Ta "martwa"... Roz.1

Zapowiadał się deszczowy dzień. Siedziałam na starym fotelu w metrze, obserwując pozostałe osoby. Wszyscy byli dziwnie szczęśliwi. Śmiali się i zaczepiali. Zdawało się, że tylko ja nie mam nastroju.

- Miau, miau - odezwał się Soreko siedzący na oparciu obok. Wpatrywał się w szybę, za którą nic nie było widać.

- Złaź! - krzyknęłam na kota, zrzucając go na kolana.

Jeździłam z nim codziennie, lecz dziś zachowywał się tak po raz pierwszy. Był dziwnie zaniepokojony.

- Mei, myślisz, że koty widzą duchy? - zwróciłam się do przyjaciółki.

- Kto wie? To sprytne zwierzęta. Być może... - odpowiedziała kontynuując drzemkę.

"A co jeśli... To był mój duch?... Nie... Musiałabym nie żyć." - myślałam.

- A czemu pytasz? - odezwała się Mei.

- Co?

- Czemu chcesz wiedzieć czy koty widzą duchy? - spytała zaspana.

Przez chwilę myślałam nad odpowiedzią. Gdybym powiedziała jej prawdę, być może by mnie wyśmiała.

- A tak...

Odwróciłam głowę w stronę tłumu ludzi. Ich twarze gwałtownie zbladły, a oczy wpatrywały się we mnie jak w ofiarę.

- M-mei! - jęknęłam.

- Co?! - wrzasnęła zaspana.

- No spójrz! - wskazałam na pozostałych pasażerów.

- No. To ludzie.

- Ale widziałaś ich miny?!

- Nie.

Ponownie się obróciłam się do tyłu. Tym razem wszyscy znów sobie dokazywali.

"Wariuję" - myślałam. Nagle poczułam straszny ból w ręce. Nie wytrzymując krzyknęłam:

- Auć!

- Nike, wszystko dobrze? Zdaje się, że ciśnienie spadło. To pewnie dlatego. Od dnia tego wypadku... no wiesz, teraz gdy masz śruby... będziesz czuć to coraz częściej.

"Tamtego wypadku" - powtarzałam sobie w myślach. Chociaż Mei nie dokończyła, o jaki wypadek jej chodzi, moje serce się ścisnęło i wszystkie wspomnienia powróciły...

Następne częściTa "martwa"... Roz.2

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • NataliaO 10.04.2015
    rozmowa ciekawa, ale mało było tej całej historii; 4:)
  • wolfie 10.04.2015
    Czegoś mi zabrakło w tym tekście. Nie mówię, że tekst jest zły, jedynie brak mi jakiegoś elementu w tym wszystkim.
  • Ignis 10.04.2015
    Miałam dopisać więcej tekstu, ale jakoś tak czasu mi zabrakło i na dziś skończyłam na tym :/
  • BreezyLove 10.04.2015
    Było krótko, ale dosyć ciekawie i tajemniczo ;) dostajesz 4 ;)
  • Angela 10.04.2015
    Czuję mały niedosyt, ciekawe co będzie dalej. Na razie solidne 4 : )
  • lemon16 10.04.2015
    Ciekawe co się wydarzy. Potrafisz zainteresować. Liczę na to, że następna część szybko się pojawi. Rzeczywiście krótkie opowiadanie,ale daje 5 ;-)
  • Neli 14.04.2015
    Ciekawe :) 4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania