To nie moja liga. Część 1.

Noc wolna od deszczu była piękna pogoda w Lincoln. Każdy sobotni wieczór rozkręcał się na mieście w dynamicznym tępie. Odbywały się odlotowe imprezy w tamtejszych klubach, miasto żyło nocą, jednak zawsze roztańczone ulice utrzymywały swój fason. Można było rzec, że był , LUZ BLUES ". Tam o każdej porze roku w Lincoln bywało tłoczno przez duże tłumy odwiedzających turystów, z całego globu, nikomu nie przeszkadzał ani , JET LAG ". - nikt na to nie zwracał uwagi. Tamtejsi mieszkańcy zawsze byli przyjaźnie nastawieni w stosunku do nowych osób. Szybko nawiązywali nowe znajomości, lubili istnieć w rankingu , ŻYCIA BEZ RASIZMU ". Z dyskotek dudniała muzyka, oraz kolorowe neony rozświetlały, ulice wydostając, się na zewnątrz.

***

 

Tamtejszego wieczoru dwóch Brytyjczyków Henry Harvey i Scott Lloyd spotkali się na piwku w ,THE ENGINE SHED ". Samotni mężczyźni w wieku 40 lat, byli rówieśnikami, i wkręcili się na dobre pląsy. Od lat byli najlepszymi kolegami już od czasów studiów. I często odwiedzali , ten klub wspominając, zajebiste lata młodości, kiedy to będąc w Collage'u wszystko się tam zaczęło - całe ich dorosłe życie. A kiedy zostali, już doświadczonymi facetami , ułożyli, sobie życie zawodowe - lecz co do prywatnego życia czekali na tę jedyną - mężczyźni gustowali w paniach spoza swojego kraju. Scott prowadził firmę transportową w Londynie, natomiast Henry był wielkim przedsiębiorcą w Glasgow. Dochody zawodowe im sprzyjały więc odnośnie tego ich życie było na najwyższych szczeblach.

***

 

Henry był bystrookim i zacnym brunetem o wysokim Ilorazie IQ. Zaś jego kolega Scott był nieśmiałym i dobrze sytuowanym blondynem z pechem w ręku. Obaj ponadto przykładali nacisk na to, aby ich partnerka wyznawała odpowiednie zasady. Balanga w centrum miasta nabierała niebiańskich rytmów wpośród których wypatrywali jakiejś damy, która otoczyłaby ich sympatią i zainteresowaniem. Godzina była, jeszcze młoda a oni wciąż byli, trzeźwi i gadali racjonalnie.

***

 

Cdn.

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (57)

  • Pan Buczybór 09.12.2018
    wiem, że nic nie wiem
  • Sisi26 10.12.2018
    To jak nie wiesz to lepiej dobrze lub nie chcesz wiedzieć ale to już mało ważne.
  • sensol 09.12.2018
    Noc wolna od deszczu była piękna pogoda w Lincoln. to nie jest po polsku!

    w dynamicznym tępie. (miasto Żym, zwierzątko jesz, miasto Uć, wshót i wontrupka)

    Z dyskotek dudniała muzyka, oraz kolorowe neony rozświetlały, ulice wydostając, się na zewnątrz. - to nie jest po polsku!

    Dochody zawodowe im sprzyjały więc odnośnie tego ich życie było na najwyższych szczeblach. -co za kunszt!

    to jest gniot w czystej postaci.
  • Sisi26 10.12.2018
    Może dla Ciebie jest gniot normalne czemu i dlaczego dobrze wiem. . Dla innych napisałam na 5 dla ciebie nie muszę. A tak w ogóle to nie ośmieszajcie się wy że nie rozumiecie jeśli jesteście Polakami wy wszystko rozumiecie ale tak musicie gadać a że wysłowienia mam różne to chyba mi wolno a tobie nic do tego każdy pisze jak chce i co chce. A jak masz być uszczypliwy to lepiej daj sobie na wstrzymanie bo mój tekst nie posiada żadnych błędów a że doszukujesz się ich ty to już twój problem wszystkie te słowa istnieją w polskim języku a jeśli wyszczególniłeś nawet Lincoln to najpierw liźnij choć ciut geografi ze takie miasto w Wielkiej Brytanii istniaje bo jak na oko leżysz na dnie. A i tak wiem co cie tam czlowieku w oczy szczypi ale to już twój problem nie mój.
  • Sisi26 10.12.2018
    jak już ja nie puszę jak dziecko w pierwszej klasie trzeba trochę pomyśleć ruszyć głową a nie dowslać tylko tu potraficie .
  • Sisi26 10.12.2018
    a że czegoś nie rozumiesz to twoja strata.
  • Canulas 10.12.2018
    Tak to czytałem kilka razy, potem Twoje komentarze i ten... - obiecałem Cię na siłę nie uszczęśliwiać poprawkami, ale jeśli kiedyś dojrzejesz do tego, że będziesz umiała spojrzeć na swe pisanie krytycznie - daj cynk.
    Pozdro.
  • Sisi26 10.12.2018
    Nie mam najmniejszego zamiaru iż wiem że bardzo dużo osobom się podoba moje pisanie i bardzo dobrze mnie rozumieją a ty musisz mi tak pisać bo wiadome - do znudzenia ..
  • Sisi26 10.12.2018
    Twoje są nie najlepsze, co ludzi daje ci niskie noty, a poprawiasz innych no sorry wybacz ale taka jes prawda każdy tylko potrafi oceniać innych a u siebie nie widzi nic.
  • Sisi26 10.12.2018
    I komentarze również.
  • Canulas 10.12.2018
    Sisi26, ok. W sumie racja.
    Pozdro.
  • Enchanteuse 10.12.2018
    Canulas no w sumie ;)
    (Najlepiej zwalić na trolla, że daje niskie noty, jak się nie umie pisać).
  • Canulas jak to było o dobrych chęciach i piekle? Bo zapomniało mi sie :)
  • Sisi26 10.12.2018
    Musicie tak bredzić bo wiadomo czemu bredźcie sobie do znudzenia.
  • Canulas 10.12.2018
    Maurycy Lesniewski, a już dobra. Bez inkwizycji. Niech sobie pisze jak tam lubi.
  • jesień2018 10.12.2018
    A moim zdaniem to jest konto dla jaj i wszyscy się pięknie dajemy wkręcać :)
  • Sisi26 10.12.2018
    To jest moje konto i guzik Ci do tego i odwal się ode mnie bo za dużo sobie pozwalasz. Nie takie brednie piszecie i dobrze jest a się czepiacie cholerni zazdrośnicy mnie i uszczypliwcy a zejdzie ze mnie i znajdzie sobie inne pole do popisu.
  • jesień2018 10.12.2018
    Sisi26 jeśli Twoje to przepraszam Cię bardzo, moja nadinterpretacja. Pozdrowienia.
  • Sisi26 10.12.2018
    Trochę za późno na przeprosiny, każdy tak się ponauczał niewinnie bezpodstawnie człowieka oceniać chyba każdy ma prawo pisać sobie wedle swojego uznania to dopiero 1 część i nawet tytuł jest zgodny do całej reszty i w ogóle wszystko idzie przeczytać ale jak komuś zle to po co czyta.
  • Elorence 10.12.2018
    Sisi26, Ty, hipokrytko, może tak zwolnisz czasami, co? Piszesz słabo, to żadna nowość. Pora być szczerym wobec siebie. Zrobić rachunek sumienia przed lustrem i wziąć się do roboty.
    Kaleczyć język polski możesz w domowym zaciszu, ale nie publicznie. I przestań obrażać dobrych pisarzy na tym portalu.
  • Sisi26 10.12.2018
    A ty się zamknij i nie poniewieraj popatrz jaki ty masz język a ciekawe czy rzucana łacina w polskim języku jest przyjęta, choć z resztą w naszym kraju wszystko dozwolone. I nie powiesz mi że że wszyscy to wykwintnie piszą bo się ty ośmieszasz a moje teksty są dobre tylko tobie żal dupę o to ściska jeszcze raz napisz, to zwyczajnie cię oleję.
  • Sisi26 10.12.2018
    Sisi26 A że kogoś zgadam to mam prawo każdy ma prawo się obronić gdy ktoś po kimś jeździ ciekawe cwaniaro czy ty byś się komuś nie postawiła jakby ktoś się ciebie uczepił przez swoje widzi mi się.
  • Sisi26 10.12.2018
    Sisi26 a ty nie będziesz mi tu rozkazywać czy ja mam zwolnić czy nie, rozkazywać to sobie możesz w domu swoim chłopem lub dzieckiem jeśli je masz a nie kimś nie znając go i osądzając a dowidzenia. jeszcze czego...
  • Nuncjusz 10.12.2018
    Sisi26 zgłaszam cie do admina. Mam dość
  • Sisi26 10.12.2018
    To tylko spróbuj. To ja również zgłoszę Ciebie że mnie poniewierasz o nic że teksty wstawiam bo tobie się nie podobają o głupie widzi mi się i jeszcze napiszę o co, więc co wybierasz.
  • Nuncjusz 10.12.2018
    Sisi26 do dzieła, bo już to zrobiłem :) Baj
  • Sisi26 10.12.2018
    Sisi26 jesteście tu chamowaci jak nie wiem ,człowiek sobie pisze teksty , a wy dowalacie, doagadujecie jezdzicie po czlowieku. .
  • Sisi26 10.12.2018
    Więc wybacz ale nikt by sobie na takie coś nie pozwolił uczepiliście się mnie bezpodstawnie nie podoba wam się to po co czytacie....
  • Elorence 10.12.2018
    Sisi26 reprezentujesz sobą brak kultury, brak szacunku, brak obycia w społeczeństwie.
  • Ameliia 10.12.2018
    Ten tekst jest niepoprawny i ciężko było go czytać, a moja wypowiedź to nie jest żadna obraża wobec Ciebie
  • Sisi26 10.12.2018
    Co za podłość jest w naszym kraju i ciemnogór, Boże kochany jeden drugiemu by oczy wydrapał a idzie wszyscy do cholery ja gadam tylkoz ludźmi na miejscu.
  • Sisi26 10.12.2018
    Ciemnogród ma tu najwyższą skalę tylko poprawiają a sami wielkie,, G'' umią słów ani synonimów pewnych nie znają ani miast zagranicznych he..
  • Sisi26 10.12.2018
    Sisi26 nie zamierzam rozmawiać z takimi palantami.
  • Sisi26 10.12.2018
    Najlepsze są teksty takie przez was pisane


    KLSKDJ48573948EK OOO TAKIE TEŻ TAKIE SĄ TO SĄ WTEDY SUPER.....SZPITAL PSYCHIATRYCZNY.
  • jolka_ka 10.12.2018
    O.o
  • sensol 10.12.2018
    to nie jest dla jaj wg. mnie. takiego stylu nie da się podrobić. robienie takich błędów wcale nie jest proste. to trzeba mieć we krwi. więc to konto jest na poważnie według mnie.
  • betti 10.12.2018
    ale jaja...
  • Enchanteuse 10.12.2018
    Prawda?
  • betti 10.12.2018
    To pewnie z jakiejś zapadłej dziury... wszyscy tak mówią to i ona. PO CO SIĘ UCZYĆ, KIEDY W DOMU CHWALĄ.....
  • betti zaraz z zapadłej dziury! A co Ty myślisz, że w wielkim City, takich autorów nie ma? I uważaj, będę broniła zapadłych dziur do upadłego :)
  • Canulas 10.12.2018
    To akurat fakt, nie ma co nakurwiać po miejscach urodzenia. We Warśawie tłumoków od metra, a chamy to się czapkami zderzają.
    Bieszczady - cudo. Każdy każdemu: dzień dobry.
    Nie miejsce wyklucia definiuje ludka, a inne przymioty.
  • Elorence 10.12.2018
    Ja jestem z dziury :(
    i mi jest smutno :(
  • betti 10.12.2018
    Francis - Gorzalka ale widocznie do Twojej dziury cywilizacja dotarła, ja o takich dziurach, gdzie jednego zdania poprawnie zapisać się nie da.
  • betti chyba o dziurach w mózgu mówisz ;)
  • betti 10.12.2018
    Francis - Gorzalka ja chciałam grzecznie, a Ty Z GRUBEJ RURY
  • betti a pies drapał finezję. TAK, TO PRZYNAJMNIEJ WSZYSCY ROZUMIEJĄ :)
  • betti 10.12.2018
    Francis - Gorzalka a po polsku to nikt nie rozumie?
  • rubio 10.12.2018
    Jackson Pollock, Kazimierz Malewicz. John Cage i jego 4'33. Na przykład, a jest takich wielu, wielu. Bardzo znane nazwiska, których prace czy bilety na występy warte są/były fortunę.
    Sławny, dostępny na YT performance, w którym wielka artystka, Yoko Ono, drze mordę. Inne przykłady sztuki performatywnej, kobieta zrzucająca na płótno woreczki z farbą, zrzucające je ze swojej waginy; pewien artysta przebrany za motyla, biegający wśród ludzi uczestniczących w procesji na Boże Ciało.
    I jeszcze, i jeszcze. Sztuka nowoczesna to nie umiejętności, sztuka nowoczesna to "to coś". To brak umiejętności, to ekspresja wiary w siebie, to odkrycie swojego wewnętrznego dziecka, z czasów gdy jeszcze nie potrafiło nawet zawiązać bucików; "to coś", tylko to zauważyć, poczuć. "To coś", które można definiować, ale nie wypada, bo nie wypada nikogo obrażać, i to jeszcze stosując wulgaryzmy,
    Teksty autorki są znakomitym przykładem zrozumienia, czym jest sztuka nowoczesna. Te teksty, jeśli zostaną opublikowane, będą warte fortunę.
    A ci, którzy tego nie rozumieją, ci, którzy się martwią jakimś tam "rzemiosłem" i tym podobnymi bzdurami, ci wszyscy będą w najlepszym przypadku żreć gruz.
  • betti 10.12.2018
    rubio dobrze się czujesz?
  • rubio 10.12.2018
    betti, nie, w rzeczywistości, w której żyjemy, raczej niełatwo czuć się dobrze
  • jolka_ka 10.12.2018
    rubio Piękne podsumowanie :D
  • rubio i ku..a, masz rację, cholerną, bolesną, straszliwą rację...
  • Elorence 10.12.2018
    Przeczytałam to dwa razy i na początku byłam na nie, ale teraz... To przykre, że masz rację :(
  • betti 10.12.2018
    ale aż tak?
  • rubio 10.12.2018
    aż tak, bo trochę se jaja robię, ale trochę, bardzo trochę, niestety nie :|
  • betti 10.12.2018
    a później się okaże, że król był nagi... i całą nowoczesność szlag trafi. I to przez cymbałów, którzy pisać nie potrafią...
  • myślę że nowoczesność zawsze będzie miała się dobrze bez względu na niepiśmienność, ktora istnieje tak długo jak ludzie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania