¯\_(ツ)_/¯

===

 

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (45)

  • Narrator 22.11.2020
    Posiadasz wyjątkowy dar pisania o skomplikowanej obyczajowości w sposób wyjątkowo zwięzły i prosty.
  • Szpilka 22.11.2020
    Hihihih, tak jakoś w języku pisanym nie lubię się za bardzo rozgadywać, za to w mówionym, to hohohohohoh, potrafię nawet napyskować ?

    Dzięki za komentarz ?
  • Anonim 22.11.2020
    Tłum swoje a baba swoje ;)
    Podobuje się.

    Pozdrawiam.
  • Szpilka 22.11.2020
    Grzeszna atmosfera dzielnicy się udzieliła, dzięki ?
  • Targówek 22.11.2020
    Byłem w Soho lata temu, aż takiej patologii nie pamiętam.
  • Szpilka 22.11.2020
    Wg moherów domy publiczne to też patologia, ale z nich korzystają. Dziękuję za wizytę ?
  • Targówek 22.11.2020
    Szpilka jeśli tak to zapraszam na rozmowy polityczne
  • Szpilka 22.11.2020
    Targówek

    Dziękuję, przemyślę propozycję ?
  • kigja 22.11.2020
    Babka z Soho nosiła się boho
    zmazy miały chłopy, że hoho
    ?

    Szpilka,

    A nie można by z tej baby zrobić babki?
    ?
  • Szpilka 22.11.2020
    Kigja

    Hahhahaha, dobre, dobre, dzięki ?

    Mnie się baba z drożdżową kojarzy, taką dużą i lukrowaną, np i pyszniutką, ale skoro Tobie się z inną kojarzy, mniej apetyczną, to zmienię na babka. O! ?
  • Szpilka 22.11.2020
    *no i
  • Piotrek P. 1988 22.11.2020
    Hoho XD! 5, pozdrawiam :-)
  • Szpilka 22.11.2020
    Piotrek, dzięki ?
  • Celina 22.11.2020
    To przykre, że istnieją takie dzielnice i takie instytucje, w których ludzi stworzonych na obraz i podobieństwo Boga, w szczególności kobiety, ale nie tylko, traktuje się i sprowadza do roli przedmiotu użycia seksualnego.
    To przykre, że lewicowe władze oraz organizacje feministyczne, które tyle krzyczą o walce z przemocą pozwalają na istnienie takich zakątków. Przecież to jest typowe wykorzystanie ludzi dorosłych uzależnionych materialnie od oprawców, którzy z tego typu usług korzystają. Niczym to się nie różni od przemocy domowej.
  • SwanSong 22.11.2020
    W Polsce rządzi pis. Pokaż, co zrobił dla ukrócenia prostytucji i pomocy jej ofiarom? Wymień kraje, gdzie rządzi prawica i nie ma prostytucji.
  • Celina 22.11.2020
    Swang, pis chociaż walczy z niektórymi patologiami, nie da się posprzątać wszystkiego na raz. Słyszałem że mają wprowadzić zakaz promowania pornografii, czekam na tę ustawę i pozamykanie/zablokowanie stron pornograficznych w Internecie. Ja też uważam, że robi za mało. Ale powiedz mi co robią organizacje feministyczne w tym temacie. Gdzie protesty w tych dzielnicach przeciw wykorzystywaniu kobiet. Przecież to zgroza człowieka ogarnia. Prostytucja jest tak samo patologiczna jak alkoholizm.
  • Szpilka 22.11.2020
    Cela, skoro jest popyt, to jest i podaż, za prostytucję odpowiada tylko i wyłącznie facet!

    Niech przestaną odwiedzać dziewczynki te wszystkie niezaspokojone chłoptasie, żonkosie i zwyrole, i problem prostytucji sam się rozwiąże, i alfonsów też, to szczególnie obrzydliwy podgatunek faceta.
  • Szpilka 22.11.2020
    Ja na przykład do prostytuta nie chodzę, bo jestem brzydliwa, a taki facet jakoś inaczej skonstruowany estetycznie, ledwie jeden kochaś zejdzie z baby, jeszcze jej tam chlupie, a już drugi na nią włazi. Obrzydliwe! ?
  • kigja 22.11.2020
    Szpilka

    O fuj!
    Na pewno używają gumek!
    Jejku nie dobrze mi?
  • Szpilka 22.11.2020
    Kigja

    No fuj! Niekoniecznie, konkurencja między kobitami, zdarza się bez gumek, bleee ?
  • Szpilka w Japonii widziałem panów prostytutki, którzy czekali na panie klientki.
  • Celina Akurat czerwone dzielnice to pomysł średniowieczny. Legalność prostytucji promowali św. Augustyn i św. Tomasz z Akwinu. Idee penalizacji przyszła dopiero z reformacją. Natomiast zgadza się z tobą, iż trzeba utracić zalew pornografii w necie.
  • Szpilka 23.11.2020
    Marek Adam Grabowski

    U nas też są żigolaki ?
  • Szpilka Ale chyba nie uliczni?
  • Szpilka 23.11.2020
    Marek Adam Grabowski

    Nie, ulicznych nie widziałam, ale wszystko przede mną ?
  • SwanSong 22.11.2020
    Ale ja nie mówię, że organizacje feministyczne coś robią. Nie wiem, więc się nie wypowiadam. Może robią, może nie. Ale ty zarzucasz tylko feministycznym organizacjom bezczynność, więc uznałem, że wiesz, co robią prawicowe. Dlatego pytam.
    Pis rządzi już drugą kadencję. W tym tempie to potrzebują ile lat, aby coś zrobić?
  • Shogun 22.11.2020
    Ten problem nigdy nie zostanie rozwiązany. Istnieje od początku ludzkości i będzie istniał, gdyż jest jej częścią.
    Nie na darmo mówi się, że to "najstarszy zawód świata". Bo tak jest, starsze to od wszystkiego co wymyślił i stworzył człowiek.
    Taka natura ludzka, stety albo i niestety.
  • Szpilka 22.11.2020
    Shogun

    I wszystko jest OK, jeśli kobitka dobrowolnie handluje swoim ciałem, dziękuję za komentarz ?
  • Szpilka Ok, nie jest, ale nie powinno się jej zabraniać. Lepiej postawić na profilaktykę.
  • Szpilka 23.11.2020
    Marek Adam Grabowski

    Zabronić się nie da, bo chuć wpisana w ludzką naturę. Jeszcze nikt z prostytucją nie wygrał, bo tę napędzają faceci, a wiadomo kto rządzi światem, co nie?

    Profilaktyka? A tak, karać chutliwych świnuchów za świadome korzystanie z usług kobiet przymuszanych do prostytucji.
  • Szpilka masz rację nigdzie zakaz prostytucji nie dał efektów, natomiast bezwzględnie trzeba zwalczać handel ludźmi.
  • Bożena Joanna 22.11.2020
    Takie zakątki są prawie w każdym mieście. Amsterdam koło Oude Kirke to prawdziwy pokaz targowiska ciałem. Iluż gapiów przygląda się kobietom różnej rasy i urody!
  • Szpilka 22.11.2020
    Bożena, odwiedziłam te miejsca z ciekawości, nic do prostytutek nie mam, bo każdy walczy o pieniądze, jak potrafi ?

    Kiedyś zatrzymałam się w hotelu na obrzeżach Wiednia, na parkingu urzędowały młodziutkie prostytutki, znikały w autach wielu panów, nic mi do tego i zupełnie mi ten prceder nie przeszkadzał, choć w komentarzach o hotelu widniały niepochlebne opinie właśnie ze względu na sąsiedztwo pań sprzedajnych.

    Dziękuję za komentarz ?
  • kigja 22.11.2020
    Podziwiam Córy Koryntu, rzygałabym dalej, niż widziała.
    A one? Są twarde, nieugięte i ponadto!
    Nie, CV tam nie wyślę?
  • Szpilka 22.11.2020
    Kigja

    Ja też nie wyślę, tym bardziej, że praca wcale nie jest taka "letka", jak to niektórzy panowie perorują ?
  • Samemu pragnę zwiedzić SOHO, bynajmniej nie dla burdeli, lecz dla sklepów. Co do samego wiesza, rzeczywiście babka postąpiła gość pochopnie. Pozdrawiam!
  • Targówek 22.11.2020
    Tak jak wspominałem byłem i inaczej to wspominam.
  • Targówek No, właśnie to jest dzielnica mody. Dawno tam byleś?
  • Targówek 23.11.2020
    Marek Adam Grabowski 5 lat temu bodajże
  • Szpilka 23.11.2020
    Marek, gdy się w danym mieście mieszka, to zna się jego tajemnice, co nie? Zresztą - homo sum; humani nihil a me alienum puto.

    To jest limeryk, czyli fraszka o podłożu absurdalnym, niemająca nic wspólnego z rzeczywistością, dziękuję za komentarz ?
  • Szpilka 23.11.2020
    Tomasz, to jest limeryk i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością!
  • Dekaos Dondi 22.11.2020
    Cała Szpilka↔Zrymowuj wymaluj:))
    Przez dzielnice Soho
    biegły panny szybkie
    sukienki podwinęły
    pokazując
    podszewkę
    bo w dźwiganiu
    były krzepkie
  • Szpilka 23.11.2020
    Dekaos, ohhoohohohoh, jaki sprośny rym wyszedł, dzięki ?
  • Pan Buczybór 23.11.2020
    Oho, ale fajny limeryk.
    Bardzo dobry i nietuzinkowy pomysł z rozdzieleniem słowa.
    Chapeau bas! :)
  • Szpilka 23.11.2020
    Pan Buczybór, dziękuję za słowa uznania, ten rym nazywa się łamanym, poniżej wiersz z takim rymem:

    GDY SIĘ CZŁOWIEK ROBI STARSZY...

    Gdy się człowiek robi starszy
    Wszystko w nim po trochu parszy-
     wieje;
    Ceni sobie spokój miły
    I czeka, aż całkiem wyły-
     sieje.

    Wówczas przychodzą nań żale,
    Szczęścia swego liczy zale-
     głości,
    I, mimo tak smutne znamię,
    Strasznie go chwytają namię-
     tności...

    Z desperacyą patrzy czarną
    Na swe lata młode zmarno-
     wane,
    W wspomnień aureolę boską
    Pręży myśli swoje rozko-
     chane...

    Z żalem rozważa w swej nędzy
    Każde nicniebyłomiędzy-
     nami,
    Każdy niedopity puhar
    Każdy flirt młodzieńczy z kuchar-
     kami...

    Wspomni, z jakąś wielką gidyą
    Swe gruchania, ach, jak idyo-
     tyczne,
    I czuje w grzbiecie wzdłuż szelek
    Jakieś dziwne prądy elek-
     tryczne...

    Jakąś gęś, z którą do rana
    Szukali na mapie Ana-
     tolii,
    Jakiś powrót łódką z Bielana
    Jakiś wieczór pełen melan-
     cholii...

    Gdybyż, ach, snów wskrzesła mara,
    Dziergana w rozkoszy ara-
     beski,
    Gdybyż bodaj raz, ach, gdyby
    Sycić swą CHUĆ[1], jak sam Przyby-
     szewski!...

    I wdecha zwiędłe zapachy
    Nad swych marzeń trumną nachy-
     lony,
    I w letnią noc, w smutku szale,
    Łzami skrapia własne kale-
     sony...

    Tadeusz Boy-Żeleński

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania