XXX

XXX

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 27

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (276)

  • Kapelusznik 03.08.2019
    "Ludkie dusze"
    Ha!
    Dobrze że jej nie posiadam!
  • Bogumił 03.08.2019
    Bardzo dobre, merytoryczne i mocne przesłanie arcybiskupa pokazuje, że Polacy nie życzą sobie tutaj importowanych, zbrodniczych ideologii w Polsce. A ten wiersz jest wyrazem solidarności.
  • Kapelusznik 03.08.2019
    Słodki jesteś
  • IgaIga 03.08.2019
    Ten wiersz jest wezwaniem do nienawiści.
  • Bogumił 03.08.2019
    Nienawiść do zła. Owszem. Każdy uczciwy człowiek powinien nienawidzić zła, wskazywać je, potępiać je. Nie wszystkie ideologie stworzone przez człowieka są dobre. Trzeba mówić o tym.
  • Iwan_Karamazow 03.08.2019
    A kto ocenia, które są dobre?
  • Halmar 04.08.2019
    Igalala, złamanego serduszka nie sklei nawet plaster miodu...
    Ale masz tu od cioci misie: ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ
  • Aisak 04.08.2019
    A dlaczego czub na H mnie papuguje?
    Znasz może odpowiedź?
    Czy dlatego, że po prostu jest czubem, czy też z innego powodu?

    Wystrzel to to do Indii, niech mają obiad xD
  • Jacom JacaM 03.08.2019
    Hm...pewnie byłeś klerykiem u Peatza
  • Bogumił 03.08.2019
    przeczytałeś, gdzie możesz sobie złożyć reklamacje? nie tutaj.
  • Jacom JacaM 03.08.2019
    zawsze się trafią tacy bohaterzy
    które chcą innym usta zamykać
    sami są jak gówno więc muszą się zebrać
    w jedną cuchnącą wspólnotę
    dobro dzieci widzą inaczej
    a w ryjach mieli co mieli od swoich kapłanów

    ale to nie problem
    wystarczy spuścić wodę
  • IgaIga 03.08.2019
    Mnie to się zawsze wydawało, że skoro Bóg stworzył człowieka, to stworzył też lesbijki i gejów...
  • Something 03.08.2019
    Homoseksualizm nie jest wrodzony.
  • Something 03.08.2019
    Bóg stworzył człowieka, jako mężczyznę i kobietę. I rodziną jest związek między mężczyzną, a kobietą.
  • IgaIga 03.08.2019
    Something - a pedofilia u księży jest wrodzona czy nabyta?
  • Bogumił 03.08.2019
    IgaIga wszelkie formy dewiacji seksualnej są najczęściej nabyte wskutek wychowania, propagandy, itp.
  • IgaIga 03.08.2019
    Bogumił - za orientację odpowiadają geny.
  • IgaIga 03.08.2019
    Bogumił - aaa... czyli jak Ci wmówie, że wolisz chłopców, to dasz się skusić?
  • Bogumił 03.08.2019
    IgaIga buhahahaha, u nas w szkole było kilku homoseksualistów, nawet specjalnie w środowisku się z tym nie kryli i wszyscy założyli rodziny, a swoje zachowanie w wieku lat kilkunastu generalnie zgodnie potępili i się go wstydzą. Uprawiali to badziewie wyłącznie ze względu na dostęp do pornograficznych filmów. Były to zachowania ewidentnie praktykowane z powodów propagandowych. Nikt z nich dziś tego nie praktykuje, a wręcz potępia, tym bardziej że przerobili to na własnej skórze, jako dzieciaki, czy taka starsza młodzież. Dla mnie to było zawsze ohydztwem, i mówiłem im o tym. W końcu zrozumieli.
  • Bogumił 03.08.2019
    "Dobre" było tylko to, że praktykowali te zachowania w swoim środowisku i nie mieli kontaktu z jakimiś pozarażanymi obleśnymi homoseksualistami z miasta. Dlatego nie załapali żadnych choróbsk.
  • Bogumił 03.08.2019
    IgaIga ja nie, ale kilkunastoletni chłopcy już tak, bo to pusto ma w głowie i wszystkiego chce spróbować, tak jak papierosy, alkohol, czy narkotyki. Też są złe, a mimo to ludzie korzystają. To samo jest z homoseksulizmem. Im większa propaganda i promocja tym większe zainteresowanie. Czasami jakiś zboczony staruch też da się na to złapać.
  • JamCi 03.08.2019
    Bogumił ale wiesz, co to jest faza homofilna w rozwoju? Też to miałeś :-)
  • Bogumił 03.08.2019
    JamCi ja tego nie miałem, ani nie mam, ale moi koledzy mieli. Jedni się umawiali za szkołą na fajki, inni w domu na zabawy tego typu. Naprawdę im to przeszło, i uważają to zachowanie za idiotyczne.
  • JamCi 03.08.2019
    Bogumił to nie je to. Poczytaj :-)
  • Bogumił 03.08.2019
    JamCi nie jestem lekarzem.
  • JamCi 03.08.2019
    Bogumił spoko, ale coś jednak warto wiedzieć.
  • Something 03.08.2019
    IgaIga Chcesz się kłócić i powtarzać bzdury, czy mam przytoczyć rzetelne badania? Znam wielu byłych gejów i lesbijek. Mogą poopowiadać, jak z tego wyszli.
  • Something 03.08.2019
    JamCi Faza homofilna? Bzdura.
  • JamCi 03.08.2019
    Something nie. Jest coś takiego.
  • akwamen 03.08.2019
    Something byłych... wyszli... człowiek napiętnowany i postawiony pod ścianą zrobi i powie wszystko.
  • Halmar 03.08.2019
    Igalala, ciocia Cię obserwuje. Nie daj plamy :*
  • Bogumił 03.08.2019
    stworzył też morderców, złodziei, czym te geje się różnią. Czy w związku z tym mordercy mają urządzać marsze na ulicach, albo złodzieje o prawa do tolerancji. Oddzielne marsze mogliby urządzać kieszonkowcy. Widzisz absurd?
  • IgaIga 03.08.2019
    Inna orientacja seksualna, to nie przestępstwo. Żeś pojechał debilizmem aż miło :D
  • Bogumił 03.08.2019
    Igo, w Szwecji dziennikarz udający czternastolatka wszedł na forum dla gejów. Otrzymał około czterdzieści propozycji seksualnych w ciągu godziny, fotografie z narządami, różne obleśne oferty. Tam były na tym forum, jak się później okazało, ważne szychy, jakiś były wiceminister okazało się, że wśród tych niby gejów obecnych na forum prawie 50 procent to byli pedofile. Wyciągnij wnioski sama. U nas podawano tę informację, ale przemknęła. Ale ona jest, i zostanie użyta we właściwym czasie. To niby inna orientacja, ale pokazuje że dużo jest tam osób zagrażających dzieciom.
    Poza tym jaki sens ma demonstrowanie i epatowanie ludzi tym, kto co robi w łóżku? To jakiś absurd. A podczas tych demonstracji ci którzy tam demonstrują łamią ewidentnie prawo, powodując demoralizację publiczną i obrażając uczucia religijne innych osób.
  • IgaIga 03.08.2019
    A ich uczucia? Poza tym... Nie każdy gej, to pedofil. Ludzie... To może pozamykajmy kościoły, bo skoro tylu jest pedofili wśród księży, to lepiej zlikwidować wylęgarnię zła.
  • Bogumił 03.08.2019
    No tam było prawie co drugi, bez przesady, środowisko wysokiego ryzyka. A choroby weneryczne? Głównie roznosi je tak grupa zwana gejami. Czyli te pochody są w domyśle promocją niehigienicznego stylu życia, rozwiązłości prowadzącej do chorób. A później podatnik płaci za leczenie. Pederastia, jak nikotynizm, niezdrowy styl życia.
  • Aisak 03.08.2019
    Właśnie oglądam film, jak nasz wspaniały Jasio wszystkie skandale z udziałem księży pedofili, skrzętnie zamiatał pod dywanik.
    Pluję na jego grób i na każdego, kto księży pedofilów zamierza bronić.

    Kościółek specjalnie rozpętał burzę z LFBTQ, żeby ucuszyć pioruny po filmie Sakielskich.

    Wszystkue kościoły na całym świecie powinny zostać spalone a księża publicznie nabici ba pal.

    Precz z kk!!!!!!
    Precz z Bogumiłem!!!!
    Precz z yetti!!!!!
    Precz z marnymi prowokatorami!

    Do odstrzału.
    Natychmiastowego.
  • IgaIga 03.08.2019
    Aisak - aaaameeen...
  • betti 03.08.2019
    IgaIga pochwalasz ten szalony bełkot pani Kasi? Naprawdę?
  • Aisak 03.08.2019
    NIE WZYWAJ IMIENIA PANI BOGA NA DAREMNO. Mojego Imienia.
    Przestań downie pisać pani Kasia.
    Zrozumiano?!
  • betti 03.08.2019
    Hahahahaha
  • Zaciekawiony 03.08.2019
    Sam kiedyś zauważyłem, że nagonka na "ideologię gender" zaczęła się zaraz po aferze z księdzem, który mówił o dzieciach rozwodzących się rodziców, które lgną do księży i wciągają ich w pedofilię. Więc coś w tym jest.
  • IgaIga 03.08.2019
    betti - poniekąd. Pierwsze wersy. Konkretnie 7. Dalej to już mowa nienawiści. Tylko w drugą stronę.
  • Bogumił 03.08.2019
    Zaciekawiony to gratuluję logiki, jak u tego ruskiego uczonego, co powyrywał musze skrzydła i stwierdził, że muchy nie potrafią latać. I że ciebie tu ludzie traktują poważnie.
  • betti 03.08.2019
    IgaIga uważasz, że najwięcej pedofilii wywodzi się z kościoła?
  • Bogumił 03.08.2019
    Iga przecież to co piszecie, to już podpada nie pod administratora, ale pod prokuratora. Lepiej, żebyś wysłała prośbę do administratora o likwidację tego wpisu Aisak, bo ona ma chyba znowu jakiś słaby dzień. Czy gdyby ktoś tutaj napisał żeby z gejami zrobić to co napisała Aisak, głosy oburzenia wyrażałby sam wielki Canulardo, po biedną Angelę.
  • IgaIga 03.08.2019
    Bogumił - ale Ty robisz to samo. Atakujesz gejów i lesbijki. To tacy sami ludzie jak my. Jak księża.

    Nienawiść rodzi nienawiść. Masz tu przykład. Czarno na białym.
  • IgaIga 03.08.2019
    betti - nie, nie uważam.
  • Canulas 03.08.2019
    Bogumił, posłuchaj mnie. Nie wpierdalam się do twoich tekstów i Cię nie tykam. Racz się ode mnie odjebać. Dziękuję.
  • Aisak 03.08.2019
    A chcesz w łeb?
  • betti 03.08.2019
    IgaIga więc dlaczego atak jedynie na kościół, kiedy statystyki mówią, że przodują na listach takie grupy jak murarze czy rolnicy?
  • Canulas 03.08.2019
    I jeszcze Ci powiem, że nie znasz moich poglądów i bardzo byś się mógł zdziwić. No ale nic. Jak mówię. Czasy, kiedy chciałem z Tobą wymieniać spostrzeżenia, to przeszłość. Także proszę być to uszanował i mnie nie wywoływał.
    Ciao
  • Bogumił 03.08.2019
    betti murarze, rolnicy? Przodują homoseksualiści, czyli "geje" wesołki. Robiono badania w Niemczech, i tak im wyszło. Poza tym pokazuje to prowokacja szwedzkiego dziennikarza na tamtejszym forum homoseksualnym, gdzie podał się za czternastoletniego chłopca, otrzymał kilkadziesiąt obleśnych propozycji w godzinę od homoseksualistów chcących się z nim umawiać. To jest dopiero siedlisko potencjalnych pedofilii.
  • Bogumił 03.08.2019
    Canu ja tu nic złośliwego nie napisałem. Wiem dobrze, jaką byś rozpętał nagonkę, gdyby ktoś napisał spalić kluby h.....e a g...jów powbijać na pal. A tutaj milczysz, wraz z całym TWA. Dlaczego?
  • betti 03.08.2019
    Bogumił a jednak nie. Sprawdź jeżeli nie wierzysz.
  • Canulas 03.08.2019
    Bogumił, fakt. Nic złego. Tyle że ja już nie mam zamiaru brać udziału w przepychankach, bo niczemu to nie służy. Wolę się skoncentrować na czymś innym. Bawcie się i napierdalaj ie dowoli. Nie wiem na ile mi się uda, ale mam zamiar przynajmniej pod Twoimi tekstami nie brać udziału w dyskusjach. A jeśli będę brał pod innymi, postaram się również Ciebie nie zaczepiać.
    Baj
  • Bogumił 03.08.2019
    Canulas oki, ale zdziwiłem się że nie potępiłeś wpisu Aisaka, w końcu jesteś królem, i powinieneś od czasu do czasu się odezwać.
  • Bogumił 03.08.2019
    betti ja wiem, znam te statystyki, ale nikt nie prowadzi statystyk, ilu tych murarzy, stolarzy, piekarzy było/jest homoseksualistami. Narzekają na średniowiecze. A takie badania i statystyki są teraz zakazane. Badacze nie dostaliby dofinansowania z Brukseli.
  • Zaciekawiony 03.08.2019
    betti
    Osób o zawodzie "rolnik" jest 65 razy więcej niż duchownych (około 2 mln rolników kontra 31 tys. duchownych KK). stąd nawet przy podobnej częstości występowania, pedofilów rolników będzie więcej.
  • Canulas 03.08.2019
    Bogumił, być może. Postanowiłem jednak nie brać w tym już udziału. Czy mi się uda, nie wiem, pewnie nie. Natomiast pod Twoje teksty nie zamierzam wchodzić czy to z mądrością objawioną czy zwykłym komentarzem.
    Masz swoją grupę żywych dyskutantów - miej.
    Szerokości
  • betti 03.08.2019
    Zaciekawiony czy to zmienia fakt, że przodują w statystykach? Naprawdę?
  • Tjeri 03.08.2019
    betti - murarz nie jest zawodem zaufania społecznego. Wszystko na temat.
  • Zaciekawiony 03.08.2019
    betti Nie zmienia. Pytanie tylko co kto chce przez ten fakt dowodzić, skoro się na niego powołuje?
  • Bogumił 03.08.2019
    Tjeri A więc murarzowi wolno więcej:)) Ciekawe. Poza tym murarze mają trudniejszy dostęp do dzieci, bo nie ma ich na budowach.
  • Aisak 03.08.2019
    Królem...Hahahaha

    Mój wpis to najczystsza z Prawd.
    Bogumił mojego nicku za chó chó nie odmieniaj, bo mogę być dla ciebie trochę niemiła. Możesz go skrócić do A.

    :/
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił napisałam swój komentarz w trakcie oglądania filmu Pedofilia w kościele katolickim. Nie mogłam na raz obejrzeć, bo był zbyt wstrząsający.
    W reportażu byli równierz głuchoniemi chłopcy wykorzystywani seksualnie.
    Mieli po kilka lat.
    Masz dzieci?
    Czy jesteś starym kawalerem?
    To jest coś potwornego, co księża rpbili i robią dzieciom na całym świecie.

    Człowiek, któremu ufają tysiące wiermych okazuje się potworem. Potworem, ktego kryją inne potwory.

    Jak ktoś taki możr chrzcić dzieci, udzielać ślubów, jednocześnie gwałcąc największy skarb ludzkości, jakim są dzieci.
    Dla ciebie to pikuś Bogumił?
    Moźe ty równierz zaloczasz się do....
  • akwamen 03.08.2019
    betti hi, hi, hi
  • Bogumił 03.08.2019
    Aisak Lenin twierdził, że kino jest najważnieszą ze sztuk. Spełniło swoją rolę, umocniło cię w twojej nienawiści. Może obejrzysz film ilu księży Hitler wymordował w Polsce, ilu zginęło w Dachau.

    KL Dachau by głównym obozem dla duchownych katolickich, protestanckich i prawosławnych. Wśród ok. 3 tys. uwięzionych zakonników, diakonów, księży i biskupów katolickich blisko 1800 pochodziło z Polski. Niemal połowa z nich została zamęczona w obozie, najwięcej z terenów diecezji poznańskiej (147), włocławskiej (144) i łódzkiej (112). Spośród blisko 600 zakonników największą grupę ofiar stanowili jezuici, misjonarze i salezjanie.

    – Ci ludzie mogli się wycofać, mogli odzyskać wolność, jeśli zrezygnowaliby ze stanu kapłańskiego. Oni zostali. To pokazuje na ogromną świętość duchowieństw

    Polscy księża uroczyście ślubowali, że ci, którzy przeżyją, będą pielgrzymować co roku do kościoła św. Józefa w Kaliszu z wdzięczności za ocalenie. Kapłani do końca życia wypełniali złożone przyrzeczenie i pielgrzymowali do Kalisza, dziękując za ocalenie. Ustanowiony przez Episkopat w 2002 roku Dzień Męczeństwa Duchowieństwa Polskiego jest kontynuacją corocznego dziękczynienia księży – więźniów Dachau. Ostatni z nich, ks. Leon Stępniak, zmarł w 2013 roku

    karmicie się propagandą a później mordujecie. typowe.
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił, a ty dalej dalej tkwisz w piwnicy...
    Może warto od czasu do czasu wystawić głowę ponad zydelek.

    Ja tobie piszę o milionach zgwałconych dzieciach przez twój kościół, a ty mi wyjeżdżasz o szwabach?
    Czy ty jesteś normalny?
    Booguś zapal papierosa i pomyśl i odpowiedz na pytanie:
    CZY GWAŁCISZ DZIECI?
  • Bogumił 03.08.2019
    Aisak znam te wasze filmy, oskarżeni nie żyją, tematyka sprzed stu lat, to sobie i setki milionów dzieci możesz wmyślać. Twoja wina, że wierzysz w filmy. Film pewnie nakręcony na tej samej zasadzie, jak ten który opisywał "Malowany ptak". Ani grama prawdy, a mimo wszystko plucie, żeby się do kogoś coś przykleiło.
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił, jak możesz tak pisać?!
    Nie żal ci dzieci, które zostały pokaleczone przez księży?
    Gdybyś miał małego braciszka, to chciałbyś żeby gwałcił go ksiądz?
    Pozwoliłbyś na to?
    Patrzyłbyś, jak twój braciszek odzierany jest ze wszystkiego?
    Byłbyś dumnym katolikiem?

    Jesteś pedofilem?
  • Bogumił 03.08.2019
    AisakPewnie tak samo wiarygodny ten film jak Twoje wrabianie Halmar w plagiat. Wstydź się ciociu.
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił, czy kiedykolwiek kogoś oskarżył o plagiat?
    Nigdy.
    A Halmar będę, bo to szczurzy złodziei.
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił, jak się czuje twój mały braciszek gwałcony przez księdza?
    Cieszysz się, że mogłeś wspomóc księżulka?
    Rajcuje cię to?
    Myślisz, że będziesz zbawiony?
    Ile duszyczek madz na sumirniu?
  • Bogumił 03.08.2019
    Ciociu Ja wierzę w Boga, nie w księdza, więc trafiasz w płot z tą propagandą.
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił, to nie jest żadna propaganda. Chcę wiedzieć, jakim jesteś człowiekiem.
    Co byś zrobił, gdybyś dowiedział się, że ksiądz którego szanujesz czcisz kochasz wielbisz gwałci po 18:00 małe dzieci?

    Po prostu odpowiedz.
  • Bogumił 03.08.2019
    Ciociu idź spać, a na dobranoc poczytaj sobie jak Polański gwałcił trzynastolatkę. Analnie.
  • Bogumił 03.08.2019
    A jakby to była twoja siostrzyczka. Odurzona narkotykami, i ty na to patrzysz, taka jak jej mamusia patrzyła.
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił Polański nigdy nie był księdzem.
    Potępiam to, co zrobił, ale wimna jest matka tej małej.
  • akwamen 03.08.2019
    Boguś co zrobisz gdy dowiesz się że twoja córka, syn, wnuk, wnuczka, bratanek, siostrzenica okaże się homoseksualnym według ciebie "podczłowiekiem"?
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił JA PIERDOLĘ!
    Nie potrafisz normalnie odpowiedzieć?
    Tylko pytaniem na pytanie?
    Jesteś jakimś zjebem.
    To pewne.

    Jesteś do odstrzału.
    Boguś.
  • Aisak 03.08.2019
    akwi jak możesz?
    Boguś chce mieć dzieci tylko z tobą.
    A one nie będą lgbtq, zostaną księżmi, i będą gwałcić inne dzieci.
    Cieszysz się?
  • akwamen 03.08.2019
    Aisak jak se sam chyba urodzi... hi, hi
  • Bogumił 03.08.2019
    A Polański tylko skorzystał z okazji? Och ciociu, nie wiedziałem, żeś taka dwulicowa. Zawód zaufania społecznego, przecież ty tak wierzysz dobrym kreacjom autorskim, ufasz jak prawdzie objawionej. A gdyby twoja córeczka tam była w tym domku? To co.
  • Aisak 03.08.2019
    jak konik morski hahahaha

    Dobra, idę stond.
    Tak mnie to Halmar wkurwiło, źe musiałam się zalogować. Fak :/
  • Halmar 03.08.2019
    IgaIala, nie pozwól znowu być marionetką... Ciocia się smuci...
  • Halmar 03.08.2019
    Akwamaryn, dobrze żeś jest! Martwiłam sie, Niecnoto :)
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił matka tego dziecka ją spezedała. Rozumiesz to ćwoku. Sprzedała ją za duży hajś. Wepchnęła dzieciaka w łapy Romka, Tomka, i Atomka.

    Wiem, że to samo byś zrobił ze swpim braciszkiem i również wepchął w łapt jakiemuś księżulowi.

    Brawo Bogumił.
    Jesteś pacanem.

    Inie pisz do mnie, albowiem zamierzam iść stond jusz.
  • Bogumił 03.08.2019
    poczytaj ciociu o pedofilii wśród autorów, nie denerwuj się, tam jest pedofilia przemysłowa, kanapa do castingów dla małych i dużych aktorów. Ha, ha, to nie dziwoto że kręcą filmy, żeby wrobić kogoś innego.
  • akwamen 03.08.2019
    Halmar niepotrzebnie...
  • akwamen 03.08.2019
    Boguś odpowiedz na me pytanie.. co byś zrobił?
  • Bogumił 03.08.2019
    akwi na szczęście mam taką rodzinę, bliskich, że nie mam tego dylematu. Nie muszę rozstrzygać takich spraw nawet czysto teoretycznie. Pewnie bym porozmawiał, przedstawił swój punkt widzenia, i życzył szczęśliwej drogi.
  • akwamen 03.08.2019
    Bogumił skad ta pewność, że nie musisz?
  • Tjeri 03.08.2019
    Bogumile... Każdy wykorzystujący dziecko powinien wylądować w pierdlu. Czy to Marek - murarz, czu to ksiądz Marek. Podstawowa różnica jest jednak taka - że do murarza nie prowadzisz swych dziatek, by opowiedział im co dobre a co złe. Do księdza owszem. Dlatego pedofil ksiądz powinien wylądować bezwględnie w więzieniu, a nie w innej parafii. Fakt krycia księży pedofili to jeden ze straszniejszych grzechów kościoła. Przeraża mnie i jednocześnie podziwiam Twoje zaślepienie.
  • Bogumił 03.08.2019
    Tjeri krycie - kolejne kłamliwe hasełko. Każdy kto ma pretensje do kogoś w Polce zgłasza sprawę policji. I ta w zależności od wagi czynu może go aresztować. Nie ma tu nic do rzeczy żadne krycie.
  • Bogumił 03.08.2019
    A Wajdę trzeba z grobu wykopać.
  • Tjeri 03.08.2019
    Bogumił - nie słyszałam by dzieci cokolwiek zgłaszały. Pewnie dlatego, że są... dziećmi! Opowiadasz niesamowite kretynizmy... Ale tak czy inaczej podziwiam. Szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałam kogoś o takim .... myśleniu. Powinieneś pobierać opłaty za czytanie Twoich wpisów, bo to jak obcowowanie z jednorożcem.
  • betti 03.08.2019
    Jacy tu wszyscy dla siebie mili... jak u cioci na imieninach.
  • betti 03.08.2019
    A dzieci... sieroty. Nie mają komu powiedzieć o krzywdach, więc milczą... Argumenty powalają.
  • Bogumił 03.08.2019
    Betti a komu mają się poskarżyć dzieci z rozbitych małżeństw?
  • betti 03.08.2019
    Pedofilia tylko w kościele i ta najbardziej boli, bo w żadnym innym miejscu już nie jest taka bolesna... A jak ojciec wykorzystuje dziecko, to mniej boli?
  • betti 03.08.2019
    Bogumił jednemu i drugiemu rodzicowi i tu jest zadanie dla rodziców, żeby tak wychowali dzieci, by te mówiły o każdej krzywdzie. Tylko że trzeba rozmawiać z dziećmi, a nie wiem czy dzisiaj rodzice mają na to czas, zajęci portalami, romansami itd.
  • Bogumił 03.08.2019
    betti w kościele wrażliwców boli a wszędzie indziej już nie
  • Bogumił 03.08.2019
    betti te romanse krzywdzą dzieci tak jak pedofilia
  • betti 03.08.2019
    Bogumił wszędzie powinno boleć, a jeśli boli tylko w jednym miejscu, to coś nie tak ze społeczeństwem.
  • Tjeri 03.08.2019
    Bogumił - pedofilia boli wszędzie. Dlatego ubolowam, że dla Ciebie ta księżowska jest uświęcona.
  • Bogumił 03.08.2019
    Tjeri posuwasz się do insynuacji.
  • betti 03.08.2019
    Bogumił krzywdzą romanse i mam wrażenie, że najgłośniej krzyczą ci, którzy zaniedbują dzieci, może sumienie chcą uspokoić... Dzieciaki zostawione same sobie znajdują w sieci ''przyjaciół'', a potem dramat.
  • Bogumił 03.08.2019
    betti też tak myślę i tak coś podejrzewam.
  • Tjeri 03.08.2019
    No fakt. Na razie nie napisałeś, że jest uświęcona. Tylko "urojona" (parę komentarzy wyżej). Naprawdę więc myślisz, że jest urojona?
  • betti 03.08.2019
    Bogumił ''uświęciłeś'' pedofilię w kościele? Masz tę moc... ja pitolę.
  • Bogumił 03.08.2019
    betti ;)))
  • Bogumił 03.08.2019
    Tjeri to promil całej tego zjawiska nie masz większych problemów ofiary artystów ci nie paszą. Dzielisz ofiary na różne kategorie?
  • Zaciekawiony 03.08.2019
    Bogumił "krycie - kolejne kłamliwe hasełko. " - za to kłamliwe hasełko sam kościół przepraszał, a i u nas były takie przypadki księży przenoszonych z miejsca na miejsce aż sprawa się wydała
  • Tjeri 03.08.2019
    Bogumił - wręcz przeciwnie. Raczej Ty to robisz. Aktorzy, reżyserzy zawsze byli uważani za zepsute moralnie środowisko. Księża zaś za wzór... I nawet jak ofiary mówią o swoich krzywdach, to Bogumiły mówią o urojeniach. Dziwne to i straszne.

    Oki. Ja już kończę dyskusję - ten mierny tekst nie jest wart nabijania komentarzy. Dobrej nocy.
  • Bogumił 03.08.2019
    Zaciekawiony księży się standardowo z miejsca na miejsce co parę lat. Znowu swoje teoryjka spiskowe tworzysz mądrusiu. U nas petycje musieliśmy pisać do biskupa żeby nam proboszcza zostawił. Ocaliliśmy go.
  • Bogumił 03.08.2019
    Tjeri co mnie obchodzi czyli uważasz że aktorom wolno. Tamte ofiary są dla ciebie nic nie warte. Hipokryzja dk kwadratu.
  • betti 03.08.2019
    Bogumił napisz, że u nas w Polsce pedofilia jest tylko w kościele, bo nie skończy się ten temat.
  • Tjeri 03.08.2019
    Bogumile- Ty naprawdę nie umiesz czytać ze zrozumieniem :D:D:D. Niesamowite!
  • Bogumił 03.08.2019
    betti ciemnota obecnie żadnego księdza nie w rejestrze pedofilów ale ta hołota tylko tego się czepia. Zakłamana ciemnota. A inne ofiary pedofili niech cierpią.
  • betti 03.08.2019
    Niektórzy ludzie są żałośni w swym zacietrzewieniu... a jeszcze jak im tak szczytny cel przyświeca jak - zemsta.
  • Bogumił 03.08.2019
    betti a tjeri na kim się mści na Kościele? Bo ja już tego nie rozumiem.
  • betti 03.08.2019
    Bogumił na Tobie, przecież Ty prowokowałeś, Mirka. To, że Halmar pisała donosy, nic nie znaczy.
  • IgaIga 03.08.2019
    betti - nie rozczarowywuj mnie.
  • IgaIga 03.08.2019
    Co ma Mirek do tej dyskusji?
  • Bogumił 03.08.2019
    betti ale wścieka się na kościół. I na tych dwóch innych forach to też ja? Ma się te chody u adminów. Nawet jednego znam.
  • betti 03.08.2019
    IgaIga wszystko... Tjeri przeżyć tego nie może. Żałosne to.
  • betti 03.08.2019
    Bogumił bo o nim piszesz. Gdybyś napisał o pogodzie byłoby to samo. Temat nie znaczenia.
  • betti 03.08.2019
    nie ma - korekta
  • Tjeri 03.08.2019
    Bogumile - nie sądź ludzi po sobie. Zacietrzewienie to Twoja domena.
    Znam wielu świetnych księży, których szanuję. Są jednak także źli, którzy nie powinni nosić sutanny. To trzeba jasno powiedzieć.
  • Tjeri 03.08.2019
    betti - widzę, że strasznie rajcuje Cię temat. Dajże już spokój bo przynudzasz.
  • Tjeri 03.08.2019
    betti Żałosne to jest to co robisz z tym tematem. Wstyd.
  • betti 03.08.2019
    Tjeri uspokój się. Wróci Mirek, może niedługo... nie rozpaczaj.
  • Tjeri 03.08.2019
    betti - zajmij się swoim życiem, bo żałosne jest to co robisz. Bogumił, choć ułomnie trzyma się jednak tematu.
  • betti 03.08.2019
    Tjeri Tjeri... śmieszysz mnie jak nikt. Nawet Halmar nie jest tak śmieszna.
  • Zaciekawiony 03.08.2019
    Bogumił
    A słyszałeś o sprawie księdza Kani? Przyłapano go na umawianiu się w hotelu we Wrocławiu z młodymi chłopcami. W trakcie trwania śledztwa przeniesiono go do parafii w Bydgoszczy, gdzie nauczał dzieci religii. Po roku przeniesiono go znów w inne miejsce, a w Bydgoszczy wyszło na jaw że molestował chłopców...

    W rejestrze może nie być księży, bo zwykle przed skazaniem zostają wyrzuceni ze stanu kapłańskiego.
  • Tjeri 03.08.2019
    betti - cieszę się razem z Tobą.
  • Bogumił 03.08.2019
    Zaciekawiony znowu teorie spiskowe.
  • betti 03.08.2019
    Tjeri nie wątpię...
  • Aisak 04.08.2019
    Zaciekawiony dostałeś złote maliny od kogoś takiego, jak Tjeri.
    Cieszysz się?
    Naprawdę bardzo?
    Ok.
  • Tjeri 04.08.2019
    Aisak - myślę, że Zaciekawiony odebrał to jednak jako dowód uznania. Taką przynajmniej mam nadzieję.
  • Tjeri 04.08.2019
    Aisak i nie maliny!
  • Aisak 04.08.2019
    Może nie zajarzył. To ja mu chętnie i uprzejmie wyjaśnię.
  • Aisak 04.08.2019
    Zaciekawiony miej swój rozum!
  • betti 03.08.2019
    Najgorzej jak się człowiek z idiotą na rozum zamieni...
  • Bogumił 03.08.2019
    Ciociu Ais jakbyś nie mogłą zasnąć to poczytaj o pedofilii w holywood.
    Corey Feldman zaczął karierę w „fabryce snów” już w wieku 3 lat. Zagrał m.in w "Gremliny rozrabiają" i "Wojownicze żółwie Ninja" „Goonies”, „Stań przy mnie” czy „The Lost Boys”. Po latach postanowił wyjawić jak wygląda życie młodych aktorów w Hollywood. Jego zdaniem w fabryce snów istnieje coś takiego jak “kanapa do castingu”, na której lądują zarówno nieletni jak i aktorzy dorośli.

    Mogę ci powiedzieć, że problemem nr 1. w Hollywood była, jest i zawsze będzie pedofilia. Jest to największe utrapienie dzieci pracujących w show-biznesie... To jest największy sekret.

    mówił w ABC. Feldman przyznaje, że był jedną z wielu nieletnich gwiazd molestowanych seksualnie w Hollywood.

    Byłem otoczony przez nich gdy miałem 14 lat. Dosłownie otoczony. Nawet nie zdawałem sobie z tego sprawy. Dopiero po jakimś czasie zrozumiałem z jakimi sępami mam do czynienia.**

    Ciociu, a jakby twój synuś, albo córunia tam były wśród tych aktorów, to co ty byś biedna zrobiła?
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił pocałuj mnie w dupę :)
    Najwyższa pora, żebyś to zrobił.

    Ćwoku.
  • Bogumił 03.08.2019
    poczytaj sobie ciociu do snu, posmuć się nad losem tych dzieci, które mają taki los, żeby robić kariery w biznesie. Zapłacz rzewnymi łzami. Tam jest pedofilia prawdziwa a nie urojona.
  • Bogumił 03.08.2019
    ciociu droga, przepraszam, że wyprowadziłem cię z równowagi, ty przeżywasz dziś takie rozchwianie, taką tragedię. Ciociu droga.
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił jak ksiądz cię gwałvił po raz pierwszy, to chyba bolało, prawda...
    Ake potem dał cukierka u było fajnie.
    Nawet to polubiłeś i czekałeś kolejnych spotkań.

    Kto cię sprzedał Boguś?
    A może sam chciałeś, bo starsi chłopcy mieli to za sibą i chciałeś spróbować.
    Teraz już nie boli...
  • Aisak 03.08.2019
    Boguś jesteś księdzem?
    Bierzesz na kolanka małych chłopców?
    Podnieca cię to...
    Czy już któregoś zgwałciłeś?
  • Aisak 03.08.2019
    Nie wyprowadziłeś mnie z równowagi.
    Jesteś pierdolonym trollem dziubdziusiu.
  • Bogumił 03.08.2019
    ciociu, dowiedziałaś się ode mnie jaka przemysłowa pedofilia panuje w Holywood, nigdy o tym nie wiedziałaś. Czy przestaniesz oglądać filmy z tymi aktorami? Oni wszyscy są pedofilami, no może prawie wszyscy. A pamięta ciocia swojego ulubionego reżysera, niespecjalnie świętej pamięci Wajdę, tego od Człowieka z żelaza. On sam był takim człowiekiem. A oto wyznanie Pauliny Młynarskiej. Chyba możemy ufać ciociu tej pani, prawda?

    Miałam 14 lat, kiedy zmusił mnie do zagrania nago bardzo odważnej sceny erotycznej” – pisze o zmarłym reżyserze Andrzeju Wajdzie Paulina Młynarska. Aktorka – po obejrzeniu filmu na temat pedofilii w Kościele braci Sekielskich – zdecydowała się wyznać bulwersujące szczegóły z jej dziecięcego życia.

    Biedna ciociu, nic o tym nie wiedziałaś, to cytujmy dalej za onetem:

    Mam już za sobą etap ściśniętego żołądka i zwierających się pięści. Odeszłam ze świata, który woli odwracać oczy od zła, jakie wyrządzają tacy ludzie jak ten, który dla swej chwilowej artystycznej wizji odebrał mi końcówkę dzieciństwa i zatruł młodość” – pisze aktorka.

    Dalej opowiada o swoich traumatycznych przeżyciach z dzieciństwa, kiedy stawiała pierwsze kroki w świecie filmu. „Jak każda ofiara, która do końca życia będzie starała się zrozumieć, także poprzez historie innych, co jej się tak naprawdę przytrafiło. W co została uwikłana i dlaczego reperkusje tych zdarzeń są aż tak daleko idące? Tak straszne. Bo depresja i napady paniki są straszne. Samotność jest straszna. Nienawiść do własnego ciała jest straszna. Pragnienie śmierci, kiedy się jest młodą osoba, która powinna łaknąć tylko życia, jest straszne” – wskazuje.

    „Przypomnę, choć nienawidzę do tego wracać: miałam 14 lat, kiedy Andrzej Wajda, na planie swojego filmu „Kronika wypadków miłosnych” zmusił mnie do zagrania nago bardzo odważnej sceny erotycznej z udziałem 18-letniego wówczas śp. Piotra Wawrzyńczaka. Byłam pod wpływem środków uspokajających i alkoholu podanych mi przez inne osoby dorosłe pracujące na planie” – czytamy.

    „Dlaczego nie zatrudniono dublerki do zagrania tej sceny, tylko wykorzystano dziecko? Nie wiem. Mogę się tylko domyślać, że była to jakaś popaprana wizja artystyczna gościa, który był zapewne przekonany, że skoro jest ważny, sławny i wszyscy się do niego modlą, to mu po prostu wolno” – zaznacza.
  • Bogumił 03.08.2019
    Wajda pedofilem, na to wychodzi ciociu, A to tylko wierzchołek góry lodowej u nas w Polsce. W stosunkowo zamkniętym i małym środowisku artystycznym natężenie pedofili jest chyba największe na świecie, tylko ukrywane. ale to wyjdzie. Dziś ten reżyser poszedłby za kratki.
  • akwamen 03.08.2019
    Bogumił w dawnych czasach kościołowi nie przeszkadzało, gdy podstarzali panowie poślubiali nastolatki poniżej piętnastego roku życia :) Uważaj bo jak im się znow odmieni, to zostaniesz ze swymi poglądami na lodzie hi, hi
  • Aisak 03.08.2019
    O Holiłód wiedziałam dawno.
    O Wajdzie nie wiedziałam.

    I nie robi to mnie wrażenia.
    Żadnego.
    Wajda nie był księdzem i nie zgwałcił Pauliny.

    Idź spać Boguś. Niech ci się przyśnią piękni chłopcy, ale pełnoletni.
    Niepełnoletnich nie tykaj Boguś.
    Pamiętaj. Uprawiaj bezpieczny sex z pełnoletnimi chłopcami.

    Dość już.
    Jesteś świrem. Ok. Twoja broszka. Co mnie to obchodzi.
    Idu lulu.
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił nie miałby za co pójść -kratki.
  • Bogumił 03.08.2019
    Ciociu, Paulina pisze, że zaważyło to na całym jej życiu emocjonalnym. Nie potrzeba gwałtu, żeby kogoś zranić na duszy.
  • akwamen 03.08.2019
    Boguś ilu ludzi zraniłeś na duszy swoimi słowami?
  • Bogumił 03.08.2019
    akwamen nikogo
  • akwamen 03.08.2019
    Bogumił skąd ta pewność?
  • Bogumił 03.08.2019
    akwamen nikt się nie zgłosił
  • akwamen 03.08.2019
    Bogumił słabiutkie wytłumaczenie...
  • Bogumił 03.08.2019
    Aisak faszerowanie dziecka narkotykami miałby za co
  • Aisak 04.08.2019
    Bogumił ale weź paluszek i postukaj nim o pustą czaszkę. Proszę!!!!
    Paulina Młynarska sroce spod ogona nie wyleciała. Młynarski to był Ktoś, tak samo jak Wajda. Obaj panowie doskonale się znali, a w przypadku małoletnich wystarczy podpis rodziców ze zgodę na podobne sceny.

    Tak więc kulą w płotek panie Boguś, kulą o pustą twoją czaszkę, panie Bogumile.
  • RebelMac 03.08.2019
    Słaby wiersz. Zwykła mowa nienawiści.
  • Kastor 03.08.2019
    Bardzo dobry wiersz, świetne rymy, płynnie się czyta. I tematyka odpowiednia. Autor daje odpór ideologii importowanej z zachodu, która próbuje demoralizować najmłodsze pokolenie Polaków. Na promocję ideologii gender zachód wywala grube miliardy, a do walki z tym stanęło młode i stare pokolenie w formie pospolitego ruszenia w internecie.
  • IgaIga 03.08.2019
    Matulu...
  • Tjeri 03.08.2019
    Bogumił/Kastor - czyli Ty tylko sobie umiesz pisać merytoryczne komentarze :D.
  • Zaciekawiony 03.08.2019
    Tjeri
    Pod jakimś wierszem sam siebie pochwalił a potem sobie podziękował za pochwałę, bez przelogowania, więc nie jestem zaskoczony.
  • Tjeri 03.08.2019
    Zaciekawiony :D :D :D
  • Bogumił 03.08.2019
    Zaciekawiony człowieku jesteś ciemniejszy niż myślałem. Podziekowałem sam sobie w wierszu Karawana, bo nie chciał skomentować mojego wpisu. A ty durny dorabiasz do tego ideologię. Teraz chyba pójdę do cioci Angeli i też sam sobie podziękuję, bo nie odpisała mi demonstracyjnie na mój koment.
  • Zaciekawiony 03.08.2019
    Bogumił
    Wychodzi na to samo. Pochwaliłeś się i jeszcze sobie za to podziękowałeś. Czynne zadowalanie samego siebie jest w niektórych religiach uważane za grzech.
  • Tjeri 03.08.2019
    Zaciekawiony - zdobyłeś dziś złote usta tygodnia... :D
  • Bogumił 03.08.2019
    Ty się kompletnie nie znasz na żartach.
  • Bogumił 03.08.2019
    Zaciekawiony weź ty się człowieku puknij w czoło i daj sobie spokój z religiami, bo się g. znasz.
  • Zaciekawiony 03.08.2019
    Bogumił
    Wytykanie ci dziwnych praktyk w komentarzach, to naruszanie jakiejś religii? O.o
  • Bogumił 03.08.2019
    Zaciekawiony
    ośmieszasz się z tych emocji. sam nie pamiętasz co napisałeś dzisięć minut temu, wiec na sklerozę zastosuję leczenie, cytat, twój, specjalisto od różnych religii. Nienawiść do religii, to już jakaś twoja choroba.

    "Pochwaliłeś się i jeszcze sobie za to podziękowałeś. Czynne zadowalanie samego siebie jest w niektórych religiach uważane za grzech."
  • Zaciekawiony 03.08.2019
    Bogumił
    A gdzie tu widzisz element nienawiści do religii?
  • Bogumił 03.08.2019
    Zaciekawiony widzę po wszystkich twoich wpisach, a nie po jednym zdaniu. Mam prawo do swojej opinii, i myślę że jest ona uzasadniona.
  • Zaciekawiony 03.08.2019
    Bogumił
    Ok, jak tam wolisz.
  • akwamen 03.08.2019
    Kastor cześć Bogusiu vel Czytelniku 1 ha, ha, ha
  • akwamen 03.08.2019
    Tjeri jeszcze Czytelnik1 zapomniał się chłopak przelogować hi, hi, hi
  • Aisak 03.08.2019
    Jeszcze Ciekawy1, czy jakoś tak.

    Same, kóva, świry.
  • akwamen 03.08.2019
    Boguś idzie odegrać się na słąbszej od siebie.... bohater hi, hi, hi
  • Aisak 03.08.2019
    Czyli na kim?
  • Halmar 03.08.2019
    Aisak troll nad trolle.
  • Aisak 03.08.2019
    Oddaj tekst złodzieju!
    Bić złodzieja!
  • Pan Buczybór 03.08.2019
    Ale beznadzieja...
    I weź, proszę, nie generealizuj. Nie każdy Polak ma tak durne poglądy jak ty.
  • Zaciekawiony 03.08.2019
    Pod względem rytmiki jest lepiej niż pisałeś na początku, całość to jedenastozgłoskowiec, nie zachowujesz tylko stałej średniówki, dlatego kolejne wersy nie czytają się równo. Zobacz jak to wygląda po przeróbce na dwunastozgłoskowiec:
    "Ile wam powtarzać* mamy jeszcze razy,
    że nie chcemy w Polsce* tęczowej zarazy.
    że nie chcemy tutaj* queru i genderu.
    Dosyć lewackiego* bełkotu, bajeru."
    Asterisk to średniówka, czyli załamanie intonacji.

    Natomiast ze sposobem wyrażania poglądów nic się nie poprawiło: dosłowności, przypisywanie innym ostrych poglądów, czarnobiały podział ideologiczny, nic poetyckiego. W zasadzie mogłeś to napisać prozą, nic by to nie zmieniło w odbiorze.
  • Bogumił 03.08.2019
    no wiesz, ideologia promująca sodomię, akceptowaną i promowaną przez państwo to jest jak faszyzm. Coraz więcej zwykłych homoseksualistów pisze wprost że im to szkodzi i nie życzą sobie, żeby jakieś typy polityczne podejrzanego autoramentu podczepiały się pod nich. Parady to cyrk zaprojektowany i opłacany suto przez polityków, np. pięćset złotych od marszu, z podwózką. Więc chętnych znajdą. Ale generalnie ma to doprowadzić do demoralizacji i seksualizacji społeczeństwa. Jako osoba dorosła chyba to rozumiesz?
  • Zaciekawiony 03.08.2019
    Bogumił
    Faszyzm to była taka ideologia, w której homoseksualistów oznaczano różowymi trójkątami i wysyłano do obozów koncentracyjnych.
  • Bogumił 03.08.2019
    A gender to taka ideologia, która planuje katolików planuje oznaczać. Podczas ostatniego marszu w Berlinie padły otwarcie groźby ze strony homoseksualistów, że ruch jest stworzony po to, żeby zniszczyć starą cywilizację. Więc nie dokazuj, bo mało kojarzysz. Próbujesz zgrywać tu mędrca a nawet mój niewinny żart wziąłeś za spisek.
  • Tjeri 03.08.2019
    Niestety wiersz słaby, fatalne gramatyczne rymy. Tematyki nie skomentuję.
  • Bogumił 03.08.2019
    Chętnie go poprawię Tjeri, tylko zaproponuj coś, zależy mi żeby był lepszy.
  • Bogumił 03.08.2019
    A teraz lepiej?
  • IgaIga 03.08.2019
    Bogumił - z tego co pamiętam Bóg kazał miłować nawet swoich nieprzyjaciół. Kojarzysz takie coś czy Ci umknęło podczas przerabiania przykazań na swoje?
  • Bogumił 03.08.2019
    Ty w ogóle nie rozumiesz tego pojęcia, weź przestań, kompromitujesz się. Chrześcijanin ma obowiązek walczyć ze złem, i ja z nim walczę. To jacyś ludzie opętani przez diabła, do szczętu źli, widzisz jakie prowokacje nienawiści robią na tych swoich spędach. Walczę wyłącznie słowem, a więc bezstykowo.
  • IgaIga 03.08.2019
    Bogumił - jak ma być dobrze w Kościele skoro są w nim tacy puści i ślepi ludzie jak Ty?
  • IgaIga 03.08.2019
    To jest chore. Ty jesteś chory. Z nienawiści.
  • Bogumił 03.08.2019
    Iga Bo co? Bo potępiam zbrodniczą ideologię? Widzę więcej niż Ty, wiem więcej, działam. Co to zabronione?
  • IgaIga 03.08.2019
    Bogumił - czyli olewasz nauki swojego Pana?
  • Bogumił 03.08.2019
    Ty takie masz pojęcie o tych naukach jak pewna ziemkska istota o niebie.
  • akwamen 03.08.2019
    Bogumił udowodnij że masz większe pojęcie... hi, hi, hi
  • Bogumił 03.08.2019
    akwi nie chce mi się.
  • akwamen 03.08.2019
    Bogumił no... właśnie
  • Aisak 03.08.2019
    Bogumił jesteś miły tylko dla akwiego...
    Why xD
  • Bogumił 03.08.2019
    Ais dla cioci też.
  • Halmar 03.08.2019
    IgaIala...
  • IgaIga 03.08.2019
    I żeby było jasne - są świetni kapłani i są tacy za których kościół powinien się wstydzić.
  • Aisak 03.08.2019
    Atom.
    To jedyne na was lekarstwo :)
  • IgaIga 03.08.2019
    Za słaby. Nie da nam rady.
  • Aisak 03.08.2019
    Atom to źródło witamin.

    Polecam Halmar Bogumiłowi yetti MMarko puszczykowi i innym xD
  • IgaIga 03.08.2019
    A mi?
  • Aisak 03.08.2019
    Ty mi wisisz.
  • IgaIga 03.08.2019
    Ufff...
  • Pasja 03.08.2019
    Świetny oddźwięk obrazu Hansa Memlinga dowodzi, że już w XV wieku na tryptyku tęcza podkreślała wielkość i chwałę. Dlatego tak jej się boją purpuraty.
    To Chrystus siedzi na tęczy, która rozświetla swymi pięknymi barwami cały obraz. Pod nogami ma złotą kulę ziemską, co oznacza jego panowanie nad Światem i mieszkającymi na nim istotami. Dlatego nie idź tą drogą Autorze
    Miłego wieczoru życzę
  • Pasja 03.08.2019
    Obraz to Sąd ostateczny
  • Bogumił 03.08.2019
    pasja nie powtarzaj po rudym ryju z Gdańska, bo ta sprawa została już ośmieszona. Nudą wieje panie.
  • Pasja 03.08.2019
    Bogumił nie znam tego pana osobiście więc nie wiem czy ma ryj czy coś innego. A nuda też wieje z tego zacietrzewienia.
    Zdrowia życzę i dobranoc
  • Bogumił 03.08.2019
    pasja bo nie rozumiem tego wpisu, co on ma oznaczać. Że aktywiści ideologii homoseksualnej wzięli sobie tęczę za symbol, co z tego ma wynikać. Ilekroć widzę tęczę na niebie, przypomina mi się pedalskie metody zaspokajania popędu płociowego, grzebanie w kale, odbycie, ohyda. Skutecznie mi tęczę obrzydzili. A Tobie w to graj, jak to jak to o tobie świadczy. Twój nick Pasja to także symbol męki Chrystusa. Od łacińskiego słowa męka, jakby co. Skoro masz taki piękny nick, to chyba do czegoś zobowiązuje, do jakiejś godnej postawy, a nie pajacowania.
  • Pasja 03.08.2019
    Bogumił straszne rzeczy wypisujesz. Tęczę wpisałeś w tytuł tej szmiry i nie zastanowiłeś się nad znaczeniem tak samo jak ów ksiądz.
    Stworzenie pojęcia płci kulturowej to nic innego jak brak świadomości o autentyczności. Faktem zaś jest istnienie ludzi transseksualnych i hermoafrodytycznych, które mają inną płeć biologiczną (chodzi o organy płciowe), inną wykształconą w mózgu, a jeszcze inną kulturową.
    Gender jest bardzo demonizowany, a przecież to jest normalne zjawisko tylko ludzie nie rozumieją i dają się ogłupiać "pseudoekspertom" takim jak ty
  • akwamen 03.08.2019
    pasja dawno Cię tu nie widzialem :)
  • Bogumił 03.08.2019
    pasja no i co z tego, jeden na milion przypadków. I z tego powodu mamy wywracać cywilizację, żeby zadowolić jakichś ludzi odbiegających od większościowego standardu?

    Tęczę nie ja wpisałem, ale ci którzy ją zawłaszczyli.

    Trzy płcie w jednym to raczej przypadek dla lekarzy i psychologów, a nie do tego, żeby z gołymi tyłkami paradować po ulicach w dodatku wulgarnie obrażając przy tym katolików. Nie tędy droga.
  • Pasja 03.08.2019
    akwamen bo ja rzadko zabieram głos w takiej dyskusji nie wnoszącej nic poza obrzucaniem się inwektywami wobec innych. Moja prawda jest najmojsza.
  • Pasja 03.08.2019
    Bogumił dobranoc kwiecie różany :)
  • akwamen 03.08.2019
    pasja zdrowe podejście ;)
    czasami się nie da nie wyśmiać.... hi, hi, hi
  • akwamen 03.08.2019
    słaba ta cywilizacja....
  • Bogumił 03.08.2019
    pasja dobranoc Pasjo, i pamiętaj o swoim pięknym nicku.
  • Bogumił 03.08.2019
    akwi nie kpij, wszyscy mają kryzysy, więc cywilizacje też. Już niejedną zmieciono.
  • akwamen 03.08.2019
    Bogumił wszystko ma swój koniec... ;)
  • Bogumił 03.08.2019
    akwi ciocia mi uciekła.
  • akwamen 03.08.2019
    Bogumił to ją łap... co mi do tego....
  • piliery 12.08.2019
    To zupełnie inna tęcza. W tęczy każdy kolor ma znaczenie i oznacza konkretną wartość. W tęczy chrześcijańskiej nie ma kolorów które ma tęcza lgbt.
  • Bogumił 12.08.2019
    piliery w tej pedalskiej brakuje koloru indygo, ale tylko z tego względu, że brak dostępności tkanin w tym kolorze utrudnia szycie ich obrzydliwych transparentów.
  • Bogumił 12.08.2019
    piliery pozostałe kolory zgadzają się barwami z oryginalną biblijną tęczą.
  • piliery 12.08.2019
    Prawdziwa flaga lgbt zawiera osiem kolorów w tym ostry róż.
  • Bogumił 12.08.2019
    piliery kiedyś tyle zawierała, ale teraz sześć, zmienili, tak jest w wikipediii.
  • Aisak 03.08.2019
    Kiedyś tęcza oznaczała sprzymierzenie z bobem, ale Boguś odkrył, że to inne kolory tęczy xD

    Tęczy Tęcza
    problemów nastręcza
  • Orchid.Solma 03.08.2019
    Bardzo polityczne chyba.. przynajmiej moje takie odczucie.
  • Bogumił 03.08.2019
    Tak jakby
  • Orchid.Solma 03.08.2019
    Bogumił ni4 lubię politycznych bzdur ani odniesień do Religi którą wznosi się na wyżyny. Każdy ma prawo do wierzeń w to co chce, bądź do niczego, z takimi ludźmi da si4 żyć A przekonywanie kogoś do swoich poglądów jest... eh
  • Bogumił 03.08.2019
    Orchid przekonywanie nie jest takie złe. Grzeczne.
  • krajew34 03.08.2019
    Czytam i czytam, nie mogę uwierzyć reakcji obu stron. Lecz zamiast się mądrzyć i jątrzyć, zacytuje klasyka:
    A kapusta rzecze smutnie:
    „Moi drodzy, po co kłótnie,
    Po co wasze swary głupie,
    Wnet i tak zginiemy w zupie!”
  • Bogumił 03.08.2019
    Oby nie.
  • Bogumił 03.08.2019
    Dobra dziś była ładna pogoda.
  • betti 03.08.2019
    Piękna nawet. Idealna na spacery.
  • Bogumił 03.08.2019
    Byłem dziś w lesie na jagodach.
  • betti 03.08.2019
    Bogumił i co są już? Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w lesie...
  • Bogumił 03.08.2019
    betti tak mam las trzysta metrów od domu. Trochę go ostatnio wichury i drwale przerzedzili.
  • betti 03.08.2019
    Bogumił ale masz fajnie... ale kleszcze, trzeba uważać... moja koleżanka... o rany, to tragedia.
  • Bogumił 03.08.2019
    betti co się jej stało?
  • betti 03.08.2019
    Odkleszczowe zapalenie opon mózgowych.
  • betti 04.08.2019
    Uczyła w szkole, energii tyle ile w trzech osobach, a teraz... to straszna choroba.
  • Bogumił 04.08.2019
    Na szczęście u nas spokój z tym chociaż czasem koty przynoszą.
  • betti 04.08.2019
    Bogumił dużo masz kotów? Nie chcę być wścibska, nie musisz odpowiadać, jeżeli nie chcesz.
  • Bogumił 04.08.2019
    betti prawie cztery zimą a latem dwa. Bo sąsiadki zostawiają nam dwie kocice jak wjeżdżają na zimę do miasta.
  • Bogumił 04.08.2019
    W mrozy muszą spać w domu żeby nie zamarzły.
  • betti 04.08.2019
    Bogumił jak byłam mała, miałam jedenaście kotów. To była tragedia, kiedy tylko zobaczyły, że wychodzę z domu sznureczek za mną się ciągnął... No, ale byłam ich mamą.
    Któregoś dnia tata stwierdził, że tak się nie da żyć i rozwoziliśmy po rodzinie i znajomych. Płakałam, a później było w domu tak cicho... Dostałam psa.
  • Bogumił 04.08.2019
    bett koty są kochane.
  • Bogumił 04.08.2019
    betti
  • Bogumił 04.08.2019
    Niestety nocą bywa zimniej. Dobranoc,
  • konfiguracja 04.08.2019
    Autorze Szanowny, już wszyscy (i oprócz Twoich klonów oczywiście:D) oraz P. Betti naprawdę szczerze znielubili opcję klerykalną prezentowaną przez Ciebie w tekstach i dyskusjach, więc przestań się bawić własną kreacją. Nie znudziłeś się jeszcze? :D

    Propagandowy, niedopracowany, cieniutki tekścior.
    2-
  • Bogumił 04.08.2019
    Mam ten luksus że wszystkich „wszystkich” to mogę nieć w d. I nie masz racji co do pozostałych wniosków.
  • Misiu M 04.08.2019
    a może szanowny ,, krytyk,, coś napisze do skomentowania
    chętnie poczytam
  • Misiu M 04.08.2019
    to do konfiguracji jakby co ...
  • Halmar 04.08.2019
    Misiu M mnie się ten szanowny paniopan o intrygującym nicku "konfiguracja" bardzo kogoś przypomina... Czyżby puchacz nam się rozmnożył?
  • Aisak 04.08.2019
    Wszędzie pu pu pu chacz...
  • Misiu M 05.08.2019
    Halmar faktycznie -ten kąśliwy jad, który sączy się z bezinteresownej zawiści
  • Aisak 04.08.2019
    Boguś tak pisze, tak kręci, żeby się kręciło.
    Niezły chwyt Boguś.
    Gdybyś napisał jeden rzeczowy komentarz i odpowiedział na pytania, to dawno by się przestało kręcić.
    Ale ty lubisz, jak się kręci.
    *

    Napisałam o pedofilii w kościele, albowiem kościół identyfikowany jest z miejscem nieskalanym, pozbawionym grzechu. Jako schronienie przed ZŁEM. Tymczasem małe owieczki idą prosto w paszczę zwyrodnialców.

    Nie twierdzę, że Wszyscy księża, to bestie. Twierdzę natomiast, że często Najwyższa hierarchia kościelna przymyka oko na ohydne praktyki swoich podwładnych.

    Jeśli księża nie mogą brać ślubu, to niech chociaż, dla dobra DZIECI, zostaną eunuchami. Jak w haremach.

    Dla dobra dzieci, niech się kapłan poświęci i da sobie obciąć parówkę.
  • Aisak 04.08.2019
    Amen.
  • Bogumił 12.08.2019
    ciociu, aleś ty niedouczona, ten zabieg nie polega na obcinaniu tego, o czym ty myślisz.
  • Aisak 12.08.2019
    Oczywiście, że nie, matołku, to tylko metafora.
    Wy przecież kochacie metafory...

    Ciebie już zapewne poddano temu zabiegowi.

    Twoje komentarze pozbawione są jaj.

    Żegnam.
    Nie pisz.
    Nie dzwoń.
    Spierdalaj.
  • Bogumił 12.08.2019
    Mnie akurat ani ziębią, ani grzeją. Owszem, kiedy są dobrze dobrane. Ale to co napisałaś, to za cholerę nie da się nazwać metaforą, tylko głupotą. Nie będę pudrował ciociu. A łapka jednak świerzbi, żeby klikać... ciociu.
  • Aisak 12.08.2019
    Przyczepiłeś się do mnie i kompletnie tego nie rozumiem.

    Potrafisz mnie nie zaczepiać?
    Spróbuj. Może dasz radę.
    Chciałabym ostatnie dwa tygodnie spędzić bez debili twojego czy miśka pokroju.

    Tylko nie wyciągajcie trupów z szafy.
    Możemy być na jednym portalu nie wchodząc sobie w drogę.
    Wystarczy.
    Zajmij się tekstami, których jest mnóstwo i nie zaczepiaj mnie, nie będę reagowała.
    To proste.

    .
  • Bogumił 12.08.2019
    No jak wytrzymasz dwa tygodnie bez przyłażenia ciociu pod moje/ nasze, to ja pod twoje .twory nie będę się wciskał na siłę. Pozdrowienia ciociu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania