Talent Wacka bez chęci /dribble/

Wacek talent miał i umiejętności, ale zbyt leniwy był i tylko jak miał fantazje,

z tego użytek zrobić, to tak czynił. Jednakże rzadko bardzo, było mu to się zdarzającym i żeby mieć chęć, chcieć, to też był za leniwy. Niekonstruktywnie po całości egzystował i

żadnego trwałego pożytku zeń nie było.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Anonim 05.05.2019
    Podoba mi się. Mogę to odnieść nieco do siebie.
    I tylko takie pytanie się nasuwa: czy najpierw był leniwy, czy zrozumiał, że z tego nie będzie pożytku? A może co innego?

    Przytoczę, jeśli pozwolisz, dwa błędy:

    żeby mieć, chęć chcieć - na pewno przecinek nie powinien być w tym miejscu, ale jestem za słaby, aby powiedzieć, czy go w ogóle wyrzucić, czy postawić po "chęć".

    Nie konstruktywnie
    Niekonstruktywnie — razem.

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 06.05.2019
    Przytoczenie błędów jak najbardziej, przecinek trzeba przesunąć zdecydowanie - teraz to zauważyłem i nie... też.
    Dziękuję za wskazanie.

    Zaś co piszący miał na myśli - wiec bohater wiedział, że ma talent, miał tego świadomość, ale nie chciało mu się zrobić z niego użytku, chyba ze epizodycznie, by potwierdzić, że ma ten talent. Nie skorzystał z daru, a poza tym też niewiele do rzeczywistości wnosił.

    Dzięki!
    pozdra.
  • Opowiam 05.05.2019
    To nie jest opowiadanie.
  • yanko wojownik 06.05.2019
    No ale zawsze jakaś narracja, to jest jak fragment.
    Próbować nie zaszkodzi - napisali, że miejsce dla amatorów a także i nie tylko, choć dla tych przede wszystkim.
    Dzięki za czytnięcie!
  • Dekaos Dondi 07.05.2019
    Matkości świata Woyu Y!!!. Miarkuj się trochę. O wacusiu wszelako tyś napisał. A przecie to nasze dziadki czytać mogę.
    Jam przepraszam, jeżeli zaiste intencje ''konstruktywnie po całości'' durnowato pojął. Kalam się och kalam, jeśli trza:))
  • yanko wojownik 07.05.2019
    Może powinienem był mu Wincenty dać albo jakoś, że Tomek. Zakładałem chyba że tu młodzież przychodzi, to skojarzeniowo ni e będzie, ale mylnie chyba.
  • Angela 07.05.2019
    yanko wojownik skojarzenia będą, nie unikniesz, dajże mu może tak bardziej dostojnie Wacław : )
  • yanko wojownik 07.05.2019
    Angela, W rzeczy to Wacław dostojnie - że nie wpadłem na to...
  • tribia 26.01.2020
    Kurwa, czy tylko mi sie to doczytuje tak? :)
    Piec :)
  • Ant 26.01.2020
    U mnie nic się nie doczytuje :)
  • tribia 26.01.2020
    Antcie, czekaj, bo na razie 1:1. trzeba poczekac z werdyktem, ktore z nas dwoch jest troche tego ;)
  • Ant 26.01.2020
    ? ?
  • tribia 26.01.2020
    ze pozostawisz to bez komentarza? Albo nie, celowo sie sie schowales - chciales oszczedzic mi przykrosci, a nawet podarowac przyjemnosc - aa, schowam sie, niech poczuje sie mestsza ;)
  • tribia 26.01.2020
    Aa, i zeby nie bylo:"dwoch" to celowy zabieg :). Jesli chodzi o rozpierdol w torebce, to jestem stuprocentowa kobieta :).
    jaja mam - mentalne. Kutas nie czyni Cie mezczyzna :). Jaja tak :)). Dumnie biore to na klate :). Nosze tyle lat... ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania