Tam, gdzie pachną ziemniaki

(Wiersz wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Tytus zabił kobietę, zmiażdżył jej czaszkę, zwinął w rulon i wsadził sobie do odbytu

 

Wypluł jabłko i zjadł ponownie

 

Ludwik się uśmiechnął. Przygniecenie grubym ciałem. Bezsilność. Próba złapania oddechu.

 

Pierd Ludwika. Smród kebaba z kurczakiem. Rechot. Smród z buzi, który zabił Tytusa.

 

Beknięcie. Ogłuszający bek i smród na sto dwa.

 

I w końcu

 

Pierd z kleksem

 

Tytus dusi się kilogramem kału

 

I umiera

 

A Ludwik się śmieje

 

KONIEC

Średnia ocena: 1.3  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Ci, co dali te dwie jedynki niech uzasadnią
  • Joanna Gebler 30.12.2019
    Jeśli mam być szczera to nie rozumiem tego. Jakieś nakierowanko?
  • Czego konkretnie nie rozumiesz?
  • Joanna Gebler 30.12.2019
    Pułkownik Marian Bońka Wszystkiego hahah. Nie no jakoś nie potrafię tego wszystkiego pojąć, może to po prostu nie styl dla mnie, nie wiem...
  • JamCi 30.12.2019
    Przepiękne, przeurocze. Oryginalne i nowatorskie. Ale przecież dokładnie to o sobie wiesz. Brawo.
  • Tjeri 30.12.2019
    Coś z Tobą nie tak, chłopie. Dałabym 1, ale nie mam w zwyczaju oceniać.
  • Magda1906 30.12.2019
    To jest tak beznadziejne że aż nie mam po porostu słów żeby to określić
  • Beznadziejne to są twoje zboczone teksty o bdsm
  • TheRebelliousOne 31.12.2019
    Pułkownik Marian Bońka Co Ty masz do BDSM? Każdy ma jakiś fetysz...
  • TheRebelliousOne przeczytaj sobie mój tekst pt. *Demoralizacja*.
  • TheRebelliousOne 31.12.2019
    Zadałem proste pytanie i oczekiwałem prostej odpowiedzi. Just sayin'...
  • TheRebelliousOne odpowiedzią jest właśnie ten tekst
  • Magda1906 31.12.2019
    Pułkownik Marian Bońka co ty nie powiesz popatrz na swoje teksty jak one wyglądają
  • Magda1906 Moje teksty potępiają seks i bdsm, a nie promują
  • Magda1906 31.12.2019
    Pułkownik Marian Bońka moi przedmówcy mają rację jesteś chory
  • betti 30.12.2019
    Wydaje mi się, że z każdym tekstem, jako autor, staniesz się bardziej wyuzdany jeśli chodzi o motyw śmierci.

    ''Tytus zabił kobietę, zmiażdżył jej czaszkę, zwinął w rulon i wsadził sobie do odbytu''

    Czym to jest? Takie treści wstyd umieszczać na portalu,bądź co bądź, literackim. Wcześniej jakaś groteska była, teraz żenada, zamiast się rozwijać, to się cofasz. Po co?
  • Puchacz 30.12.2019
    Bo tylko tyle potrafi sam napisać.
    Resztę plagiatuje.
  • Misiek 31.12.2019
    odezwał się ,,pisaż,,,który pisze wulgarne gnioty
  • Puchacz 31.12.2019
    Misiek :)))
  • Misiek 31.12.2019
    Puchacz ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • Angela 31.12.2019
    Jak wy się kochacie. To takie słodkie :))))))))
  • Idź oglądać Kler
  • albo Politykę
  • Puchacz 31.12.2019
    Pułkownik Marian Bońka Głupiś i plagiator do kompletu
  • Puchacz nigdy nic nie splagiatowałem. Idź na Kler
  • Puchacz 31.12.2019
    Pułkownik Marian Bońka Tak se mów i uwagi nie odwracaj, bo nic nie zmieni faktu, że jesteś obrzydliwym szczurem, korzystającym prawie wprost z cudzych tekstów.
    Dobrze, że JamCi wyłapała.
    Nadajesz się tylko do pierdów - kleksów i śmierdzących kebabów.
  • Angela 30.12.2019
    Tytuł ładny, ale to na tyle. Tomek, idź się przebadać, bo to naprawdę normalne nie jest.
    Wstawiłam 1 i żałuję, że kolejnych nie mogę.
  • indri 30.12.2019
    a nonpassaran drugą
  • Angela 30.12.2019
    indri jaki ty głupi. Myślisz, że gdybym była nią, mój stosunek do ciebie byłby inny, niż jest?
    Wy to chyba nawet się kolegowaliście, czy coś. Brrr, słabo mi na myśl samą.
    Ponadto, ta nieszczęsna przed bettunią wiała, ja nie i zamiaru nie mam.
    Gdzie tu podobieństwo, pomijając orty? Ja go jakoś znaleźć nie mogę.
  • indri 30.12.2019
    Angela a błędy siostrzane jak Ty robiła he he. Ale fakt tamta kreacja była fajna. Pozbądź się tej paskudnej skóry i wracaj do tamtego nicka.
  • Angela 30.12.2019
    indri gdybym kolejne konto założyła, nawet byś się nie zorientował. Zaręczam ci. Może kiedyś się
    pobawię i zobaczymy, czy mnie znajdziesz, ale jeszcze nie teraz.
    A szczerze to mi uwłacza mylenie z nią, chociaż wiersze miała ładne.
  • Misiek 31.12.2019
    Angela a byłaś kiedyś taka miła laska - klimat widać ci zaszkodził
  • Angela 31.12.2019
    Misiek Drogi Pluszaku, bycie miłym zawsze i dla wszystkich to mit, albo zwykłe łgarstwo. Zwyczajnie się nie da, bo nie każdy zasługuje. Tworzą nas okoliczności.
  • Misiek 31.12.2019
    Angela a my sobie z bratem chyba złożymy przyrzeczenie noworoczne aby nigdy się nie zniżać do poziomu adwersarza jeśli odstaje poziomem od normy...
  • Angela 31.12.2019
    Misiek to życzę powodzenia. Ja nie tykam i tykać ludzi nie będę o ile nie wejdą mi nadto w drogę, naruszając tym samym moje dobra. Tu nie ustąpię ani w tym, ani za dziesięć lat.
  • indri 31.12.2019
    Angela jesteś zwolenniczką determinizmu historycznego, jak betonowi komuniści z dawno minionego ustroju. Nie wiedziałem.
  • Puchacz 31.12.2019
    Angela Mam to samo, ale tu akurat mam skrajne przypadki wpieprzania się w prywatne życie.
    No passaran.
  • Misiek 31.12.2019
    no faktycznie pułkowniku - przeginka w złą stronę

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania