Pokaż listęUkryj listę

Szalony Dondi i Literkowa zapraszają wszystkich Opowijczyków do zabawy ze słowem.

Po raz pierwszy w tym Nowym Roku ogłaszamy Konkurs.

Literkowa wraz z Dekaosem Dondi, zwycięzcą poprzedniej edycji zapraszają do Bitwy na słowa.

 

Wystarczy napisać wiersz lub prozę poetycką, wrzucić na Główną, a link umieścić w wątku na Forum.

Temat główny: Co w moim życiu sprawia - lub by sprawiło - największą radość?

Temat dodatkowy: Możliwość wpływu zawiedzionego zaufania, na dalsze życie. (można powiązać z głównym, ale niekoniecznie)

Termin pisania konkursowych wierszy upływa 21 stycznia (poniedziałek) 2019 - do północy, ale nie musisz się martwić jeśli nie zdążysz... przedłużymy.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (103)

  • Florian Konrad 08.01.2019
    to się powinno chyba ogłaszać na forum, nie w dziale z powiadaniami...
  • Neurotyk 08.01.2019
    Do tej pory ani admin ani inni nie mieli jakichś wątpliwości z tym związanych — Twoja jest chyba (?) pierwsza. Jeśli będzie ich więcej, zastanowimy się.

    Dzięki
  • Florian Konrad 08.01.2019
    Na wszystkich innych portalach tak jest - ogłoszenia, obwieszczenia np o konkursach lądują na forum, w dziale z wierszami - wiersze, w dziale z prozą - proza. Tu jest pomieszanie, w dziale z opowiadaniami publikowane są ogłoszenia i wiersze, które opowiadaniami w żadnej mierze nie są. NIE, ŻEBYM SIĘ CZEPIAŁ, ale mnie to zaskoczyło na wstępie. Nie jestem służbistą, ale proponowałbym o posegregowanie, usystematyzowanie przestrzeni wspólnej, w której publikujemy prace. Wszak - nie trzymamy, przynajmniej nie wszyscy, skarpetek w kuchennej szafce z przyprawami, ani np części samochodowych pod poduszką :) Wszystko powinno mieć swoje właściwe miejsce.
  • Na forum nie wszyscy wchodzą, a zabawa jest dla wszystkich chętnych opowijczykow, według mnie to dobre rozwiazanie, że temat pojawi się na głównej. Mogą się dowiedzieć o zabawie wszyscy, nawet ci nowi użytkownicy, a ci „starzy” których to nie interesuje widząc w tytule „Literkowa” bedą mogli z automatu to sobie omijać.
    Czyli ja jestem za.
  • Pasja 08.01.2019
    Maurycy i to jest argument. Ja też uważam, że Forum nie odwiedzają wszyscy Opowijczycy. To tylko Zaproszenie.
  • pasja ja po sobie wnoszę, na forum zajrzałem pierwszy raz może z pół roku mojej obecności tutaj i nawet jak widziałem literkowe, to myslalem że to dla profesjonalistów, czy jakichś innych asów. Także niech ludziska maja szanse na rozwój.
    Czasem ich teksty wiszą miesiącami bez komentarza, a oni nie wiedza dlaczego, w literowych uczestnicy przaktycznie z automatu komentują współuczestników i to jest szansa dla początkujących właśnie, aby dowiedzieli się co jest dobrego, a co niekoniecznie w ich pisaniu. Czy to wierszy czy prozy.
  • Florian Konrad 08.01.2019
    Jeśli ktoś nie wchodzi na forum - mniejsza o powody - to jego wola i naprawdę nie widzę powodu, by dla tych osób publikować ogłoszenia o konkursach w dziale Spis opowiadań. Moim zdaniem powinien on być tym, co mówi jego nazwa - spisem opowiadań właśnie. Nikt wszak nie wydaje Biblii, tomiku wierszy Miłosza, książki kucharskiej, telefonicznej, Talmudu i nowel Sienkiewicza W JEDNEJ KSIĄŻCE, W JEDNYM TOMIE . Do języka potocznego przeniknęło z reklamy powiedzenie: "Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego". Publikujmy w dziale Spis opowiadań ...opowiadania. Nie walczę. Postuluję grzecznie jako nowy użytkownik. Zrobicie jak będziecie chcieli.
  • Neurotyk 08.01.2019
    Florian Konrad, postulat jest jak najbardziej zasadny. Dokładnie jak napisałeś – Opowi trochę przypomina warsztat z częściami samochodowymi, gdzie w szafkach znajdziesz gnijącą marchewkę :), Jednym się podoba, innym mniej.

    Tak, ogłoszenie na stronie głównej, która służy do wyświetlania opowiadań i wierszy nie bardzo z czymkolwiek tam licuje.

    Widziałbym możliwość przypinania wątków na forum, ogłoszeń, działów – nie widzę.

    Widziałbym dział ogłoszenia na głównej – nie widzę.

    aczkolwiek...

    nic nie stoi – oprócz lenistwa/uporu/niechęci admina – na przeszkodzie, by wnieść wniosek formalny, w którym prosimy o cuś takiegoś.

    Może Nuncjusz się tym zajmie?

    Halooo

    Dziękujemy Florianie za wszczęcie dyskusji – zawsze coś się urodzi.

    PS

    Kontrargumentem jest, że w spisie opowiadań/wierszy może być coś oznaczone kategorią "inne".

    Czy ogłoszenie może być tym "innym"? Może może.
  • Neurotyk 08.01.2019
    Pisałem to ja, Neurotyk.
  • Florian Konrad przyjąłem Twój punkt widzenia, Ty znasz mój. Jak będzie to mi rybka tak naprawdę.
    Ja tylko szukam plusów dodatnich, i wiem, że ci co sie zajmują literowymi robią to za Bóg zapłać w dobrej wierze.
  • Neurotyk 08.01.2019
    Maurycy Lesniewski, nie prawda – Piotr płaci nam latem świeżymi jagodami. Zimą tylko robimy za darmola.
  • Neurotyk :)
  • Nuncjusz 08.01.2019
    sory, ale ja już mam dość użerania się z adminem, z tą pomyłką
    Niech ktoś inny się zajmuje szarpaniem z nim o każdą błahostkę
  • Neurotyk 08.01.2019
    Nuncjusz, ja z kolei nie mam czasu. Stawiam na nogi nowy wspaniały portal.
  • Nuncjusz 08.01.2019
    Tiaaa powodzenia
  • Aisak 08.01.2019
    nue wszystkie portale muszą być jednakowe.

    O
    P
    O
    W
    I

    może się wyróżniać.
  • Aisak 08.01.2019
    nie wszystkie portale muszą być jednakowe.

    O
    P
    O
    W
    I

    może się wyróżniać.
  • Florian Konrad 08.01.2019
    na minus?
  • Aisak 08.01.2019
    Florian Konrad
    na
    in plus.
  • Neurotyk 08.01.2019
    Jak Florian dowie się o Literkowych Dyplomach to maskara...

    :D
  • Neurotyk 08.01.2019
    Albo o ogłoszeniach Trenigu Wyobraźni :)
  • Dyplomy mozna publikować jak Florian nie bedzie patrzył :)
  • Neurotyk 08.01.2019
    Maurycy Lesniewski, hehehehehehehehheheheheheheheheeh :D
  • Neurotyk 08.01.2019
    Florian, jak już się nabijamy, to życzliwie, żebyś wiedział :)
  • stefanklakson 08.01.2019
    Mi też się strasznie tekst podobał!
  • Neurotyk 08.01.2019
    Czytałeś bez zrozumienia, Stefanku.
  • Florian Konrad 08.01.2019
    Nie widzę powodu, by robić ze mnie jaja.
    Naraziłem się? bo zasugerowałem, by był tu porządek, a nie: wchodzisz w dział Spis opowiadań - a tam 1/4 stanowią ogłoszenia, wiersze,majtki, łyżka od koparki Waryński, gaźnik starego trabanta, przeterminowana kiełbasa... JEŚLI ŻYCZLIWIE SIĘ (ze mnie) NABIJAMY - TO OKEJ. ale po co? zasugerowałem porządek i zostaję wydrwiony? co z wami? ........a teraz przepraszam - mam wódkę schłodzoną i nie zawaham się jej użyć. Żegnam się. Posegregujecie tematy na stronce, czy nie - nie moja broszka, jam nie moderator. Żegnam się i idę na drinka. Pozdrawiam kolegów i koleżanki po piórze.
  • Nuncjusz 08.01.2019
    daj se z tym spokój, albo sam się przekonaj. Pisz na Kontakt do admina i tam z nim gardłuj. To nie nasza wina, że jest jak jest
    Baj
  • Neurotyk 08.01.2019
    Florian, tak, mogłeś odczuć drwinę, niezręczne były żarty – chciałem żartem przełamać lody...

    Więc już mnie poznałeś.

    Mam nadzieję, że oprócz żartu, zwróciłeś uwagę na moją inną, tym razem merytoryczną odpowiedź.

    Zdrowie, też robię drinka.
  • Florianie nie jesteś pierwszym, który zwraca na pewien, nazwijmy go, artystyczny nieład, tu na opowi. Przeważnie jest tak, że albo przyzwyczaja się nowy opowijski nabytek do rozwieszonych majtochow na sznurku od snopowiązałki i innych, tego typu rzeczy które zdążają się tylko tu i nigdzie indziej ( za to kochamy opowi) albo zjada ich własna zgryzota. Jak to mówią, kijem opowi nie nawrócisz, wiec wypij za nasze zdrowie i uszy do góry :)
  • Neurotyk 08.01.2019
    Maurycy Lesniewski, to prawda. Tylko może bez kija tego, bo widzę, żeby Florian taki trzymał w ręku. Bardzo merytorycznie i spokojnie pisze.
  • Neurotyk 08.01.2019
    bo nie widzę, żeby
  • Neurotyk to miał być ten od Wisły, kij znaczy, zdecydowanie bardzo metaforyczny.
  • Neurotyk 08.01.2019
    Maurycy Lesniewski, nadałeś temu metaforycznemu kijowi wielką realność, wciskając go w dłonie Floriana, gdy ten trzyma bukiet białych róż.
  • Neurotyk bo jestem wspaniałym „poetą” to nie moja wina, że mam aż taki talent.
  • Neurotyk 08.01.2019
    Maurycy Lesniewski, twój metaforyczny kij od zawracania Wisły pomylił mi się z realnym batem do nawracania :)

    Moja wina :)
  • Nuncjusz 08.01.2019
    To jest Opowi z niepełnosprawnym umysłowo adminem, to i tak cud, że dajemy tu jakoś radę
  • To prawda.
  • Neurotyk 08.01.2019
    Florian, Nuncjusz uzmysławia i przypomina nam, że o wszystko trzeba prosić admina - nie ma tu innej moderacji, aniżeli wląściciel portalu - niejaki pan Piotr.
  • Aisak 08.01.2019
    Żył kiedyś Piotr...
    a potem został Świętym,
    jak nasz admin!
    Yuppi!
  • Florian Konrad 08.01.2019
    Nie proszę Admina, piszę do Użytkowników, by byli rozważniejsi, by publikowali ogłoszenia na forum. Nie proszę Admina o przeniesienie tychże ogłoszeń na forum. Nie apeluję. Nie zależy mi, nie spędza mi to snu z powiek, moje serduszko nie krwawi widząc to. Stwierdzam jedynie fakt, że jest tu nieporządek. A teraz naprawdę pa, nalewam drinka.
  • Neurotyk 08.01.2019
    Florian, zdrowie.

    Dodam tylko, że sens ogłoszeń na głównej, razem z opowiadaniami, nadała praktyka, nie – jakaś teoria.

    To na razie jest po prostu praktyczne i jesteś pierwszą osobą, która wolałaby organiczny porządek. Dlatego taka żywa dyskusja.
  • Florian Konrad 08.01.2019
    ale ta praktyka jest niewłaściwa, wszak w zakładce Spis opowiadań - powinny się znajdować jedynie opowiadania, nie ogłoszenia, czy części do simsona
  • Neurotyk 08.01.2019
    Florian Konrad, praktyka niewłaściwa, ale sprawdzona w boju :)
  • Ritha 08.01.2019
    Ja uważam, ze ogloszenia Literkowej w formie publikacji sa jak najbardziej ok.
    Zbyteczna drama.
  • Neurotyk 08.01.2019
    Kobieta wszystko nazywa dramą – z powodu swej emocjonalności.

    Nadaje cechy wielkich emocji schludnej dyskusji :)

    Za to je kochamy lub nienawidzimy. Zależy od pory dnia :).
  • Ritha 08.01.2019
    I nocy :)
  • Neurotyk 09.01.2019
    Ritha I nocy ;)
  • stefanklakson 08.01.2019
    Jeśli o mnie chodzi, to najbardziej mi się podoba, że utwór kończy się słowami otuchy i nadziei: "jeśli nie zdążysz... przedłużymy".
  • Dobry utwór musi mieć porządne zakończenie w końcu :)
  • stefanklakson 08.01.2019
    Maurycy Lesniewski Dokładnie, Maurycy!
  • Pasja 08.01.2019
    Witam wszystkich w imieniu Literkowej
    To ja jestem sprawcą tego bałaganu. Panie Florianie jeśli Pan marzy o porządku i ładzie, mogę przekazać pałeczkę i poprowadzi Pan Bitwy zgodnie z prawem.
    Pozdrawiam
  • Nuncjusz 08.01.2019
    weź się nie wygłupiaj nawet. To że jedna osoba bóldupi nie powinno od razu oznaczać rejterady z podkulonym ogonem. Wszyscy bronimy tego naszego obyczaju, jakim jest publikowanie ogłoszeń na głównej
  • Nuncjusz 08.01.2019
    a prawo stanowimy MY
  • Nasze opowi, nasze zasady, nasza Pasja!
    Pasjo Twoje pomysły dodają życia tym zabawom i nikt by Ci na pewno nie dorównał w zapale, którym ty poświęcasz sie dla dobra ogółu.
    Podyskutować można, cóż jeden nieświadomy głos przy reszcie opowi.
    Człek chce dobrze ale nie zna jeszcze tutejszych realiów.

    Także Pasjo spokojnie.
  • Pasja 08.01.2019
    Maurycy dzięki za otuchę, ale nie czuje się w tym jakoś nadzwyczajną osobą... jest to forma zabawy i my wszyscy w niej uczestniczymy. Pozdrawiam
  • Florian Konrad 08.01.2019
    Nuncjuszu- bóldupię, jak to chamsko nazwałeś, bo postulowałem zaprowadzenie elementarnego porządku? Jesteś niewartym odpowiedzi trollem, wyjątkowo chamskim zresztą. "rejterada z podkulonym ogonem" - poprzez usystematyzowanie wątków? Trollujesz, rozwalasz ten portal, cynicznie bronisz chaosu i burdelu. Jesteś na poziomie domagającego się atencji nastolatka.
    Chciałem grzecznie, nie da się - okej. Zatem - nie powiem, co myślę o tobie i podobnych szczeniackich zagrywkach. Bez odbioru. - Florian. Trzeźwy.
  • Pasja 08.01.2019
    Nuncjusz dzięki za aprobatę. Jest dobrze, ale może być lepiej.
  • Nuncjusz 08.01.2019
    Florian Konrad dla mnie jesteś nadętym bucem. Lepiej się wyloguj po prostu, jak ci coś nie pasuje
  • Florian Konrad 08.01.2019
    pięknie piszesz, Nuncjuszu. braw, kultura, wysoki poziom. Pozwoli Waść jednak, że zostanę? :)) Że nie podporządkuję się nakazowi Acana? :)
  • Nuncjusz 08.01.2019
    To była dobra rada, nie nakaz. Nikt tu nikogo do niczego nie zmusi
  • Florian Konrad 08.01.2019
    Pozwoli Acan, że tę radę zbędę i pożyczę Waści równie rychłego,a pernamentnego zamilknięcia. oby do Waści województwa internet nie dochodził.
  • Nuncjusz 08.01.2019
    Niedoczekanie Twe :)
  • jolka_ka 08.01.2019
    Niech zostanie w obecnej formie, być może nie jest to umieszczone w odpowiednim miejscu, ale tym sposobem dotrze do większości.
  • sensol 08.01.2019
    "miała kiedyś faceta, Florian mu było na imię, wkładała jego bieliznę i rękę do spodni w kinie"
  • Florian Konrad 08.01.2019
    mam się odnieść co do takich, żałosnych bzdur? wolne żarty
  • Aisak 08.01.2019
    chłopak ze zdjęcia wydaje się fajnym koleżką,
    opis na profilu zwala z nóg,
    ale komenatrze, to pisze chyba wujek Marian.
  • Karawan 08.01.2019
    Florian Konrad
    Rozumiem, że neurotyczny sposób bycia Nuncjusza podrażnił Twoje ego. Niepotrzebnie! Moja sugestia: Posiedź, popatrz, pobądź - przywyknij (lub nie), a dopiero na ostatku eksponuj swoje ja. Są tu i dzieci i Dzieci (choć niby dorośli), są i dorośli. Są grafomani i tacy co może mogliby coś napisać, ale nie wiedzą z której strony się do tego zabrać, a uczyć już się im nie chce ( vide piszący te słowa). Ten portal generalnie jest tolerancyjny i faktycznie niemoderowany co musi powodować, że osobniki niektóre nie szanują logiki, bo tak im jest wygodniej. Żonatyś? to wiesz, że wszyscy w życiu tak robimy mimo, że twierdzimy że tylko inni. Moja sugestia - więcej luzu, bo jeśli zaczniesz się obrażać na każde nieprzemyślane odezwanie - zabraknie Ci Ciebie. ;)
  • sensol 08.01.2019
    ledwo przylazł, a już mękoli i ustawia wszystkich po kątach. a że to nie tak, a tamto nie siak, że tu trzeba tak, a tam, to nie tego. gumofilców dobrze nie zdążył wytrzeć, pewnie wycieraczka krzywo leży, waciaka nie zdjął, na gwoździu nie powiesił, a już cały w pretensjach.
  • Karawan 08.01.2019
    Delikatności postuluję! Delikatności! Wszak co dopiero wszedł był!
  • Florian Konrad 08.01.2019
    sensolu- wytrzyj klawiaturę, bo ją ospermiłeś
  • Canulas 08.01.2019
    Znowu jakiś pierdolnik na froncie czy Puszczyk ma syna?
  • Ritha 08.01.2019
    :DD

    no wreszcie, Canu, dzizas
  • sensol 08.01.2019
    ciągnij gówno przez rurkę
  • sensol 08.01.2019
    ciągnij gówno przez rurkę florian
  • Ritha 08.01.2019
    sensol xdd
    domyslilam sie

    sensol to kark czy grdyka, nie daje mi to spokoju :( musze wiedziec!
  • Canulas 08.01.2019
    Ritha, spokój mję tu. O co awantura, że aż taką plejadę gwiazd przywiało?
    Tak przewijam wasze komunikaty i widzę, że pojawia się często facjata Pana w kubełku
  • Ritha 08.01.2019
    Can, wyrazam jedynie aprobate dla Twego humora ktorego bylo brak jak słunka we listopadzie

    a gryzą sie o jakies pierdolety
  • marok 08.01.2019
    Plejada gwiazd? No to mnie tu nie mogło zabraknąć
  • Canulas 08.01.2019
    Ritha, już czytam. Eeee, ludek zapytał i został wzięty na kopiszcza. Bez sęsa, ale może za mocno obmarzłem, bo nie chytam przewodniej myśli.
  • Ritha 08.01.2019
    Canulas nie czytalam polowy tego, tyz nie chytam
  • stefanklakson 08.01.2019
    Canulas Puszczyk ma syna jest śmieszne. Ha ha
  • sensol 08.01.2019
    Ritha po uszach poznasz
  • Ritha 08.01.2019
    sensol nie poznam! probowalam :/ nie rozumim tego zdjecia
  • Ritha 08.01.2019
    Szyja to jest!
    tak obstawiam
  • sensol 08.01.2019
    Ritha zuch! trafiłaś
  • Ritha 08.01.2019
    sensol jeeee :>
  • Canulas 08.01.2019
    sensol - wszystko na zdjęciu jasne. Odchylenie jak trza, tylko kielicha brak.
  • Ritha 08.01.2019
    Mi jednak chwile zeszło :/ Myslenie przestrzenne - brak.
  • sensol 08.01.2019
    Ritha to dobrze. foto miało być ze zmyłką i się udało.
  • sensol 08.01.2019
    can - co robić. jutro dzien powszedni. praca praca praca
  • Canulas 08.01.2019
    W sumie to tak mógłby wyglądać wampir w 80% przemieniony w łysego nietoperza
  • stefanklakson 08.01.2019
    Chciałbym mieszkać w Kalifornii.
  • stefanklakson 08.01.2019
    Czekam na wiatr, co rozgoni
    Ciemne skłębione zasłony
  • Ritha 08.01.2019
    to też jest zabawne, punkt dla kalaksona
  • stefanklakson 08.01.2019
    Ja już tak mam Ritho, że mi coś przychodzi zabawnego do głowy :)
  • Ritha 08.01.2019
    stefanklakson bardzo dobrze, pielegnuj te sklonnosć
  • 00.00 08.01.2019
    Szaleństwo z tytułu na Was spłynęło. ;)
  • Pan Buczybór 08.01.2019
    ehh, że też nie macie, co robić...
  • Aisak 08.01.2019
    to szyja?
    wogle sie nie zastanawiałam. myslałam, że to po prostu łysa czacha.
    oszukali mnie!
  • sensol 08.01.2019
    niepotrzebnie się przyznałem. cały efekt jak krew w piach...
  • Ritha 08.01.2019
    Moja wina :(
  • stefanklakson 08.01.2019
    Q: W opowiadaniu ma być motyw zimy czy ma wystąpić wieczna zima np. w jakimś zdaniu? Czy ma wystąpić po tytule? O co chodzi?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania