Tekst usunięty

 

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 25

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (255)

  • Tjeri 11.01.2020
    Plugawy tekst oczerniający dobro.
  • indri 11.01.2020
    Jeśli to jest dobrem, o czym myślisz, to chyba mamy zupełnie różne wyobrażenia o nim.
  • Pitbull 11.01.2020
    Tjeri jakie dobro?
  • indri 11.01.2020
    Pitbull ten wulgarny typek jest dla Tjeri „dobrem”.
  • Misiu M 11.01.2020
    https://www.salon24.pl/u/nieboszczyk/799864,dlaczego-odsetki-z-wosp-ida-na-woodstock
  • indri 11.01.2020
    Misiu M ja pierniczę, i to jest to "dobro". Ile bezczelności i bezkrytycyzmu trzeba mieć, żeby nazwać ten bourdel "dobrem"?
  • Angela 11.01.2020
    Mam nadzieję, że w razie konieczności pobytu w szpitalu (nie życzę, ale się zdarza), uniesiesz się honorem i
    odmówisz korzystania ze sprzętu zakupionego przez WOŚP.
  • Akwadar 11.01.2020
    ale w szpitalach jest większość sprzetu zakupionego przez WOŚP hi, hi.
    Miło Cię powitać, Pani! :)
  • Angela 11.01.2020
    Akwadar Witam Cię, Panie! : )
    Cóż, w takich wypadkach mówi się trudno. Może na trzy zdrowaśki do pieca?
  • Pitbull 11.01.2020
    Akwamen tobie by się szpital przydał, ale psychiatryczny
  • Akwadar 11.01.2020
    Pitbull a tobie dobry szpadel
  • betti 11.01.2020
    W sumie nie ma żadnego przymusu, żeby dawać jakąś kasę na orkiestrę. Kto nie chce ten nie daje. A szpitalach nie ma aż tak dużo tego sprzętu od Owsiaka... bez przesady. Co nieco musi być rzucone, żeby pokazać, że coś tam robi, ale przede wszystkim z tego się utrzymuje, bo jak wszyscy wiedzą ten pan się pracą nie zhańbi.
  • Eleanor 11.01.2020
    dobrze napisane.
  • Angela 11.01.2020
    Oj betti, tyle wiesz co zjesz. Organizacja wydarzenia na taką skalę to nie praca sezonowa. Ponadto Finał
    to dopiero początek, te środki uzyskane ze zbiórek trzeba policzyć i rozdysponować. To jest praca, ponadto
    bardzo odpowiedzialna. Sprzęt jest i świetnie się sprawdza.
    Jeśli komuś się zdaje, że to takie proste, oczywiście może sam spróbować zorganizować taką zbiórkę.
    Ale fakt, przymusu wrzucania do puszek nie ma, kwestujący z bronią nie chodzą.
    Tyle ode mnie.
  • Tjeri 11.01.2020
    Betti, na neonatologii, patologii ciąży i oddziałach geriatrycznych większość sprzętów jest z WOŚP. Na innych też jest go sporo. Sprawozdania finansowe fundacji są jawne. To organizacja, która naprawdę czyni dobro. I nie zabraniam ani Tobie, ani Bogumiłowi pluć na nią, nie musisz też wrzucać do puszki. Na szczęście tysiące ludzi myśli inaczej i to mi wystarczy.
  • Akwadar 11.01.2020
    Ten sprzęt, ktorego podobno wiele nie ma, jest wart setki tysięcy złotych, czasami miliony.
  • betti 11.01.2020
    Tjeri ja na nikogo nie pluję, napisałam tylko, że nie lubię tych dwóch osób. Nie budzą mojego zaufania. Tylko tyle.
  • betti 11.01.2020
    A na orkiestrę zawsze dawałam kasę, szkoda mi było tych wolontariuszy, którzy na zimnie stoją cały dzień.
  • Tjeri 11.01.2020
    betti niepotrzebnie Ci było szkoda. Ci ludzie mają poczucie, że robią coś dobrego i nie czują się skrzywdzeni.
  • betti 11.01.2020
    Tjeri rozmawiałam zawsze z nimi, przed wieczorem każdy już miał dość, no ale przecież to modne być wolontariuszem na orkiestrze...
  • Puchacz 11.01.2020
    betti Kwestia mody działać na szczytny cel?
    Oby młodzież tylko takie mody miała za wzorzec.
  • Tjeri 11.01.2020
    betti... Współczuję Ci takiego spojrzenia na ludzi. Ale niech będzie, użyję Twojej nomenklatury: jeśli taka moda robi tyle dobrego, to niech trwa.
  • betti 11.01.2020
    Puchacz Ty jak dziecko... mnóstwo ludzi chce się pokazać właśnie wtedy... co ja na to poradzę? Takie życie.
    Tjeri ja patrzę normalnie, Ty jakoś tak romantycznie...
  • indri 11.01.2020
    Tjeri krzyżacy też mieli poczucie że robią coś dobrego. I komuniści ideowi też. I wielu innych. To o niczym nie świadczy. W służbie PolPotowi też się zaangażowało dużo takiej durnej młodzieży.
  • betti 11.01.2020
    indri to żeś zrobił porównanie.... tutaj jest wszystko dobrowolne, nikt nad nikim z bronią nie stoi. Nie przeginaj!
  • Tjeri 11.01.2020
    indri te porównania świadczą o Tobie. Nie dziwią mnie, bo zdążyłam sobie wyrobić o Tobie zdanie.
  • indri 11.01.2020
    betti komunistą i polpotowcem też się zostawało dobrowolnie Betti.
  • indri 11.01.2020
    Tjeri wiem. Nic na to nie poradzę. Kiedyś zmienisz zdanie.
  • betti 11.01.2020
    indri nie denerwuj mnie, bo pleciesz bzdury. Porównanie nie na miejscu.
  • Tjeri 11.01.2020
    indri - życzę Ci, by opuścił Cię jad i nienawiść, która Tobą kieruje. A wtedy na pewno zmienię zdanie. To tyle ode mnie - swoje zdanie przekazałam, a ten tekst niewarty jest dyskusji.
  • indri 11.01.2020
    Betti każde zło jest dokonywane świadomie i dobrowolnie.
  • betti 11.01.2020
    indri to powiedz mi ile jest wydawane na Rydzyka i co z tą kasą robi, co zrobił dla zwykłych ludzi, bo żem ciekawa?
  • Puchacz 11.01.2020
    betti Nawet jeśli na pokaz, to chwała im za to, że raz nie pasą księdza na tacę, aby żył jak książę, tylko ratują ludzkie życie, dorosła kobieto.
    A tak się młodych uczy wrażliwości. Tej prawdziwej, a nie wydumanej z ambony przy dźwięku monet dzwoniących na tacy.
    Te monety nie pójdą na pewno na respirator dla noworodków.
  • Puchacz 11.01.2020
    indri Więc świadomie, dobrowolnie i bez owijania w bawełnę powiem ci kim jesteś po lekturze tego paszkwilu.
    Jesteś zwyczajnym chamem, prostakiem, głupkiem i po prostu złym człowiekiem.
  • indri 11.01.2020
    Puchacz co świadczy że go nie zrozumiałeś.
  • Pitbull 11.01.2020
    Puchacz rozumiem, że na woodstocki owsiaka też jeździsz? Tam gdzie ćpają i kradną?
  • Zaciekawiony 11.01.2020
    Owsiak nie utrzymuje się ze zbiórek na WOŚP. To chyba najlepiej prześwietlona fundacja dobroczynna w Polsce, nawet Caritas nie jest tak transparentny. Przyczyną twojej niechęci są tego rodzaju mity?
  • indri 11.01.2020
    Betti, Kościół nie jest co do zasady instytucją charytatywną, ma inne cele, o wiele wyższe niż obcieranie czyichś brudnych tyłków. Nie dziwię się puszczykowi, czy innym ludziom którzy przypisują Kościołowi zadania, które nie należą do jego zasadniczych zadań.
    Do drugiej wojny światowej Kościół prowadził w Polsce wiele szpitali, ochronek, szkół, szpitali. Komuniści to odebrali, i tak już zostało. To nie jest wina Kościoła. Jak napisałem, wspomaganie różnych celów szlachetnych, charytatywnych, to nie jest funkcja Kościoła. I tak robi dużo dobra przez Caritas i inne instytucje. Wiele hospicjów prowadzi, szpitali, domy samotnych matek. Można sobie to zobaczyć w internecie.
    Dziwię się w ogóle takiemu pytaniu od Ciebie.
  • Zaciekawiony 11.01.2020
    indri Obcieranie tyłków pacjentom szpitali to też ważna funkcja. Wręcz podstawowa, ważniejsza od liczby dominicantes na sumach.
  • Angela 11.01.2020
    Zaciekawiony co Ty tam wiesz, wzmożone modlitwy sprawią, że tyłki same się obetrą.
    A im mniej sprzętu w szpitalach, tym więcej aniołków w niebie.
  • indri 11.01.2020
    Angela ja się na szczęście ubezpieczam w NFZ i leczę się na fundusz, a nie jakieś przychlasty mnie leczą.
  • Angela 11.01.2020
    indri no paczaj ty, a to właśnie do państwowych placówek rozsyłany jest sprzęt z WOŚP, bo
    jakoś ze środków państwowych nie styka. Nie pierdziel mi proszę, że jest inaczej, bo będzie to
    znaczyło, że żyjesz w jakimś świecie równoległym, albo zwyczajnie kłamiesz.
  • indri 11.01.2020
    Angela ha, ha, jak pytam bliższą i dalszą rodzinę i znajomych, to od zawsze leczyli się w państwowych szpitalach od 1945 roku i jeszcze gdy o Owsiaku nikt nie słyszał, to leczenie przebiegało prawidłowo, i było bardzo dobre, a nawet o niebo lepsze od dzisiejszego. Kiedyś po zawale mój stryj leżał w szpitalu dwa miesiące plus full opieka, a teraz po trzech dniach takich wypisują.
  • indri 11.01.2020
    Angela to lecz się u Owsiaka, skoro wolisz.
  • Angela 11.01.2020
    indri nie okopuj prehistorii. Fakty są takie, że państwo na potrzeby szpitali nie łoży ile powinno,
    braki są i gdyby nie sprzęt z akcji takich jak WOŚP, to można by pijawkami leczyć.
    Mam w książeczce zdrowia dziecka certyfikat sprzętu zakupionego przez orkiestrę do PAŃSTWOWEJ
    placówki, na którym diagnozowano moje dziecko, więc to w sumie tak, jakbym u Owsiaka się leczyła.
  • indri 11.01.2020
    Angela buhahahaha, uważasz, że gdyby Owsiak nie dał, dziecko wykopano by do domu bez diagnozy, czy leczenie. Zaprawdę jesteś cudowna w swojej naiwności, a bezrefleksyjność jest imponująca.
  • indri 11.01.2020
    leczenia - err.
  • indri 11.01.2020
    Angela Owsiak dostaje kasę od samorządów, a duża część się przy tym marnuje na jego fundacyjki i rozpijanie młodzieży na wódstok. Gdyby samorządy przelały tę kasę bezpośrednio na szpitale, zamiast stawiać sceny owsiakowi, wynajmować ochroniarzy, płacić policji i marketingowcom mogłyby kupić znacznie więcej sprzętu. Finansowanie szpitali to obowiązek nfz i samorządów, tak mniej więcej po połowie. Więc po co robią tę hucpę? Żeby nafutrować Owsiaka, że to niby on daje.
  • indri 11.01.2020
    Ale ludzie o małych rozumkach myślą, że to Owsiak daje. He, he, cudowna naiwność.
  • Zaciekawiony 11.01.2020
    indri Samorządy często nie mają, a NFZ tnie koszty. Efekt - szpitale wstrzymują przyjęcia bo skończyła się kasa.
  • Angela 11.01.2020
    indri to ty mnie nie rozśmieszaj z tym swoim ubezpieczeniem NFZ. Płacę składki, a jak do specjalisty
    potrzeba się umówić, np endokrynologa to tak z półtorej roku niewyjęte.
    Nikt nie mówi, że Owsiak daje ze swoich, jednak jest osobą, która zainicjowała coś dobrego i co
    przynosi efekty.
    Piszesz że finansowanie szpitali to rola nfz i samorządów, śnij dalej w tej swojej zakłamanej
    rzeczywistości.
    Biednyś ty, ale nie moje zmartwienie.
    Trzym się ciepło i obyś nie chorowań, bo na sprzęt do badań z tfu nfzu możesz nie doczekać.
    Baj
  • indri 11.01.2020
    Zaciekawiony, nie mają? To skąd mają na urządzanie styczniowej hucpy dla Owsiaka, sceny, ochrony, opłatę straży pożarnej, karetek pogotowia, organizację dużej imprezy masowej, w miasteczku, gdzie do puszek nie uzbiera się tyle, ile wyda samorząd na tę hucpę? Czyli skoro to robią i organizują takie coś, to mają kasę, tylko kłamią że nie mają. Bo to nie Owsiak płaci za całe to barachło. Czy dla jakiejkolwiek instytucji charytatywnej ktoś urządza takie rzeczy, tak się cacka. Jak ktoś chce zbierać, jak Szlachetna Paczka, to wysyła wolontariuszy i zbiera, nikogo a w szczególności żadnych samorządów w to nie angażuje.
  • indri 11.01.2020
    Angela zawsze możesz wpłacić panu doktorowi G. bo nie wiem, czy już ma skrócone nazwisko i zasłonięte oczy, na prywatną fundację, i cię przyjmą w państwowym poza kolejnością. A nie Owsiakowi.Jest dużo możliwości, możesz wpłacić dobrowolnie na jakikolwiek szpital.
  • Zaciekawiony 11.01.2020
    indri Inne organizacje robiące duże publiczne kwesty też otrzymują podobne wsparcie, może tylko rozłożone czasie.
  • indri 11.01.2020
    zaciekawiony, nie rżnij głupa, dobrze wiesz, że wpływy (przychodzy) w poszczególnych miejscach nie pokrywają kosztów organizacji tych imprez. Jeśli jakiś samorząd nie finansuje dostatecznie szpitali, to znaczy, że nie chce, a nie że nie ma. Bo woli finansować szpital za pośrednictwem Owsiaka. Ciekawe, że to robią zazwyczaj lewackie samorządy. Czym ich mniej, tym zainteresowanie maleje. Na szczęście. Również media publiczne już się w ten cyrk nie mieszają. I dobrze, bo czas antenowy, gdyby przyszło za niego Owsiakowi zapłacić, doprowadził by tę jego cyrk do bankructwa.
  • Misiu M 11.01.2020
    betti https://www.salon24.pl/u/nieboszczyk/799864,dlaczego-odsetki-z-wosp-ida-na-woodstock
  • Misiu M 11.01.2020
    Puchacz https://www.salon24.pl/u/nieboszczyk/799864,dlaczego-odsetki-z-wosp-ida-na-woodstock
  • Puchacz 11.01.2020
    Pitbull Gdy myślę o Tomusiu, to tylko ćpać. Straszne przecież, że takie Tomusie żyją.
    Przestań pieprzyć boguś i nie próbuj się wycofać.
    Każdy zrozumiał, a ja to nazwałem po imieniu.
  • Puchacz 11.01.2020
    Misiu M A ty gnido już się pojawiłeś gdzie jestem.
    Norma.
  • Misiu M 11.01.2020
    Puchacz tobie nic do tego
    mogę być gdzie chcę i mam do tego prawo
    a jak będziesz mi w tym przeszkadzał to cię zgłoszę do Piotra
    mam już dość tej twojej obsesji na moim punkcie
  • Puchacz 11.01.2020
    Misiu M A możesz być w czarnej dupie?
    W końcu tam twoje miejsce.
    Nie komentujesz nic, tylko wchodzisz, gdzie jestem, wszo upierdliwa.
  • Misiu M 11.01.2020
    Puchacz kretynie, wszedłem pod wiersz Bogumiła a nie pod twój
    dlatego racz łaskawie przymknąć ten swój niewyparzony pysk
    i zacznij się leczyć bo to co robisz to jest anormalne
  • Puchacz 11.01.2020
    Misiu M Wal się, gnido.
  • betti 11.01.2020
    indri ja się nie pytałam, co Kościół robi ze swoimi pieniędzmi, pytałam co robi z nimi Rydzyk, bo że płyną do niego pieniądze z różnych stron wie każdy, ja chciałabym wiedzieć jak on je pożytkuje, co dobrego robi, bo może robi coś o czym zwyczajnie nie wiem.
    Nie podoba mi się Owsiak i jego orkiestra i nie podoba mi się Rydzyk. Uważam ich za oszustów, którzy żyją z naiwności innych ludzi.
  • Misiu M 11.01.2020
    Puchacz ;-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
  • Puchacz 11.01.2020
    Misiu M Fuck off
  • Puchacz 11.01.2020
    Widziałem tam sporo sprzętu z serduszkiem, a nie widziałem ani jednego z krzyżykiem.
    A czarni też pracą się nie hańbią, a możliwości finansowe mają dużo większe.
  • Puchacz 11.01.2020
    W szpitalu*
  • betti 11.01.2020
    W sumie też racja... Narzekajmy na wszystkich.
  • betti 11.01.2020
    Nie lubię Rydzyka i nie lubię Owsiaka. Jacyś oni według mnie podobni do siebie.
  • Puchacz 11.01.2020
    Albo na nikogo.
    To dziełko jest obrzydliwym i chamskim paszkwilem na człowieka, który jednak coś robi.
    Jak robi to ksiądz to tylko chwała mu za to, a nie obrzydliwy tekst durnia.
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    wychodzą kurwy prawicowe
    co nigdy nic dobrego nie uczynią
    chcieliby jak ta teresa zwana świętą
    widzieć w cierpieniu wszystkich innych
    bo przecież cierpienie uszlachetnia
    a sami kiedy przyjdzie czas
    za wszelką cenę bronią się przed sądem
    przed bólem i przed własnym bogiem
    brzęczą srebrniki z tac na tace
    żeby przedłużyć o dzień czy tydzień
    trwanie zupełnie bezwartościowe
  • Pitbull 11.01.2020
    Jeszcze nobla za to dostaniesz. Choć patrząc na to jak działają przyznający Nobla, to w sumie bym się nie zdziwił.
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Pitbull tobie Putin też coś odpali :-)
  • Pitbull 11.01.2020
    Jacom JacaM Putin i oligarchowie na pewno odpalą coś Biedroniom, Kwachom i Czarzastym z Lewicy, których jesteś sympatykiem
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Pitbull na razie odpala prawicowcom, jakieś grosze jak to pożytecznym idiotom
  • Pitbull 11.01.2020
    Jacom JacaM komuch sowiecki odpala prawicowcom, dobre.
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Pitbull ...tak właśnie stymuluje wszystkich pojebów, potrzebuje skrajnych ruchów a w dzisiejszych czasach skrajne ruchy są prawicowe
  • Pitbull 11.01.2020
    Jacom JacaM *w dzisiejszych czasach skrajne ruchy są prawicowe* - właśnie dałeś największy popis debilizmu odkąd pamiętam. Skompromitowałeś się.
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Pitbull taaa, kolejny pożyteczny idiota
  • Pitbull 11.01.2020
    Jacom JacaM powiedział pan Neumann o kodowcach, czyli również o tobie
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Pitbull wiesz co zrobił Piłsudski z ONR :-) to was czeka
  • Pan Buczybór 11.01.2020
    Abstrahując już od wylewającego się z wiersza jadu i nieuargumentowanej nienawiści, jest to po prostu utwór słaby, który z poezją praktycznie nie ma nic wspólnego.
  • indri 11.01.2020
    Czyżby?
  • Pitbull 11.01.2020
    Pięć, Bogumił
  • indri 11.01.2020
    Dzięki Tomku.
  • Pitbull 11.01.2020
    Canulas napisał coś takiego na t3ksturze:

    *Żył sobie Tomek, Tomek Bordowy. Bordo to kolor, więc był tęczowy. Swą bluzę diverse ściągnął czasami i wtedy łupał się z kolegami. Słota, śnieżyca, wiatry czy upał, wciąż bluzę ściągnął, w dupsko się łupał. Tak mu mijały noce i rabki, na razie idę, The end czytanki.*
  • Dariusz 11.01.2020
    Czemu wynosisz tajne informacje z zaprzyjaźnionego portalu? ?
  • Akwadar 11.01.2020
    Dariusz daj mu spokoj, chce zabłysnać i podlizać się komuszy sprzedawczyk hi, hi ot takie gumowe ucho ;)
  • indri 11.01.2020
    To jest dopiero plugawy, oczerniający tekst. I gdzie są ci protestujący przeciw temu tekstowi. Wszyscy pewnie biją brawa tam na tej teksturze.
  • Akwadar 11.01.2020
    indri nie bój żaby, na ciebie też doniósł hi, hi
  • Pitbull 12.01.2020
    Akwamen kto komu co doniósł?
  • Pitbull 12.01.2020
    Dariusz nie nazwałbym t3 zaprzyjaźnionym portalem
  • Zaciekawiony 11.01.2020
    Słabe rymy.
  • indri 11.01.2020
    Rymy są świetne, a ostatnią zwrotkę zmieniłem, bo faktycznie były rymy gramatyczne, ale teraz są lepsze.
  • Neurotyk 11.01.2020
    Ostro, płynnie, pomysłowo.

    Dobra, rymowana krytyka, wulgarna przy końcu jak obiekt tejże.

    Ludzię nie lubią szargania świętości, stąd fala nieprzychylnych komentarzy :)
  • indri 11.01.2020
    Za przekraczanie barier powinienem dostać Nobla. Bo noblistka chyba właśnie za bariery dostała i encyklopedyczne coś tam.
  • indri 11.01.2020
    Dziękuje neuro. Nieco go przed chwilą zmieniłem.
  • Neurotyk 11.01.2020
    indri, jest good :)
  • betti 11.01.2020
    indri nie, nasza Noblistka za przekraczanie granic, gdyż niezdrowo był Polakiem.
  • indri 11.01.2020
    Neurotyk najbardziej tu wszystkich wkurza, że tekst napisany na wysokim poziomie, i nie mają się tak naprawdę do czego przyczepić, więc się czepiają treści.
  • indri 11.01.2020
    "za narracyjną wyobraźnię połączoną z encyklopedyczną pasją, co sprawia, że prezentuje, że przekraczanie granic jest formą życia" - uzasadniała Akademia Szwedzka.

    To zupełnie tak samo mogli napisać o moim wierszu. Narracyjna wyobraźnia połączona z encyklopedyczną pasją, co sprawia, że przekraczanie granic staje się dla mnie formą życia;))))
  • Misiu M 11.01.2020
    https://www.salon24.pl/u/nieboszczyk/799864,dlaczego-odsetki-z-wosp-ida-na-woodstock
  • indri 11.01.2020
    Paskudne widoki made in Owsiak.
  • Misiu M 11.01.2020
    indri jedno jest pewne - tylko część pieniędzy idzie na sprzęt medyczny
    a jaka to wie sam Owsiak
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    podefilo-katole nie potrafią czytać ze zrozumieniem :-) WOŚP się rozlicza i jest skrupulatnie sprawdzany
  • Misiu M 11.01.2020
    Jacom JacaM a przez kogo można wiedzieć ?
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Misiu M pewne jest to, że jesteś kim jesteś, 2 mld na TVPis jakoś cię nie ruszają.
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Misiu M przez służby skarbowe, czyli administrację skarbową
  • Misiu M 11.01.2020
    Jacom JacaM to jest polska telewizja a nie partyjna - wolisz antypolską TVN ?
  • Misiu M 11.01.2020
    Jacom JacaM ale ile pieniędzy na co idzie owiane jest tajemnicą
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Misiu M wejdź do internetu i ściągnij rozliczenie jest opublikowane, czy jak każda prawicowa menda potrafisz tylko pluć, jak masz taką wiedzę, prokuratura chętnie też z tej wiedzy skorzysta
  • Misiu M 11.01.2020
    Jacom JacaM mi nie o to chodzi, tylko o to ,że mnóstwo pieniędzy ze zbiórki idzie nie do szpitali i dla chorych
  • Zaciekawiony 11.01.2020
    Zbiórki WOŚP są rozliczane w MSWIA i wszystko jest w porządku. Kilka razy Matka Kurka zgłaszał Owsiaka do prokuratury i taż przekrętów mu nie udowodnił. Organizacja ma po prostu jeszcze inne źródła finansowania i to z tych pieniędzy jest opłacana działalność.
  • Misiu M 11.01.2020
    https://www.kontrowersje.net/tagi/na_co_id_pieni_dze_wo_p
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Prawicowy portalik, ciekawe kto go finansuje
  • Misiu M 11.01.2020
    Jacom JacaM widzę ,że lewactwo ci bardziej odpowiada wraz z tymi dziesiątkami lat IV rozbioru Polski
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Misiu M taaa, odpowiada mi przyzwoitość a nie kurestwo, łykaj dalej gówno którym plujesz , albo wynieś się do WNP tam gdzie twoje miejsce
  • Misiu M 11.01.2020
    Jacom JacaM skoro wolisz taką przyzwoitość to twój wybór
    ja na bałwochwalcze festiwale ,, muzyczne,, płacił nie będę
  • Misiu M 11.01.2020
    https://www.gazetaprawna.pl/galerie/769872,duze-zdjecie,1,kurski-przeceniamy-znaczenie-wosp-i-owsiaka-zbieraja-50-mln-zl-a-na-sprzet-ida-34-mln.html
  • indri 11.01.2020
    Tja a podliczając koszty organizacji imprez samorządowych w całej Polsce to by się okazało, że wosp przynosi straty. Tylko nikt w sposób prawidłowy tego nie rozlicza. Ale na wszystkim korzysta szeroko pojęta rodzina i niektórzy znajomi.
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    indri nie mierz innych swoją miarą,
  • indri 11.01.2020
    Jacom JacaM rozumiem, że z matematyki w szkole miałeś pałę i zaliczyłeś dzięki ściągom, kolegom i łapówkom dla nauczycieli. Bo elementarny rachunek jest dla ciebie trudny. Owsiak zarabia dzieki futrowaniu go przez samorządy, ktore zamiast wpłacać kasę na szpitale finansują hucpę Owsiaka. Jeszcze z pominięciem elementarnych zasad bezpieczeństwa dla uczestników, jak to było w Gdańsku, i gdziekolwiek, gdzie nie sięgnąć. Nie macie racji lewackie pedofile.
  • Zaciekawiony 11.01.2020
    Ważne jest, czy spełniane są deklarowane cele zbiórki. Co roku wszystko jest w porządku, zbiórka publiczna nie jest kwestionowana przez MSWIA. Po prostu sprzęt nie stanowi jedynego celu zbiórki, więc siłą rzeczy część pieniędzy idzie na inne programy medyczne. Kurski manipulował, nie pierwszy zresztą raz.
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    usunięte
  • betti 11.01.2020
    Jacom JacaM ogarnij się, bo wstyd, kiedy z człowieka wychodzi coś niefajnego.
  • indri 11.01.2020
    Betti z niego nic nie wychodzi i tylko taki jest po prostu na codzień. Pytasz co zrobił Rydzyk. Raczej zapytaj co zrobił Owsiak ze swoich poputczików, takich jak Jacom. Wie że nie ma racji i dostaje szału.
  • betti 11.01.2020
    indri ja się pytam o jednego i drugiego, bo obaj to samo robią. Nie zaprzeczysz chyba. Też nie wiesz w co Rydzyk inwestuje?
  • indri 11.01.2020
    To samo? Widziałaś kiedyś takie chamstwo w wykonaniu kogoś kto słucha RM?
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Taaa, :-)
  • indri 11.01.2020
    betti Idol Owsiak inwestuje w chamstwo, bo do tego to się w końcowym efekcie sprowadza. Nie wiem, wyobrażam sobie, że słownictwo którym się do mnie zwrócił Jacom stosowane jest może gdzieś w więzieniach, obozach koncentracyjnych, gułagach. Nawet wulgaryzmy, którymi Ty zostałaś niedawno obrzucona przy tym bledną.
  • betti 11.01.2020
    indri nie odpowiadasz na pytanie, co Rydzyk robi z kasą, a to mnie interesuje. Wulgaryzmy w wykonaniu Jacoma, to nie pierwszy raz, chyba nerwy mu puszczają, a to nieciekawy objaw.
  • Puchacz 11.01.2020
    indri Tym gniotem zainwestowałeś we własne chamstwo.
    Wiele nie musiałeś.
    Nikt tu w wierszach nie obraża Caritasu, a podobno tak strasznie jesteście na portalu atakowani...
  • indri 11.01.2020
    Betti, odpowiadając na Twoje pytanie. Ja się w ostatnim czasie tak tym nie interesuję, ale z tego co do mnie dociera, bez szukania w sieci. Wiem, że za dotacje powstaje w Toruniu Muzeum Jana Pawła II, wiem, że inwestował też w uczelnię WSKSiM. Wszystkie uczelnie dostają dotacje, więc nie rozumiem czemu wrzask, że ta miałaby nie dostać. Oglądałem ostatnio film Zerwany kłos, nakręcony przez studentów tej uczelni. Ta uczelnia jest ostatnio rozbudowywana o nowe wydziały, m.in. pielęgniarstwa. Pielęgniarek nie ma w Polsce zbyt wiele.
    Inwestował też w geotermię i parę innych rzeczy. Zbudował nową świątynię nad Wisłą, nawet ją widziałem kilka razy pw. Matki Boskiej Gwiazdy Nowej Ewangelizacji. Bardzo ładna. W świątyni upamiętnieni są wszyscy Polacy ratujący Żydów w czasie II wojny światowej.

    Wiele pożytecznych inicjatyw, a Owsiak co? Demoralizacja na wódstoku, wystarczy obejrzeć fotografie które wkleił Misiek. Kopulacja publiczna w błocie. To są efekty "pracy", a raczej trudno to nazwać pracą, działalności i przemówień Owsiaka.

    Jacom a raczej tysiace takich Jacomów to jego produkty sztandarowe. Obrzydzenie bierze.
  • indri 11.01.2020
    Puchacz napisałem o jednym człowieku, który używa twardych bluzgów publicznie. To Owsiak, wielokrotnie był skazywany przez sąd za te bluzgi, Teraz też ma sprawę. Nie piszę, że wszyscy którzy dają Owsiakowi to idioci - pedole. A Jacom wielokrotnie pisze takie obraźliwe frazy pedole - katole. Jakim prawem. Żeby bronić moralności publicznej, nie trzeba wcale być katolikiem, tylko po prostu porządnym człowiekiem.
  • Puchacz 11.01.2020
    indri Ty nim nie jesteś i tyle.
    Fakt, że nie bluzgasz nie czyni z ciebie dobrego człowieka.
  • betti 11.01.2020
    indri a Owsiak dostarcza sprzęt do szpitali i temu nie da się zaprzeczyć. Tak możemy na szali postawić ich razem, bo obaj coś tam robią, co nie zmienia faktu, że dzięki ludziom żyją dostatnio.
    Woodstock, tym akurat nie przysporzył sobie fanów... wręcz przeciwnie. A jeszcze tłumaczenie, że z odsetkami może robić co chce...
    Rydzyk też się nie tłumaczy z tej kasy, a przecież to ogromne pieniądze. Nie podoba mi się ich działalność.
  • indri 12.01.2020
    Betti, co znaczy nie tłumaczy się? Pieniądze na geotermię np. otrzymał według tej samej zasady, na jakiej pieniądze przyznaje się wszystkim tego typu fundacjom. To były akurat z UE. Fundacja przesłała papiery, spełniła wymogi, zrobiła wykop i instalację, woda płynie. Ma się przed byle pierwszym lepszym tłumaczyć? A która fundacja się tłumaczy, jak bierze dotacje na swoją działalność? Przecież są instytucje, które to sprawdzają.
  • Misiu M 12.01.2020
    Puchacz Fakt,że bluzgasz nie czyni z ciebie inteligenta.
  • indri 12.01.2020
    Betti, zeszłaś do argumentów ad Angela. Sprzęt. Owsiak dostarcza. Weź sobie jakąś pipidówę w jakimkolwiek miejscu Polski. Samorządy zmuszone przez ogólnopolską wrzawę medialną, teraz już na szczęście nie uczestniczy w tej hucpie publiczna telewizja ani radio, organizują koncert, budują scenę, wynajmują agencje ochroniarskie, zapewniają wodzirejów, plakaty, zabezpieczają służbę straży pożarnej i pogotowia (usługi płatne) i wydają na to powiedzmy 200 tysięcy. To wydatek tylko w jednym miasteczku. I w tym miasteczku do puszek powiedzmy trzydziestu wolontariuszy po całodniowym żebraniu na mrozie, deszczu i zimnie zbiera 50 tysięcy.

    Czyli wielki krzyk, zadęcie, jaki to Owsiak jest dobry, jak to zapewnia sprzęt. A gdyby samorząd wydał te 200 tysięcy bezpośrednio na służbę zdrowia, niż jak Owsiak z tego zebranego 50 tysięcy wyda na szpital w tym mieście dajmy na to 37 tysięcy i kupi jakiś sprzęt. Bo 13 tysięcy pójdzie na koszty organizacyjne, pensje dla licznych fundacyjek Owsiaka i podobne tego typu sprawy.

    Rozumiesz teraz dlaczego to jest bez sensu?
  • indri 12.01.2020
    Tak na szybko Ci wyjaśniłem, więc trochę chaotycznie.
  • Puchacz 12.01.2020
    Misiu M No to wyp....alaj :)))
  • Misiu M 11.01.2020
    zamiast na Woodstock powinny te pieniądze trafić na koszty leczenia ...
  • indri 11.01.2020
    Najśmieszniejsze jest to, że taki Jakom, czy Angela myślą, że leczy ich Owsiak. Hi, hi, zarazem śmieszne, ale i przykre, że nadal mentalność u ludzi jak w średniowieczu, kiedy w szamanów wierzyli. Dziś za szamana i cudotwórcę robi Owsiak.
  • Misiu M 11.01.2020
    za dużo oglądają TVN -u i mają dziury w mózgu
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Ciebie już nic nie wyleczy, ale jak dostaniesz raka i trafisz do publicznej służby zdrowia to wyleczy cię modlitwa :-) choć idąc śladem niejakiej matki teresy , cierpienie uszlachetnia i nie będzie leków
  • indri 11.01.2020
    Misiu M Oni tylko inwektywami, a na argumenty i wyliczenia są odporni. Tępe pały.
  • Misiu M 11.01.2020
    Jacom JacaM czy ja tobie życzę raka albo innego paskudztwa ?
    co to ma współnego z pokazówką Owsiaka ?
  • Misiu M 11.01.2020
    indri szkoda na nich czasu, nie przekonasz tych czarzastoludków
  • indri 11.01.2020
    Jacom JacaM cierpienie uszlachetnia Jacom, o tym mówiła Matka Boska w Fatimie. No ale do ciebie nie dociera. Nikt nie obalił faktu, że Matkę widziało troję dzieci na raz. To nie były widzenia, a cuda widziało kilkadziesiąt tysięcy osób. Poczytaj sobie orędzie fatimskie, tam jest dużo o cierpieniu.
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    Misiu M tak towarzyszu poprzeczny putinowska idioto :-)
  • indri 11.01.2020
    Jacom JacaM jak dostaniesz raka odbytu to szoruj do Owsiaka, on cię uleczy, zaklęciami.
  • Misiu M 11.01.2020
    indri pewnie już ma tylko coś jeszcze gorszego
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    indri :-) jeszcze Andersena zacytuj jest tak samo wiarygodny ale lepiej się czyta :-) :-) Abra Kadabra fatimo :-)
  • Misiu M 11.01.2020
    Jacom JacaM A tak w TOK FM odpowiadał na te zarzuty Owsiak:

    Nie jest tak, że z pieniędzy które ktoś wrzuca do skarbonki organizujmy Przystanek. Ale odsetki możemy wydać na to, na co chcemy. Jak to się komuś nie podoba, to może nie wrzucać następnym razem.
  • indri 11.01.2020
    Misiu Ma mózgu.
  • Misiu M 11.01.2020
    indri carcinoma cerebri - nikomu tego nie życzę nawet wrogowi
  • Jacom JacaM 12.01.2020
    indri zajmij się swoim odbytem , tylko do dzieci się nie dobieraj, wpadnij jeszcze do Banasia może parę złoty zarobisz, jako męska .... Choć chyba nie męska :-)
  • indri 12.01.2020
    Jacom JacaM ja twoje wulgarne komentarze będę zgłaszał do admina, a on zrobi z tym co chce. Jeśli uzna, że powinny zostać, to zostaną, jeśli nie to je usunie. To nie moja broszka, ale nie życzę sobie rozmowy na twoim prymitywnym, wręcz zwierzęcym poziomie.
  • Misiu M 11.01.2020
    https://wpolityce.pl/polityka/182943-na-co-ida-pieniadze-orkiestry-owsiaka-caritas-przeznaczal-na-pomoc-potrzebujacym-99-proc-wplywow-czy-wosp-zaledwie-54-proc
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    :-). wPolityce :-) :-) :-) Caritas :-) macie zryte mózgi o ile je w ogóle macie
  • Misiu M 11.01.2020
    Jacom JacaM są jeszcze inne strony,jest tego mnóstwo
    ale każdy wierzy co mu leży
  • Zaciekawiony 11.01.2020
    Caritas przeznacza na cele statutowe 93% wpływów. Przy czym wpływy to nie tylko zbiórki, ale też dofinansowanie z budżetu państwa, z samorządów i dofinansowania z Unii Europejskiej. W roku 2018 suma dotacji udzielanych przez ministerstwa sięgnęła 24 mln złotych.
  • Jacom JacaM 11.01.2020
    https://natemat.pl/199603,zebrali-rekordowa-kwote-a-teraz-pytanie-ile-z-tego-trafi-dla-dzieci-i-seniorow-wosp-ma-koszty-w-milionach
  • Pitbull 12.01.2020
    Finansowane przez PO Axel Springer robi ci wodę z mózgu
  • Cichy człowiek 11.01.2020
    Panie w Niebiesach. Pierwszy raz coś takiego widzę. Ludzie, nie szkoda Wam przypadkiem czasu, zdrowia i energii?
  • betti 11.01.2020
    Nie, to forma rozrywki. Ludzie się nudzą, więc chociaż w taki sposób się pobawią. Trochę się powyzywają i czują, że żyją... xd
  • Cichy człowiek 11.01.2020
    betti przynajmniej bezkrwawo : )
    Bawta się ludziska.
  • Ant 11.01.2020
    Nie rozumiem jak można mieć jakiś żal do faceta, który sprawia, że wiele ludzi chce sobie pomagać i to faktycznie robi.
  • Puchacz 11.01.2020
    Właśnie tego normalni ludzie nie potrafią zrozumieć.
  • indri 11.01.2020
    Przy okazji stosuje terror psychiczny i werbalny wyklinając w swych licznych przemowach ludzi, których nie lubi. Dziękuję. Nie słyszałem,żeby ktokolwiek z Caritasu wyklinał, czy stosował przemoc. Zaraz się zacznie wrzask, jacy to uśmiechnięci chodzą ci którzy dają Owsiakowi. Mam Ci Ant wklejać jego przemówienia? Poczytaj ile razy został skazany za bluzgi. Gdybym ja tak publicznie bluzgał, to bym z więzienia nie wyszedł w recydywie, a ten dostaje tylko symboliczne kary i dalej sobie pozwala.
  • Puchacz 11.01.2020
    indri Pewna osoba miała tu rację w twojej ocenie.
    Jesteś najgorszym sortem naszego społeczeństwa - katolickim krypto-faszystą.
  • Ant 11.01.2020
    indri Polecam skupić się na dobrych rzeczach. Podejrzewam, że "terror" w jego przemowach związany jest z atakami na jego osobę. Nie popełnia błędów ten, kto nic nie robi.
  • indri 11.01.2020
    Ant jego przemówienia to jeden wulgarny słowotok, i atakuje całe środowiska, bo ośmieliły się krytykować właśnie jego wulgaryzmy i to co wyprawia na tych imprezach. Widać na fotografiach co tam się dzieje.
  • Misiu M 12.01.2020
    Puchacz Sprawy sądowe Owsiaka .W 2003 został skazany wyrokiem sądu za zniszczenie prywatnych stoisk w Żarach[38]. Jerzy Owsiak pozwał do sądu blogera Piotra Wielguckiego z powodu zniesławienia. Wielgucki obraził Owsiaka, publikując pod pseudonimem Matka Kurka, artykuły na temat finansowania WOŚP oraz fundacji „Złoty Melon”, gdzie nazwał Owsiaka m.in. „hieną cmentarną”[39]. Sąd nakazał blogerowi usunąć informacje i przeprosić[40]. Wielgucki w 2017 r., po drugim przegranym procesie, miał także zapłacić na rzecz Wielkiej Orkiestry 5 tyś PLN oraz koszty procesu[41]. W 2018 r Owsiak został pozwany, przez anonimowego internautę, z powodu wypowiadania wulgarnych słów w miejscu publicznym. Pozew został umorzony[42]. w 2019 został pozwany do sądu w Słubicach, ze względu na wypowiadanie wulgarnych treści w kierunku polityków Prawa i Sprawiedliwości, podczas festiwalu Pol'N'Rock[43]. (cyt. z Wikipedii)
  • Puchacz 12.01.2020
    Misiu M Mówiłem, że się pajac pojawi.
  • indri 12.01.2020
    Puchacz ale przecież możecie być oboje. Każdy ma prawo pisać komentarze, byle w miarę kulturalnie.
  • indri 12.01.2020
    Puchacz a że lubicie sobie podyskutować, to sobie gadajcie, tylko nie obrażajcie się nawzajem.
  • Puchacz 12.01.2020
    indri Niech se śpiewa: Zawsze tam gdzie ty... :)
  • indri 12.01.2020
    Puchacz ale sam wiersz Ci się podoba? Rytm zachowany, rymy niegramatyczne, chyba nie masz nic do zarzucenia tym razem?
  • Puchacz 12.01.2020
    indri Nie wmawiaj mi oceny literackiej.
    W ostatnim wersie jest błąd rytmiczny.
  • indri 12.01.2020
    Puchacz a gdzie masz tam błąd?
  • indri 12.01.2020
    Puchacz to znaczy, gdzie widzisz błąd? Wskaż mi go, poproszę.
  • Puchacz 12.01.2020
    indri Przecież piszę, że rytmiczny.
    Przeczytaj sobie na głos z intonacją.
  • indri 12.01.2020
    Puchacz wszystkie mają po 9 sylab z intonacją 5/4 w każdym wersie. Co uważasz, że jest nie tak?

    Wulgarny typek wciąż się miota,
    i stylizuje na świętego.
    Niechaj mnie w nosek pocałuje,
    nie chcę już więcej słuchać tego.
  • Puchacz 12.01.2020
    indri Bo poprawiłeś.
  • indri 12.01.2020
    Puchacz tak, bo oryginale też było rytmicznie, później złagodziłem nieco wydźwięk, bo uznałem że tekst może być obrażający, i wtedy mi wyszła faktycznie jedna głoska za dużo konkretnie spójnik "i". więc zmieniłem to jeszcze raz, jak zwróciłeś uwagę, bo nie zauważyłem przy poprawianiu.
  • indri 12.01.2020
    Zmieniłem m.in. tyłek na nosek itp.
  • Puchacz 12.01.2020
    indri No widzisz, przed chwilą było i i nie było rytmicznie.
    Nie dorabiaj piździe uszu.
  • Tjeri 11.01.2020
    Ant, Puchacz... Nie nabijajcie proszę więcej komentarzy. To zły człowiek, cieszy go Wasze zainteresowanie.
  • Puchacz 11.01.2020
    Racja.
    zaraz drugi miłośnik i charakteropata się pojawi bo to uwielbia, a jest podobny.
    Tylko bardziej chory.
  • indri 12.01.2020
    8 wyroków potwierdzających, że Owsiak i WOŚP łamią prawo i ukrywają faktury

    https://www.kontrowersje.net/8_wyrok_w_potwierdzaj_cych_e_owsiak_i_wo_p_ami_prawo_i_ukrywaj_faktury

    Nie jest więc taki czysty. Ojca Rydzyka próbowano wielokrotnie pozywać, i z tego co wiem nic chyba z tego nie wyszło. Sądy nie dopatrzyły się przestępstw ani nadużyć. I to jakie sądy są wiadomo.
  • Pitbull 12.01.2020
    Jacom twierdzi, że *skrajne prawicowe ruchy* jak ONR dostają kasę od Putina. Prawica i Putin się wykluczają, ale ok. Rozumiem, że Jacom ma na to dowody skoro wygłasza takie stwierdzenia. Niech więc prześle wykazy z kont bankowych, wtedy uwierzę.
  • Puchacz 12.01.2020
    Wiadomo, jak mu bezrobotni dwa volkswageny fundują, to o co się czepiać?
  • Pitbull 12.01.2020
    Puchacz eh...
  • indri 12.01.2020
    Puchacz banaś dostał kamiennicę, to co przy tym volkswageny, może jakieś stare.
  • Puchacz 12.01.2020
    Pitbull Szczekaj ratlerku!
  • Puchacz 12.01.2020
    indri Toś trafił :)))
    Toż to wasz człowiek bez skazy!
    Jak Rydzyk.
  • indri 12.01.2020
    Puchacz był nasz, jak ścigał mafie vatowskie, a teraz jakbyś się urwał i wybił na niezależność. Chociaż jako prezes niku będzie uczciwie tropił afery.
  • Puchacz 12.01.2020
    indri Teraz wytropi może te właściwe.
    Choćby na przekór dawnym mocodawcom.
  • Pitbull 12.01.2020
    Puchacz niby jakie właściwe?
  • Puchacz 12.01.2020
    Pitbull Idź już pieseczku do budy.
  • indri 12.01.2020
    Tjeri, poza tym co masz w tym wierszu plugawego. Ot satyra, która rządzi się swoimi prawami i w zasadzie sama prawda, tylko prawda. Zresztą bardzo łagodna.
  • Pitbull 12.01.2020
    Tak myślałem. Na t3 pojawiła się informacja, że antologia TW została wystawiona na aukcję...WOŚP
  • indri 12.01.2020
    Ja bym tego nie wziął za dopłatą. Nawet po pijaku.
  • Angela 12.01.2020
    Boguś dopiął swego, ma kolejną gówno-burze, a Wy się w tej jego kloace taplacie. Po co?
  • Pitbull 12.01.2020
    Kloakę przynieśli tu Puszczyk i jego KOlega Akwamen
  • indri 12.01.2020
    Angela, dyskutujemy, wymieniamy poglądy. Na tekturze wzajemne chwalenie, spijanie z pyszczków, i przyłazisz tutaj, bo lubisz te nieskrępowane niczym dyskusje o sprawach ważnych. Nocne Polaków rozmowy.
  • indri 12.01.2020
    A tam nuda. I co gorsze zawsze tak tam będzie.
  • Angela 12.01.2020
    indri to są rozmowy? Ty tak serio? Mnie to wygląda na zwykłe rzucanie w siebie kupą. Ale kto co lubi.
    Ja się nie bawię. Dobrej nocy.
  • Puchacz 12.01.2020
    Pitbull Do nogi piesku!
  • Pitbull 12.01.2020
    indri tam senstroll robi sobie zdjęcie podbródka i wszyscy się zachwycają. A jak ja wrzucam filmy, których opracowanie i zmontowanie zajmuje mi dobre kilka godzin, nazywają je g*wnem
  • indri 12.01.2020
    Angela chyba masz jeszcze na tyle elementarnej uczciwości, żeby ocenić, kto w kogo tutaj kupą rzucił. Na szczęście admin usunął najgorsze wulgaryzmy. No cóż, w trakcie gorącej wymiany argumentów to się zdarza. Też nad tym boleję, ale czy to znaczy, ze mamy w ogóle ze sobą nie rozmawiać? No sama powiedz.
  • indri 12.01.2020
    Pitbull nad sensolem to trzeba spuścić zasłonę milczenia. On pokazał jakiego typu wiersze pisze. To już nie było nawet dno.
  • indri 12.01.2020
    Pitbull zresztą wątpię Tomku czy oni by umieli zrobić taki montaż. Podejrzewam, że 95 procent nie potrafiłaby. Ale pewnie ta większość najgłośniej Cie krytykuje.
  • Pitbull 12.01.2020
    indri Tak więc to jest jak rzucanie pereł przed wieprze
  • indri 12.01.2020
    Pitbull no tak, oceniam że tam góra dwie osoby umiałyby to zrobić, co ty zrobiłeś z tymi filmami.
  • Ant 12.01.2020
    Już za 5 godzin rozpoczyna się finał WOŚP! Trzymajmy kciuki!
  • Puchacz 12.01.2020
    Normalnych jeszcze trochę w tym kraju jest.
    Trzymajmy.
  • Pitbull 12.01.2020
    Puchacz nienormalnych niestety też jest sporo
  • Puchacz 12.01.2020
    Pitbull Zapisali ci to w papierach, czy tylko podejrzewasz?
  • indri 12.01.2020
    He, he.
  • sensol 12.01.2020
    jaki ty jesteś przewidywalny! wiedziałem, że napiszesz tego typu rzyg. od czasu kiedy ty o tobie podobni rzygacie i plujecie na Owsiaka, daję na orkiestrę dwa razy tyle co przedtem. nie tylko ja. tak więc twoja działalność jest w pewnym sensie pożyteczna :)
  • indri 12.01.2020
    To i tak lepiej, bo mniej wydasz na gorzałę;))))
  • Puchacz 12.01.2020
    indri Jak nie masz co odpowiedzieć, to właśnie tak odpowiadasz.
  • indri 12.01.2020
    Puchacz a co ci mam odpowiedzieć, że setce się otworzą oczy, a dziesięciu poleci i da dwa razy więcej. Ja nikomu nie zabraniam marnować pieniędzy.
  • Puchacz 12.01.2020
    Jak dam Owsiakowi, to mam w Polsce respirator, a jak ty pojedziesz do Fatimy, to ze swoimi poglądami i tak będziesz się smażył w garze u Lucyferka :)
    Ratowanie ludzkiego życia nazywasz marnowaniem pieniędzy? Pięknie...
  • indri 12.01.2020
    Wiesz ilu ludzi ginie corocznie podczas dojazdu po pijaku na wódstok. A ilu ginie na miejscu? I ty to nazywasz ratowaniem ludzkiego życia? Policja w KOninie zastrzeliła niedawno jednego podejrzanego o dilerkę. A na festiwalu owsiaka to norma. I chodzi w glorii chwały. Nienormalne.

    Kolejny trup na Pol'and'Rock. Większość przestępstw na festiwalu to narkotyki.

    https://www.salon24.pl/newsroom/974633,kolejny-trup-na-pol-and-rock-wiekszosc-przestepstw-na-festiwalu-to-narkotyki

    Najpoważniejsze wydarzenia podczas 25. edycji Pol'and'Rock dotyczyły właśnie dwóch zgonów. W czwartek policjanci otrzymali sygnał od służb organizatora o tym, że na terenie festiwalu znaleziono ciało mężczyzny; był to 35-latek bez stałego miejsca zamieszkania.
  • indri 12.01.2020
    Gorące tematy:

    #Sądownictwo
    #Charytatywność
    #Niemcy
    #Film
    #Zwierzęta
    Strona Główna>
    Salon24 news>
    Kolejny trup na Pol'and'Rock. Większość przestępstw na festiwalu to narkotyki
    Salon24 news
    Salon24 news
    wydarzenia, newsy, komentarze
    Wiadomość
    Obserwuj
    139
    obserwujących
    7031
    notek
    18191k
    odsłon
    KULTURA
    POPKULTURA
    3 sierpnia 2019, 16:20 3908 odsłon
    Kolejny trup na Pol'and'Rock. Większość przestępstw na festiwalu to narkotyki
    Służby medyczne na Pol'and'Rock Festival (dawniej Przystanek Woodstock). Fot. PAP/Lech Muszyński
    Służby medyczne na Pol'and'Rock Festival (dawniej Przystanek Woodstock). Fot. PAP/Lech Muszyński

    Zmarło dwóch uczestników festiwalu Pol'and'Rock - podała w sobotę KWP w Gorzowie Wlkp. Policjanci do sobotniego poranka na trwającym w Kostrzynie nad Odrą (Lubuskie) festiwalu zarejestrowali w sumie 83 przestępstwa. Większość dotyczyła posiadania narkotyków.

    W piątek po południu pogotowie przetransportowało do szpitala w Kostrzynie 54-latka bez funkcji życiowych; mimo akcji ratunkowej mężczyzna zmarł. Przyczynę śmierci ma wykazać sekcja zwłok; wstępnie wykluczono udział osób trzecich.

    Polecamy: Śmierć mężczyzny na Pol'and'Rock. Owsiak: Przykry, bardzo smutny wyjątek

    Najpoważniejsze wydarzenia podczas 25. edycji Pol'and'Rock dotyczyły właśnie dwóch zgonów. W czwartek policjanci otrzymali sygnał od służb organizatora o tym, że na terenie festiwalu znaleziono ciało mężczyzny; był to 35-latek bez stałego miejsca zamieszkania.

    „Przeprowadzono oględziny miejsca zdarzenia z udziałem prokuratora, a ciało zabezpieczono do sekcji zwłok, która wskaże przyczyny śmierci mężczyzny” – podał w sobotę w komunikacie nadkom. Marcin Maludy z Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim.

    Narkotyki na Pol'and'Rock
    Policjanci zabezpieczają 25. edycję festiwalu w Kostrzynie nad Odrą od poniedziałku. Jak podała lubuska KWP, do godz. 5 w sobotę zarejestrowano 83 przestępstwa.

    Większość z nich dotyczy „zdarzeń narkotykowych”, głównie posiadania środków odurzających. Szesnaście przestępstw to kradzieże – przede wszystkim dokumentów i pieniędzy z namiotów. Policjanci zarejestrowali też jedno „utrwalenie wizerunku nagiej osoby”, dwie kradzieże rozbójnicze, jedno przywłaszczenie i jedno spowodowanie wypadku w ruchu drogowym.

    Jedno ze zdarzeń to napaść na policjanta zabezpieczającego festiwal. 36-latek zaatakował funkcjonariusza, który kierował ruchem na ul. Gorzowskiej. Napastnik został obezwładniony i zatrzymany przez policjantów. Policjant ma uszkodzony bark. Mężczyzna był pod działaniem narkotyków. Prawdopodobnie w sobotę usłyszy zarzuty.
  • Puchacz 12.01.2020
    indri Ty chyba siebie musisz przekonać, a sądząc po długości wpisu, to czopki zupełnie nie działają :(
  • indri 12.01.2020
    Puchacz za dużo się wkleiło, ale wiesz o co chodzi z grubsza. Jak chcesz sobie dawać na WOŚP to przecież ja Ci nie zabronię, choćbym nawet chciał. Dawaj sobie, skoro uważasz, że to dobrze ulokowane pieniądze. Mnie od gościa odrzuca jak go widzę, raz że cham jakich mało, jego bluzgi są już legendarne, i to nie wcale pojedyncze ale w przemowach do młodzieży, nieraz to jest cały stek.

    Poza tym odrzuca, że na charytatywności robi karierę polityczną po stronie opcji najgorszej z możliwych, bo lewackiej, czyli targowicy.

    Karierę zrobił tylko dzięki temu, że od trzydziestu lat popierały go wszystkie media elektroniczne i papierowe przedstawiając niczym jakiegoś herosa, bez skazy, co jest całkowitym kłamstwem.

    Na szczęście to się zaczęło zmieniać, i sytuacja powoli wraca do normy, ale do normalności jeszcze temu daleko.
  • Puchacz 12.01.2020
    indri Już się naprodukowałeś?
    Na szczęście są normalni ludzie w tym kraju i Jurek odniesie sukces, a ty dalej będziesz pisał paszkwile.
    Aż zachorujesz.
    I wtedy bez wstrętu będziesz korzystał ze sprzętu WOŚP.
    Hipokryta do potęgi.
  • indri 12.01.2020
    Puchacz ja korzystam ze sprzętu nfz, i g. mnie obchodzi czy Owsiak wcześniej na to napluł, czy nie. Z Owsiakiem nie zawierałem umowy i nie zawrę. To co zbiera Owsiak to są promile tego, co idzie z nfzu i samorządów na służbę zdrowia. Działalność Owsiaka to dla mnie zwykła hucpa i kompromitacja państwa. W żadnym innym państwie na świecie, nawet w Albanii nie ma takiego czegoś, żeby jakiś figofago z takim zadęciem finanoswał przekręciarzy. Jeśli już to pożytecznie by zrobił, gdyby tę kasę zapakował w koperty i rozesłał lekarzom, żeby nie brali od chorych.
  • indri 12.01.2020
    W szpitalach tymi serduszkami oklejone są nawet pisuary i kible, a z pewnością Owsiak tego nie kupuje. Kleją na co się da, żeby robić wrażenie ile to facio kupuje i jaki jest wielki.
  • Puchacz 12.01.2020
    indri Jesteś skończonym hipokrytą i ciężko chory psychicznie człowiekiem.
    Złym człowiekiem.
    Skończyłem i bez odbioru.
  • Akwadar 12.01.2020
    indri łazisz po szpitalnych kiblach i oglądasz pisuary? Po wielu chodzisz szpitalach? Dużo sie leczysz w tych przybytkach?
  • Pitbull 12.01.2020
    Puchacz skończyły ci się argumenty
  • indri 12.01.2020
    Puchacz jesteś lewakiem.
  • Puchacz 12.01.2020
    indri To lepsze, niż złym człowiekiem.
  • indri 12.01.2020
    Puchacz nie dokończyłem, jesteś lewakiem, w związku z czym Twój system etyczny, o ile tak go można w ogóle nazwać, jest obrócony o sto osiemdziesiąt stopni od właściwego, zgodnego z prawem naturalnym i boskim. Dla Ciebie zabicie człowieka w łonie matki to nieszkodliwy zabieg (dla Owsiaka zresztą też), dla mnie to zabójstwo, dla Ciebie eutanazja to dopuszczalna pomoc w zgonie pacjenta, dla mnie to zabójstwo. I tak tymi swoimi lewackimi oczkami oceniasz wszystko na opak.

    Co do Owsiaka nie chcesz, nie dopuszczasz nawet zwykłego rachunku ekonomicznego, ze te parę śmiesznych milionów które ten człowiek przy takim zadęciu medialnym zbiera mogłyby wysupłać z kasy samorządy, które i tak cały tej jego cyrk medialny w prawie całej Polsce finansują. Wolisz wierzyć, że tak nie jest, bo jesteś jakimś tam zasranym humanistą, a nauki ścisłe i dowody, jak choćby wyliczenia ekonomiczne Ciebie nie interesują.
  • Puchacz 12.01.2020
    indri Skończyłeś? To do jutra przy puszkach.
  • Pitbull 12.01.2020
    Puchacz przyznaj że argumenty ci się skończyły
  • Pitbull 12.01.2020
    Tak w ogóle to zapomniałem powiedzieć, że na t3 nie dość, że wystawiają te swoje wysrywy na aukcji oWSIaka to Nun jeszcze edytował ostatnio moją wypowiedź. Nie powinien mieć w ogóle takiej możliwości, nawet jako admin, by czyjeś komentarze edytować i wpisać swoje zamiast tego, co ten ktoś napisał.
  • indri 12.01.2020
    Pitbull to już jest draństwo i fałszerstwo. Ale czego się spodziewać po tych ludziach Tomku.
  • Puchacz 12.01.2020
    Pitbull Psina, idź już do budy.
  • sensol 12.01.2020
    czopki na B. a na tacę dajecie?
  • Pitbull 12.01.2020
    A co cię to obchodzi, trollu na S?
  • Pitbull 12.01.2020
    Ile dzisiaj dałeś oWSIakowi senstroll?
  • sensol 12.01.2020
    podobno Jędraszower chodzi w spranej sukience, a Głódziower musi pić wino musujące zamiast szampana
  • Pitbull 12.01.2020
    Właśnie przez taką nienawiść do Kościoła jaką ty reprezentujesz powstał marksizm.
  • sensol 12.01.2020
    tak więc panowie. więcej ikry :)
  • Puchacz 12.01.2020
    Czegoś się nażarł psiarek w kebabie i stąd dawnowska aktywność. :)
  • Akwadar 12.01.2020
    Puchacz Bołdo zeżarł kozinę i zbaraniał hi, hi
  • indri 12.01.2020
    Akwa przestań błaznować. Jak przychodzisz do moich wątków to proszę o poważną dyskusję. Wiem, że umiesz. Więc po co te błazenady.
  • Akwadar 12.01.2020
    indri jaki wątek, taka dyskusja...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania