.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Lucinda 02.09.2015
    Fajnie, że wstawiłaś kolejną część. Trochę trzeba było na nią poczekać, ale było warto. Co do błędów: są jeszcze nie wielkie problemy z interpunkcją, czasami miałam wrażenie, że znalazły się gdzieś przez przypadek. Ze dwa razy było coś nie tak z ogonkami.
    ,,zleży" - ,,zależy";
    ,,nie ludzkie" - ,,nieludzkie" (,,nie" z przymiotnikami piszemy łącznie);
    ,,O czy wiedzą" - ,,o czym wiedzą";
    ,,podłanczanie" - ,,podłączanie";
    ,,Chętnie poobserwuję jakich dzielnym mamy żołnierzy " - ,,dzielnych"
    Poza tym super. Czeka na następną część:) 5
  • Marzycielka29 02.09.2015
    Dzięki;) Poprawione, mam problem z klawiaturą, a pisałam szybko ;*
  • wolfie 02.09.2015
    Rozdział przyjemnie zaskakujący. O błędach, jak widzę napisała już Lucinda, więc ja tego robić nie będę. Zostawiam 5 :)
  • Angela 02.09.2015
    Sporo czekania ale warto, bo rozdział jest super : ) 5
  • Chris 03.09.2015
    Nadrobiłem straty! Mmmm... Wysoko zawieszona poprzeczka, z każdym rozdziałem podnoszona odrobinę, a Ty ciągle spokojnie ją przeskakujesz ;)
  • Marzycielka29 03.09.2015
    Dziękuję Ci bardzo, bardzo mocno;*
  • Niebieska 03.09.2015
    Zacznę może od podziękowań. Serdecznie dziękuję za dedykację i za to, że wstawiłaś kolejny rozdział ♥ Kazałaś wszystkim długo czekać, ale warto było. Naprawdę, rozdział wyszedł świetnie. Nawet nie potrafię wybrać najlepszego fragmentu. Od pierwszego akapitu, gdzie bohaterka rozmyśla o relacjach pomiędzy nią, a Ianem oraz panującej sytuacji, poprzez wprowadzenie świetnego wątku z bliźniakami i tym, że będą ich kontrolować, po końcowy dialog. Może wkradło się parę błędów interpunkcyjnych, ale nie jestem ich pewna, dlatego nie wymienię. Wood usiadł na przeciwko Emily... hyhy, nie daje jej spokoju nawet na chwilę. Tak jak napisał Chris, wysoko zawiesiłaś sobie poprzeczkę, szczególnie jeśli chodzi o ten rozdzial, ale wierzę, że spokojnie ją przeskoczysz :) Czekam na kolejne części :)
  • Marzycielka29 03.09.2015
    Bardzo się cieszę, że nie zawiodłam Cię tym rozdziałem, jak i innych ;) Mam nadzieję, że kolejny także przypadnie Ci do gustu ;*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania