Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Szatan

Tekst usunięte ze względu na niezgodny z prawem brak możliwości usunięcia konta.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (86)

  • Akwadar 21.02.2022
    Jestem oburzony! ;)
  • Ale że uczyniłam cię tytułowym bohaterem utworu, czy że co? :)
  • Akwadar 21.02.2022
    błękitnypłomień a tak dla zasady się oburzyłem, pominę, że szargasz moje imie na daremno :)
  • Wcale nie na daremno, bo dla eksperymentu.
    I w piekle se posprzątaj, zanim mnie wysztywni permanentnie, bo ja lubię jak porządek jest w miejscu, w którym przychodzi mi spędzać większość czasu - a wieczność chyba można zakwalifikować, jako "większość czasu".
  • Akwadar 21.02.2022
    błękitnypłomień spoko, porządek nieporządku masz zapewniony :))
  • Akwadar A jamniczki bedo i jakie drynki z palemko?
  • Akwadar 21.02.2022
    błękitnypłomień rudej nie zbraknie, płomyków i wesołości wszelkiej ;)
  • Akwadar Ej weś! Aż tak nie nagrzeszyłam, żebyś mnie jakimiś rudymi torturował. Browary ogarnij i winiawki jakie, Lucjan.
  • Akwadar 21.02.2022
    błękitnypłomień to się obada, gdy dostanę pełny wykaz twoich grzeszków :)
  • Akwadar Przeczytaj sobie moje teksty pod kątem poprawności lingwistyczno-literackiej, to znajdziesz tam wszystkie :)
  • Akwadar 21.02.2022
    błękitnypłomień młyny piekielne mielą wolno, na wszystko przyjdzie czas
  • Akwadar Czyli na razie mogę drzemać spokojnie... I czekać aż się piekło rozpęta...
  • Cicho_sza 21.02.2022
    Aż wylazlam zza meblościanki ? No to żeś uczyniła utwór o charakterze siejacym ferment ? Żyję, żyje, info Ci posłałam ?
  • Jusz pacze
  • pansowa 21.02.2022
    Apage Satanas!!!
  • Alpage może? Bo Apagą to się raczej nie nawalimy.
  • pansowa 21.02.2022
    błękitnypłomień może być, skoro ateiści wyznają szatana?
  • pansowa Też się zdziwiłam, ale człowiek podobno uczy się całe życie...
  • Się z satanistami idziemy napieprzać, że nam obiekt kultu zajumali?
  • Opalony Ernest 21.02.2022
    Od kiedy ateiści wierzą w istnienie szatana?
  • pansowa 21.02.2022
    Tak nam tu wczoraj wyrocznia objawiła.
  • Narrator 21.02.2022
    Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem :)
  • Widzę, że wiara w narodzie ostatnio eksplodowała :)
  • MartynaM 21.02.2022
    Yano jest ateistą, ale wierzącym... w szatana. Jak się chce można wszystko... a tak na serio, to trochę gowniany tekst. Prowokować trzeba umieć...?
  • Dziękiuję za fidbek, Martynko - całuski!
  • MartynaM 21.02.2022
    Napiszesz bardziej przekonująco? Z siłą wodospadu, żeby coś poruszyło, a nie jakaś żenadką jedziesz... miej litość.?
  • MartynaM Nie piszę na zamówienie, tak że przykro mi, ale musisz do kogoś innego się zwrócić. A litości to ja już od dawna nie mam - ale jak się lepiej poznamy, to mogę Ci powiedzieć, gdzie i w jakich okolicznościach została uśmiercona. ?
  • MartynaM 21.02.2022
    błękitnypłomień, we mnie bardzo dużo litości, jsk się lepiej poznamy, podzielę się z Tobą.?
  • MartynaM Dzxiękuję bardzo, ale dla mnie litość to zbrodnia, tak że zachowaj to dobro dla potrzebujących. Dziękuję jednak za dobre chęci, będzie czym u Akwasia brukować.
  • yanko - czy wierzy? "sprawa jest przegrana, nie ma boga i szatana", to po prostu wyimaginowany yankowy przyjaciel.
  • MartynaM 21.02.2022
    yanko wojownik 1125 nie wylamuj się... w coś musisz wierzyć, inaczej piekło zanarznie...?
  • MartynaM 21.02.2022
    *zamarznie
  • A właśnie, muszę Akwasiowi przypomnieć, że jak będzie sprzątał, to żeby kaloryfery odpowietrzył, bo ja ciepło lubię.
  • Moim skromnym zdaniem: jeden wielki gniot - do kosza, nie wiem skąd u wtórnych grafomanów przekonanie, że zjedli wszystkie rozumy jak mysz kościelna w bajce Ignacego Krasickiego i jeszcze mają bezczelny tupet własnymi gniotami zaśmiecać ranking - licząc na tani poklask głupców, autor zapewnie nie wie nawet co to jest Szatan, więc: pomogę biednemu autorowi - Szatan to imię królewskiego diabła - upadłego anioła i wcale nie jest groźny jako byt nadprzyrodzony, dodam jeszcze hierarchię królewskich diabłów:

    - Antychryst,
    - Lucyfer,
    - Szatan,
    - Mefistofeles,
    - Belzebub,
    - Amadeus,

    reszta: to demony, kończąc: serdecznie pozdrawiam Szatana i wykop tego, na miłość boską, wtórnego grafomana!

    Łukasz Jasiński
  • Łucek, ale ty masz zjechaną psychikę :)
    Jak nie masz co robić, to naucz się może odmieniać liczebniki porządkowe, albo poprawnie używać interpunkcji. A jak cię takie wyzwanie przerasta, to zrób to, co umiesz najlepiej - pokaż dupe.
    Do widzenia się z panem.
  • Akwadar 21.02.2022
    błękitnypłomień on te komenty to robi kopiuj-wklej hi, hi, hi
  • Narrator 21.02.2022
    Szanowny Panie Łukaszu
    Powinieneś okazać więcej wyrozumiałości Autorce. Już tutaj jeden pan niegdyś komentował, że prawdziwych Mickiewiczów na tym portalu nie ma.

    Poza tym, jak sam dobrze wiesz, życie jest straszne i trzeba się napić podczas pisania :)
  • Narrator A trzeba, co już Hemingway zauważył, a King podchwycił :)
  • Wielce Szanowny Panie Narratorze,

    jak najmocniej pragnę podziękować za łaskawe zwrócenie uwagi, jakby inaczej, jak najbardziej najskromniejszej - mojej osobie, mianowicie: nie wiem jakiego rodzaju płci jest podmiot liryczny, więc: zgodnie z zasadami pisowni języka polskiego używam prawidłowej formy - męskiej, natomiast jeśli chodzi o moją wyrozumiałość, to: na nią trzeba zasłużyć, podobnie jak na zaufanie, jednocześnie: serdecznie zapraszam na kolejne teksty mojego autorstwa - "Nowy Porządek Świata" i "Istota szacunku" - z wiadomych przyczyn są one poza stroną główną, dodam: proszę łaskawie zwracać uwagę na datę publikacji, ja, jako najbardziej najskromniejsza osoba nie stoję w miejscu, tylko: cały czas ewoluuję do przodu.

    Z ogromnymi wyrazami szaczunku
    Łukasz Wiesław Jan Jasiński herbu Topór
  • Akwadar Nie wiem, jak on coś robi i szczerze to chyba nie łaknę tej wiedzy. Ubawiłam się najbardziej tym, że wydaje mu się, że ja z wywieszonym ozorem przed tzw. "rankingiem" waruję, zaciskając kciuki, żeby tylko jeszcze jeden koment więcej, to może się o oczko w górę przesunę... No co trzeba mieć w tej pustej dyni, żeby kogoś posądzać o fascynowanie się "rankingiem". Ale najwyrażniej własną miarę do innych przykłada.
    A widziałeś ten jego ostatni tekst - hmmm "prozą"? Tam w każdym niemal zdaniu wszystko "JEST". Nawet brak znajomości odmiany przez przypadki (nie tylko liczebników jak się okazuje).
    Tak że typ jest zaiste rarytny.
  • Pasja 21.02.2022
    Szatan pewnie ma daleko gdzieś te kalumnie. Prawda zawsze zwycięży na mocnych podwalinach. Jeśli wiara jest mocna, to nic jej nie podepcze... jaki pan taki kram

    Pozdrawiam.
  • Pozdrawiam, Pasjo. :)
  • A mówiłem nie brać kredytu we frankach ?
  • :)
  • O, po kumplu mi pojechali!
  • Pan Buczybór 21.02.2022
    po kategorii myślałem, że znów przeczytam u ciebie jakąś ciekawą prozę, a tymczasem takie byle coś... Ostatnie dwa wersy fajne, ale ogólnie za moje rozczarowanie 1/10 xd
  • Panie Bucz, szkoda tu ocen dawać, bo ten wysryw napisany był na kolanie dla jaj. Po prostu czasami się tak bawimy - jak Karoli wolno, to innym też, nieprawdaż?
    Ale najbardziej przerażające jest to, że są tu tacy, którzy myślą (jakby ten czasownik zastąpić bardziej adekwatnym?), że to jest tekst literacki i rozwodzą się obficie, jak to niegodzien jest tego zacnego portalu. Strach na Pitoleniu coś napisać, bo przyjdzie lyterat i powie, że taki gniot na takim portalu... :)
    Panie Bucz - nic krótkiego na razie nie mam i nie powstaje, a to co mam i na czym mi zależy (dwie sztuki) nigdy tutaj nie umieszczę. Zainteresowanym prywatnie udostępniam.
    Do miłego!
  • Dekaos Dondi 21.02.2022
    Błękitnypłomień?:)↔No wiesz Ty co! Żeby taką reklamę czeluścią piekielnym czynić, nadmieniając, iż jest tam darmowy burdel. Zdajesz sobie sprawę, iluż to nowych grzeszników przybędzie.
    A starym bywalcom, od tego tajfunu pędzących chuciów, widły jeszcze bardziej w dupę wejdą,
    a wrząca smoła, stanie się jeszcze bardziej namiętna i gorąca.
    Diabli nadali taki tekst?:)↔Nieznośna Ty:))
  • Dekaos Dondi No musi być burdel, bo tam Akwaś szefem, a On - jak wszyscy wiemy - wielkim seksu gloryfikatorem jest. A wyobrażasz sobie, co będzie, jak my tam z Yankiem wbijemy... Rozpęta się piekło, sodomia z gomorią i lilapsofilia. Ale zapraszamy DD - wejściówki za darmo, wyjściówek nie przewidziano. :)
  • Dekaos Dondi 21.02.2022
    Błękitnypłomieńt?↔Wyobraźnia ma, tego nie ogarnia. Ale Tyś to Królową owej piekłoladndi, szansę masz zostać. Bo tam jeno czerwony kur bucha, a Twój płomień, błękitny, to się będzie wyróżniał.
    Normalnie kopytka im zwiędną, a rogi zakwitną tfu... dobrocią, z tego oniemienia.
    i od razu obwołają Cię:)!?
  • Dekaos Dondi Nie wiem czy się Akwalucek zgodzi, ale to dusza-diabeł jest, to kto wie...
  • Wiersz dedykuję Autorowi:

    Niewola

    I kupię sobie las, odzyskam wolny czas,
    nie będzie tutaj nas, my nie chcemy już was,

    zbuduję domki tam i bezdomnym je dam
    i zaśpiewam ja wam i odejdę ja sam

    i kupię sobie las, odzyskam wolny czas,
    nie będzie tutaj nas, my nie chcemy już was...

    Łukasz Jasiński
  • Łucek, nie pisz tu komentarzy, bo potem będziesz jojczył, że w rankingu coś jest.
    A tak w dwóch słowach to po uj mnie informujesz - pseudiowierszem - że zakupy będziesz robił? W dodatku taka częstochowa, że aż oczy bolą... Weż ty lepiej selfiki gołego zadu dalej rób, bo zdecydowanie lepiej ci to wychodzi.
  • Angela 21.02.2022
    Hej Piekielnicy, znajdzie się jakiś kociołek dla kolejnej zagubionej, lekko przybrudzonej duszy?
  • pansowa 21.02.2022
    Jeśli jesteś odpowiednio sflogana moralnie i masz kryzys prawdziwej wiary, to na pewno :)
  • Angela 21.02.2022
    pansowa dobrze wiedzieć. Na wszystkie powyższe pytania odpowiem twierdząco : )
  • Angela Witamy, ale tu naczelny szatan tytułowy się objawił, to jeszcze się musisz upewnić, czy wpuszcza :)
  • pansowa 21.02.2022
    błękitnypłomień Demokracja jest!
    Wpuszczamy!
  • Angela 21.02.2022
    błękitnypłomień jak przybędzie, to zapytam : )
  • Angela Piekłokracja jest - wpuszczamy! A szefa do diabło[polowego po półlitrówkę szatana wyślemy, jak przyjdzie.
  • skandal 22.02.2022
    Jak śmiesz?!!
  • skandal 22.02.2022
    Pójdziesz za karę do nieba i będziesz musiała się modlić i śpiewać Barkę i oazowe piosenki razem z matką Teresą!
  • Narrator 22.02.2022
    skandal
    Fakt, w niebie musi być strasznie nudno. Chodzić w kółko z rękami złożonymi do modlitwy i śpiewać gregoriańskie chorały. A w piekle? Tam dopiero akcja. Wszystkie dobre filmy są rodem z piekła :)
  • Nie gadaj! Moj żesz listość! Tak zaraz z rana w kogoś Barką walnąć...
  • skandal 22.02.2022
    Narrator w piekle - dobre towarzystwo: karciarze, oszuści, sutenerzy, alkoholicy, kurwy, kieszonkowcy, narkomani. no i (co nie bez znaczenia) jest ciepło..
  • skandal 22.02.2022
    błękitnypłomień my szataniści nie znamy litości!!!!
  • A który to zrobił 66. odsłonę? :)))
    Ciekawe czy dojdzie do 666...?
  • Margerita 23.02.2022
    Bo szatan taki jest
  • :)
  • LBnDrabble 13.03.2022
    Zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie zec "Stusłówkami" ?
    Liczymy Na Ciebie!!!
    Tematy to:
    1. Czarno-białe
    2. Świst
    Możesz pisać na pierwszy lub drugi, albo powiązać obydwa.

    Drabble piszemy do 20.03.2022 do godziny 23:59
    Więcej na naszym profilu:
    https://www.opowi.pl/profil/lbndrabble/
    lub w wątku konkursowym:
    https://www.opowi.pl/konkursy/

    Z życzeniami owocnych literackich chwil
    Literkowa
  • Dziękuję za informację, ale z zasady nie biorę udziału w konkursach - szczerze - nie potrafię pisać na zadany temat, o czym wiedzą moje nauczycielki polskiego ze szkoły.
  • Poncki dwa lata temu
    Dobre to masz:)
    Gdzieś słyszałem taką ciekawostkę, że zapytano szatanistę czy na prawdę wierzy w szatana odpowiedział, że szatanisci tak na prawdę nie wierzą w szatana. Następnie został zapytany kto w takim razie wierzy w szatana. Odpowiedział zgodnie z prawdą, że w zasadzie to chrześcijanie wierzą w szatana.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    No bo taka jest prawda. Teraz tylko kwestia zdefiniowania słowa "wierzyć". Bo jeśli chodzi o przyjęcie do wiadomości faktu, że coś istnieje, to jest zasadniczo różne od "czcić".
  • Poncki dwa lata temu
    błękitnypłomień
    Z mojego punktu widzenia - wierzyć to raczej znaczy przyjęć do świadomości istnienie czegoś co może być uznane przez innych za nierzeczywiste.
    Tak na przykład wierzę w oddziaływanie snów na rzeczywiste życie - nie ma tu nic do czczenia.
  • Poncki dwa lata temu
    Albo, że trzeba się uzbroić w piątek w talizmany obronne też jest kwestią wiary ;)
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poncki Aha, ok. Bo często właśnie dla katolików wiara jest równoznaczna z oddawaniem czci. O mnie mogliby powiedzieć, że jestem niewierząca, bo nie biorę udziału w tym cyrku religijnym, chociaż gdyby tak się zastanowić, to w boga w katolickim wydaniu faktycznie ciężko uwierzyć.
  • Vespera dwa lata temu
    błękitnypłomień Niewierząca to ja jestem, ty masz swoją wiarę, daleką od chrześcijaństwa w jakimkolwiek wydaniu.
  • Vespera dwa lata temu
    Poncki Ale ze snami to nie jest wiara, to fakt :) Może nie na zasadzie, że jak ci się zęby przyśnią, to ci ktoś z rodziny umrze, czy inne zabobony, ale czasem jak najbardziej mam sny z takim impaktem emocjonalnym, po których chodzę kołowata przez pół dnia.
  • Poncki dwa lata temu
    Vespera
    No widzisz. Ty w to wierzysz. Są tacy, którzy w to nie wierzą :)
  • Vespera dwa lata temu
    Poncki Albo nie mieli nigdy wystarczająco poruszającego snu.
  • Poncki dwa lata temu
    Vespera
    W dalszym ciągu będzie to kwestia wiary.
    Faktem będzie to, że biologia opisuje dokładnie dwie płcie będące koniecznymi do tworzenia nowego życia.
    Kwestią wiary bedzie, że jest ich więcej.
  • Vespera dwa lata temu
    Poncki No z płciami to się nie zgodzę, bo tu dochodzi kwestia podziału na sex, gender, różnorakich spektrów, mutacji i rzeczy w naszym mózgu, które pewnie jeszcze nie są przez naukę należycie zbadane. A nawet do powstania życia nie są koniecznie potrzebne męskie i żeńskie komórki rozrodcze, patrz partenogeneza, która zdarza się w naturze u różnych gatunków - z tym, że to też w pewnym sensie jest mutacja. Dlatego ja bym raczej powiedziała, że są dwie płcie modelowe i bardzo pojemny worek na różne przypadki - i wszystkie są tak samo prawdziwe.
  • Poncki dwa lata temu
    Vespera
    Partenogeneza. Wyjątek potwierdzający regułę.
    Nauka generalnie polega na obserwowaniu zjawisk i opisywaniu swoich spostrzeżeń.
    Biolodzy zaobserwowali dwie płcie.
    Psychologowie zaobserwowali więcej niż dwie.

    Z mojego punktu widzenia psychologowie obserwują i opisują zjawiska zachodzace w różnych psychikach psychice.
    Biologowie z kolei w stanach zjednoczonych wyznaczyli nagrodę w wysokości 1 miliona dolarów za wskazanie i naukowe uzasadnienie kolejnej po męskiej i żeńskiej płci mogącej brać udział w zapłodnieniu.

    Ale najlepiej oddaje to Minuty Python
    https://m.youtube.com/watch?v=L-sMXKehe58

    Pzdr
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera :)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dobre ?
    Pozdrawiam !!
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Wzajemnie, dzięki!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania