Szczęście

Zapomnij o wszystkim co było, nie rozdrapuj przeszłości - nic ci to nie da, a jedynie przypomni o bólu. Wybierz sobie jakiś konkretny cel i dąż do jego spełnienia.

Nigdy nie żałuj niczego co zrobiłaś, jeśli akurat w tym momencie byłaś szczęśliwa. Bajki zazwyczaj kończą się cytatem " i żyli długo i szczęśliwie" życie jednak bywa bardziej przewidywalnie i nudne.

Dla każdego z nas słowo - szczęśliwy - znaczy co innego. Dla jednego będzie to wycieczka w Tatry a dla drugiego na Karaiby. Nikt z nas nie ma tych samych priorytetów. Choćby dla przykładu, ktoś jest bardzo chory i dla niego szczęściem będzie wyzdrowienia, ktoś inny z kolei będzie najbardziej na świecie pragnął mieć dzieci, a inny będzie czuł się szczęśliwy dając to szczęście innym. Czasem życie bywa do dupy, wtedy powinniśmy przypomnieć sobie wszystkie te chwile kiedy do dupy nie było..

Zazwyczaj szczęście jest jutro lub było wczoraj, ale prawie nigdy nie ma go dzisiaj , ciągle za nim gonimy ,ciągle go szukamy ,próbujemy chwytać wszystkie dobre chwile. Tego się trzymajmy, nie narzekajmy, nie gońmy za niemożliwym, nie utrudniajmy życia innym i sobie, pozbądźmy się złośliwości , uśmiechajmy się częściej, pomagajmy innym , którzy są tego warci.

Człowiek zawsze może być szczęśliwy, musi tylko tego bardzo chcieć, bo to nie dobrobyt czyni nas szczęśliwym lecz dobroć i sposób widzenia własnego życia.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • il cuore 5 miesięcy temu
    /życie jednak bywa bardziej przewidywalnie/ – przewidywalne
    /dla niego szczęściem będzie wyzdrowienia/ – wyzdrowienie, bardziej
    /dzisiaj , ciągle za nim gonimy ,ciągle go szukamy ,próbujemy/ – nieestetyczny zapis, jest więcej tego
    Spróbuj używać półpauzy zamiast dywizu, estetyka zapisu jest ważna.
    cul8r

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania