...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Skryty 07.02.2018
    W sumie ciężko się nie powtarzać. Przyjemne, lekkie opowiadanie! Trochę błędów interpunkcyjnych (głównie imiesłowy), niektóre zdania za długie, ale i tak zasługuje na 5!
  • Bożena Joanna 07.02.2018
    Dzięki, że jesteś wytrwałym czytelnikiem moich opowieści. Może kiedyś poprawię interpunkcję i trochę skrócę zdania. Serdecznie pozdrawiam!
  • refluks 07.02.2018
    Pragnienie, dążenie i spełnienie opisane z klasą.
    Lubię twoje utwory.
    Wracam do nich po kilka razy.
  • Bożena Joanna 07.02.2018
    Dziękuję, cóż mogę powiedzieć, taką recenzję można sobie tylko wymarzyć. Serdecznie pozdrawiam!
  • Agnieszka Gu 07.02.2018
    Witam,
    "Drogomirem" - cudowne słowiańskie imię
    "Wzrost około 190 cm, " - nie wiem, czy nie lepszy byłby zapis "metr dziewięćdziesiąt"
    "niektórzy giną z woli bóstw przeciwstawiających się Słońcu." - Słońce z dużej - i tu mnie uwiodłaś :))

    Pełne refleksji, emocji i w ogóle różnorakich, czasem sprzecznych, uczuć. Opowieść z klasą, na wysokim poziomie.
    Wstawki z poezji Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej czy wzmianka z przypowieścią z mitologii egipskiej - pięknie ubogacają tekst, dając jednocześnie lepsze wyobrażenie o emocjach, jakie towarzyszą bohaterom.
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Agnieszka Gu 07.02.2018
    Witam,
    "Drogomirem" - cudowne słowiańskie imię
    "Wzrost około 190 cm, " - nie wiem, czy nie lepszy byłby zapis "metr dziewięćdziesiąt"
    "niektórzy giną z woli bóstw przeciwstawiających się Słońcu." - Słońce z dużej - i tu mnie uwiodłaś :))

    Pełne refleksji, emocji i w ogóle różnorakich, czasem sprzecznych, uczuć. Opowieść z klasą, na wysokim poziomie.
    Wstawki z poezji Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej czy wzmianka z przypowieścią z mitologii egipskiej - pięknie ubogacają tekst, dając jednocześnie lepsze wyobrażenie o emocjach, jakie towarzyszą bohaterom.
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Bożena Joanna 07.02.2018
    Dziękuję za tyle miłych słów. Ciągle nie mogę przyzwyczaić się do pisania cyfr literami, a Słońce pisać z dużej litery nauczyłam się od Ciebie. Zresztą w Egipcie Słońce było Bogiem. Cieszę się, że czytasz moje opowiastki. Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 07.02.2018
    Bardzo lekko i przyjemnie czyta się. Twoje opowiadania są zawsze powiązane ze sobą i tworzą jakąś tęsknotę za przeszłością. Są wspomnieniem życia. Schadzka udała się, tylko jak się okazuje była ostatnim spotkaniem. Refleksja nad upływem naszego życia.
    I te strofy Marii dopełniają wszystkiego.
    Ukłony
  • Bożena Joanna 07.02.2018
    Dziękuję za odwiedzinki i komentarz. Jak się skończyło już pewne lata, to zostały wspomnienia i tęsknota. To opowiadanie nawiązuje do poprzedniego MÓJ BERLIN. Pozdrawiam serdecznie!
  • Something 07.02.2018
    Całkiem fajny tekst. Pozdrawiam :)
  • Bożena Joanna 07.02.2018
    Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 07.02.2018
    Przeczytałem z ciekawością. ''Proces ten wymaga jednak pewnych ofiar i kompromisów" - tak mi się skojarzyło z Jego śmiercią.
    To mógłby być fragment scenariusza do filmu. Naprawdę ładnie piszesz. Pozdrawiam. Musi być → 5
  • Bożena Joanna 07.02.2018
    Dokładnie taka była moja intencja w tym fragmencie, nie dla wszystkich Słońce wschodzi w walce o przetrwanie. Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!
  • Anonim 07.02.2018
    Świetny masz warsztat literacki Bożena :-) Dobre teksty, to te które zatrzymują na dłużej, a tak jest w Twoim wypadku. Piszesz lekko, ale zarazem z przesłaniem, a właśnie takie teksty najlepiej lubię ;-) Pozdrawiam ! ;-) piątunia z plusem ;-)
  • Bożena Joanna 08.02.2018
    Pięknie dziękuję za wizytę i komentarz. Serdecznie pozdrawiam!
  • Ozar 08.02.2018
    Bardzo dobre opowiadanie, choć końcówka nie amerykańska. Aż mi się zrobiło smutno, co powiem szczerze nie zdarza mi się zbyt często. Niestety tak już jest, że los potrafi z nas zakpić na całego. Czasami możemy tylko otrzeć się o szczęście, tak przez ułamek sekundy. Widać dla twoich bohaterów była przewidziana tylko taka sekunda i nie dane im było być razem. Dla mnie 5+
  • Bożena Joanna 08.02.2018
    Dziękuję za wizytę, niestety szczęście kruche jest, dlatego liczą się tylko chwile. Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania