłębiać podziały. Ale rokrocznie na marszach idą ludzie, którzy nawet sami (kiedyś) "neofaszyści" o sobie mówili.
    Ale - racja. Nie ma co wrzucać petard słownych. A "element" powinno się wyłapać.
  • Józef Kemilk nie prace społeczne tylko pierdziel. Z terrorystkami nie można się cackać.
  • Józef Kemilk 12.11.2020
    Marek Adam Grabowski Marku, prace społeczne w hospicjum, w ośrodku dla narkomanów. Trzeba nauczyć tych ludzi życia, a nie do paki. Tam raczej im się nie polepszy.
  • Józef Kemilk akurat w pace też ich można czegoś nauczyć, natomiast tutaj mamy do czynienia nie z wandalizmem, lecz z terroryzmem, czyli wyjątkowo groźnym przestępstwem.
  • Józef Kemilk 12.11.2020
    Marek Adam Grabowski Czego można w pace nauczyć?
  • Józef Kemilk Nawet i prac społecznych, gdyż więźniowie je wykonują. Samemu na studiach brałem udział w warsztatach z więźniami i wspominam je bardzo dobrze.
  • Józef Kemilk 12.11.2020
    Marek Adam Grabowski Jakoś więzienie nie przekonują mnie. Pewnie niejeden już je zaliczył. Może masz rację, w sumie nie znam się.
  • Castor 13.11.2020
    Tjeri Piszesz ze nie warto przesadzac. Nie spłoneło mieszkanie (nie było to mieszkanie a pracownia) tylko rama drzwi balkonowych. Spłonęły banery przygotowane na wystawe i kilka reprodukcji. I tyle . Nie warto przesadzać bo staje sie niewiarygodnym. Oczywiście akt potępiam i mam nadzieję debila - prowokatora szybko znajdą.
  • Tjeri 13.11.2020
    Castor
    Nie mam pojęcia do jakiego mojego komentarza jest Twoja wypowiedź (nigdzie raczej o przesadzie nie pisałam). Natomiast rozumiem co masz na myśli i nie uważam by cokolwiek zmieniło co dokładnie spłonęło. Akt wandalizmu (to w sumie za słabe słowo) pozostał ten sam.
  • Castor tak, na pewno ten co rzucił, zrobił to, gdyż wiedział, że to jest tylko pracownia, gdyby to było czyjeś mieszkanie, to by nie rzucił. ?
  • Celina 13.11.2020
    Tjeri ale tysięcy aktów wandalizmu, przemocy, ataków na ludzi, napaści na msze święte, kościoły uczestniczek marszu tzw. kobiet nie potępiałaś, a tu się uczepiłaś jednego zdarzenia. W dodatku facet się pomylił, bo zamierzał podobno rzucić piętro wyżej w jakąś flagę profanującą to świętą, bo ktoś wyżej wywiesił prowokacyjny hitlerowski piorunek. Czyli de facto działał w dobrej wierze, bo hitlerowsko - faszystowskie symbole w sferze publicznej nie powinny wisieć. Skąd taka nierównowaga?
  • Celina W prawdzie piszesz do Tjeri, ale ponieważ się wypowiadałem w temacie, to ci odpowiem osobiście. Wielokrotnie tutaj potępiałem ekstremalne zachowania lewactwa, nazywając je terroryzmem.
  • Celina 13.11.2020
    Marku, Ty tak, wiem że potępiałeś, i to Ci się chwali, ale śmieszy mnie to czepianie się lewaków jednego zdarzenia i próba rozdmuchiwania go do niebotycznych rozmiarów, po obydwu stronach powinno to być potępione, zarówno zachowania terrorystyczne, jak i wulgarne słownictwo używane przez tzw. kobiety. W dodatku próbują czynić jakiś znak równości, gdy cały marsz niepodległości w założeniu i praktyce był imprezą spokojną, uczestnicy nie darli jap z nienawiści do nie wiadomo kogo, jak to się dzieje na marszach tzw. kobiet.

    No i ustalono już bezspornie że rzekomi kibice atakujący policję, to byli prowokatorzy, a nie uczestnicy marszu. Zresztą marsz był samochodowy, więc cywile piesi nie powinni w ogóle tam się znaleźć.
  • Tjeri 13.11.2020
    Celina nie smrodź.
  • Celina 13.11.2020
    Tjeri co za grzeczna i kulturalna odpowiedź.
  • Zdzisław B. 13.11.2020
    Celina
    No proszę - marsz był samochodowy, i (cytuję) "ustalono bezspornie że rzekomi kibice atakujący policję, to byli prowokatorzy...". Rozumiem, ustaliłeś bezspornie i objawiłeś "prawdziwą prawdę".
    Naprawdę w to wierzysz, czy tylko nie przyjmujesz do wiadomości?
    Uff... starczy. Szkoda pisać, kiedy prawda odbija się od ciebie jak piłeczka od betonowej ściany.
  • Celina 13.11.2020
    Zdzisław puść sobie filmy ze strajku swoich ulubionych tak zwanych kobiet, kilkaset aktów wandalizmu, napaści na ludzi, podpalenia, rzucanie racami w policję, niszczenie miejsc kultu, pomników, narodowych zabytków, wulgarne popisy oracyjne. Tam poszukaj bandytyzmu, bo tam on jest. Bez odbioru.
  • Castor 13.11.2020
    Marek Adam Grabowski a co to ma do rzeczy? Zajrzałeś w jego pusty łeb?
  • Castor 13.11.2020
    Tjeri Spalił mieszkanie a nadpalił drzwi balkonowe to jednak różnica. Co oczywiście nie zmienia faktu że ten kto to zrobił jest debilem do kwadratu.
  • Zaciekawiony 13.11.2020
    Celina "W dodatku facet się pomylił, bo zamierzał podobno rzucić piętro wyżej (...) Czyli de facto działał w dobrej wierze, " - gdyby udało się im spalić mieszkanie z flagą to byś się cieszył, Bogusławie?
  • Zaciekawiony Bogusławie? Chyba Bogumile?
  • Castor ty chyba zajrzałeś skoro, wiesz iż zdawał sobie sprawę, że to tylko pracownia, więc rzucać można.
  • Castor 13.11.2020
    Marek Adam Grabowski Nie chce być niegrzeczny ale nie zrozumiałeś tego co napisałem.
  • Shogun 12.11.2020
    Jak zawsze w punkt. To jest dramat, co się dzieje na tym marszu co roku. Zamiast święta ku czci odzyskania ojczyzny, święta solidarności, mamy pokaz bandytyzmu i chuligaństwa pseudo "patriotów". Skandal, po prostu skandal.
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Serce się kraje, kiedy się widzi tak obchodzone "Święto Niepodległości", które powinno wszystkich Polaków łączyć,a nie być pretekstem do burd i siania nienawiści :(
  • Shogun 12.11.2020
    Zdzisław B. święta prawda. Serce boli, dusza krwawi widząc to wszystko. Czy kiedyś zastaniemy inny obraz?
    Miejmy nadzieję.
  • kigja 12.11.2020
    https://m.youtube.com/watch?v=exTjoUo1P0I

    Wnuki NKWDzistów?
  • kigja 12.11.2020
    Kiedyś to było lepiej...
    Jeden kraj, jeden wróg, jedno bijące serce.

    A teraz?
    :-/
  • Shogun 12.11.2020
    kigja nic się nie zmieniło, tylko "wrogów" więcej :(
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Kigja, podobnie było w II RP, za sanacji w latach 30-tych. Tyle że nawet wtedy rząd nie był zbyt pobłażliwy dla faszystów. Zdelegalizował ówczesny Obóz Narodowy-Radykalny - bezpośredniego poprzednika dzisiejszego ONR (o tych samych symbolach, logo i faszystowskim programie).
  • Zdzisław B. Najciekawsze jest to, iż przed wojną ONR był przeciwko temu świętu, z resztą jak cała opozycja. A święto znieśli nie komuniści (jak mylnie się mniema), lecz rząd Londyński.
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Marek Adam Grabowski Zgadza się. "11 Listopada", jako święto, sanacja wprowadziła dopiero w 1937 roku, kiedy zaczęto rozpowszechniać kult "Dziadka" (gdyż tego dnia w 1918 przejął władzę w odradzającym się naszym państwie).
    Wcześniej święto "Odrodzenia Polski" obchodzono w zasadzie w pierwszą niedzielę po 11 listopada. Każdy więc mógł się identyfikować, niezależnie do którego dnia się odwoływał (powstawały wcześniej, już od końca października 1918, lokalne i regionalne ośrodki władzy polskiej).
  • Tjeri 12.11.2020
    A cóż się dziwić jak organizatorzy wchłonęli agresywne bojówki. Łyse łby (nie obrażając nieideologicznie łysych) porosły, niektórzy przywdziali garniturki, krawaciki i bawią się w politykę..
  • Lotos 12.11.2020
    A ten ich organizator, talent marnuje, powinien ryczeć w deathmetalowym zespole.
  • Tjeri 12.11.2020
    Lotos albo do filmu... Kategoria "aktor charakterystyczny".
  • Lotos 12.11.2020
    Tjeri hahaha, może by miał szansę na Złotą malinę.
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Tjeri, Lotos
    Taa... bardzo charakterystyczny. Odwołujący się do symboli sprzed ponad trzech czwartych wieku w Europie...
  • Pasja 12.11.2020
    Jaki pan taki kram. Tylko szkoda tych niewinnych ludzi, którzy ucierpieli. Patrioci z krzyżem na piersiach.
    Pozdrawiam
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Dawniej zbrodniarze wisieli na krzyżach. Teraz krzyże wiszą na zbrodniarzach.
  • Szpilka 12.11.2020
    hej, faszole flaszki w dłonie,
    dziś wychlamy se za Polskę, co nie?
    potem flaszką w babę jakąś,
    pewnie femi jest lub blachą ?
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Nie tylko flaszki, ale
    Narkotyki też znaleźli.
    ... a odwołują się do syna
    z ojca, z zawodu cieśli.
  • Szpilka 13.11.2020
    Zdzisław B.

    się kołtunów namnożyło,
    jeden z drugim strzępi ryło,
    Bogiem gębę se wyciera,
    jak nie kibol to megiera ?
  • Zdzisław B. 13.11.2020
    Szpilka

    Kołtun to ma dobre życie,
    po co w szkole uczyć mu się?
    W rękę wziąć kij, w ryło walnąć,
    "Jam obrońcą wiary" wrzasnąć.
  • Szpilka 13.11.2020
    Zdzisław B.

    kołtun żyje zajefajnie,
    bo to życie jest na łajnie,
    a na łajnie przecież ciepło,
    więc niestraszne żadne piekło ?
  • Zdzisław B. 13.11.2020
    Szpilka

    Nie poczuje kołtun smrodu.
    On nie wyjdzie bez powodu
    gdyż mu dobrze, gdyż w tym cieple
    żadna myśl mu nie wycieknie.
  • Józef Kemilk 12.11.2020
    To jest właśnie jedno ryzyk uczesnictwa w demonstracjach. Grupa huliganów zrobi zadymę, a taki Zdzisław wszystkich nazwie "faszole". Odpowiedzialność zbiorowa zawsze w cenie.
  • Tjeri 12.11.2020
    Józef, na pewno większość ludzi szła we właściwych celach. Jednakże szeroko pojęci "organizatorzy" to nie baranki. Mówiąc delikatnie.
  • Józef Kemilk 12.11.2020
    Tjeri Zazwyczaj politycy to nie baranki. Tutaj reguła się potwierdza.
  • Tjeri 12.11.2020
    Józef Kemilk - ja tu nie tylko dzisiejszych polityków miałam na myśli. Ale regularne bojówki.
  • Józef Kemilk 12.11.2020
    Tjeri Tego typu "imprezy" zawsze przyciągają różny element. Tak samo jak władza przyciąga pewne grupy ludzi. Rolą państwa jest natomiast niedopuszczenie do burd, a jeżeli już one będę to wyłapanie i osądzenie sprawców.
    Niestety obawiam się, że dążymy do demokracji modelu francuskiego, czyli tydzień stracony, jak nie spłonie kilka samochodów, nie zostanie zdemolowanych parę sklepów i nie zostanie pomazanych kilka budynków włączając w to kościoły i zdewastowanych parę pomników.
  • Tjeri 12.11.2020
    Józef Kemilk
    Oby nie. Ale może i tak być. Bo władza, która zachęca do burd (wezwanie Kaczyńskiego), wspiera kiboli i bojówkarzy, sama do tego dąży.
    Czasem wydaje mi się, że to się skończy wojną domową. Podsycanie nienawiści - po obu stronach - wychodzi wszystkim znakomicie.
  • Tjeri 12.11.2020
    Józef Kemilk
    Oby nie. Ale może i tak być. Bo władza, która zachęca do burd (wezwanie Kaczyńskiego), wspiera kiboli i bojówkarzy, sama do tego dąży.
    Czasem wydaje mi się, że to się skończy wojną domową. Podsycanie nienawiści - po obu stronach - wychodzi wszystkim znakomicie.
  • Józef Kemilk 12.11.2020
    Tjeri Zawsze kij ma dwie strony. Akcja obrony Margot (zapadła z kilkoma innymi osobami działaczy pro life), bo została aresztowana. Murem stanęli za chuliganem/ką. W ogóle nie rozumiem bezradności Państwa. Za brak maseczki jakaś kobieta spędziła kilka miesięcy w areszcie (zapomniano o niej?), a za wandalizm to chyba nic nie grozi, to samo dotyczy pobicia.
  • Józef Kemilk 12.11.2020
    Tjeri Dlatego też twierdzę, że należy się trzymać z daleka od demonstracji. Jak ktoś zna psychologię tłumu to zrozumie. Po co mieć później jakieś problemy (prawne, zdrowotne, czy też wizerunkowe)
  • Tjeri 12.11.2020
    Józef Kemilk
    Niby tak. Ale ciężko to wyważyć. Od trzymania się z daleka blisko do bierności i znieczulicy. Jeśli na tym wychowamy dzieci, to następne pokolenie już w ogóle nie będzie miało z czego wybierać liderów - i to będzie jego najmniejszy problem.
  • Józef Kemilk 12.11.2020
    Tjeri Są inne działki, gdzie można być aktywny. Szeroko pojęta pomoc (hospicja, schroniska itp), działalność społeczna, sport. A demonstracje, czy na pewno są potrzebne? Może i tak, ale generują ryzyko, moim zdaniem niepotrzebne, no i często eskalują napięcie.
  • Józef Kemilk dokładnie; samemu mam zamiar zostać wolontariuszem w hospicjum. Jeśli natomiast komuś nie podoba się rząd, to nich wyrazi to przy urnie.
  • Celina 12.11.2020
    Tja przyłączyły się uczestniczki prowokatorki marszu ekhm .. kobiet.
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Celino&Bogumile, jak czytam, stosujesz zasadę "to nie moja ręka!" krzyczy złodziej.
    Taa... prowokatorki. To sobie oglądnij i odsłuchaj oryginalne filmiki (na youtube znajdziesz) z tego rzucania petardami i podpalenia mieszkania. Zwłaszcza okrzyki "prowokatorek". Dziwnie męskie głosy "Nie gasić! Niech spali się ta k...!).
    PS. Nie wierzę i tak, abyś to przyjął. Od ciebie każdy argument, niezgodny z utwierdzonym poglądem, odbija się jak piłeczka od betonowej ściany.
  • Celina 12.11.2020
    Zdzisław B. a co prowokator miał krzyczeć, niech żyją wolne waginy, nie udawaj że nie wiesz, jak się robi prowokacje. Zresztą na tych rzekomych marszach kobiet pełno facetów, jak się dobrze przyjrzeć fotkom. Całe miejscowe aktywy komuchów, peowców, peeselowców i podobnego badziewia spędzone dla robienia tłumu. I z tego aktywu się w całej Polsce udało wygnać na ulice góra 400 tysięcy, z tych co na Rafia głosowali dziesięciu milionów. Na jednym marszu w Wawie o rejestracje tv trwam na multipleksie były jednorazowo 300 tysięcy osób. Na normalny marsz narodowców przychodziło ostatnio prawie 200 tysięcy. Więc z czym do ludzi.

    A jak ci Zdzichu w Polsce przeszkadzają tak bardzo narodowcy, to proponuję wyjechać do Brukseli. Tylko proszę nie implementować tego brukselskiego śmiecia tutaj.
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Celina Ośmieszaj się dalej. Nie będę maczał palców.
  • Celina 12.11.2020
    Zdzisław B. cóż ci tak narodowcy przeszkadzają? Masz przodków przywiezionych na ruskich pancerzach, że Polskę masz w d.? A może przeszkadza ci hasło Polska dla Polaków?

    Z informacji, które można znaleźć na różnych południowoafrykańskich portalach wynika, że biali farmerzy zabijani są przez czarnych w niezwykle brutalny sposób. Najczęściej tracą życie zastrzeleni, ale ponieważ wcześniej doznają okrutnych tortur, szybka śmierć wydaje się być wybawieniem. Czarnoskórzy oprawcy przypalają swe ofiary papierosami lub żelazkiem, wlewają im gorącą wodę do gardeł, a kobiety, córki, żony, noworodki gwałcą na oczach mężów. Mówi się też o obdzieraniu dzieci ze skóry albo paleniu ich żywcem.

    Tego chcesz w Polsce?
  • Akwadar 12.11.2020
    Zdzisław B. olej go gościa, bo to jakiś schizol
  • Onyx 12.11.2020
    Zdzisław B. Akwadar dobrze mówi
  • Celina 12.11.2020
    Akwadar daleko, i nie twoja rodzina, to można olać. Cytuję tylko zdanie, które niedawno napisała pasja.
  • Akwadar 12.11.2020
    Celina to idź i walcz tam, o tamte rodziny, wykaż się... chyba że daleko i to jednak nie twoje rodziny. Ja o swoją zadbam tutaj, kiedy przyjdzie czas, bez zbędnego gadania i bicia piany, po męsku, bez przebierania się i chowania w damskie ciuszki.
  • Celina 12.11.2020
    Akwadar no ty przecież uwielbiasz hasło Polska dla Afrykanów.
  • Akwadar 12.11.2020
    Celina co ty wiesz, co ja uwielbiam? To samo mogę powiedzieć o tobie:
    Celina no ty przecież uwielbiasz hasło: Żeby życie miało smaczek raz dziewczynka raz chłopaczek!
  • Celina 12.11.2020
    Akwadar te twoje dowcipy dobre są do poziomu umysłowego tutejszych dziewiętnastolatków, więc sobie daruj wysiłek.
  • Akwadar 12.11.2020
    Celina te twoje dowcipy dobre są do poziomu umysłowego tutejszych dziesięciolatków, więc sobie daruj wysiłek.
  • Celina 12.11.2020
    Akwadar wracaj do kobył i wałachów.
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Akwadar, Onyx - wiem. Ale czasem trzeba zareagować nawet na wpisy schizola.
  • Akwadar 12.11.2020
    Celina masz rację, wolę towarzystwo tych pięknych i dostojnych zwierząt, niż takiego zaplutego zakapiora z popegeerowskiego rynsztoka.
  • Akwadar 12.11.2020
    Zdzisław B. idę do swoich uroczych koni, tym samym kończąc wymianę zdań z ciemniakiem.
  • Shogun 12.11.2020
    Akwadar daj sobie spokój z betonem, szkoda słów na niego. Lepiej pójść i wychylić szklaneczkę rudej ;)
  • Akwadar 12.11.2020
    Shogun lubię jak się Cselina... obnaża ;)
  • Shogun 12.11.2020
    Akwadar heh, cóż i tak wszyscy wiemy "jaka" jest ;)
  • Szpilka 12.11.2020
    Lepiej być człowiekiem, który głośno przeklina
    niż małym, cichym skur...nem ?

    https://demotywatory.pl/4582226/Lepiej-byc-malym-cichym-czlowiekiem-niz
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Szpilka, i jeden mi się nasuwa...
  • Szpilka 13.11.2020
    Zdzisław B.

    Czasem głośno zakląć i księdzu się zdarzy, bo to jest życie, a my tylko ludźmi ?

    Po mszy Jasio podchodzi do księdza i mówi:
    - Pańskie kazanie było zajebiste!
    - Synu! Nie możesz tak mówić!
    - Ale Pańskie kazanie było naprawdę zajebiste!
    - Synu, opamiętaj się póki możesz!
    - Było tak zajebiste, że postanowiłem dać 1000 zł na kościół.
    - Pier*olisz?!

    ***

    Przed kościołem popsuł się płot, więc ksiądz go naprawia. Przy naprawianiu tego płotu gromadka dzieci przyglądała się temu. Ksiądz pyta:
    - Co, patrzycie jak się wbija gwoździe?
    Oni odpowiadają:
    - Nie, słuchamy co ksiądz powie, gdy ksiądz uderzy się w rękę.
  • Zdzisław B. 13.11.2020
    Szpilka Ot i życie zawsze wyglądnie zza pazłoty niby-cywilizacji w sytuacji hmm...nieoczekiwanego zdarzenia czy kryzysowej ;)
  • Szpilka 13.11.2020
    Zdzisław B.

    Hahhahahaha, zobacz, jaki ten życiowy, hahahahaha, aż się popłakałam ze śmiechu:

    "Udało mi się załatwić dyspensę od biskupa na seks przedmałżeński. Wcale nie było to trudne. Zadzwoniłem do niego o trzeciej w nocy i spytałem co sądzi na temat materialistycznej wizji świata w świetle teorii tomistycznej. Odpowiedział - pier**l się koleś i nie zawracaj głowy!"
  • Zdzisław B. 13.11.2020
    Szpilka
    :)))
  • Rymy proste, a ostatnie wers nawet się nie rymuje. Mogę to nawet zaakceptować jako żarcik, ale uważam, że dla równowagi należało by teraz napisać coś dowcipnego np. o strajku Julek. 3
  • Tjeri 12.11.2020
    Ależ się rymuje ;)
  • Szpilka 12.11.2020
    Marek, nie o samym strajku, za to o Julce ?

    Ten, kto oko tu przymyka
    i na fakty, i na prawdę od Rydzyka,
    tego świśnie Julka młoda,
    a on zwali się jak kłoda ?
  • Szpilka ? Chyba jednak przeceniasz Julkę.
  • Szpilka 12.11.2020
    Marek

    W żartach wszystko jest możliwe i tego się trzymajmy ?
  • Szpilka Prawda ?
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Marek Adam Grabowski
    W tego typu "rymowanych komentarzach", pisanych na żywo, często nie stosuje się wyszukanych wersów, tylko właśnie proste. Ostatni wers też się rymuje (zastosowałem w tych dwóch strofach: rymują się wersy: 1. 2. i 4. Trzecie wersy się nie rymują).
  • Zdzisław B. Już zauważyłem. Wspiera i kariera. To rzeczywiście rym, chociaż częstochowski. Ja szukałem rymu między wisi i kariera.
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Marek Adam Grabowski Nie ma sprawy.
    Dlaczego proste rymy - już pisałem powyżej.
    Pzdr.
  • Tjeri 12.11.2020
    Marek Adam Grabowski
    Znów się wtrącę - sorki :)). To prosty rym, niewyszukany, ale nie częstochowski (no to określenie zarezerwowane jest dla dokładnych rymów gramatycznych).
  • Tjeri Być może źle używam określenia. Poezja to nie mój target.
  • kigja 12.11.2020
    Mnie podoba się układ rymów?
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    To i mnie się podoba :)
  • Castor 12.11.2020
    Bardzo to słabe. Propagandówa nie do poprawienia.
  • kigja 12.11.2020
    Celina nakarm kota.
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    kigja Ile on&ona ma jeszcze fałszywych kont?
  • Castor 12.11.2020
    kigja tobie też odbija?
  • kigja 12.11.2020
    Zdzisław B.

    Chyba sporo.
    Teraz używa konto Celina.
    Nie rozumiem tygo bytu.
    Nie wiem po co to wszystko i w jakim celu?
  • kigja 12.11.2020
    Castor

    Tak właśnie odpisałaby Celina vel Bogumił.
  • Castor 12.11.2020
    kigja Nie wiem co by kto by odpisał. Wiem ze wlazłaś tam gdzie Cię nikt nie prosił. Włożyłaś nos w niewłaściwe miejsce. Poza tem schizofrenia paranoidalna daje się leczyć.
  • kigja 12.11.2020
    Castor

    hihihi
    Przypominasz mi również byt zwany Misiek, który twierdził, że Misiu M to jego brat bliźniak?

    Jedno jest pewne - macie źle w głowach.
  • Tjeri 12.11.2020
    kigja tamten Kastor pisał się przez "k".
  • kigja 12.11.2020
    Tjeri

    Naprawdę?

    Czyli to jest zupełnie ktoś nowy?
    A jakoś znajomo agresywny...?
  • Akwadar 12.11.2020
    kigja kastora zbanowano, więc... ;)
  • Tjeri 12.11.2020
    kigja
    Myślę, że Castor po prostu nerwowo odpowiedział na niezrozumiałą, z jego punktu widzenia, wypowiedź. :)
    Przynajmniej mam taką nadzieję...
  • kigja 12.11.2020
    Akwadar

    Więc nie mógł zmartwychwstać...
  • Akwadar 12.11.2020
    kigja ;)
  • kigja 12.11.2020
    Akwadar :)))
  • kigja 12.11.2020
    Tjeri

    Znam kogoś, kto podobnie nerwowo reaguje i entuzjastycznie odsyła interlokutorów do psychiatry....

    Ale ten ktoś obecnie bawi czytelników na innym portalu xD
  • Tjeri 12.11.2020
    kigja domyślam się kogo masz na myśli.
  • Castor 13.11.2020
    kigja uważasz ze zeragowałaś nienerwowo? Jesteś bez winy?
  • kigja 13.11.2020
    Castor

    Ja nie zareagowałam nerwowo.
    I daj mi już spokój. Nie chce mi się z tobą pisać.
  • Castor 13.11.2020
    kigja też jak pisałem byłem spokojny :D
  • kigja 13.11.2020
    Castor

    Weź się już odczep i nakarm kota.
  • Castor 13.11.2020
    kigja Jednak nie mozesz - musisz mieć ostatnie słowo. Myslisz ze jak Ty karmisz koty to inni też? ;D
  • kigja 13.11.2020
    O, rany, co upierdliwy typ!
  • Castor 13.11.2020
    kigja To Ty mnie zaczepiłaś a nie ja Ciebie. Tak lubisz sobie poudawać? :D
  • kigja 13.11.2020
    Castor

    Byłam pewna, że to kolejny nick Bogumiła.
    Okazało się, że nick Bogumiła pisany był przez literkę K-astor i został zbanowany.

    Z mojej strony to była pomyłka nic więcej.
    Proszę o niekontynuowanie rozmowy.
  • Celina 12.11.2020
    Jeśli chodzi o wartość artystyczną, to przyłączam się do przedpiścy, wymękolone raczej na siłę, słabiutkie warsztatowo.
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Celina&Bogumił - pisz dalej.
    PS. Skup się na swoich. Może się poprawisz.
  • Onyx 12.11.2020
    Dobre. Nie muszę nic innego mówić, wiersz już wszystko powiedział
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Komentarz zrozumiały. Pzdr.
  • laura123 12.11.2020
    No cóż, nie tylko narodowcy szli w Marszu, ja też. Co prawda w Rajdzie. Niemniej z tego, co widzialam szły rodziny z dziećmi, mnóstwo par trzymajacych się za ręce i ogólnie dużo młodych ludzi. Pseudokibice też i bojówki Antify.
    Także wpychanie wszystkich do jednego worka, to daleko idąca przesada.
    Rozumiem jednak, że sama obecność na Marszu wystarczy, by nazwać mnie "faszolem". Można i tak, skoro to midne w pewnych kręgach.
    Oceny nie wstawiam, nie chcę obniżać średniej dla tego "dzieła"
  • laura123 12.11.2020
    modne - korekta
  • Zdzisław B. 12.11.2020
    Bez komentarza - Ilustracja do wiersza dla Celiny&Bogumiła oraz laury123
    (foto Mikołaja Kiembłowskiego z wczorajszego "Marszu Niepodległości" w Warszawie):
    https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s261x260/125346751_3619229994787430_5491555138059150838_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=2&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=KYeBITAa8iMAX8aYQyl&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&tp=7&oh=0744fbcc2c1c4688492b3dd3920e0ef6&oe=5FD24BD5
  • laura123 13.11.2020
    https://zyciestolicy.com.pl/dzialacze-antify-przyznaja-sie-do-prowokacji-pod-empikiem-juz-wczoraj-ostrzegalismy/
  • Zdzisław B. 13.11.2020
    Taak? Złodziej woła łapać złodzieja? To sobie na tej "stronie" poczytaj trochę niżej.
    PS. Zbyt dobrze znam metody tworzenia takich fejków: "to nie my, to oni!". Może się domyślisz, jak tworzy się takie fałszywe "newsy" kto tam faktycznie był itd. Jeżeli dalej nie wierzysz, to spytaj się byle jakiego komputerowca, jak tworzy się takie fałszywki.
    Bez odpowiedzi,.
  • laura123 13.11.2020
    https://epoznan.pl/news-news-111321-na_fredry_zaatakowano_obroncow_kosciola_uzyto_noza

    To też fałszywka?
    Gdy arakuje Antifa, to falszywki, tylko narodowcy, to prawda. Masz swoją prawdę, chociaż wątpię czy dotrze.
  • Zaciekawiony 13.11.2020
    Po wszystkim raniony chłopak stwierdził, że w sumie to nie widział noża w niczyjej ręce i nie jest w stanie wyjaśnić w jakich okolicznościach został ranny.
    Z kolei w większości miejsc "obrona" wyglądała tak, że nie było przed czym się bronić, bo marsz przechodził obok.
  • Zdzisław B. 13.11.2020
    Zaciekawiony

    "- Obroniliśmy kościół. Wśród naszych było trzech lekko rannych.
    - A wśród lewaków?
    - Nie przyszli.".
  • laura123 13.11.2020
    atakuje - korekta
  • Celina 13.11.2020
    żebyś nie wiem jak kręcił i cudował
    prawdy nie zdołasz zafałszować
    żebyś nie wiem jak bluzgał i obrażał
    próżno iluzję sobie stwarzasz
    żebyś nie wiem jak kłamał i
    na próżno nienawiści jadem strzykasz
    bo my stoimy po stronie cywilizacji życia

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania