tęsknota

spam i wulgaryzmy zostały zgłoszone do admina

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (255)

  • Anonim 16.11.2019
    Może każdy ma takiego lub mniejszego swojego anioła?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Powinien mieć, ale cz ma tego nie wiem.
  • sensol 16.11.2019
    nie zachwyca. łzawe
  • Krzysztoff 16.11.2019
    postaram się poprawić, by zadowolić gust szanownego czytelnika
  • sensol 16.11.2019
    Krzysztoff nie dasz rady. za chudy w uszach jesteś
  • Krzysztoff 16.11.2019
    sensol czytałem Twoje dzieła, nie warto nawet komentować ani męczyć łapy na stawianie jedynek, i tak moje są o wiele lepsze.
  • sensol 16.11.2019
    Krzysztoff wiem, że czytałeś bo jesteś Bogumił - CCCP. jesteś takim prostakiem, że nie potrafisz nawet zmienić tożsamości.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    sensol czytałem dwa ostatnie twory i nie potrzebuję więcej. Ludzie tu piszą, że opowi upada. Skoro pozwala na wrzucanie takiego czegoś, to chyba celowa dywersja.
  • sensol 16.11.2019
    eliszewa jesz
    lolobrigida jesz
    eliszewa taylor jesz
    bóbó - bogómułu jesz
    wus wus wus wus
    wus wus
    wus
  • 13mirek 16.11.2019
    "Wtedy myślę tylko o jednym
    Miłości z moim Aniołem"
    brzmi nieco perwersyjnie.
    Pomijając gramatykę tego stwierdzenia.
  • sensol 16.11.2019
    skojarzyło ci się z ruchankiem? mi nie.
  • 13mirek 16.11.2019
    Jakoś brzmi w te klocki.
  • sensol 16.11.2019
    tu jest głębokie uczucie nieskażone cielesnością. bardzo prostacko podchodzisz do tego dzieła.
  • 13mirek 16.11.2019
    Bom znany prostak.
    Wystarczy mnie poczytać.
    Tylko przekleństwa, gwałty, sperma i krew.
  • sensol 16.11.2019
    wszystkich wrażliwych ludzi ten wiersz... chwyta za serce
  • betti 16.11.2019
    Dziwne, że pod prawdziwymi gniotami nie ma takiej ''szewskiej pasji'', bo ten w porównaniu do innych, które się tutaj przewijają brzmi całkowicie niewinnie.
    Zawołajcie może jeszcze więcej ludzi i atakujcie! Wy w grupie silni przecież!
  • sensol 16.11.2019
    bronisz lewaka?
  • sensol 16.11.2019
    ja ostatnio jednemu takiemu krucyfiks rozpierdzieliłem na jego głupim łbie. normalnie połamałem. ten lewak zniszczył mi krucyfiks! mogę go oskarżyć o obrazę uczuć religijnych?
  • betti 16.11.2019
    sensol bronię, bo tak samo jestem atakowana. Jeden sposób macie przecież.
  • sensol 16.11.2019
    betti nie udawaj gajowego. bronisz bo to bugumił. wus wus
  • 13mirek 16.11.2019
    sensol "Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść..."
  • betti 16.11.2019
    sensol broniłabym każdego, kiedy widzę, że wszyscy na jednego... nie podoba mi się to. Rozumiem walkę jeden na jednego. Wtedy to walka, a tak, to nie wiem co to jest.
  • 13mirek 16.11.2019
    betti Betti, bronisz oszołoma i oszusta.
    Robiąc to stajesz z nim w jednym szeregu i identyfikujesz się z jego postawą.
  • betti 16.11.2019
    13mirek nie, tylko mam przed oczami jak mnie atakują, ten sam sposób. To wyzwala we mnie sprzeciw.
  • 13mirek 16.11.2019
    betti A to co on wyprawia nie budzi Twojego sprzeciwu?
    Iście makiawelliczna logika.
    Twój wybór, a moja wolna wola, aby ten wybór ocenić.
    Od siebie mówię - źle robisz i niewłaściwą stronę barykady zajmujesz.
    Uwierzytelniasz głupotę, krętactwo i oszustwo.
  • betti 16.11.2019
    13mirek nie, nie pochwalam multikont, sama mam jedno, z którego korzystam. Nie rozumiem potrzeby posiadania więcej, niemniej sam wiesz, ile tu ludzie mają kont i z ilu atakują... Mam na jedno się wypiąć, a z innymi wejść w układy? Po co?
  • 13mirek 16.11.2019
    betti To już nie jest kwestia multikonta, tylko budowania fałszywej tożsamości, oszustwa, wmawiania ludziom, że się nie jest, km się jest.
    Iście chrześcijańskie postępowanie, a on miał zawsze gębę pełną frazesów o tych wartościach.
    Sposób w jaki działał znamionuje rasowego oszusta i kłamcę.
    Że jest za to atakowany? I bardzo dobrze! Niech się cieszy, że to nie real, bo na kopach byłby wyniesiony z portalu.
  • betti 16.11.2019
    13mirek nie znam powodów, dla których tak, a nie inaczej postąpił. Być może z zemsty za podłe potraktowanie, co jestem w stanie zrozumieć.
    A dlaczego Halmar, która atakuje mnie z tylu różnych nicków, nie jest objęta takim ostracyzmem? A akwamen i cała reszta?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    13mirek ha, ha, kaznodzieja od siedmiu boleści się znalazł, a czemu nasz oszukiwałeś że jesteś puszczyk, a nie miras, czy tam jagoooda24? Wytłumacz się ludziom. A czemu Nuncjusz nasz oszukiwał, że nie jest Dariuszem, a pasja czemu nas oszukiwała.

    Ja to miałem przynajmniej szczytny cel i po części udało mi się go zrealizować. Cel uświęca środki, jak to fajnie napisała Mickiewicz w Konradzie Walenrodzie. Żeby zwalczyć zło większe, trzeba zastosować różne środki. Moje drugie konto założyłem na swoje drugie imię, które jak sądzę po wpisie sensola ujawniającego dane osobowe mojej żony, nie jest nikomu obce. Bo nie mam się co wstydzić.

    Ty jesteś grzeczniejszy, siedzisz cicho, już nie bluźniesz puszczyk. Ale nie ty byłeś celem numer jeden. Byłeś odpryskiem, poleciały konta faktycznych chamów i prostaków, Akwamena, Nuncjujsza, manemona, Gregora i paru innych. Warto było. Nie pozwolę żeby na forach internetowych ludźmi pomiatano, i deptano ich godność. Żałuję, że nie poleciała Angela, bo wulgaryzmy i poniżanie ludzi nie są jej obce. Ale co się odwlecze, to nie uciecze, czy Maciążek, który ludzi wyzywa od gówien, a Angela mu wtóruje, tak wiem.
  • 13mirek 16.11.2019
    betti A kto nakręcał Halmar, choć prosiłem, aby jej nie karmić?
    Zapewne pamiętasz i zbierasz owoce swojego błędu.
    A motywacji Bogusia nie wnikam. Ciebie (i mnie też) atakują za ostrość wypowiedzi, sposób formułowania opinii, walkę do upadłego, jak masz poczucie racji, ale nigdy za kłamstwo, czy oszustwo.
    A to jest zwyczajny oszust.
    Ja zmieniłem nick i odgrzebałem stare konto 13mirek po banie puszczyka (zresztą myślę, że Boguś się do tego przyczynił), ale nigdzie jako 13 mirek nie odżegnuję się od puszczyka i nie udaję, że nim nie byłem.
  • 13mirek 16.11.2019
    Krzysztoff Byłeś, jesteś i będziesz durniem, krętaczem i oszustem. Chcesz, to sobie dorabiaj do tego ideologię.
    Ja z tobą rozmawiać nie będę.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    13mirek zresztą Halmar u Nuncjusza dalej sobie folguje, wyzywając ludzie od ścierw, pierdów, pasożytów. No ładnie. I nikt jej nie karmi puszczyk.

    https://t3kstura.eu/index.php

    Halmar
    2019-11-16 18:35:15
    JamCi, szkoda nerwa na ścierwa.

    Halmar
    2019-11-16 18:05:07
    A tak w ogóle, Bogumił to pierd w porównaniu do pani B.

    Halmar
    2019-11-16 17:39:44
    Jedno kliknięcie i pasożyt wylatuje w powietrze na amen.
    Halmar
    2019-11-16 17:39:14
    Gdyby świat był wirtualną grą, dawno byśmy zrobili porządek z psychopatką B.
  • betti 16.11.2019
    Krzysztoff a gdzie sensol ujawnił dane Twojej żony?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    13mirek dobrze puszczyku
  • 13mirek 16.11.2019
    Krzysztoff Ty jeszcze tu jesteś?
    Ze wstydu bym się spalił.
  • Jared 16.11.2019
    Krzysztoff, haha, myślałem, że to ktoś do zabawy i trollingu robi, a to jakiś pożal się bożu batman XD Śmiech pogardy XD
  • betti 16.11.2019
    To wszystko jest po prostu straszne.
  • Jared 16.11.2019
    diobeł się w ornat ubrał i ogonem na mszę dzwoni XD
  • Angela 16.11.2019
    betti to schowaj się pod kołdrę i nie patrz.
    Boguś, przykro mi, ale raczej się mnie nie pozbędziesz i pewnie nie raz jeszcze zatańczymy.
    Pozdrówki i całuski : )
  • Krzysztoff 16.11.2019
    13mirek tak się składa że ty trolujesz pod moim tekstem miras. Ja do Ciebie nic nie mam. Nawet Cie chwalę, że jesteś grzeczny i nieinwazyjny, ot normalny opowijczyk, lubiący potrolować, czyli nic szczególnego.
  • betti 16.11.2019
    Jared tylko tyle zobaczyłeś, to niewiele. Sensol ujawnił dane jego żony, to normalne?
  • betti 16.11.2019
    Nie życzę sobie, żebyś się do mnie zwracała. nie chcę mieć z taką osobą nic wspólnego.
  • 13mirek 16.11.2019
    Krzysztoff Bo reaguję tylko na określone zjawiska.
    Chwaleniem mnie nie kupisz.
    Jesteś oszustem, trollem i głupkiem.
    W mordę ci plują, a ty twierdzisz, że deszcz pada.
    Jak braciaki.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela

    Angela 4 min. temu
    betti to schowaj się pod kołdrę i nie patrz.
    Boguś, przykro mi, ale raczej się mnie nie pozbędziesz i pewnie nie raz jeszcze zatańczymy.
    Pozdrówki i całuski : )

    Angela no passaran to całkiem udany eksperyment, gdybyś zawsze taka była.
  • 13mirek 16.11.2019
    Poza tym tu nie ma tekstu więc nie ma mowy o trollowaniu.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    13mirek jak mi diabeł w mordę pluję, to go zwalczam, wodą święconą miras, a czego oczekujesz, że ucieknę?
  • Jared 16.11.2019
    "Ja to miałem przynajmniej szczytny cel i po części udało mi się go zrealizować. Cel uświęca środki" ale Jezus to nie będzie z ciebie dumny, prędzej NKWD by było XD
  • Angela 16.11.2019
    betti setny raz ci powtarzam, to nie jest koncert życzeń. Ja też prosiłam, byś się ode mnie odcięła i
    co? I nic. Nawet jak mnie nie było, to byłam wszędzie : )
  • Krzysztoff 16.11.2019
    13mirek trolujesz od dobrych dwóch godzin, albo dlużej, ale Ciebie nie zgłaszałem do admina, bo nie wiesz, co czynisz. I dlatego, że mimo wszystko Cię lubię i trochę współczuję.
  • 13mirek 16.11.2019
    Krzysztoff Oczekuję odrobiny honoru od oszusta i kłamcy.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    No i taka słabostka, podobają mi się Twoje niektóre teksty, szczególnie wiersze, bo prozy nie czytam. Usunięcie Ciebie byłoby faktyczną stratą dla portalu.
  • 13mirek 16.11.2019
    Krzysztoff Ty wszystkich zgłaszasz.
    Jesteś wyjątkowym donosicielem i kapusiem.
  • Jared 16.11.2019
    Jeszcze zgłasza do admina, po tym jak założył multikonto i wszystkich podjudzał do nienawiści, żeby potem donosić, hahaha XD
  • betti a nie było straszne jak razem ze swoimi klonami publikowalas dane osobowe innych użytkowników na tym śmietniku? Umarlem ze śmiechu, hipokrytko. Idę już stąd, faktycznie można tu kręćka się nabawić. A nie wierzyłem.
    Za to pracę będę miał mega podpartą empirycznie. A wszystko na przykładach twoich komentarzy betti. Wiesz jaki mam temat pracy semestralnej? Ogólnie : trolle internetowe.
    Stanowisz idealny przykład. Dzięki. Naprawdę jestem wdzięczny.
  • 13mirek 16.11.2019
    Krzysztoff Usunięcie ciebie byłoby tylko pożytkiem dla portalu.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    13mirek odkąd zaciekawiony oszukańczo mnie zgłosił, jakobym nie dał przypisu a później Angela, po wulgarnym zwyzywaniu mnie zgłaszam i się z tym nie kryję.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff Czego dowodem jest cytat z mojej wypowiedzi?
    Co do tej drugiej, to jakieś dowody poproszę, puki co, to jedynie gdybania.
  • 13mirek 16.11.2019
    Krzysztoff Czyli kapuś, bo nawet tu się wszystkim odgrażasz.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    13mirek przed chwilą
    Krzysztoff Usunięcie ciebie byłoby tylko pożytkiem dla portalu.

    jak tam sobie szanowny pan uważa, nie jestem przywiązany do nicków.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    13mirek jak dla Ciebie wymaganie odrobiny szacunku i kultury to odgrażanie to tak.
  • 13mirek 16.11.2019
    Krzysztoff Do oszustwa i donosicielstwa za to jesteś przywiązany.
  • betti 16.11.2019
    Wiem, Halmar, wiem... ale Bartosz M, co innego studiuje.
  • 13mirek 16.11.2019
    Krzysztoff Na szacunek to sobie trzeba zasłużyć.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    13mirek tak jagooodo vel puszczyku mirasie, masz rację
  • 13mirek 16.11.2019
    Krzysztoff Nie wiem o czym piszesz, ale właśnie dlatego nie będziesz miał nigdy szacunku.
    Można cię śmiało opluwać bez wyrzutów.
  • sensol 17.11.2019
    "Żeby zwalczyć zło większe, trzeba zastosować różne środki. Moje drugie konto założyłem na swoje drugie imię, które jak sądzę po wpisie sensola ujawniającego dane osobowe mojej żony, nie jest nikomu obce. Bo nie mam się co wstydzić." oskarżasz mnie o czyn zagrożony karą do dwóch lat więzienia. proszę podaj link albo odszczekaj.
  • Jared 17.11.2019
    sensol i tak w to nikt nie wierzy po jego wczorajszym wysrywie. Znowu kłamie i sieje ferment - wielki katolik ponoć - żeby zniechęcić do korzystania z serwisu osób, których nie lubi
  • sensol 17.11.2019
    Jared przefarbował się i myślał, że nikt nie zauważy :) to tak jakby skunks popsikał się perfumami i wyszedł "do ludzi" w nadziei, że nic nie poczują.
  • 13mirek 17.11.2019
    sensol To już zaczyna wszystko ocierać się o paragrafy.
    Dokąd zmierza ten portal z takimi kreaturami?
  • sensol 17.11.2019
    teraz koleś się przymknie. na pewno nie odszczeka.
  • 13mirek 17.11.2019
    sensol Norma.
    Ten typ tak ma.
    I pojawi się w nowym, kolejnym wcieleniu.
    I będzie dalej robił to samo i psuł to miejsce.
  • JamCi 17.11.2019
    13mirek już się pojawił. Popatrzę.
  • 13mirek 17.11.2019
    JamCi Poprawił?
    Właśnie zaczyna u mnie.
    Takie typy się nie zmieniają. Po prostu próbuje was kupić, podobnie jak mnie pochlebstwami.
  • Krzysztoff 17.11.2019
    13mirek no ty nadokazywałeś wczoraj u mnie, kilkadziesiąt spamerskich wpisów, dałeś popis, ja ci skomentowałem wiersz, nawet pozytywnie. Widać różnicę klas w zachowaniu. Ja Ci wątku nie spamuję. Ale słynna katoliczka, co to na starość nie nauczyła się co dobre a co złe, poda Ci rękaw, idź się wypłacz biedaku.
  • 13mirek 17.11.2019
    Krzysztoff Idź prostaku.
  • Angela 16.11.2019
    "Do mojego Anioła
    Gdy świat wariuje

    i obłęd się szerzy dokoła

    Ja wciąż myślę tylko o jednym

    Tęsknię do mego Anioła.

    Gdy świat szaleje

    i ślepym podąża torem

    Ja wciąż myślę tylko o jednym

    Tęsknię za moim Aniołem.

    Gdy świat się sypie

    a nadziei nie ma już wiele

    Ja wciąż myślę tylko o jednym

    Marzę o moim Aniele

    Gdy wkoło burze

    i życie biegnie z mozołem

    Ja wciąż myślę tylko o jednym

    Miłości z moim Aniołem

    Następne części: Twarz Anioła
    Do mojego Anioła
    Autor: Bogumił
    Czytano 153 razy
    Data dodania: 05.01.2019

    Średnia ocena: 4.0 Głosów: 1

    Możesz ocenić to opowiadanie
    Komentarze"

    Szanowni państwo oto dowód ściemy Krzysztoffa-Bogumiła. Czy te teksty nie są aż nazbyt podobne : )
  • Zaciekawiony 16.11.2019
    Wiesz, jeśli Krzysztoff twierdzi, że nie jest Bogumiłem, to znaczy że wrzucając ten tekst popełnił plagiat co nadaje się na bana. A jeśli przyzna, że nim jest, to przyzna że wprowadzał nas w błąd odnośnie tożsamości, co też łamie regulamin. Normalnie paragraf 22.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Zaciekawiony głupiś, to moje imię z bierzmowania prostaku.
  • Jared 16.11.2019
    Zaciekawiony, meh, niekoniecznie. Bo jeżeli jest Bogumiłem i popełnił autoplagiat, to nic mu nie grozi i jeszcze dalej może udawać Krzysztoffa :/
  • Zaciekawiony 16.11.2019
    Ani zachwyca ani denerwuje. Tekst jest doskonale obojętny i nie wywołuje uczuć.
  • Jared 16.11.2019
    Boguś, już uciekłeś z dyskusji? XD Swoją drogą naprawdę cię bolało usunięcie tego konta, skoro ci tak mózg zlasowało XD
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Nigdzie nie uciekłem, jeśli gdzieś Ciebie obraziłem, to mi to wskaż.
  • Jared 16.11.2019
    Twoja egzystencja mnie obraża XD
  • Krzysztoff 16.11.2019
    no coment
  • sensol 17.11.2019
    Krzysztoff hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć? albo odszczekać ?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela 3 tygodnie temu
    akwamen ale boguś do spowiedzi poleci, obciągnie komu trzeba i rozgrzeszenie dostanieOdpowiedz
  • Krzysztoff 16.11.2019
    JamCi chodź bronić swoje pani.
  • Angela 16.11.2019
    I co, dostałeś to rozgrzeszenie?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela jesteś wulgarna
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff jakiś ty biedny : ) A wracając do pytania, to jak było?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela jesteś wulgarna
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff ponawiam pytanie
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Forum
    Angela
    3 godz. temu
    "Jak każdy czasami, ale prawda jest taka, że uzależnia. Chodziło mi o to, że dostałeś bana za chuj wi co,"

    Obrzydliwe, żeby takie rzeczy pisała kobieta na forum literackim.
  • sensol 17.11.2019
    Krzysztoff hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć?
  • betti 16.11.2019
    Angela, pomijając wszystko, napisałaś bardzo chamski komentarz, niegodny kobiety. A tym potwierdziłaś, że godność jest ci obca.
  • Jared 16.11.2019
    Pani również "szmat" nie żałowała XD
  • Angela 16.11.2019
    betti ziew : )
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela Angela
    3 godz. temu
    Jak każdy czasami, ale prawda jest taka, że uzależnia. Chodziło mi o to, że dostałeś bana za chuj wi co,
  • Krzysztoff 16.11.2019
    W tym cytacie Angela pociesza niejakiego Dariusza i pochyla się nad jego złym losem.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff to do Nuncjusza było, zapomniałeś dopisać i taka jest prawda, a ty znowu stękasz,
    czyli wracasz do normy. Aż miło popatrzeć : )
    Miłego wieczoru : )
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela 3 tygodnie temu
    akwamen ale boguś do spowiedzi poleci, obciągnie komu trzeba i rozgrzeszenie dostanieOdpowiedz
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff XD
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela no passaran, to faktycznie Twoje konto. Całkiem udane. Grzeczne, miłe i w ogóle, gdybyś taka była to bym Cie do piersi przytulił, i pocałował.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff tak, tak niewątpliwie, szkoda jednak że się mylisz, bo wiersze miała leprze ode mnie, ale
    wystraszyliście dziewczynę.
    Ps: ja jestem miła, pod warunkiem, że się za mną z widłami nie lata : )
  • sensol 17.11.2019
    krzyszatof hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Dziwne Angela że nadal jesteś na forum i jeszcze bierzesz udział w gnębieniu ludzi.
  • betti 16.11.2019
    Ja rozumiem kłótnie, skakanie sobie do gardeł, ale są jakieś granice. Dla ciebie nie ma i to jest straszne.
  • Angela 16.11.2019
    A gdzie to ja się kłócę? dowód dla społeczności opowijskiej dostarczyłam i tyle XD
  • sensol 17.11.2019
    krzysztoff hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć?
  • betti 16.11.2019
    Jakaś ty dobra... xd
  • Angela 16.11.2019
    No wiem, nie musisz pisać XD
  • betti 16.11.2019
    Angela medal z kartofla masz zapewniony! Sukces!
  • Jared 16.11.2019
    Dobra, koleś jest trollem, który się oczytywał z sytuacji na Opowi i zrobił burdel:

    "Jared ona takich jak Ty to zjada na drugie śniadanie, to zajadła feministka, uczulona na wszelkie przejawy seksizmu, do których można zakwalifikować Twojego mema. "
    "Dziwne Angela że nadal jesteś na forum i jeszcze bierzesz udział w gnębieniu ludzi. "

    To są oczywiste zarzutki, żeby ktoś się odpalał :P Tak samo jak ten "plagiat" - Angela, on chciał, żebyś go znalazła. Tak samo jak te prawicowo-lewicowe przepychanki. Nie wiem teraz, czy to Bogumił, ale to na pewno jakiś kretyn, co się teraz śmieje, że marionetki skaczą na sznureczkach, jak sobie zaplanował.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Jared Twoje wulgaryzmy też są tutaj skatalogowane.
  • Jared 16.11.2019
    Zastanawia mnie, kto się tak dobrze bawi ^^ Zjebałeś tylko zbyt oczywistymi baitami XD
  • sensol 17.11.2019
    krzysztof hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć?
  • 13mirek 16.11.2019
    Niemniej ktoś nas oszukuje w sprawie tożsamości.
    Zarzeka się, że nie jest Bogumiłem po czym wstawia pod nickiem Krzysztoff, wiersz Bogumiła.
    Kto tu nie jest w porządku (wyraziłem się dyplomatycznie, bo to zwyczajne skurwielstwo).
    Rżnie głupa i lewaka, tylko nikt się nawet nabrać nie dał.
    Straszliwa porażka gościa.
  • Angela 16.11.2019
    Dobrze mili państwo, idę sobie. Zabawa była przednia, szkoda Boguś że na łatwiznę poleciałeś.
    Moglibyśmy tak dłużej,my byśmy pytali, ty paliłbyś głupa, ale cóż...
  • Jared 16.11.2019
    Ha, a teraz usunął tekst i się odgraża XD Potrollowałeś sobie, pałko, ale tą "dziewczyną feministką (aka Małą), która mi POKAŻE" już poleciałeś w science fiction XD
  • 13mirek 16.11.2019
    Usunął bidulek...
    Takie kochane i prawdomówne zgodnie z wartościami chrześcijańskimi, bobo, a wy się czepiacie...
  • Akwadar 16.11.2019
    Ha, ha, ha! :)
  • sensol 17.11.2019
    krzysztof hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć?
  • 13mirek 16.11.2019
    Bogumile, jak się patrzy co wyprawiasz i co piszesz, to człowiek jest za pełną aborcją i eutanazją.
  • TomaszBordo 16.11.2019
    Przecież tu nie ma opowiadania, tylko napis, że wulgaryzmy będą zgłaszane do admina .-.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Usunąłem Tomku swój tekst, bo trole wpadły pod mój wątek. Pozdrawiam.
  • TomaszBordo 16.11.2019
    Krzysztoff idź na KOD
  • Krzysztoff 16.11.2019
    TomaszBordo Kod to już dogorywa.
  • TomaszBordo 16.11.2019
    albo na jakiś czarny protest czy coś, jeśli tam w ogóle wpuszczają mężczyzn
  • TomaszBordo 16.11.2019
    Krzysztoff nieważne idź gdziekolwiek byleś nie zaśmiecał opowi
  • TomaszBordo 16.11.2019
    bo jesteś tu tylko po to, by dodawać skrajnie lewicowe teksty prowokacyjne
  • Jared 16.11.2019
    TomaszBordo, mnie również mierzi ten człowiek i jego lewicowość :') W pełni pochwalam XD
  • Angela 16.11.2019
    TomaszBordo Krzysztoff to twój kolega Boguś, tylko się zgrywa, nie musisz się na niego
    złościć, poglądów nie zmienił (to kamuflaż był )
  • Angela 16.11.2019
    TomaszBordo Takie barwy ochronne, by go lewica nie zjadła : )))
  • Jared 16.11.2019
    Angela, mogliśmy skłócić naszą cudną prawicę :/
  • TomaszBordo 16.11.2019
    Angela skąd masz pewność, że krzysztoff to bogumił?
  • 13mirek 16.11.2019
    TomaszBordo To chyba przekracza twoją inteligencję, ale już wszyscy wiedzą.
  • Angela 16.11.2019
    TomaszBordo poczytaj komentarze powyżej, powoli i z uwagą. Przyznał się i po zagadce.
    Przepraszam Jared, nie mogłam patrzeć jak się chłopak męczy.
  • sensol 17.11.2019
    krzysztof hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć?
  • minasmortis 16.11.2019
    Są takie miejsca na opowi gdzie zawsze można natrafić na shitostormy :D Co z tego że Krzysztoff to Bogumił a Bogumił to Krzysztoff? Nie lepiej olać i ominąć łukiem? Pozdr.
  • 13mirek 16.11.2019
    W wypadku Bogumiła to nie jest takie proste i oczywiste.
    Zniknął on i kilka jego klonów, to narodził się oszukańczy feniks, który udaje że nie jest, kim jest.
  • minasmortis 16.11.2019
    13mirek No ale co z tego? Multikonta to powszechna praktyka wśród troli, hejterów, czy zbanowanych chcących dalej korzystać z portali. Póki nie ma skutecznej weryfikacji ip to takich feniksów będzie na opowi jeszcze kilku / kilkunastu / kilkudziesięciu-> walka z wiatrakami niestety.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    minasmortis a ty czyim jesteś klonem gdzie cię wywalili wcześniej mina
  • minasmortis 16.11.2019
    Krzysztoff a co Ci będę mówił, i tak nie uwierzysz :)
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff On cię w jakiś tam sposób bronił, a ty werczysz na niego. Brzydko.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    minasmortis bogumiła?
  • 13mirek 16.11.2019
    minasmortis Bo tu mamy do czynienia z jednostką wybitne zdemoralizowaną, wyjątkowo się pleniącą, wyjątkowo szkodliwą i wyjątkowo oszukującą juzeów w kwestii etyki i moralności.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela czemu udawałaś no passaran ze wstydu. Takie same orty robiłaś.
  • minasmortis 16.11.2019
    Krzysztoff no popatrz pudło :)
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff no tak, pisał że się nic nie stało i takie tam.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela no passaran nieźle jasne było po pierwszym tekście
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff znowu powtarzam, że to nie ja byłam. Ja bym swoich prac nie usunęła, a ona głupia
    już tak. Ale rozumiem, sądzisz według siebie, skoro ty udajesz, inni zapewne też, co nie?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela awatary takie same he he
  • Angela 16.11.2019
    Już ci pisałam, dowody poproszę.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela ha ha takie same paskudne orty
  • Jared 16.11.2019
    Angela, nie daj się zrobić w konia. To coś chce Twojej ostrej reakcji, żeby zgłaszać XD
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Ale mogłaś już zostać jako ta passaran byłaś całkiem w porzo
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff czytałam w komentarzach, że awatar przywdziała po oskarżeniach betti, dla zgrywy.
    Przyszła nawet pod mój tekst się pożalić.
    Orty nie są dowodem, choć zapewne byś chciał.
  • minasmortis 16.11.2019
    Krzysztoff Angela nie mogła być klonem no passaran, wiesz dlaczego? Bo ja jestem klonem Angeli, a no passaran była klonem Nuncjusza który był klonem Jareda który był klonem... za długo by pisać, tak na prawdę na opowi są tylko dwaj userzy, Ty i klon klonów wszystkich innych userów.
  • betti 16.11.2019
    Angela że co proszę? Ja przywdziałam twój awatar? Gdzie, dowody proszę!
  • 13mirek 16.11.2019
    Jared Masz rację.
    To mu wychodzi najlepiej.
  • betti 16.11.2019
    Angela są, nikt więcej nie napisze skond, puki, tylko ty.
  • Angela 16.11.2019
    betti ze zrozumieniem czytaj. Kpiłaś, że jest mną, to się upodobniła dla hecy.
  • betti 16.11.2019
    Angela przecież pisałaś w pitoleniu do JamCi, że nawet awatar masz podobny czyli azjatka. Naprowadzałaś JamCi jak tylko mogłaś... daruj sobie.
  • Angela 16.11.2019
    betti ja pisałam? Ciekawe kiedy? Możesz mi to pokazać, bo jakoś sobie nie przypominam.
  • sensol 17.11.2019
    krzysztof hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć? albo odszczekaj
  • betti 16.11.2019
    Oburzenie takie jakby tu każdy pod jednym nickiem, a tu każdy tyle,że głowa mała,xd
  • 13mirek 16.11.2019
    Jeśli nie chcesz zrozumieć problemu (lub nie możesz), to zostań w Panu.
  • betti 16.11.2019
    Żeby tu był jeden problem... ale tu takich jak grzybów po deszczu. Czym tu się podniecać...
  • sensol 17.11.2019
    krzysztof hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć? albo odszczekać ?
  • Jared 16.11.2019
    Podsumujmy lakonicznie dyskusję: to była wina betti i bogumiła. Nihil novi, można spaciu :)
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Ić do tych nudziarzy na t.
  • betti 16.11.2019
    Pewnie, że tak, Szczególnie moja...xd
  • Krzysztoff 16.11.2019
    betti pisarz się odezwał zarejestrował się na reksturze będą go chwalić a on ich. Żałosny typek.
  • Jared 16.11.2019
    Hihi, to nie ja oplułem swoje święte, katolickie wartości dla tego wybryku, który zrobiłeś XD
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Jared a gdzie ja oplułem jakieś wartości człowieku? Wiesz ilu jest lewicowych katolików. Nawet biskupi.
  • Jared 16.11.2019
    Podżeganie do nienawiści, donosicielstwo, kłamstwo - tego Jezus nie uczył chyba, cooo? XD
  • sensol 17.11.2019
    krzysztof hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć? albo odszczekać ?
  • 13mirek 16.11.2019
    Masz rację.
    Szkoda czasu.
  • Angela 16.11.2019
    Acha, jeszcze jedno pytanie: po jaką cholerę mi drugie konto, skoro bana nie dostałam, ani nic?
    Tak na zdrowy rozum, to jest dosyć zabawne, zmienić nick żeby podobny awatar przywdziać i nie dać nikomu tekstu
    do sprawdzenia, wstawić z bykami.
  • Pan Buczybór 16.11.2019
    weź już skończ dyskusję z tymi paranoikami. Tak panicznie cię i innych osób nie nawidzą, że niedługo w każdym nowym użytkowniku będą widzieć twoje nowe konto
  • Pan Buczybór 16.11.2019
    *nienawidzą
  • Angela 16.11.2019
    Pan Buczybór Tak, dam się sklonować, będę z dwudziestu jednocześnie naparzać, ale to będzie
    heca. Masz rację, zaraz idę bo jeszcze im uwierzę : )
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela tylko ty solisz takie błędy skond puki i podobne. To jest jak odcisk palca.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela a po co ta maskarada sama odpowiedz wstyd chyba.
  • Pan Buczybór 16.11.2019
    Krzysztoff ta, tylko ona jedna w całym szerokim internecie popełnia takie błędy. Nikt inny, nigdy, tylko ona.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Dlatego usunęłaś żeby dowodu nie było.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Pan Buczybór takie tylko ona
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff jak widać nie tylko ja : ) Komentarze pod jej tekstami zostały, bo w tekście mogła poprawić.
    I nie mam pojęcia czego mogłaby się wstydzić.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela to po co to drugie konto Ci było? Nie rozumiem.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff to wyjątkowa być muszę, nawet bardziej niż myślałam : )))
    Tylko śmiech, a teraz dobrej nocy wszystkim.
  • Jared 16.11.2019
    Święty paladynie Watykanu, wasza doktryna coś mówi o nękaniu kobiet? XD Czy będziesz potem przy spowiedzi czyścił zęby wiadomo czym? XD
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff jak bym takie miała, to byś się nie kapnął. W zabawie Niepowtarzalny styl byłam dobra,
    potrafiłam nabierać. Obadaj sobie i nie bredź więcej.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Jared znowu pudło no passaran pokochałem mimo że wiedziałem kto to
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela ale nie używałaś tam słów puki i skond a no się zapomniała. Ale lepiej znień sobie to konto na stałe i bądź grzeczną dziewczynką, czego Ci życzę.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff a dałeś ją pożreć betti. Żałuję, że się wstrzymywałam i sama jej nie broniłam.
    E nic, szkoda.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff ciekawe czy czyta, bo większości to w nawyk wchodzi i co teraz myśli : /
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela ja Betti nie mam żadnego wpływu, nie chce mnie słuchać ani wierszy mi poprawiać, ani nic dla mnie napisać, jej idolom jest yanko. Co ja poradzę. No passaran wróć, Angela znikaj.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff ja już nie zniknę i obawiam się/ mam nadzieję, że będę Ci się w koszmarach jawić,
    no wiesz z rogami, ogonem i widełkami. : )))
    Co do No pasaran, na to wpływu nie mam, ale czytałam, jak bronili ją ludzie z portalu, obcy całkiem
    i aż się ciepło na sercu robiło. Ty nie zrobiłeś nic.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Ja nic nie zrobiłem, kłamiesz. A mogłaś być dobrą dziewczyną.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff nie widziałam Cię u niej, blokującego ataki betti, gdzie tu kłamstwo?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela zresztą część celów osiągnąłem to najważniejsze. Twój pan będzie dbał o drugie konto, jego kumpel także, nuncjusz grzeczny jak baranek, miras uspokojony. JeszcZe paru. To plusy. Minusów nie będę wymieniał.
  • Angela 16.11.2019
    Sugerowałeś na forum,żeby się dogadały, a młoda chciała chyba mieć zwyczajnie spokój,
    betti nie odpuszczała.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela ja się w kłótnie między kobietami nie wtrącam.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela poza tym Betti mnie olewa co mogłem zablokować. Betti to twarda kobieta. Oba tu pięciu eunuchów pokroju akwamena stawia do pionu.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff ale wiesz zapewne, że i Ty będziesz się musiał kontrolować bo wszystkie oczy są
    zwrócone na ciebie. Podołasz?
    Taki efekt niewtrącania, że była i poszła, a mogłam mieć bratnią duszę, bo fakt było sporo
    podobieństw.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela ja się do nikogo wylgarnie nie zwracam.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wulgarnie.
  • Angela 16.11.2019
    A idę sobie, nie będę gdybać. Rogatych snów życzę : ))
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela zniknij, niech wróci no passaran. Zrób to dla mnie a nie usłyszysz wyrzutu.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff nie do mnie to kieruj, bo ja też bym chciała, żeby była.
    Tera to se możemy oboje pobiadolić, bo ja też jej nie odpisałam, jak się do mnie zwracała, udałam
    że nie czyta. Sory. Może przeczyta i wreszcie dasz mi spokój.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela no ok Przemyśl to może warto zacząć z nową kartą a nie z bagażem nienawiści.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff ja nie mam niczego do przemyślenia, bo nie noszę w sercu nienawiści, nawet do Ciebie
    i betti, choć pewnie powinnam. To męczące uczucie, spala nosiciela, jest jak rak.Też sobie to
    przemyśl, bo nie wiem czy warto.
    Koniec gadania, do spania marsz i nie zagaduj mnie tutaj.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela myślę że w nocy staniesz się no passaran i wrócisz odmieniona.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Angela, czy to Ty byłaś No pasarán?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela oczy zwrócone na mnie. Mam ryngraf z Matką Boską z Gietrzwałdu.
  • Angela 16.11.2019
    dorota brzózka nie, nie byłam, ale Bogumił się uparł. Nie jestem takim cielaczkiem jak ona.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Angela, wierzę. Bogumiłowi będzie trudniej pogodzić się z tym faktem. Zaangażował się. Pozdrawiam.
  • Krzysztoff 17.11.2019
    dorota brzózka nawet szkoda że nie jest chociaż nie do końca w to wierzę. No passaran to był ktoś.
  • Angela 17.11.2019
    Krzysztoff ciekawe, czy gdyby znała Twoją tożsamość, wasze stosunki byłyby takie przyjazne?
  • dorota brzózka 17.11.2019
    Ktoś? Może to Ty byłeś No pasarán? Pozdrawiam.
  • Krzysztoff 17.11.2019
    Angela ja jej w niczym nie uchybiła ani ona mnie, ani cienia kpiny nawet nie było.
  • Krzysztoff 17.11.2019
    dorota brzózka nadal wierzę w cudowne nawrócie Angeli. Taki Paweł powstały z Szawła.
  • Angela 17.11.2019
    dorota brzózka a może bez teorii spiskowych, może była przelatującym ptakiem i się spłoszyła.
  • Angela 17.11.2019
    Krzysztoff wierzę, jednak przyjaciół, czy nawet znajomych dobieramy obserwując, nie tylko
    jak odnoszą się do nas samych, ale też do innych ludzi, a sam wiesz jak różnie z tym bywało,
    przytaczać nie będę. Jako Krzysztoff zachowywałeś się trochę inaczej, poprawiałeś teksty,
    słuchałeś rad. Oczywiście, była to jedynie przerysowana kreacja aktorska, ale chyba dała się lubić.
    A teraz, kiedy wszystko wróciło na stare tory... Sam wiesz.
  • Krzysztoff 17.11.2019
    Angela ale ni nie wróciła.
  • Krzysztoff 17.11.2019
    No nie wróciła.
  • Krzysztoff 17.11.2019
    Angela ha ha spłoszyła.
  • Angela 17.11.2019
    Krzysztoff ja się jej nie dziwię, ja miałam czas przywyknąć do obecnych warunków, stopniowo,
    zresztą twarda jestem, ona widocznie słabszej konstrukcji. Co zrobić, na pocieszenie napiszę Ci
    (co ja robię, Bogumiła pocieszam, to się w głowie nie mieści), ludzie tu wracają, bo portal ma
    specyficzny klimat.
  • Angela 17.11.2019
    Dobra, ja już z niewyspania bredzę. Nie odpisuj bo od kąpa nie odejdę.
    Ciekawie, tak dla odmiany jak ludzie pisać.
    Dranoc
  • Angela 17.11.2019
    Ps: na wypadek tekstów o niezaspokojonym mężu, nocki pracuje : )
  • Krzysztoff 17.11.2019
    Angela pozdrawiam męża
  • sensol 17.11.2019
    krzysztof hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć? albo odszczekać ?
  • Dekaos Dondi 16.11.2019
    Właśnie zerkłem trochę. Ciekaw jestem, czy gdybym miał drugie konto, to byłbym rozpoznany?
  • Jared 16.11.2019
    Zależy czy używałbyś tego "→"? Bo to już znak formowy :P
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Jared tyć do nudziarzy na t3.
  • Angela 16.11.2019
    DD, Ciebie by nie poznali, wszechstronny jesteś, aż nadto. ( robi minę wyrażającą zazdrość i zawiść : )))
  • Jared 16.11.2019
    Krzysztoff umieć po polski? XD
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Jared err- ić
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Ić i się nuć w towarzychu tych zarozumiałych nudziarzy.
  • Jared 16.11.2019
    Aż bym poszedł, ale nie ułatwię tak bardzo sprawy tobie i betti ;)
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Jared he he tu lepiej nie. Po co te bujdy że opowi upada. Tam nudy tu życie.
  • Jared 16.11.2019
    Byłoby go więcej, gdyby nie wasza głupota, no ale nic nie poradzę ^^
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Jared ha ha może ja jestem winny wrogiemu przejęciu nuncjusza? Na szczęście podkupił samych nudziarzy. Ja też tam jestem ale incognitoZ
  • Jared 16.11.2019
    Bo są tacy nudni, że musisz ich aż śledzić, cooo? XD
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Jared lubię wiedzieć co w trawie puszczy. To nie grzech ale rozwaga.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Piszczy
  • Dekaos Dondi 17.11.2019
    Jared→No właśnie→A z rozpędu mógłbym→ XD.
    To wcale nie takie łatwe, grać inną rolę.
    Kontrola samego siebie - cały czas, bo głupia → może zdradzić:))
    Jeszcze spokój. Odporność na prowokacje:))
    Już nie mówiąc o stylu pisania.
  • Dekaos Dondi 17.11.2019
    Angela →Wszechstronność pisania, to jeszcze nie wszystko. Są różne drobne nawyki i takie inne różne, których należy się wystrzegać. Panować nad emocjami:}
  • Krzysztoff 17.11.2019
    Dekaos Dondi nie obraź się piszesz ładne teksty i wiersze ale nie są kontrowersyjne. Nikt by cię nie ścigał nawet gdybyś zmienił skórę. Ale po 2 3 dniach zaczęto by Ciebie szukać.
  • sensol 17.11.2019
    hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć?
  • sensol 17.11.2019
    krzysztof hej! barani bobku. ja ujawniłem dane osobowe twojej żony? możesz przytoczyć? albo odszczekać ?
  • betti jest żoną Krzysztoffa hihi :)
  • betti 17.11.2019
    A ty chciałaś być żoną Mirka, ale ci nie poszło. xd
  • betti hihi :)
  • jagodolas 17.11.2019
    Bogumił kim trzeba być żeby zgłaszać i.donosić? co żeś sam robił, świętym byłeś?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania