-

 

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Orchid.Solma 24.06.2019
    Moja opinia.
    Dopóki nie spojrzałam na autora sądziłam że to jakiś młody autor wylewa żale za kilka nieudanych skrytykowanych opowiadań/wierszy. Ciężko się to czytało.
    Pozdr
  • yanko wojownik 24.06.2019
    Dzięki za czytanie!:) Do moich treści, trzeba z dystansem podchodzić i nie do końca poważnie - niekoniecznie zawsze, ale dość często.

    Pozdra!:)
  • betti 24.06.2019
    Co to znaczy ''zapono''?

    Yanko pisze:

    ''Co robią, że jak zapono:''
  • yanko wojownik 24.06.2019
    A masz mnie Betti - Punkt dla Ciebie! Ale ogólnie, bez dedykacji ten wierszyk, choć pewnie można by i taką przypisać, ale niestety - no nie koniecznie czuj się, że do Ciebie akurat ten konkretnie:(
    A za wskazanie dzięki - błęda wezmnę i poprawiem!
  • betti 24.06.2019
    yanko wojownik niekoniecznie - razem
  • yanko wojownik 24.06.2019
    betti "nie koniecznie " - niekoniecznie... - masz poprawnie.
  • betti 24.06.2019
    Wymądrza się taki i myśli, że wie co, -

    i pisze bezczelnie też o tym. - ''że wie co''? to też jakiś regionalizm, a może skrót myślowy?

    A wszytko to tylko, się dzieje dlatego,

    że przyszła mu, kurwa, ochota. - Yanko, jak naszła Ciebie taka ochota, to szukaj jakiejś baby, no co tu więcej można napisać? Z ochotą nie ma co walczyć, bo jak padnie na dekiel, to nie będzie czego zbierać...
  • yanko wojownik 24.06.2019
    Regionalim, A o baby to na wsi teraz trudno - deficyt, do miast masowo pouciekały, a na wyjazdy to ni mam forsy i serce za słabe itp. na dłuższe takie zabawy a alkohol im nieodłączny - ot moda.

    Dzięki za kolejnego wyłapa - zara go poprawię.
  • betti 24.06.2019
    I najważniejsze, co to są te ''tympaki'' z tytułu?
  • yanko wojownik 24.06.2019
    Niekoniecznie w tekście?
    Tympaki - cylowe:)
  • betti 24.06.2019
    Yanko pisze :

    ''Regionalim,'' - Yanko, co to jest i czym to się je?
  • yanko wojownik 24.06.2019
    Literówka - czy raczej słowo wybrakowane - okulary stłukłem - mam tak, co trochę.
  • betti 24.06.2019
    yanko wojownik ale co ''masz tak, co trochę'' - sorry, ale ja nie bardzo rozumiem... jak ten ;;tympak'' z Twojej wsi.
  • betti 24.06.2019
    Czyli te ''tympaki, to też z Twojej wsi?
  • yanko wojownik 24.06.2019
    No i z łokolicznych to także.
  • yanko wojownik 24.06.2019
    A tu się identyfikuję, jako określony. Ktoś myśli, że mnie zdekonspirował, przez to zmądrzał i się dowartościował, a ja tak sam o sobie mówię.
  • betti 24.06.2019
    yanko wojownik nie wiem kto zmądrzał, bo ja tu głupieję... nie wiem, czasami się czuję jakbym jeszcze nie dorosła do takiej ''poezji'' i takich wypowiedzi też. W takich sytuacjach czuję się ''tympakiem'' choć do Twojej wsi mi daleko...
  • yanko wojownik 24.06.2019
    betti, To wpływy tzw. - treści na umysł.
  • betti 24.06.2019
    yanko wojownik dokładnie... treść zabija umysł do tego stopnia, że powstaje gniot!

    Ciekawa jestem czy są w necie jakieś konkursy na najlepsze gnioty, tam by te z Opowi - brylowały na salonach...
  • yanko wojownik 24.06.2019
    betti, są, ale mnie do ligi daleko.
  • betti 24.06.2019
    yanko wojownik Tobie to wszędzie daleko... Ty tylko na tej swojej wsi dobrze się czujesz. Owóż się na wszystkie możliwości jakie daje net. Spróbuj być może będą owacje na stojąco!
  • yanko wojownik 24.06.2019
    betti, w necie, malware, spyware, phishing, porno, nachalna reklama, miśki ze świecąca dupą i inne nieciekawe - no chyba, że w darknecie, to bardziej coś., ale ile człowiek może tej wizualności skonsumować zmysłem?
  • betti 24.06.2019
    yanko wojownik trzeba brać z życia ile da się radę unieść... tylko trzeba mieć przy tym dobrą głowę, żeby po drodze śmieci nie zbierać, bo po co? Nasza galaktyka jest tak zaśmiecona...
  • A. Hope.S 24.06.2019
    ***** :D
  • yanko wojownik 24.06.2019
    Łał! Piątak z daleka! :)
    Dzięki!
  • A. Hope.S 24.06.2019
    yanko wojownik trutu tutu majty z drutu :P już przybyłam na swoje miejsce :D
  • yanko wojownik 24.06.2019
    A. Hope.S, Z wiatrem za szybami - czy tam w cabrio a on w upały pieścił po całości. Pewno z przygodami, to się nakarmiły zmysły... :)
  • A. Hope.S 24.06.2019
    yanko wojownik gdyś tylko wiedział jak bardzo... to byś chyba osiwiał z radości :D
  • Anonim 24.06.2019
    Mocne!
  • yanko wojownik 24.06.2019
    Dzięki!;)
  • Canulas 24.06.2019
    Spoko manifest. Widać że pod wpływem chwili.
  • yanko wojownik 25.06.2019
    Canulas, Bo ktoś se może pozwolić bezkarnie i bez reakcji to przejdzie, ale nie każdy...;)
  • Bogumił 24.06.2019
    Dałem ci pińć chociaż to jest ch. warte. Żeby nie było że za treść stawiam jedynki.
  • yanko wojownik 25.06.2019
    Bogumił , Przewrotnieś postąpił - nieładnie, trza było mi dać jedynkę, za krytykowanie prawicowej bandy.
  • puszczyk 24.06.2019
    Ano trafi się czasami wiejski filozof, który głośno uzasadni własną ignorancję, arogancję i głupotę.
    Najlepiej atakując wykształciuchów.
    Pewnie posłem zostanie z Podkarpacia.
  • yanko wojownik 25.06.2019
    puszczyk, Nie będę poświęcał się dla ludu, nie jest lud tego warty, tako do polityki nie wejdę i nikt się nie będzie chwalił, żem ja mu reprezentantem. Nie jest to paradoks - pisanie ludowe, a ukochanie ludu, to dwa różne"fanty".
  • Angela 25.06.2019
    Mocne, kogoś chyba nerwa siekła :)
  • yanko wojownik 27.06.2019
    A kurna przez prowokatorów. Sowy zakrzyczały - Twin Peaks ?.
    Dzięki!:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania