Trochę o mnie

Hej. Mam na imię Basia.

 

Mój nick wziął się od imienia głównej bohaterki książki Nory Roberts "Niebo Montany". Podobała mi się jej postać i "zapożyczyłam" sobie jej imię i tak już zostało.

 

Jestem tutaj, jak większość, bo lubię pisać i chciałam podzielić się z szerszym gronem z moimi opowieściami. Pisanie siedzi we mnie od dawna. Pierwsze opowiadanie napisałam w wieku 13 lat, ale jakoś nie kręciło mnie to tak jak teraz. To były tylko takie wymysły, nie warte pokazania. Znalazłam nawet tą opowieść, ale trzymam jedynie z sentymentu. Tak na poważnie wróciłam do tego 7 lat temu i od tamtej pory tak w miarę regularnie, jeśli czas i obowiązki pozwalają, staram się pisać.

Jak to się stało, że zaczęłam pisać? Cóż, to był czysty przypadek. Jako, że uwielbiam telenowele (możecie się śmiać, ale dla mnie latynowskie seriale są lepsze, niż te polskie tasiemce, od których niedobrze już mi się robi) dokładnie 7 lat temu zaczęłam się udzielać na pewnym forum o telenowelach. Były tam także pisane własne przez użytkowików. Pomyślałam sobie, a co tam spróbuje i ja. Wymyśliłam tytuł (Blask Twoch oczu, typowy dla tego typu historii) i bohaterów a potem wzięłam się do pracy. Miałam napisać krótką historyjkę mającą najwyżej 20 części, tak dla zabawy. Jednak jak zaczęłam pisać wpadały mi do głowy coraz to nowe wątki i z tej historii co miała być początkowo krótka zrobiła się tak długa, że nawet do dzisiejszego dnia jej nie skończyłam. Obecnie liczy 90 rozdziałów i jeszcze jej nie skończyłam, bo w międzyczasie zaczęły mi wpadać pomysły na inne opowieści. Smak zemsty, którą obecnie publikuje na tej stronce też miało być taką telenowelową historią i było. Publikowałam pod inną nazwą: Zniszczone szczęście. Na potrzeby innego portalu, na którym także publikuje swoje opowiadania, zmieniłam nazwę i imiona bohaterów, a akcję przeniosłam do Stanów Zjednoczonych. Początkowe rozdziały wspomnianej historii może nie są świetne, bo one pochodzą sprzed 7 lat, więc jeszcze nie pisałam zbyt dobrze, ale od tamtej pory mój warsztat troszkę się poprawił.

Moje opowieści to zazwyczaj romanse z wątkami kryminalnymi, takie typu historie lubię i w tym się czuje najlepiej. Czasami dominuje kryminał nad romansem.

W wolnych chwilach czytam książki, słucham muzyki, czasami wezmę się za jakiś serial, ale nie oglądam ich zbyt dużo. Moim najukochańszym jest Arrow i nic tego nie zmieni. Bezwarunkowo się w nim zakochałam tak jak w głównym bohaterze.

 

Gdzie mnie można jeszcze znaleźć:

Od 2, 5 roku publikuje na portalu wattpad. Może niektórzy go znają.

http://www.wattpad.com/user/Willa87

 

Mam konto na chomikuj pl.

http://chomikuj.pl/basia871

 

A od marca na chomiku Ailes, zaczęłam też publikować swoje opowiadania.

http://chomikuj.pl/Ailes

Nie wszystkie tam publikuję, tylko te które uważam za najlepsze.

Zostałam tam zwerbowana i zaproszona. Na wspomnianym chomiku pojawiają się wyłącznie autorskie teksty. Należę też do grupy Ailes_Writers. Jest to zamknięta grupa pisarzy, gdzie poznajemy się lepiej, dyskutujemy jak udoskonalić stronę Ailes i organizujemy warsztaty literackie. Tak sobie myślę, że też będę moje prace warsztatowe tutaj umieszczać, na razie mam jedną, bo dopiero zaczynamy.

 

To tyle o mnie. Trafiłam tu całkiem przypadkowo i podoba mi się. Pozdrawiam :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • wolfie 17.05.2015
    Miło Cię lepiej poznać :)
  • Anonim 17.05.2015
    Witaj Basiu, miło Cie poznać :)
  • Witamy
  • NataliaO 17.05.2015
    Miło poznać zdolnego człowieka. Pozdrawiam i Witam :)
  • Willa 17.05.2015
    NataliaO jakiego tam zdolnego. Nie nazwałabym się tak.
  • NataliaO 17.05.2015
    Nie marudź, masz talent ładnie piszesz i ciekawie.
  • Willa 17.05.2015
    Może i marudzę, ale jestem taka samokrytyczna wobec siebie. Kolega, którego poznałam na jedym forum i z którym się znam 7 lat, też mówi, że mam talent. On zna wszystkie moje opowiadania.
  • Trochę bez sensu czegoś próbować nie dając sobie szansy
  • NataliaO 17.05.2015
    Marudzisz jak to baby :)
  • Może dlatego, że jak wmawiałem sobie, że nie umiem, nie nadaję się -> tak się działo. Jak coś ma się udać, kiedy świadomie to blokujemy? Umysł, świadomość, istota ludzka to zupełnie co innego, od tego co nam pokazują w mediach (!!!)
  • Willa 17.05.2015
    Jest w tym trochę racji.
  • Myślałem, że z tym marudzeniem to do mnie było xD Teraz przeczytałem po raz drugi komentarz wyżej, i lekki facepalm
  • Willa 17.05.2015
    To było o mnie :)
  • NataliaO 17.05.2015
    To było do Willi, chyba że o czymś nie wiemy i jesteś kobietą hihi :)
  • Angela 18.05.2015
    Witamy serdecznie
  • Willa 18.05.2015
    I ja witam wszystkich :) Miło tu u Was.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania