***

***

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Trzy Cztery 14.02.2022
    Współczesna scena balkonowa, z suszarką w tle. Wszystko można robić ładnie. Rozwieszać pranie, trzymać dłoń na książce. Lecz dużo zależy od patrzącego.
  • miętus 14.02.2022
    Trzy Cztery
    Dzięki ? Lubię takie pisane portrety, obrazki.
  • Zmysłowe i ładne. Zakończenie intrygujące. Pozdrawiam 5
  • miętus 14.02.2022
    Marek Adam Grabowski
    Dzięki za dobre słowo ?
  • miętus A tak przy okazji, czy przed opowi, gdzieś publikowałeś?
  • rozwiazanie 14.02.2022
    "piękna w każdym wieku." Pozostańmy piękni w każdym wieku?. Pewnie czytała "wojna i pokój" Tołstoja, długa lektura. Widok z okna/balkonu zajmujący"? Pozdrawiam.
  • miętus 14.02.2022
    Rozwiazanie
    Pozostańmy?
    A co do książki, to czasem tak szkoda, że już prawie koniec, więc się odwleka czytanie, przedłuża przyjemność i myśli. ?
    Dzięki i też pozdrawiam. ?
  • Cicho_sza 14.02.2022
    Fajny obrazek. Nie za sentymentalny, rzeczowy, a jednak ma coś w sobie.
  • miętus 14.02.2022
    Cicho_sza
    Miło mi ?
  • Angela 14.02.2022
    Czarujesz słowem. Doskonały obrazek i nawet jednego zbędnego słowa.
  • miętus 15.02.2022
    Angela
    Dobrze się czyta takie słowa ?
  • Pasja 14.02.2022
    Doskonała analiza upływającego czasu. Jak w niemym kinie kadr nakładany na kadr. Przemijanie poprzez piękno kobiecych wdzięków i poprzez codzienne czynności. Niby zwyczajność, ale jak udokumentowana przez podglądacza... rozwieszanie prania, "dłonie układające się jak na klawiszach fortepianu" - pomiędzy muzyka, inną porą wino, a jeszcze inną, kawa. Wyszczerbiony kubek zębem czasu. Pory roku i dłoń na książce i zatrzymana opowieść przez zakładkę... niepotrzebna suszarka, bo i po co? Skoro dłoni już nie ma.

    Pozdrawiam
  • miętus 15.02.2022
    Dziękuję za piękne podsumowanie ?
  • Flanderspoppy 15.02.2022
    Wiesz, może nie mam za wiele do powiedzenia tu jeszcze,
    ale obserwator jakiego tu pokazałeś jest czymś fenomenalnym.
    wszyscy jesteśmy poetami,
    Pozdrawiam !
  • miętus 15.02.2022
    Flanderspoppy
    A dlaczego miałabyś nie mieć?
    Dziękuję za dobre słowo dla mojego obserwatora. ?
  • Narrator 15.02.2022
    Tym znakomitym opowiadaniem podniosłeś poprzeczkę na niemożliwy poziom. Przez to pisanie jest bardziej stresujące niż kiedykolwiek :)
  • miętus 15.02.2022
    Narrator
    Dzięki ?
    Po przeczytaniu Twojego ,,Wczoraj" stwierdzam, że poprzeczka już tam była. ?
  • Pan Buczybór 15.02.2022
    dobre. Jest coś romantycznego w takiej obserwacji. No, może trochę niepokojący zabieg, ale wielu po prostu ma potrzebę przyglądania się życiu w jego najdrobniejszych aspektach
  • miętus 15.02.2022
    Pan Buczybór
    Dziękuję. ?
    A co do niepokoju, zgadzam się całkowicie.
  • Tjeri 15.02.2022
    Obserwowanie nieznajomej osoby jest ekscytujące. Z jednej strony, gdy widzi się ją często, "poznaje się" ją i staje się bliska, z drugiej, to my decydujemy jakie jej przypiszemy cechy. To prawie tworzenie postaci! A nutka tajemnicy dodaje tylko pieprzu.
    Świetny tekst, będący dla mnie przykładem idealnej miniatury.
  • miętus 15.02.2022
    Tjeri
    Tak. Dobrze powiedziane. Mój obserwator tworzy sobie postać, myśli o niej, niekiedy idealizuje... Mam nadzieję, że zrobi to jeszcze wiele razy.
    Dzięki za ocenę, która może przewrócić w głowie ?
  • Dekaos Dondi 15.02.2022
    Miętus↔Niczym malowanie niedokończonego obrazu. Nie farbami, lecz obserwacją.Jestem na Tak!!
    ''Nigdy nie czekałem na moment, kiedy miska będzie pusta"↔znamienne zdanie.
    A z tą książką i kilka karetk do końca, to mnie się z mym dawnym tekstem nieco skojarzyło:)?↔Pozdrawiam:)↔%
  • miętus 15.02.2022
    Dekaos Dondi
    Dzięki. ?
    Mogę prosić o link do tego tekstu?
  • Dekaos Dondi 15.02.2022
    Miętus↔To jest dawny tekst, fanastyka taka, ale związana z czytaniem książki, więc nie wiem??:)
    A taki, gdzie jeno opis zwykłych czynności, to chyba jeno jeden mam:)?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania