Talk show u Jerry'ego Cantona - Odcinek 3 - Bob

- Witajcie, witajcie! To jest nasz mały programik o rozmowach o niczym. Jak zwykle prowadzącym jest moja osoba, czyli olśniewający... Jerry Canton!

*Pustka na widowni*

- Ah, zapomniałem, że wszyscy odeszli... No cóż. Sponsorem dzisiejszego programu jest "Bieda - Proszę wyślijcie mi pieniądze"

*Głucha cisza*

- Dzisiejszym gościem jest sympatyczny prowadzący pewnych wywiadów... z dupy. Powitajmy... Boba!

*Gość wchodzi na scenę i siada na fotelu*

- Witaj Jerry.

- Cześć, cześć. Pewnie nie przywykłeś do odpowiadania na pytania?

- A wiesz, to bardzo śmieszna sprawa, ale najpierw porozmawiajmy o tobie. Lubisz masło?

- Uwielbiam! Codziennie wieczorem zjadam całe opakowanie. Wyjadam je łyżką.

- Eee zaczynam rozumieć w czym problem. A tak ogólnie? Co słychać?

- Widzisz Bob, można powiedzieć, że krucho mam z pieniędzmi. Widownia odeszła, został mi tylko kamerzysta Aleš, który też dzisiaj odchodzi, zaraz po programie. Przywitaj się Maciej!

- Ahoj!

- Jest Czechem, nie zwracaj uwagi, jedyne co robi to wżera knedle i pije piwo.

- Co zamierzasz zrobić Jerry, jakieś plany na obiadek?

- Nie wiem Bob, nie wiem... A zresztą, przecież to mój program, ja tu zadaje pytania. Powiedz mi Bobby. Wywiady to trudna rzecz?

- Wiesz, to zależy od...

*Na salę wchodzi policja*

- Pan Jerry Canton, zostajesz pan aresztowany za oszustwa podatkowe, ma pan prawo zachować milczenie itd. Szybciej, zakuj go. Mam ochotę na pączka.

*Policjanci wyprowadzają Jerrego z sali, mijając Boba, ten obiecuje dla Jerry'ego, że odwiedzi go w więzieniu celem przeprowadzenia wywiadu*

*Koniec transmisji*

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Canulas 11.09.2018
    Hmmm, no nie wiem. Dobrze gryzło i zdechło. Za szybko troszku, ale z potencjałem. Się wstrzymam.
  • Cel Dastro 11.09.2018
    To jeszcze nie koniec
  • Canulas 11.09.2018
    Cel Dastro , aha. Zmylił mnie napis "koniec"
  • fanthomas 12.09.2018
    szykuje sie wywiad więzienny

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania