To szczęście wypisane jest tylko przejazdem. Proszę więc o skromny uśmiech.

Uczeń Wyspy Księżycowej ratował zachwyt przyszłości przeznaczenia. Pisząc powrotne "zawsze", edytował historię pod tytułem: "Wszystko inspirowane jest niczym". Wystraszył tym wczorajsze wspomnienia...

Kobiety i dzieci to turystyka tylko dla dorosłych - pomyślał. Czas na motoryzację - dodał, po czym uciekł, wjeżdżając do polityki pamiętnika mężczyzny edukującego się w szablonie rozrywki bez rozgrywki.

Odwołuje życie, kasuje zawartość dotychczasowego pudełka i pakuje urojoną funkcjonalność w sakiewkę zafascynowania. Treść kart wydała mu się jasna - trzy na trzy mówią, że wykończeniówka jest czasem zmian, po które na pewno nie zabierze się czołgiem. Poszukując lekarstwa, znalazł swą osobę w nieprzemyśleniu, co do kultury własnego menu. Polecano mu powolne wydzierganie swojej wielkości, by mógł z czasem wymierzyć siłę do nadbudowy... Mówiono, że jego całość nie smakuje jak samotna zakładka, której obecność pozwala szybko zmienić wszystko w nic. To "wszystko" to źle zrozumiany wariant smaku. Po prostu kubki... Sugerowanie sugerowaniem. Skorzystał z głównej części wystąpienia pana Wymówki, bo tak łatwiej mu o wygodną wolność.

Jakby co, to... - i w milczeniu szybko odjechał w dal mówiącą tak wiele o swym kolorze.

Wiatr we włosach i swoboda oddychania umysłowego to uśmiech, Głupcze. Szczęście wypisane jest tylko przejazdem, skoro potrafisz cieszyć się jedynie chwilą bez opuszczonego szlabanu...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Mieszkaniec 02.03.2017
    Myślę, że Joyce mógłby się ucieszyć z takiego tekstu. :)
    Całkiem wciągający (5)
  • tribia 02.03.2017
    Dziękuję bardzo :).
  • Pasja 02.03.2017
    Takie rozmyślania o szczęściu i wędrówce po jego sferach. Jest jak pociąg który mknie i nie zatrzymuje się, tylko wtedy kiedy szlaban jest opuszczony. Ale kiedy szlaban jest w górze to zwalnia. Jesteśmy stacją dla szczęścia, zatrzymuje się by zaraz dojechać. Skomplikowałaś to szczęście jak Joyce...j.w. piątka. Pozdrawiam ciepło
  • tribia 03.03.2017
    Danke :).
  • Tanaris 02.03.2017
    Bardzo trafne przemyślenia :) 5
  • Pan Buczybór 02.03.2017
    Bo szczęście jest czymś ulotnym. Trzeba je łapać. Najlepiej na smycz. 5
  • tribia 03.03.2017
    Smycz łańcuchową ;).
    Dziękuję :).
  • Angela 02.03.2017
    Uroczo i naprawdę lekko : ) 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania