Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Targówek 03.10.2021
    Ciekawa średnia
  • Ellie Victoriano 03.10.2021
    Już sam początek zniechęca do czytania, więc niezbyt mnie dziwi średnia
  • Nazareth 07.10.2021
    Mnie dziwi. W przeciwieństwie do wielu prac, które widziałem tu przez ostatnie parę dni ta ma więcej niż 10 linijek, jakąś fabułę, jakieś dialogi. Nie mówię, że to dobre jest, ale przynajmniej na pierwszy rzut oka przypomina tekst literacki, w przeciwieństwie do kilkunastu innych prac ze średnią 5.0 na tym portalu.
  • Ellie Victoriano 07.10.2021
    Nazareth, być może, rzadko tutaj coś czytam, wolę sięgnąć po książkę ?‍♀️ tutaj to już praktycznie same wiersze i drabble, więc nie moje klimaty
  • Ellie Victoriano 07.10.2021
    Ewentualnie pseudo-publicystyka..
  • Nazareth 08.10.2021
    Ellie Victoriano no właśnie zauważyłem taką tendencję. Co się, kurza twarz, stało?! Próbuję od paru dni znaleźć coś do przeczytania. Jakieś koszerne opko, które ma wstęp, rozwinięcie i zakończeniem może nawet fabułę. Tymczasem widzę tylko to, co wymieniłaś plus serie-tasiemce.
  • Ellie Victoriano 08.10.2021
    Niemampojęcia ?‍♀️ chociaż mam pewne teorie
  • Nazareth 08.10.2021
    Ellie Victoriano Chętnie bym je poznał.
  • Nazareth jeden z tasiemców :)
    https://www.opowi.pl/piekarnia-wstep-a40775/
  • Ellie Victoriano 08.10.2021
    Lenistwo, zniechęcenie przez dwójkę osobników tutaj, gównoburze
  • Nazareth 08.10.2021
    Maurycy Lesniewski XD Widzę, że nawet mój komentarz był pierwszy pod tym tasiemcem ;)
    Ellie, ale tu zawsze było pełno zniechęcających osobników i gównoburz.
  • Ellie Victoriano 08.10.2021
    Może czara się przelała
  • Nazareth a faktycznie :)
    Albo Cię reszta nie zainteresowała, albo byłeś nieobecny jak dokoptywałem resztę.
    Ale pytanie zasadnicze brzmi co z „Bracia Wilcy” się dzieje? To jest kawał dobrego opka! Dobazgrałeś coś jeszcze?
  • Nazareth 08.10.2021
    Maurycy Lesniewski Zniknąłem stąd i dlatego nie doczytałem. Dobazgrałem kilka opowiadań o nich. Jedno udało się opublikować w antologii „Słowiański Horror", jedno czeka na decyzję wydawcy, będzie być może w innej antologii, a kilka trzymam w przysłowiowej szufladzie, licząc, że kiedyś napiszę ich tyle, żeby wydać własną antologię opowiadań o braciach Wilkach.
  • Nazareth no to gratulejszyn. Co za debil każe ci czekać z decyzją na wydanie?! Powinien całować Cię po rękach i wydawać zanim zmienisz zdanie i pójdziesz gdzieś indziej.
    Taką antologię o Braciach to ja bym brał. Zajebiste masz wyczucie w balansowaniu na pograniczu historyczno-przygodowym. Nie czytałem nic podobnie dobrego w tej tematyce jeszcze, a parę mi się zdarzyło.
  • Nazareth 08.10.2021
    Maurycy Lesniewski Dziękuję Ci bardzo. Wydawcom się z reguły nie spieszy XD Mają co robić, jak się domyślam. Ale tak czy inaczej, projekt Wilków żyje, rozwija się. Tak jak ja, bo cały czas poszerzam wiedzę odnośnie realiów społeczno-historycznych tamtego okresu. Tyle że wszystko w żółwim tempie ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania