...

TW#06 — Mała trylogia niczego

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Felicjanna 20.02.2018
    Ilu takich bezimiennych na tej planecie. Ech.
    Taki zapis, to hołd [bez ironii]
    Amanjaku, demon. Podżega do łza- chyba zła
    Boże jedyny, nie wiem
    Być może, albo i nie
    Różaniec spaliłem w piecu
    Po nim dziewczynki dwie - heh, oddanie umiłowania dla życia postaci, idealne w swej nonszalancji, a zaraz potem zaduma i opamiętanie.
    Napracowałeś się.
    Pozdrówka, będę musiała zajrzeć raz jeszcze
  • Canulas 20.02.2018
    Taaa, póki co, opór bęłdów. Właśnie koszę.
    Otworzyłem taką stronę z wyszczególnieniem demonów.
    Fajnie by było napisać o każdym jedną zwrotkę, ale byłoby ich ze dwieście.
    Może to zrobię.
    Tak szczerze, to te TW jest ostro na odpierdol (niestety), bo chcę polecieć z serią.
    Wyszło jak wyszło.
    Rymowanki mogę napierniczać od metra. Miałem szczęście.
    No i Marok miał gest.
  • Szudracz 20.02.2018
    No nie wiem czy komentować, jak to takie na byle było. Zostawię dla siebie przemyślenia.
  • Canulas 20.02.2018
    eeee, nie na byle. Ot, na raz. Rymowanki mi po prostu siedzą, Szu. I tyle. Czwórka była chujowa, to nie wstawiłem. Jakbym miał większe obiekcje do tego tekstu, też bym nie wstawił.
  • Ritha 21.02.2018
    Ricardo... :D

    "w czarno biały odbiornik" - czarno-biały* (tak mi się przynajmniej nieśmiało wydaje)

    "Mówi się, że miarą wartości człowieka są łzy, jakie spływają podczas jego pogrzebu" - bardzo możliwe

    "„Przyczyn tragedii” - mówili
    „Szukać trzeba w brawurze”
    Albo zmęczenie. Senność
    Koło skaczące na dziurze" - powtórzę raz jeszcze, zadziwiające, jak Tobie się wszytko rymuje...

    "Gdzieś w lesie ręce dwie

    Ale nie od kompletu
    Odnalazł strażak Czarek
    Widząc, że nikt nie patrzy
    z jednej ściągnął zegarek" :D ( z naciskiem na "nie od kompletu")

    Posłałeś do piachu pierdyliard bohaterów i tuzin kolejnych nadal zacnie porcjujesz na kawałeczki :>
    "Miał swoje plany, marzenia
    Pomysł na dany dzień
    A teraz jest rozchlastany
    Wycięty, kurwa, w pień"

    "Kimona, walki sumo, praca bez urlopu
    Technologia śmierci, sake pita w mroku
    Pora ryżu uprawne, kimona, kuromi
    Wejść do domu nocą, nikt jej nie zabroni" - ta też mi się wyróżnia, ta sake pita w mroku

    "Do okna mam raptem trzy kroki
    No dobra. Z rozpędu dwa
    Biegnę więc prosto na szybę
    Z niemym okrzykiem: Hurra!" :D

    A kurwa nie wiem, mi się podoba fest, ale czy ja obiektywny człek nie przestaję być w Twym przypadku, to już sama nie wiem. Według mła rymowanka zacna :)

    Ta talia kart, co tu się w tw przewija... Idę wczoraj do roboty a na chodniku w śniegu leży walet trefl. Normalnie karta. Różne rzeczy żem w życiu znalazła, nawet dwajścia złotych, ale żeby karta w śniegu, to chyba jakieś fatum, czy ki uj. Ale to tak na marginesie.

    Cóż, masz tw zaliczone, gites :)
  • Canulas 21.02.2018
    Łita, ja wiem, co to za twór jest. Zrobione.
    Teraz cza się za poważne rzeczy brać.
  • Ritha 21.02.2018
    Super!
  • Kim 21.02.2018
    No siema.
    1) "od ciebie plecami" - nie miało być przypadkiem "do ciebie plecami"?
    2) "Ot kolejna mizerota, o tułowiu szerokości szyny miejskiego metra." - ładne porównanie, spodobało mi się.
    3) "Nie uciekał przed deszczem. I nie krył oczu przed słońcem." - to zlepiłabym w jedno zdanie. Nie czuję tego zabiegu, ale możesz się nie zgodzić. Przeczytaj jeszcze raz i zastanów się.
    4) "Dzisiaj to zwykłe mięso
    Wczoraj imię miał gość" - hehe, dobre.

    No fajnie, fajnie. Nie wiem czemu, ale odebrałam rymowankę jako coś śmieszkowego, a chyba powinnam się bać! Mroczna rymowanka na 5. Przyznaj się, długo nad tym siedziałeś? Bo niektóre rymy - sztos. Pozdrawiam!
  • Canulas 21.02.2018
    Nie, Kim. Nieprawda. To jest, hmm (pssstt, kapkę na sztukę) To widać. Piątkę lepiej obadaj. Piątka jest ze świata pińcet. To zostaw
  • Agnieszka Gu 22.02.2018
    Widać, żeś się cholernie napracował Mości Panie :) Bardzo fajne ci to wyszło, nie że bezbłędnie czy coś (zgrzytło mi tu i tam cosik, od czasu do czasu - ale to drobiazgi). Najważniejsze, że sens został zachowany. Klimacik wprowadziłeś swoisty. Takie "Twój" i to w każdej z tych części. Zauważyłam, ze niezależnie kto i co wylosuje to i tak - celowo lub podświadomie - ciągnie go "na swoje podwórko" :)
    Ritha, fantomas, marok i inni zresztą też, są tego wyśmienitymi przykładami. W każdym utworze widać "jakieś swoiste naleciałości" charakterystyczne dla każdego z autorów :)

    Ale to tylko taka dygresja. Wracając do twojego wieloczęściowego utworu. Siały mi wszystkie części. Najpierw coś tam kopiowałam, ale za dużo tego było i dałam se spokój. Generalnie - dobra robota Obywatelu. Pazdrawliaju :)
  • Canulas 22.02.2018
    Pssst, A.Gu, olej to (dziękuję, ale olej) To jest niestety średnie. Bądźmy szczerzy.
    Odabaj TW5
  • Agnieszka Gu 22.02.2018
    Canulas no dyć piszę, że mi "cosik zgrzytło tu i tam" ;p
    Ok, lecę dalej. Nie nadążam za Wami. Tworzycie bez umiaru :)
  • Canulas 22.02.2018
    Agnieszka Gu , bez krempacji. Tu się aż trzęsło od nieociosanego gówna. Jestem duży (nawet chwilowo za) zniese pstryczek w swój uroczy nosek.
  • Agnieszka Gu 22.02.2018
    Canulas uroczy nosek? - boszszszeee ;p
  • Canulas 22.02.2018
    Agnieszka Gu, no baa. Rumiany, dwudziurkowy i szyty na miarę. Jakbym był pluszowy, to cena własnie byłaby wpięta w nosek. Ooooo.
  • fanthomas 22.02.2018
    Zarąbiste klimatyczne opisy a do tego dłuuuuuga rymowanka 5
  • Canulas 22.02.2018
    Nieee, panie fanthomasie. Nie mów, żeś się przeczołgiwał przez to... Dyć to jee bardzo, tfu, tfu, takie se.
    Piątkę obadaj, to zostaw.

    I to nie tak, że oh, oh, ale myślę inaczej. To naprawdę jest na sztukę.
    Dzięki za wytrwałość
  • Blanka 22.02.2018
    Z racji, że kazałeś omijać to tutaj, wpadłam w pierwszej kolejności. Bardzo spoko to jest. Ot, marudzisz panie C, narzekając na tą pracę. Idem mądrzyć się dalej. ;)
  • Blanka 22.02.2018
    a nawet i tę*;)
  • Canulas 22.02.2018
    Blanka, ni marudzę, bleeeee. Dobra, z głowy. Gorzej nie będzie.
  • pasja 24.02.2018
    Prawdziwy mężczyzna musi kochać swoją rodzinę i jej bronić.
    Być piekielnie odważny.
    Nosić pokaźny wąs.
    I mieć cojones wielkości, co by nie powiedzieć, kurzych jaj... taa najważniejsze nie być gówniarzem.

    Dokonałeś niebotycznej analizy pustki kiedy zostajesz sam, kiedy wszyscy odchodzą. Przejście na drugą stronę też jest ważne. Czy idziesz czysty, czy umyty. Tatuaże nie są tak ważne jak rany. To blizny więcej powiedzą o człowieku niż pieprzone gładkie jak lustra twarze. Czy tam poskładają w całość wszystkie członki?
    Czytałam i czułam się jak na Krakowskim Rynku. Kioto i diabeł. Japońskie nazwy za rogiem Wiślnej i aromat suszi.
    Sake i jutro wyruszą z Aleji na Białobrzegi by się zabić. Takie to proste i nie gówno tylko
    Ni
  • pasja 24.02.2018
    Ósme piętro, a dalej już nicość.
    Nic ująć nic dodać - mistrzostwo. Pozdrawiam
  • pasja 24.02.2018
    A dlaczego nie ma linku?
  • Canulas 24.02.2018
    Bedzie, jeszcze ciosałem. Dodam dziś.
    Dla mnie takie se, ale bardzo dziękuję.
    Twoja analiza jest dużo lepsza od samego tekstu.
  • Tanaris 25.02.2018
    Rymowanki widać, że sprawiają ci przyjemność. Niemniej chcę dodać, że dla mnie wstęp był bardzo dobry, dlatego też muszę to podkreślić. :)
  • Elorence 18.03.2018
    Oj tak, rymowanki Ci siedzą. Kurde, jaka długa...
    Ale Ricardo (nie wiem czemu, ale to imię kojarzy mi się z przegrywem życiowym - prawie pasuje tutaj)... Te brazylijskie klimaty.

    Podobał mi się początek:
    "W czasach, które nadejdą, bycie poza okiem kamery spowoduje, że zostaniesz uznany za renegata, wykolejeńca i systemowego wroga. Twoi najbliżsi odwrócą się do ciebie plecami. Następnie odejdą.
    Ty zostaniesz sam.
    Tak będzie."

    Ale wcześniejsze TW bardziej mi się podobały - muszę to przyznać :)
    Pozdro!
  • Canulas 18.03.2018
    Oj wiem. Ja tu odgrzałem kotlecicha stare. Naturalnie.
    Podzielam opinię.
  • Margerita 19.05.2018
    Pięć biedny chłopak mogę sobie wyobrazić co musiał wycierpieć fizycznie bo ktoś go pociął i psychicznie
  • Canulas 20.05.2018
    To chyba moje najsłabsze TW. Dzieki Marg za wizytę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania