¯\_(ツ)_/¯

***

 

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (107)

  • Celina 10.12.2020
    Nitras to psychol.
  • Szpilka 10.12.2020
    Wszystko to być może, ale to żaden powód, żeby się wyzywać w Sejmie, kultura obowiązuje wszystkich i tych z lewa, i tych prawa, no z dołu patrzą i przykład biorą!
  • Celina 10.12.2020
    Szpilka jakby nie pajacował to by go nie nazwał pajacem.
  • Szpilka 10.12.2020
    Celina

    Tylko że Terlecki też pajac, straszne torby ma pod oczami, chyba gorzałę smoli za często i za dużo, czyli przygadywał pajac pajcowi, no Muppet Show gotowy ?
  • Celina 10.12.2020
    Szpilka czepiasz się czyjegoś wyglądu, a to nieładnie.
  • Szpilka 10.12.2020
    Celina

    Nie wyglądu, tylko stanu umysłu, lepiej golnąć raz na jakiś czas, niż golić niemal codziennie, sam pomyśl, czy taki permanentnie podchmielony albo skacowany ma jeszcze równo pod sufitem?

    Największe torby pod oczami wychodzą pijącym codziennie, no nerki siadają, a organizm nie ma kiedy się zregenerować, "zdrowsze" są ciągi, zalać ryja kilka dni, a potem full abstynencja.
  • Pan Buczybór 10.12.2020
    Fajne :)
  • Szpilka 10.12.2020
    Pan Buczybór, dzięki ?
  • Tjeri 10.12.2020
    Terlecki tyle butaprenu przerobił, że nie odróżnia...
  • Szpilka 10.12.2020
    Tjeri

    Ćpun? Coś podobnego, co to się wyrabia ?
  • Tjeri 10.12.2020
    Był "szefem" polskiego hipisowstwa. Pseudonim "Pies". Rany, był też chłopakiem Kory. W grobie się musi przewracać jak ktoś wspomni...
    On, mimo przepalenia klejem i tak chyba wychodzi lepiej niż Kuchciński (pseudnonim "Członek" albo "Penelopa"). Ten był związany z bandą Mundka, okradającą apteki (w celach wiadomych).
  • Szpilka 10.12.2020
    Tjeri

    Dzięki, mam braki z biografii polskich polityków, muszę nadrobić, bo ciekawa lektura się zapowiada, biorąc pod uwagę, to co napisałaś ?
  • Tjeri 10.12.2020
    Nawet nie trzeba grzebać za bardzo, żeby do gówna się dokopać... Kuchciński i afera podkarpacka... Nieletnie prostytutki, "samobójstwo" świadka (Kosteckiego) w celi i brak zgody prokuratury na ponowną sekcję... Włos się jeży.
  • Szpilka 10.12.2020
    Tjeri

    Oj, jeży się włos, dzięki za wskazówki, nie za wszystkim nadążam, bo tyle się dzieje na świecie, a ja ciekawa świata ?
  • Grain 10.12.2020
    Tjeri szykuj CV Owsiaka zanim dołączy do topu Polaków obracających największą, nie swoją kasą z cipuszek dobroczynności.
  • Tjeri 10.12.2020
    Kiepskie porównanie. Finanse fundacji są przejrzyste - każdy, jeśli cokolwiek się zna, może wejść na sprawozdanie i poczytać, jeśli się nie zna, - może powtarzać bzdury).
    Dalej, WOŚP pomogła wielu szpitalom, ogromnej liczbie dzieci i nie tylko (bo i dla seniorów grają). Wstyd w sumie - to rola państwa.
    W ogóle brzydzi mnie retoryka typu: Słoń?? Słoń umoczony?? A słoń ma trąbę jak dżdżownica. Dżdżownice to dopiero skurwysyny!
  • Szpilka 10.12.2020
    No i mamy temat na kolejnego moskalika ?

    A kto kracze na Owsiaka,
    że to złodziej pospolity,
    ten inaczej będzie krakał
    po spożyciu okowity ?
  • Grain 10.12.2020
    Jak przejrzyste, skoro nawet wzywany przez sąd nie ujawnił. Fenomen w dalszym ciągu obraca przez rodzinne spółki ok. 400 mln z poprzednich zbiórek. Pedofila przez puszki i przy współudziale osób, stygmatyzowanych serduchem dobroczynności.
  • Tjeri 10.12.2020
    O i pedofilia jeszcze. :)))
  • Grain 10.12.2020
    Szpilka, większość wyrasta z takich wierszyków już w podstawówce. Ale może powtarzasz klasy.
  • Szpilka 10.12.2020
    Grain, chcesz przez to powiedzieć, że Szymborska głupia była, skoro je wymyśliła wespół z Barańczakiem?

    Z satyry się nie wyrasta, satyrę się uprawia i w tyle mam politykę, nie będę się łajnem przez z nią obrzucać, po to właśnie satyra jest, żeby wszystko i wszystkich obśmiać.

    Taki wierszyk, ale nawet takiego nie potrafisz napisać.
  • Grain 10.12.2020
    Barańczak nie odpowiada za twoją grafomanię, a Szymborska musiała odreagować miłość do Stalina,
  • Szpilka 10.12.2020
    Chrzanisz, tworzył z Szymborską moskaliki, napisz lepsze, twój ostatni kostropaty mocno, żeby kogoś krytykować samemu trzeba potrafić.

    A co ma popieranie stalinizmu do możliwości twórczych? Tuwim też ustroju nie potępiał, ale pisał świetnie i koniec!
  • Szpilka 10.12.2020
    Pieprzy ci się polityka ze sztuką. O!
  • Szpilka 10.12.2020
    moskalik

    "niech kto powie że Mikołaj nie zasłużył dziś na zgrzewkę
    zapuszkuję do kościoła pod śledzikiem cnoty krewkiej"

    Grain

    Co to jest? Śledzik cnoty krewkiej? Przecież to się ani sensu, ani kupy nie trzyma!
  • Grain 10.12.2020
    z pewnością kreski Nitrasa
  • Szpilka 10.12.2020
    Tjaaaaaa, znaFFco, ulubieńca Kurskiego SE posłuchaj, grafomania aż w oczy gryzie, a muza cóż..., prosto z pola ?

    https://www.youtube.com/watch?v=PbYZ8gKxFmI

    Przez twe oczy, te oczy zielone oszalałem
    Gwiazdy chyba twym oczom oddały cały blask
    A ja serce miłości spragnione ci oddałem
    Tak zakochać, zakochać się można tylko raz
    W mych ramionach cię ukryję
    U stóp Ci złożę cały świat
    Serce me dla ciebie bije
    I czeka na twój mały znak.
    Jeden uśmiech twój wystarczy
    I moje serce gubi rytm
    O twą miłość będę walczył
    O miłość walczyć to nie wstyd

    (...)
  • Shogun 10.12.2020
    Ooo, dobre! Szpilkowe takie hihi ;)
  • Szpilka 10.12.2020
    Shogun, dzięki ?
  • Grain 10.12.2020
    A u was Murzynów biją. Wróć Afroamerykanów.
  • Szpilka 10.12.2020
    A u was kobiety biją pałkami teleskopowymi, tchórzliwe ciule.
  • Grain 10.12.2020
    Po pierwsze - nie u mnie, na ulicy.
    Po drugie - policja nie bije tylko chroni przed łomotem, niekoniecznie od kiboli.
    Po trzecie - nie kobiety, kobietony.
  • Szpilka 10.12.2020
    Facet, który kobietę bije to ciul, koniec. Kropka.

    Z której strony nie wziąć pod lupę, to i tak wychodzi na jedno - z lewej strony jePliwi, a z prawej świętojePliwi.
  • laura123 10.12.2020
    Szpileczko, Ty z Twoją inteligencją bronisz Nitrasa?
    Jestem zszokowana...

    Na tych marszach, to te babochlopy atakują, a policja się broni. Bo musi. ?
  • Szpilka 10.12.2020
    Laura, nikogo nie bronię, to jest satyra, wyśmiewa pewne zachowania i ludzi, nie interesuje mnie czy on lewak, czy prawak.

    Rzeczywiście, zachciało im się wolności i teraz kobita musi zawodowo pracować, domem sie zająć i rodzić na żądanie, raj dla kobiet, nie ma co ?
  • laura123 10.12.2020
    Szpilka toteż zawsze twierdzilam, ze z tymi feministkami jest coś nie tak... gdyby nie one, to byśmy tylko leżały i pachniały...?

    Szpileczko, niewazne czy on prawak, czy lewak, kiedy pod daszkiem nierówno. Jego zachowanie ubliza ludzkiej godności.
  • Grain 10.12.2020
    Szpilka w rynsztoku.
  • Szpilka 10.12.2020
    Nie, Banaś w rynsztoku, modlący, a bordello miał w posiadaniu.
  • Grain 10.12.2020
    Próbowałem wkleić moskalika - ale jak widzę, wybiórcza cenzura zatrzymała. Wklejam tutaj i nie ma mnie więcej na tym portalu.

    Głupawka niech się głupawką odciska

    Kto pytluje za kimś, co ja pocznę,
    po tej samej kresce, tacy sami.
    Niech rozumy przyrastają boczne,
    z racji wieku pod pachami.
  • laura123 10.12.2020
    Grain daj spokoj, z takiego powodu chcesz odchodzić? Fakt lewactwa tu od groma, ale olac to i robić swoje.
    Nie idź!
  • kigja 10.12.2020
    A właśnie, że idź Grain!
  • Tjeri 10.12.2020
    Grain, poglądy polityczne każdy ma własne. A o wierszach i sztuce zawsze można porozmawiać ponad.
    Co do moskalika, czasem jest opóźnienie w publikacji.
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    Jakie lewactwo, urwał nać! Ani lewacka, ani prawacka nie jestem, bez urazy, ale mam wrażenie, że niektórzy są nierozgarnięci. Nie podoba się moskalik na Nitrasa? To się pisze fraszkową ripostę, na tym polega satyra, a nie wikłanie się w politykę!
  • laura123 10.12.2020
    Szpilka daj spokój, swoje już zrobiłaś... tak trzymaj, niech Cię glupki chwalą. To najważniejsze przecież.
    Powodzenia!
  • Szpilka 10.12.2020
    Kigja

    Hahhahaah, ale Ty jesteś ?
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    A to dobre, to Grain na mnie napadł, a nie ja na niego, poczytaj dokładnie, ale się nie gniewam, bo nie jestem małostkowa.
  • Tjeri 10.12.2020
    Szpilka... Przecież "lewak" = "wszystko czego nie rozumiem, czego nienawidzę". Twoje faktyczne poglądy nie są ważne... ;)
  • Szpilka 10.12.2020
    Tjeri

    No właśnie, wystarczy nie hołubić PiS-u i już się zostaje lewakiem, przecież to chore!
  • laura123 10.12.2020
    Napisal, ze nie podobają mu się Twoje moskaliki i co trzeba bylo od razu do oczu skakać?
    Nieladnie się zachowalas. Nie potrafisz przyjąć krytyki, tylko na pochwały liczysz... i tych lubisz, ktorzy Ci wlaza w cztery litery.
    Dziwne, bo jestes inteligentna.
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    Nie, on napisał, że to grafomania i z takich wierszyków się wyrasta, a pisali je Szymborska, Barańczak i Rusinek. Nie manipuluj, bo mnie to jeżyć zaczyna!
  • laura123 10.12.2020
    Szpilka mial prawo do takiego zdania. Tak jest na większości portali, że kazdy ma inne zdanie. Tylko tutaj trzeba miec takie samo, bo inaczej jw
    Szkoda.
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    Bardzo ciekawe, a sam nie potrafi pisać moskalików, to tak, jakby głuchy muzykę krytykował. No śmiech na sali!
  • laura123 10.12.2020
    Szpilka to Twoje zdanie, do ktorego też masz prawo. Grain ma prawo do wlasnego.
    Dziwię się, że muszę to tłumaczyć osobie naprawdę inteligentnej.
    Idę umierać dalej, niepotrzebnie weszlam, trzeba bylo tulić jaska...
    Dobrego dnia.
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    Niech sobie ma prawo, ale niech mi bzdetów nie wypisuje, że to głupie wierszyki, z których się wyrasta, skoro gatunek noblistka wymyśliła. Może niech sam z aroganctwa najpierw wyrośnie.
  • Szpilka 10.12.2020
    To nie jest dobry moskalik, poza tym skoro z kategorii głupich wierszyków, to po huk wkleiłeś?
  • laura123 10.12.2020
    Szpilka a co moze być mądrego w obronie przyglupa?
  • laura123 10.12.2020
    Poza tym te moskaliki, to raczej nie są wysokich lotów, ot taka glupawka mozna by rzec. Masz ambitne wiersze i tego powinnaś się trzymać.
    Takie moje zdanie. Mozesz mnie za to zrównać z błotem.
  • kigja 10.12.2020
    Szpilka

    Nie równaj jej z błotem, bo błoto jest dobre na cerę, jeszcze bydzie pikna i wogle jej sodówa odwali ?
  • laura123 10.12.2020
    kigja tobie i bez błota odwala... ?
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    No ale Ty też nie potrafisz ich pisać, dlatego daj sobie spokój, głupie, łatwe, ale trudne dla Ciebie do opanowania, co nie? ?

    Aha, a już spotkałam na tym portalu zaciekłych wrogow klasyka, z czasem się okazało, że sobie z rymami nie radzą, dlatego tak na rymy plują.
  • kigja 10.12.2020
    pif paf - - - - - - - > laura123

    bum!
  • laura123 10.12.2020
    Szpilka nie wiem, nie upadlam tak nisko, zeby takich wydmuszek się czepiać. To dobre dla takiej kigji np, dla Ciebie niekoniecznie wg mojej wiedzy.
  • Szpilka 10.12.2020
    Kigja

    Nie zamierzam się kopać z koniem. O! ?
  • kigja 10.12.2020
    Spadaj od kigji koczkodanie!
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    No skoro dla Ciebie Szymborska to wydmuszka, to nie mamy o czym gadać. A w ogóle daj mi spokoj, bo szkoda mi czasu na przelewanie z próżnego w puste. Twoje komentarze niczego nie wnoszą, tylko trolliczny zamęt powodują, czyżbyś trollicą była?
  • laura123 10.12.2020
    Szpilka, a to plaw się w blotku ze ?.

    Milego?
  • laura123 10.12.2020
    Szymborska pewnie pisala te moskaliki mając albo nascie lat, albo na starość, wtedy rozwój podobny... ?
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    Obrażanie najlepiej Ci wychodzi, Jezus z krzyża nie spada, gdy do kościoła wchodzisz? Powinien.
  • laura123 10.12.2020
    Szpilka kogo obrazilam? Zapytaj kigji jaki miala wczesniejszy nick. Sama ze swinka sie utozsamiala. Taka mądra była...?
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    Znowu Twoja ignorancja aż w oczy gryzie, Grecja ma sielanki, Japonia haiku, Anglia limeryki - a my w Polsce mamy moskaliki dzięki Szymborskiej! O!
  • laura123 10.12.2020
    Szpilka jednak pomylilam sie co do Ciebie. Inteligentna nie jesteś...?
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    Nie obraź się, ale w (_!_) mam Twoją opinię o mnie ?
  • inspekcjapracy 10.12.2020
    laura123

    twoje słowa ci przytoczę: A kim ty jesteś, żeby takie herezje głosić? Idź do tych, ktorzy w ogole pisać nie potrafią i im to pisz.
  • laura123 10.12.2020
    Antek bez ciebie tutaj nie byloby zycia...?
  • laura123 10.12.2020
    Szpilka pomysl w wolnej chwili, między jedną a drugą mania wielkosci, co znaczy "śledzik cnoty krewkiej" bo pasuje do ciebie idealnie...?
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    Dobra, zawistnico, niech Cię robak zawiści dalej gryzie ? Strasznie głupie to sformułowanie i pasuje do moskalika jak świnia do salonu.
  • kigja 10.12.2020
    O!
    Wypraszam sobie, jako przedstawicielka wszyskich chrumciów, my sie dobrze czujem na salonach
    hahahaha
  • Szpilka 10.12.2020
    inspekcjapracy

    Par excellence ?
  • Szpilka 10.12.2020
    Kigja

    Oj, palnęłam gafę, to niech siedzą w salonie, skoro potrafią się zachować ?
  • laura123 10.12.2020
    kigja ty się teraz bosko czujesz... dzięki mnie znowu masz "przyjaciółkę" i zaraz twoje wypociny staną się genialne.

    Dziekuj mi tu szybko... ?
  • laura123 10.12.2020
    Szpilka ze niby ja tobie tych moskalikow... nie wytrzymam ze śmiechu... dobre!
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    Nom, udowodniono naukowo, że czubki nie mają poczucia humoru, a do pisania satyry trzeba mieć i nie bierz tego czubka do siebie, ja w ramach - wiara czyni czuba ?
  • laura123 10.12.2020
    Szpilka twoje poczucie humoru to jak z czworakow przy Palacu. Ze słomą w butach...?
  • Szpilka 10.12.2020
    laura123

    Co jest? Świądu dostałaś i potrzebujesz się z kimś pokłócić? Zamów sobie boya, stać Cię! A ode mnie się odfikaj, bo mi zbrzydły Twoje burackie zaczepki.
  • Onyx 10.12.2020
    Fajowskie
  • Szpilka 10.12.2020
    Onyx, dzięki ?
  • kigja 10.12.2020
    Do takich typów, jak Terlecki i ten drugi, najbardziej pasuje porzekadło:
    Nie pamięta wół, jak cielęciem był.

    A Terlecki jest po prostu obleeśny nie tylko z aparacji, ale i z obycia, i to przede wszystkim z obycia.
    Bo np Urban, czy Kalisz, do pięknisiów się nie zaliczają, ale są jacyś sympatyczniejszi, a przez to ich aparacja zyskuje.

    Moskaliki pierwsza klasa.
    Widzę, że mnie omijasz, Szpilka, nieładnie, nieładnie...
  • Szpilka 10.12.2020
    Bo mnie uszczypnęłaś, ale już mi przeszło ?

    Dziękuję za pochwalne słówko ?
  • kigja 10.12.2020
    Szpilka,

    Staję w obronie ludzi, z ktorzy nie mogą się bronić, bo mnie to fizycznie boli i chce mi się płakać.
    Nic na to nie poradzę, taki mam charakter.
    Gryby teraz cała Polska odwróciła się od Terleckiego, kuźwa, kto wie, czy nie walczyłabym o tego dziadygę.

    To jest silniejesze ode mnie :(
  • Szpilka 10.12.2020
    Kigja

    Rozumiem, no, chyba też bym stanęła w jego obronie ?
  • Pasja 10.12.2020
    Miodzio moskaliki i bardzo elegancko podane. Bez plucia do talerzy.

    Ryszard Iwon „pies” na baby
    chociaż dzisiaj jest już słaby
    wiszą tylko stare wory
    i na starość jest już skory
    oddać je nie na strych a do komory
    w grzechomierze wlać swój los
    by zabrzęczał wielki trzos
    odkupienia win
    dyn dyn

    Pozdrawiam
  • Szpilka 10.12.2020
    Pasja, dziękuję pięknie za rymowaną ripostę i za miodzio ?
  • Grain 10.12.2020
    Tu nie chodzi o sympatie, czy niechęć do PIS-u. Nawet nie o styl, tylko o jego brak.
  • Szpilka 10.12.2020
    Mnie się żadna partia nie podoba zarówno PiS, jak i PO, wsadziłabym w rakietę Muska, niech SE na księżyc polecą. Jak nie z lewa afery, to z prawa, obserwują z dala, a wiadomo - kibic z dala się nie wpitala, dlatego obśmiewam to, co mi się nie podoba, takie moje prawo!
  • Dekaos Dondi 10.12.2020
    Jam po Shogunie smyrnę słowem↔Szpilkowe:))
    temu co Szpilkę durnie wnerwia
    reanimacja jest potrzebna
    a jeśli do cna on gałganem
    no cóż... ostatnie pożegnanie:))
    Moskalików jeszcze nie pisałem:)
    Pozdrawiam:)
  • Szpilka 11.12.2020
    Dekaos, pierwsze koty za płoty, spróbuj, fajoska zabawa, dzięki ?
  • Jacom JacaM 10.12.2020
    dla takiego jednego psa
    jabłko pada daleko od ojca
    z jego grzechów chętnie się spowiada
    na własne wyznanie brak odwagi
    może butapren wypalił przyzwoitość

    cóż począć
    gdy najlepszym jest daniem
    kaczka w wazelinie
  • Szpilka 11.12.2020
    Jacom, dziękuję za wierszowany komentarz, poczytałam o tatku, a kaczka? Masz rację, tylko w wazelinie została ?
  • Nawet fajna satyra na obecne gówno zwale polityką. ? Pozdrawiam!
  • Szpilka 11.12.2020
    Marek, świetnie to ująłeś - gówno zwane polityką, dziękuję za wizytę ?
  • Narrator 15.12.2020
    Podoba mi się styl, ale zupełnie nie mam pojęcia, o czym piszesz. Nazwisko Terlecki przypomina mi piłkarza ŁKS Łódź, ale niestety on już zmarł trzy lata temu. Swoją drogą, jak na osobę mieszkającą za granicą, jesteś dobrze zorientowana w polskiej rzeczywistości :)
  • Szpilka 16.12.2020
    Narrator, czytam polską prasówkę, ale i tak nie nadążam za wszystkim, Nitras i Terlecki to polscy politycy, obśmiewam zachowanie albo wypowiedzi polityków bez względu na przynależność partyjną. Tylko że tu niekumatych dużo, nie potrafią odróżnić satyry od nieuczciwej nagonki ?

    Dziękuję za komentarz ?
  • Jerzy 20.12.2020
    Jeżeli chodzi o naćpanie, to po Maciarewiczy największą tęsnotę za rozumem widzę w oczach wiceministra Kowalskiego rodem z Opolszczyzny. To dopiero oszołom.
  • Szpilka 20.12.2020
    Nie wnikam, który większy oszołom, w satyrze to zupełnie nieistotne ?
  • Jerzy 21.12.2020
    Nie bierz to tak do siebie. Hmm..
  • Szpilka 21.12.2020
    Nie biorę, niemal wszędzie jakieś szczujnie, był czas przywyknąć, aczkolwiek czasem mnie nuży ubóstwo intelektualne ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szkoda, że usunęłaś ten wiersz niczym Dębski zdeformowany płód. Ale i tak daję ci maksymalną ocenę. Pozdrawiam 5 ????????❣????????❤

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania