xx

 

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • piliery 28.08.2019
    źle napompowany balon?
  • Angela 28.08.2019
    Kolejne cudeńko, ale tu niczego innego bym się nie spodziewała.
    Pozdrawiam.
  • Artbook 28.08.2019
    Pozdrawia wdzięczny ;-)
    Bardzo się cieszę i dziękuje! Dodajesz skrzydeł...
    Pozdrawiam!
  • Orchid.Solma 28.08.2019
    Kurczaki gdybym miała inny rodzaj odczuć dziś, to moja ocena była by też inna... Całość fajna ale czegoś brakuje... bez oceny bo nie byłaby obiektywna...
    Pozdr
  • Artbook 28.08.2019
    Spoko, nic nie tracę ;-)
    Dziękuje za szczery komentarz.
    Pozdrawiam, miłe odwiedziny!
  • Pasja 28.08.2019
    W bardzo szczególny sposób zarysowałeś wędrówkę natury. Rzeźba terenu zmieniła kolor. Piętra swojej wspinaczki zrównała z ziemia i chyba zderzenie się z przyszłością będzie bolało. Pozostaną jedynie wspomnienia.

    Pozdrawaim
  • Artbook 28.08.2019
    I tak wędrujemy przez całe życie wśród pięknych miejsc, ale i tych, od których raczej chcielibyśmy stronić.
    Dziękuje za komentarz i odwiedzinki, pozdrawiam!
  • piliery 28.08.2019
    Pierwsza zwrotka zapowiada dobry wiersz.Potem coraz to gorzej. Los zbierający łzy do kieszeni (kolekcjoner, czy na zapas?) gdzieś się ulatnia i przechodzimy do depresji. Na pomoc lecą wspomnienia które jakoś PL kojarzą się ze zdarzeniami i łączą je z przyszłością. Powstaje co prawda mały bełkocik ale nic to bo niziny i wyżyny (humorki?) to i tak wszystko to samo - szaleństwo. Piękna tu ani na milimetr.
  • Wrotycz 29.08.2019
    Topografia aktualnego stanu ducha, geograficzny opis wnętrza. Złapanie dystansu, zobaczenie nadziei, niziny i wyżyny? Szczyty są ważne:) Bardzo ładny wiersz.
    5.
    Pozdrawiam.
  • Artbook 29.08.2019
    Dziękuje Wrotycz :-)
    Podoba mi się twój wniosek, w zasadzie oddaje moje założenia w tym wierszu:
    "Topografia aktualnego stanu ducha, geograficzny opis wnętrza".
    A no właśnie często o tym zapominamy, że szczyty, choć chwilowe, napędzają nas w życiu ;-)
    Z podziękowaniem za wartościowy komentarz.
    Pozdrawiam!
  • JamCi 29.08.2019
    Piękny obraz. :-)
    Można i tak: schować cichaczem do kieszeni zamiast połykać. Kiedyś sie przydadzą.
    Pozdrawiam.
  • Artbook 29.08.2019
    Dziękuje JamCi :-)
    Dobrze powiedziane.
    Bardzo fajnie rozczytałaś ten fragment.
    A myśl o tym, że kiedyś się przydadzą, to dla mnie dodatkowy ciekawa refleksja!
    Z podziękowaniem za odwiedzinki, pozdrawiam!
  • JamCi 29.08.2019
    Artbook i tak kiedyś zostaną wyplakane. Albo powinny. Czasem te uzbierane przydają się do wyplakania całego morza. Resztę już opisano tak, jak i ja czułam więc nie ma potrzeby powtarzać :-)
  • Artbook 29.08.2019
    Otóż to ;-)
    Nic dodać, nic ująć...
  • JamCi 12.09.2019
    Nie ma. :-( ani oka ani tekstów :-(

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania