...

...

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (50)

  • JamCi 31.08.2019
    O kurczę. Zatkało mnie. Końcówka.
  • pkropka 31.08.2019
    Ale szybka! Dzięki serdeczne :)
  • JamCi 31.08.2019
    pkropka ale końcówka jest niesamowita. Coś tam od początku przeczuwałam z zaskoczeń, ale zupełnie innych. Super.
  • pkropka 31.08.2019
    Dzięki. Napadło mnie, jak zobaczyłam bezdomnego, a potem dostałam tak piękny zestaw, który rozwinął mi pomysł.
    W ogóle wiele zależy od zestawu.
  • JamCi 31.08.2019
    pkropka ale Ty ten zestaw piszesz.
  • pkropka 31.08.2019
    Wiem. Ale jak nie poczuję go od razu, to napiszę gorzej ;)
  • JamCi 31.08.2019
    a tu nie jest :-)
  • Witamy nowy tekst! :)
  • pkropka 31.08.2019
    Witam! :)
  • Anonim 31.08.2019
    No, końcówka faktycznie mocna. I taka, rzekłbym, w moim guście.
    Bardzo mi się podoba.
    Na błędy raczej nie zwracałem uwagi, bo przemęczony jestem. Jedynie na samym początku kilka czasowników w tej samej formie było, a można to ująć inaczej.
    A poza tym ujmujące, poruszające i jeszcze jakie tam. Brawo.

    Pozdrawiam.
  • pkropka 31.08.2019
    Cieszę się, że w Twoi guście :)
    Może jeszcze pogrzebię, ale jak na nie wyjątkowo długo leżał. Więc znając mnie, już tego nie zmienię.
    Dzięki i też pozdrawiam. I doceniam, że przemęczony wciąż jesteś i czytasz <3
  • Angela 31.08.2019
    Zaniemówiłam normalnie, pięknie napisany, bardzo obrazowy, wzruszający.
    Pozdrawiam
  • pkropka 31.08.2019
    Dziękuję :)
    Też pozdrawiam!
  • jesień2018 31.08.2019
    Mam ciary. Dosłownie!

    Z drobiazgów: Szli by - łącznie "szliby"
    Przez chwilę widział w witrynie swoje odbicie. Była to tylko drobna chwila, - powtórzenie. Lepiej: spojrzał na swoje odbicie w witrynie...

    Ale to drobiazg. Niesamowicie to napisałaś! Zakończenie wali po głowie!
  • pkropka 31.08.2019
    Miło mi, Jesień :)
    Poprawiłam. Kurczę, zastanawiałam się nad tym, ale nie chciało mi się wpisywać w google. No nic...
    Z witryną na razie zostawię. Powtórzenie zrobiłam trochę specjalnie, a chciałam, żeby było, że zobaczył niechcący. Pomyślę jeszcze.

    Dzięki <3
  • jesień2018 02.09.2019
    pkropka W witrynie mignęło mu własne odbicie?
    :)
  • pkropka 02.09.2019
    Widzę, że bardzo Ci się nie podoba to powtórzenie ;)
    Nadal myślę. Tu faktycznie mnie kusisz...
    No nic. Zobaczymy.
  • Karawan 31.08.2019
    Przystanął, zahipnotyzowany widokiem przytulanki. Identyczną kupił Monice zaraz po tym, jak się urodziła. Musieli ją co chwila prać,- według mnie błędnie sformowane zdanie sugerujące, że Monikę co chwilę trzeba było prać. Zapisałbym bym to następująco; ...widokiem przytulanki. Kupił Monice zaraz po tym, jak się urodziła, identyczną. Musieli ja co chwila prać...
    Ale to oczywiście tylko moja nieśmiała sugestia, a Autor uczyni co zechce :)
  • pkropka 31.08.2019
    Ooo, jak to wyjąłeś, to też zobaczyłam. Jakoś poprawię.
    Dzięki wielkie :D
  • Dekaos Dondi 31.08.2019
    Pkropka→Jak zacząłem czytać, to jakby w cieniu świadomości, coś tam... ale i tak, zakończenie mnie zaskoczyło.
    Czyli ona... była, ale naprawdę nie tu... ale on ją widział. Tak przynajmniej zrozumiałem.
    Bardzo wyobrażeniowo napisałaś.
    ... i musieli co chwila Truskawę prać ...... a nie chciała wychodzić z domu bez ukochanej zabawki→tak też by można
    Pozdrawiam:)→5
  • pkropka 31.08.2019
    Cieszę się, że Cię zaskoczyłam. Nie zdziwiłabym się, gdybyś zgadł.
    Zrozumiałeś ładnie.
    Sugestia blisko tego, co kombinowałam. Wzięłam, dziękuję :D
    Pozdrawiam też:)
  • Cofftee 01.09.2019
    Zaznaczam!!
  • pkropka 01.09.2019
    :)
  • Mane Tekel Fares 01.09.2019
    Poruszające. Widziałem kiedyś podobna scenę. Gratuluję.
  • pkropka 01.09.2019
    Dziękuję.
  • krajew34 01.09.2019
    Spodziewałem się jakiegoś dziwactwa w postaci horroru, albo groteskowej komedii. Co, by nie mówić smutne odstępstwo od innych tekstów. Mogłaś zaznaczyć na początku, że tekst dołujący. :) Nie cierpię takich, ale przeczytałem nieświadomy tego. Ciekawie napisany i dobrze, ale za zepsucie humoru nie dałbym piątki.
  • pkropka 01.09.2019
    Wybacz w takim razie, że zepsułam Ci humor :( nie chciałam zaznaczać, że smutny, bo to by pobudziło do kombinowania czemu. Poza tym po mnie już chyba można się spodziewać smutnych. Przeważają ostatnio.
  • Cofftee 01.09.2019
    J-jej.

    Bardzo umiejętnie przeprowadziłas czytelnika przez tą emocjonalna przygodę. Słowo daję, kiedy przeczytałam "dwadzieścia lat od urodzin" natychmiast ruszyłam w tekst do tyłu by upewnić się, że dobrze zrozumiałam wcześniej, uznając Monikę za dziecko. Miałam zwrócić uwagę na ta niekonsekwencję, ale... Cóż. Zaraz wszystko się wyjaśniło.
    Brawo, kropko. Przemyślany, wzruszający, wartościowy tekst. Będzie chyba moim ulubionym u Ciebie, naprawdę przezylam zaskoczenie. Obstawiałam, że Monika lub jej ojciec okażą się tymi milczącymi aniołami, ale no, zdecydowanie nie w taki sposób. Mimo, że gdzieś tam trafiłam z przeczuciem, to końcówka i tak mnie zaskoczyła. Świetna praca!
    Jeśli miałabym się do czegoś przyczepiać, to do tego, że czasem troszkę zbyt wyjaśnisz czytelnikowi pewne rzeczy i tak jakby, hm, stosujesz niepotrzebne komplikacje. Na przykład w liście Moniki. To w nawiasie. Wystarczyło by dodać:
    (domyślał się, że powinno być "życzę"), i jakby tu zostawić dalsze wyjaśnienia, bo co pominela i poprzestawiala Monika możemy po prostu zobaczyć.
    Ale naprawdę, trafiłaś w moje serce! Duże PIĘĆ z plusem za podjęcie tak dojrzale przemyślanego tekstu, za wzruszenie i cudowne wrażenia artystyczne ?
    Kawa
  • Cofftee 01.09.2019
    Jeszcze dodam, że to naprawdę sztuka sprawić, by czytelnik zapragnął pomoc komuś, kogo zupełnie nie ma na świecie, bo zrodził się tylko w czyjej swiadomosci. Ogromne brawa za to, że Tobie się udało!
  • pkropka 01.09.2019
    Kawusiu kochana, aż nie wiem co Ci odpisać...
    Na pewno mnie zaskoczyłaś, że ten będzie Twoim ulubionym. Zatkało mnie. Ale też się bardzo cieszę, bo naprawdę się bałam że nie podołam i zmarnuję potencjał pomysłu.
    No nic, nie jojczę. Dziękuję pięknie i za wcześniejszą motywację i za przemiły komentarz tu.

    Co do wyjaśniania - staram się pilnować żeby nie wyjaśniać za dużo, ale jest to trudne. Tu już chyba zostawię jak jest, ale masz rację, że by wystarczyło.

    Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam cieplutko :)
  • szopciuszek 01.09.2019
    Nie wiem, co napisać. Mocne. Nie da się zapomnieć, choćby się chciało.
    Napisalabym brawo, super, gratulacje, ale mi to do nastroju nie pasuje. Jednak muszę. Brawo, super, gratulacje :[
  • pkropka 01.09.2019
    Dziękuję szopciuszku <3
    Wybacz i Ty za zepsucie humoru. :(
  • Kapelusznik 01.09.2019
    ...
    mroczek na koniec jak widzę w serdecznym wydaniu
    ...
    5
    (już cię nie lubię)
  • pkropka 01.09.2019
    Dzieki Kapeluszniku. Szkoda tylko, że mnie już nie lubisz :(
  • Kapelusznik 01.09.2019
    pkropka
    Za tę końcówkę - bo była jak łomem w mordę na do widzenia
    fajne - ale wiesz
    Miły tekst do czasu
  • pkropka 01.09.2019
    Domyślam się że za nią. Ale myślałam że lubicie tak łomem na do widzenia...
    Ok, to postaram się następnym, żebyś znów mnie lubił.
  • 00.00 01.09.2019
    Nie wiem dlaczego, odesłał mnie ten teks do własnego dzieciństwa. Straszne.
  • pkropka 01.09.2019
    Możliwe, że miałyśmy podobne dzieciństwo.
    Wybacz i Ty w takim razie. Chyba będę musiała wystosować jakieś ogólne przeprosiny za psucie humoru...
  • 00.00 01.09.2019
    pkropka To były dobre chwile, stąd ten moment mieszanych uczuć. Straszne, że można takie klucze dopasować.
    Nie popsułaś mi humoru, po prostu jestem zaskoczona.
  • pkropka 01.09.2019
    Uff, to mi ulżyło :)
    Faktycznie ciekawe, że tak się wpasowałam.
  • Witaj, interesujący tekst. Sporo w nim emocji, wspomnień, które odbijają się na całym późniejszym życiu człowieka.
    Porządnie napisany kawał tekstu.
    Pozdrawiam
  • pkropka 02.09.2019
    Witaj Aga.
    Dzięki serdeczne za wizytę i odbiór.
    Pozdrawiam też :)
  • Canulas 02.09.2019
    Helloł

    "Gdy tylko wyszli z linii drzew, zaatakował ich zgiełk ulicy. Od szarych budynków odbija się szum samochodów i gwar ludzi, z uchylonego okna dolatywały strzępki muzyki." - w myśl jednostajności czasowej: "odbijał"

    Ok, chyba rozjebany system. Zazkoczenie, efekt wow, gęba karpia. Krótki tekst, ale obecnie numero uno, unesco.
    Kapitalna robota. Wszystko zagrało.
  • pkropka 02.09.2019
    Siemanko!

    Faktycznie zjadłam literkę. Poprawione - dziękuję.

    O, Panie. Chyba Pan jeszcze innych nie czytał ;)
    Ale z gęby karpia bardzo się cieszę. Dzięki serdeczne :D
  • Canulas 02.09.2019
    pkropka - czytałem Cię nie mal na końcu, więc wiem, o co kaman
  • pkropka 02.09.2019
    W takim razie pękam z dumy <3
  • Canulas 02.09.2019
    pkropka - zasłużona duma. Ostatnio tak napisała Adelajda w: Moje, stare dziecko. Ale Ty utrzymałaś tajemnicę do końca. Nie ma tu faerii odpustowych błyskotek na niebie. Czekasz spokojnie do wybicia sylwestrowej pólnocy. Nie spieszysz się i nie podpuszczasz. Tanie efekty w innych filmach.
    Trafiłaś mnie na 8.75 w skali do 10
  • pkropka 02.09.2019
    Teraz to idę do kąta się spalić, a potem pęknąć. Tekst Adelajdy mnie ruszył bardzo.Chociaż wiele stąd wspominam często i z zachwytem. Nawet szkoda wymieniać, bo od razu sypie się lawina.
    To chyba najbliżej jak do tej pory się wstrzeliłam.
  • nimfetka 03.09.2019
    Kolejny, wzruszający, piękny tekst. Naprawdę piękny.
    Kurczę, ja jestem dziwna, ale zinterpetowałam inaczej zakończenie opowieści. Nie jako śmierć dziewczynki i poczucie jej obecności przez ojca, ale że jakby ona przeżyła, ale przez ten wypadek została jej odebrana pełnosprawnosc umyslowa i przez to zatrzymala się na poziomie dziesięciolatka. Bardzo zamrozila mnie taka wizja. Ojciec, któremu pozostało cierpiące, dorosłe dziecko i milczący anioł, jego ukochana.
    Cudowny tekst i umiejętności.
  • pkropka 03.09.2019
    Dziękuję Ci, Nimf.
    Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja. Przytłaczająca i bardzo ładna. Zawsze mnie cieszą różne interpretacje.
    Pozdrawiam cieplutko, utalentowana kobieto :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania