Titans Rozdział I

Rok 300000000 p.n.e. Ludzkość jeszcze nie istniała a Ziemia była planetą pozbawioną jakichkolwiek form życia. Jednakże 2 miliony lat świetlnych od Ziemi rozwinęła się obca cywilizacja nazwana Obserwatorami. Byli najmądrzejszą i najpotężniejszą cywilizacją w całym wszechświecie. Ich planeta nazywała się HG890.

W Zjednoczonych Planetach Wszechświata (ZPW) ustanowiono zasady, że gdy dana cywilizacja rozwinie się wystarczająco aby przekazać życie i zaludnić następne planety tworzy kopię samych siebie zmieniając nieco kod DNA. W ten sposób wszystkie formy życia we wszechświecie wyglądają jak normalni ludzie. Niestety Obserwatorzy nie przestrzegali ani jednej zasady. Ich planeta umierała. Powietrze było zanieczyszczone i wielu mieszkańców umierało. Codziennie umierały miliony, a nawet miliardy. Postanowili, że użyją wysoko rozwiniętej technologii by naprawić atmosferę i przywrócić dawny ład i porządek na swojej ojczystej planecie. Udało im się to. Według zasad ZPW musieli utworzyć nową formę życia. Jednakże oni nie robili nic. Podbijali inne planety żeby później nimi władać. Niszczyli tysiące planet i form życia. Członkowie ZPW postanowili unicestwić Obserwatorów nie patrząc na to czy są tam nie winni mieszkańcy czy też nie. Jednakże nie udaje im się to. ZPW upada i wszyscy członkowie umierają. Obserwatorzy zostali tak nazwani, ponieważ doglądali życia innych cywilizacji. Kazali im robić to co oni chcą. Władali pięcioma cywilizacjami. Wcześniej Obserwatorzy nazywali się Niszczycielami. Zbuntowani mieszkańcy okupowanych planet postanowili użyć ich najpotężniejszej broni. Obserwatorzy przegrywają tracąc prawie wszystko. Wracają do tajnych na ich planecie. Musieli żyć pod ziemią, ponieważ cała flora i wszystko co z tym związane nie istniało. Wszyscy myśleli, że to koniec ich istnienia. Mylili się...

Obserwatorzy w tajnych laboratoriach eksperymentowali nad nowym rodzajem broni. Postanowili, że użyją nie broni np. atomowej tylko użyją genetycznie zmodyfikowanych klonów którzy będą mogli przeżyć w niemal każdych warunkach. Każdy z tych klonów miał otrzymać dary( jeden dar który nigdy się nie powtórzy u innych osobników). Mogli przenikać przez ściany, stawać się niewidzialnymi itp.

Badania trwały i stwarzali coraz lepsze klony. Pierwszym takim klonem był Numer 0. Była kobietą. Mogła zmieniać swój wygląd i stawać się kim kolwiek chciała. Była nieśmiertelna, nie mogła umrzeć chyba że użyto by broni, która zniszczyłaby wszystko.

Twórca tych klonów nazwał ich "Tytanami". Tytanom kazano robić okropne rzeczy. Usługiwali stwórcom. Musieli "odwalać czarną robotę". Musieli pracować ciężko. Kiedy sytuacja po milionach latach poprawiła się na powierzchni, mieszkańcy HG890 powrócili. Rozbudowali miasta. Obserwatorzy zostali stworzeni przez cywilizację nazywającą się Prime, która się sama unicestwiła. Obserwatorzy liczyli już sobie bilion lat. Powinni już dawno wyginąć. Przez ewolucję pojawiły się u nich różne zdolności. Jedną między innymi nieśmiertelność(nigdy nie mogli umrzeć ze starości i prostych chorób typu rak, ebola). Każda cywilizacja otrzymywała inną zdolność. To wtedy oznacza, że zbliża się ich koniec.

Mijały lata. Powstawało coraz więcej Tytanów. Aż w końcu ich liczba wynosiła około 2 tysięcy. Numer 0 sprzeciwiła się Obserwatorom. Wywołało to bunt na całej planecie. Tytani wypowiedzieli wojnę stwórcom. Tytani zniszczyli HG890. Nikt nie wie czy Obserwatorzy przeżyli. Obce cywilizacje dowiedziały się o tym. Obserwatorzy znów złamali przepisy. Stworzyli formę życia, która stanie się za kilka miliardów lat najpotężniejszą cywilizacją jaka mogła kiedykolwiek istnieć. Nic ich nie pokona. Dzięki pomocy

Inżynierów Tytani przenieśli się na sztuczną stację kosmiczną gdzie były warunki jak na planetach gdzie mogło być życie.

Stacja została wybudowana przez Obserwatorów ale została zapomniana. Znajdowała się obok planety zniszczonej przez stwórców Tytanów. Mijały miliony lat. Tytani rozwijali się od samego początku. Epoka kamienia łupanego itp. Odkryli z czego składa się ich "planeta". Utworzyli państwa. Były wojny które miały okropny skutek na atmosferę na stacji. Utworzyli demokrację. Pierwsi Tytani wyginęli i dali początek nowym pokoleniom. Po około 500 tyś. latach Tytani uznali, że zostali stworzeni przez bóstwo. Każda cywilizacja tak twierdzi, jednakże okazuje się że to nie prawda. Początek daje nam inna dobrze rozwinięta cywilizacja.

W roku 278 n.e na stacji było już około 5 milionów Tytanów. Co ciekawe dzięki ewolucji rozwinęli inne umiejętności. Mogli panować nad jednym atrybutem(siłą przyrody np. wodą, ziemią, ogniem, wiatrem itp.). Po jakimś czasie hybrydy mogły używać dwóch atrybutów. W roku 1500 utworzono jedno państwo. Ustanawiano już wtedy prezydentów. Obce formy życia pomagały w tworzeniu kultury. Podczas gdy Obserwatorzy planowali zemstę. Nie spełna 400 lat później ustanowiono sposób rządzenia państwem o nazwie "Wolność". Była to lepsza wersja demokracji. Tytani kształcili się. Wierzyli, że zostali stworzeni przez Boga.

Stwórcy Tytanów kontynuowali badania. Stworzyli bazę kosmiczną gdzie sztuczna inteligencja szkoliła nowych Tytanów nazywanych Zdrajcami. Byli tam klonowani. Osoba, która wymyśliła projekt Tytanów nazywał się Xero. Utworzył nowy projekt. Dzięki zmienianiu kodu genetycznego można było otrzymać lepsze zdolności klonów. Utworzono 12 klonów do testów. Niestety Tytani nazwani później Supertytanami zaraz po tym jak ich mózg się rozwinął wyszli z kokonów i zaatakowali Obserwatorów. Projekt się nie udał. Jeden z supertytanów wysłał swojego brata na Ziemię. Tylko on jako jedyny nie zbudził się. Później w dali było widać jeden wielki wybuch bazy... Każdy z SuperTytanów miał swoją pomocniczkę. Była o wiele słabsza i miała go chronić. Mogła panować nad jednym atrybutem. SuperTytani nie starzeli się, mogli panować nad swoim wiekiem itp. Jeden z SuperTytanów trafił na Ziemię w roku 1999. Trafił do jednej z rodzin. Ta rodzina myślała, że ich dziecko...

Obserwatorzy 100 latach postanowili odwiedzić Ziemię lub ją skolonizować niszcząc ludzkość...

Wszystko co wydarzyło się w bazie było w roku 1925. Co oznacza, że Obserwatorzy przylecą na Ziemię w roku 2025.

Zdrajcy(Tytani) tzn. 12 osób znajdowało się na Ziemi nie wiedząc skąd się tam wzięli. Oczywiście trwają badania przeniesione na Ziemię...

 

KONIEC ROZDZIAŁU I

Następne częściTitans Rozdział II

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Ciekawy wstęp. Daje pięć i czekam dalej. Winter is Coming
  • Hasin 11.11.2014
    Ciekawie się czyta, jednak napisane jest to trochę chaotycznie.
    Zabieram się do czytania następnej części ;>

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania