.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Ritha 18.05.2018
    Pierwsza! Heh, pacz jakam szybka ;p
    Koncowka mi sie ze stylem Okropa kojarzy, dobra koncowka, wykorzystany trudny (wedlig mnie) zestaw. Ale nie o tym, co innego warte uwagi jeszcze bardziej - ciag mysli, nieposkromionych, mam swira na tym punkcie, monolog wewnetrzny, podszyty emocją, tak. Tak.
    Powinnas pisac w ten desen. Widze Cie w takim stylu. I to nie odwet za komcie, masz bogata sfere takich wlasnie wewnetrznych refkeksji, przymus wyrzucenia, to czuc. Idz w ten desen, przynajmniej czasem :)
    Gwiazdy, pozdrowienia piaty raz dzis :)
  • Okropny 18.05.2018
    Mój styl? U mnie ta dziewczyna miałaby w ręce granat ;)

    Fajny ten tekst, Elo. Lekki, przyjemny. Styl trochę dziewczyński (Rithowy nawet może) ale pewnie to przeczucie i się mylę. Piąteczka.
  • Ritha 18.05.2018
    Okropny moze i nie przeczucie, bo mi siadl wlasnie sposob przekazu i to fest.

    U Ciebie bylaby banshee ;)
  • Elorence 18.05.2018
    Ritha, no właśnie kapnęłam się, że ja często wrzucam wszędzie monologi wewnętrzne :P Kurczę, mam z tym jakiś problem.
    Wszędzie te emocje. Jezu :D
    Dzięki, Ritha! :)
    Przyznaję, zestaw trudny.
    Pozdro :*
  • Elorence 18.05.2018
    Okropny, która miałaby granat? Szefowa czy ta kandydatka? :D
    Dzięki!
  • Okropny 18.05.2018
    Elorence pewnie ta druga byłaby mężczyzną i miala granat jako element perswazji ;)
  • Elorence 19.05.2018
    Fakt, to całkiem w Twoim stylu!
  • Enchanteuse 19.05.2018
    "Takie dziewczyny jak ona, zawsze sprzątały mi facetów sprzed nosa"
    - bez przecinka po "niej".

    Pierwszy raz u Ciebie i od razu mi się spodobało. Końcówka świetna. Czytając zestaw, spodziewałam się jakiejś laski, która całuje szefa w podziękowaniu za otrzymany awans, a tu proszę... Coś takiego! Kurczę, od razu główna bohaterka zmienia wizerunek xD

    Mam coraz większą ochotę na napisanie własnego TW. Strasznie kreatywne tematy macie ;)

    Pozdrawiam.
  • Elorence 20.05.2018
    Miło Cię gościć :) Bardzo się cieszę, że się podobało!
    Zapraszamy! Świetna zabawa, co widać powyżej :D
    Pozdrawiam ciepło :)
  • Pasja 19.05.2018
    Dzień dobry
    Podejrzliwość i wściekłość zawoalowana w myślach testującej nową pracownicę staje się obsesją. Tytuł i modliszka świetnie wpisuje się w temat. Jak często powielamy swoje wady, doszukując się u innych.
    Świetny tekst.
    Pozdrawiam i miłego dnia
  • Elorence 20.05.2018
    Tu też wpadłaś - bardzo mi miło :)
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję!
  • Justyska 19.05.2018
    Fajne i przewrotne mimo dość trudnego zestawu, lekkie czytanie zakończone uśmiechem, czego chcieć więcej. :)
    Pozdrawiam serdecznie:)
  • Elorence 20.05.2018
    Dziękuję i pozdrawiam ciepło :))
  • Kim 20.05.2018
    Hej, Elo!
    Akurat jestem, to mam chwile i rzucę okiem :)))
    "- Przepraszam! Jestem tak zestresowana, że całkowicie zapomniałam o dobrych manierach. – Dziewczyna uśmiecha się słodko, bawiąc się włosami." - tu bym się jednego 'się' pozbyła na końcu. Takie brzydkie dwa obok siebie.
    "Takie dziewczyny[,] jak ona, zawsze sprzątały mi facetów sprzed nosa." - a tu jest porównanie paralelne (takie,jak) wiec trzeba wydzielić je przecinkiem nieco inaczej. Ten twój przecinek do usunięcia.
    "(...) bo przecież zawsze dostawała to[,] czego chce. " - jak wyżej
    Przyznam, że zaskoczył mnie niespodziewany zwrot akcji. I dopiero to skłoniło, by popatrzeć na zestaw. Pychnęłam śmiechem :)) Zacny pomysł, choć jak na tak długi wstęp, dość szybko urwany.
    Pozdrówka :))
  • Elorence 20.05.2018
    Poprawię - danke! :)
    Dzięki, Kim.
    Pomysł miałam od kilku tygodni, ale to tak bardzo nie moje klimaty, że długo się ociągałam.
    Pozdrawiam :)
  • Canulas 20.05.2018
    " który niespodziewanie wydobywa się z mojego gardła. " - i tylko to bym wyrzucił, bo jest dla mnie niepotrzebnym nadpowiedzeniem.

    A dalej...
    Dalej bardzo ok. Przede wszystkim, tekst napisany lekko i całkiem (a nie mam melodii teraz do heheszków) zabawny. Dobra końcówka.

    Poza tym nie często sięzdarza, by pisać z perspektywy własnj osoby, wtłaczając w postać tak dużo wad. Chwali się.
  • Elorence 20.05.2018
    Właśnie też się zastanawiałam czy to wyrzucić, więc skoro i Ty to zauważyłeś to idzie do wywalenia.
    Dzięki, Can! :)
    Głowa do góry i pozdrawiam :)
  • Blanka 25.05.2018
    Hej!:) Zestaw wydawałaby się mega trudny, a wybrnęłaś świetnie. Przewrotna, zaskakująca końcówka, ciekawy , niebanalny pomysł (szczególnie to mrowisko). Lekko się czyta. Jedyny minus- długość- skromna, a chciałoby się więcej. :) Dobra robota, piąteczka i pozdrówka:)
  • Elorence 27.05.2018
    Tu tak samo, jak w poprzednim TW - temat średnio mi leżał, stąd taka długość a nie inna :D
    Dzięki, że tu zajrzałaś :)
    Pozdrawiam! :))
  • Agnieszka Gu 25.07.2018
    Witam,
    Świetne :) puenta zaskakująca ;)) Fajne, luźno napisane, pełne optymizmu opowiadanko :)
    Pozdrawiam
  • Elorence 25.07.2018
    Kolejny zestaw, który mi nie siadł, ale lubię wyzwania, więc jakoś tam pokrętnie wybrnęłam. Dzięki, że wpadłaś tu i tam, i w ogóle :))
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania