Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

....

...

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (80)

  • Szpilka ponad rok temu
    Zwykłe generalizowanie, nie każda marzy o luksusie, bo tego luksusu jest zwyczajnie za mało dla wszystkich chcących, nie gąski o tym wiedzą. Kiedyś w komentarzu pod artykułem, że kobity to materialistki i tylko na szmal lecą, napisałam, że znakomita większość kobiet wychodzi jednak za mąż za gołodupców i się straszna zadyma zrobiła. No a ilu tych biznesmenów z milionami w Polsce?

    Polska ma 38 080 411 mieszkańców, z czego 51,7% stanowią kobiety:

    Więcej: https://www.polskawliczbach.pl/

    'Raport KPMG na temat rynku dóbr luksusowych w Polsce na podstawie danych z Ministerstwa Finansów podaje, że liczba osób bardzo bogatych w roku 2020 wyniosła 35,4 tys.'

    https://www.aplikuj.pl/porady-dla-pracownikow/2931/polscy-milionerzy-gdzie-jest-ich-najwiecej-czym-sie-zajmuja-i-ile-maja-lat

    Statystki mówią same za siebie, Polki wcale za luksusami nie gonią, to faceci rozgłaszają paskudne plotki o kobietach materialistkach na własne usprawiedliwienie, żeby zamydlić oczy i materialną mizerię. O!

    Gorsza mentalna kurwa od tej sprzedajnej, kupczenie ciałem to nic złego, bez sprzedajnych kobitek wielu zboków miałoby się z pyszna ? Alfonsów potępiam, pasożytują na kobitkach, do roboty, nieroby!
  • MartynaM ponad rok temu
    Szpilka, opisałaś się... a to zwykła ironia. Ale skąd Ci to wiedzieć...
  • Szpilka ponad rok temu
    MartynaM

    A ja mam w tyle ironię, odniosłam się do tematu, bo bardzo kontrowersyjny, najwięcej na sprzedajne szczekają faceci, ale po cichu do nich chodzą.

    Skoro nosem kręcisz, to więcej nic nie skometuję, szacunku ci brak do czytelnika, od razu będę jedynki klikać, tak jak większość na tym portalu, widocznie mają rację.
  • MartynaM ponad rok temu
    Szpilka, stawiaj, lubię jedynki... niepotrzebnie się obrażasz. Mnie ten temat raczej nie interesuje ani tym bardziej kto korzysta z usług w danym zawodzie.

    Miłego dnia.
  • Szpilka ponad rok temu
    MartynaM

    A mnie Tinder nie interesuje, co kto komu powiedział, obiecał, nie spełnił, naplotkował, wykorzystał itd., natomiast interesują mnie problemy kobiet, bo są ważkie i sama jestem kobietą.

    Miłego.
  • MartynaM ponad rok temu
    Szpilka, na szczęście możemy pisać o czym chcemy, na to czytelnik nie ma wpływu, dlatego albo kupuje co sprzedajemy, albo doszukuje się problemów kobiet, które same godzą się na takie życie, wyjątek stanowią porwane i przymuszone.

    Tutaj od początku jest kpina i nie ma ani słowa o plotkach, obietnicach itd. Jest tylko info o sytuacjach na portalach, gdzie faceci szukają rozrywek, a odrzuceni wpadają w szał wyzwiskowy.

    Patrz głębiej w tekst. Na powierzchni niewiele znajdziesz.
  • Szpilka ponad rok temu
    MartynaM

    Tekstu nie utożsamia się z autorem, chyba że napisane - AUTOBIOGRAFIA, gdzie jest ta niby kpina, gdy ktoś nie w temacie? Nie wiem nic o żadnych facetach szukających rozrywek, mnie interesuje poezja i proza, nic poza tym.
  • MartynaM ponad rok temu
    Szpilka, a Ty nadal nie czaisz... a po co utożsamiać z autorem coś, co może w każdej chwili dotyczyć każdej?
    Rozumiem, że nie wiesz, ale wyobraźnię jakąś chyba masz czy nie?
  • MartynaM ponad rok temu
    Szpilka, jestem w robocie, nie zagaduj mnie, bo na chlebek nie zarobię, a żeby z innego źródła mieć przychód trochę dla mnie za późno...
  • Szpilka ponad rok temu
    MartynaM

    Czytaj ze zrozumieniem - nie utożsamia się, zatem mogę tekst odebrać jako prawdziwe zdarzenie, a nie kpinę, tym bardziej że była głośna sprawa z naganianiem do krajów arabskich kobiet przez NK-a, a burdelmamą była eks Borysewicza z Lady Pank.
  • MartynaM ponad rok temu
    Szpilka, nic nie wiem na ten temat, daj jakiś link.

    Szpilka a o fikcji literackiej słyszałaś?
  • Szpilka ponad rok temu
    MartynaM

    No więc skoro fikcja, to każdy może sobie interpretować, jak chce, a Ty przyszłaś mnie pouczać, że to kpina.

    https://plejada.pl/programy/joanna-borysewicz-zostala-skazana-za-sutenerstwo-dziewczyny-z-dubaju/srnzhqk

    Książka też jest o tym skandalu.
  • MartynaM ponad rok temu
    Szpilka, gdzie pouczać, naprowadzić jedynie chciałam, a Ty się jeżysz od razu.

    Dzięki za link. Miałam sobie kupić te ''Dziewczyny z Dubaju'' ale zapomniałam.
  • MartynaM ponad rok temu
    To córka i żona Borysewicza były zamieszane w ten proceder... niewyobrażalne dokąd może prowadzić pogoń za kasą.
  • Szpilka ponad rok temu
    MartynaM

    Krysiak w książce całe dialogi przytacza z NK-a. A nie przyszło Ci czasem do głowy, że celowo przekirowałam na inne tory? Że można mieć już dosyć tematów pt. zadyma na portalu?

    Dobra, idę pączki kulać, COVIDA złapałam i w domu siędzę, za to w kuchni szaleję ?
  • MartynaM ponad rok temu
    Szpilka, widzisz nie pomyślałam... ot, stare i głupie.

    Zdrówka Ci życzę dużo. Teraz covid już nie taki straszny chyba, stracił na mocy i stał się grypą.
    Podrzuć później pączka, gdzieś koło 14 powinnam być głodna jak wilk.
  • Szpilka ponad rok temu
    MartynaM

    Jasne, dzięki ?
  • o nim pseud ponad rok temu
    Zwykłe generalizowanie, nie każda marzy o luksusie, bo tego luksusu jest zwyczajnie za mało dla wszystkich chcących, nie gąski o tym wiedzą.

    Czyli ci, co grają w LOTTO, nie marzą wygranej, gdyż wygrywają nieliczni. Dobre :)
  • o nim pseud ponad rok temu
    * o wygranej
  • Szpilka ponad rok temu
    o nim pseud

    Chodziło o luksus z męskich rąk. Nie wyrywaj z kontekstu, bo to brzydka manipulacja, a fe!
  • o nim pseud ponad rok temu
    Szpilka "manipulacja" — logika!
    "Zwykłe generalizowanie, nie każda marzy o luksusie, bo tego luksusu jest zwyczajnie za mało dla wszystkich chcących, nie gąski o tym wiedzą."

    Czyli: jest tak dużo chcących, że jest deficyt, który świadczy o tym, że go nie ma — :)))
  • Szpilka ponad rok temu
    o nim pseud

    Aha, skoro logika, to wychodzi na Twoje ?
  • o nim pseud ponad rok temu
    Szpilka Plus 250zł ;)
  • Szpilka ponad rok temu
    o nim pseud

    I jeszcze Plus 500 na kotka i pieska ?

    https://kobieta.interia.pl/porady/news-500-plus-na-psa-i-kota-oto-kto-otrzyma-dodatkowe-srodki,nId,6550284
  • Szpilka ponad rok temu
    o nim pseud

    Już wiem, już wiem, właśnie przeczytałam ?
  • o nim pseud ponad rok temu
    Szpilka ;)
  • Szpilka ponad rok temu
    *skomentuję
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    A ja ucieszyłem się, że będzie o latarniach...
    Z textu kupuję zakończenie o apartamencie i chmurach, zajebiste. Reszty po prostu nie rozumiem, widać nie dla mnie.
    Pozdrawiam ?
  • MartynaM ponad rok temu
    To bardzo dobrze, że nie dla Ciebie, widać Ty nie z tych, którzy szukają mózgu w d...e.
    Pozdrawiam.
  • Grain ponad rok temu
    Kurwą zostałam dosyć późno, na portalu literackim. Poznany alfons był niezły w swoim fachu. Uznałam, że szkoda byłoby zmarnować szansę na nienajgorsze synekury bez trudu. On znajduje naiwnych. Ja przejmuję chętnych na szczęście, którego brak i owijam wokół piszącego paluszka.
    Obudziłam się, nie biegam już na badania. Żyję bez obawy o wydruki wyników. pławiąc się w stanie tej rozpusty.
    Alfons też promienieje, tylko patrzeć kiedy znajdzie kolejne do obsługi niewiarygodnych doznań, marzących o luksusie zadawania miłości, choćby jej chwilowego zamiennika.

    To jakby otrzymać od losu loft na pnącym się do słońca przez chmury zboczu. Albo innym dewiancie.
  • MartynaM ponad rok temu
    Coś sobie wezmę, bo mi się podoba. Dzięki.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Tak, stare latarnie mają nieodparty urok. Autorka emanuje dużym dystansem i poczuciem humoru. Myślę, że bez dobrej inspiracji nie mógłby powstać tak dobry, optymistyczny i radosny tekst. Bardzo humorystyczne podejście, twarz sama się śmieje wskutek czytania, przy każdym wersie. Co by tak żeby fachowo - nie umiem fachowo, ale bardzo trafiony utwór, bardzo mi się podoba.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    No i zakończenie rewelacyjne "To jakby otrzymać od losu apartament na szczycie gór i dłonią odsuwać chmury, które zasłaniają słońce."
  • MartynaM ponad rok temu
    Tak, inspiracją, jak zawsze w takich sytuacjach, jest ''rykowisko'' gdzie jelenie prezentują się, jak modelki na wybiegu, przed każdą która zamieni z nimi trochę więcej niż dwa zdania, wtedy odpływają w marzeniach do cieplarnianych warunków... a kiedy okaże się, że fantazja przerosła rzeczywistość, dostają niekontrolowanych wybuchów szału... no i o tym, mniej więcej, jest to ''dzieło''
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM a łanie wdzięczą się, rozsiewają feromony i chętnie nadstawiają bykom, a potem zostają same do okocenia i jesieni... I do kolejnej rui, rykowiska i ponownego wystawiania "fartuszka" samcom.To tak, jeśli już mowa o jeleniach i rykowisku, to tylko natura żadna fantazja.
    Dziełko jak makatka z rykowiskiem na ścianie.
  • MartynaM ponad rok temu
    Proszę czytać ze zrozumieniem, a nie z fantazją...
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM jakie pisanie takie czytanie... z ironią.
  • MartynaM ponad rok temu
    Ironicznie ujmując, można pomyśleć że jesteś kolejnym zawiedzionym...
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM a ty kolejną w rui...
  • MartynaM ponad rok temu
    Znowu fantazjujesz...
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM  każdy, który wymieni z tobą trochę więcej niż dwa zdania, jest posądzany o fantazje...
  • MartynaM ponad rok temu
    Raczej ci, którzy ciągle wracają... i zawsze ukierunkowani w jedną stronę.
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM a w jaką stronę?
  • MartynaM ponad rok temu
    Akwadar, nie w tą na pewno, co powinni.
    Masz jakiś problem?
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM masz jakiś problem ze sprecyzowaniem strony?
  • MartynaM ponad rok temu
    Akwadar, ależ skad... wszyscy przecież wiemy, że nie odpuścisz okazji, żeby mi dokopać.
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM wszyscy... czyli kto?
    Dokopałem Ci? Ubliżyłem?
  • MartynaM ponad rok temu
    Akwadar, a mało razy? Jeszcze Grzesia zawołaj, lepszą jazdę sobie zrobicie.
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM zawsze możesz wezwać Łukaszenka bo Boguś już Ci chyba z odsieczą nie przybędzie. A tak na marginesie o jakiej jeździe piszesz?
  • MartynaM ponad rok temu
    Akwadar, mnie nie jest potrzebna pomoc, ty zawsze ratowałeś się Grzesiem...
    O jakiej jeździe? Wybitnie chamskiej, gdzie dwóch ''porządnych'' facetów atakuje jedną babę.
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM babę... trafne określenie ;)
    Przedstaw to chamstwo, a przedstawię Twoje z Bogusiem.
    Zabawna jesteś, chętna do zabawy wielu ma ochotę popatrzeć...
  • MartynaM ponad rok temu
    Akwadar, tak, na dodatek starą i schorowaną babę... a po co mam przedstawiać coś, o czym dobrze wiesz?
    Chcesz zabawić publikę? Szczytny cel... hahaha
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM miałaś zakończyć.
    To ty napisałaś "baba"...
  • MartynaM ponad rok temu
    Za każdym razem zapierasz się, że więcej nie przyjdziesz pod moje teksty czy komentarze, ba nawet się wypierasz, że przychodzisz... tymczasem ciężko ciebie odgonić.
    Zadziwiające hobby...
  • Akwadar ponad rok temu
    Nigdy nie mówię nigdy... Ciężko? Wystawiłaś tekst, mam prawo się wypowiedzić, jeżeli nie chcesz schowaj dziecko do szuflady. Paradne, jak starasz się wygonić czytelników, których opinii się lękasz..
  • Akwadar ponad rok temu
    * dziełko
  • MartynaM ponad rok temu
    Raczej odniosłeś się do komentarzy, a nie ''dziełka'', więc o jakiej opinii piszesz?
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM w komentarzach wyraziłaś opinię dotyczącą dziełka... jest polemika...
  • MartynaM ponad rok temu
    Polemika, gdzie?
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM zadziwiający brak postrzegania wykazujesz....
  • MartynaM ponad rok temu
    Akwadar, nie, ale wiem jakie są twoje intencje, a przy tym brak hamulców...
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM niewiedza nie usprawiedliwia oskarżenia... w którym miejscu puściły mi hamulce?
  • MartynaM ponad rok temu
    Akwadar, bardzo często ci puszczają... nie masz z kim popisać? Do żony napisz, że się nudzisz...
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM podobno rodziny się nie porusza, tak na forum napisałaś... Piszę z tobą, jakbyś nie zauważyła, chętnie i szybko mi odpowiadasz, więc mam z kim pisać.
  • MartynaM ponad rok temu
    Akwadar, to tylko propozycja na nudę... masz rację, kończę pisanie.
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM a więc oboje nudę zabijamy. A więc kończ i wstydu sobie oszczędź.
  • MartynaM ponad rok temu
    Akwadar, chciałam oszczędzić tobie wstydu, żebyś znowu nie musiał kopać starej baby...
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM ja nie muszę kopać starej baby, nikt lepiej od ciebie tego nie zrobi.
    Kończysz czy nie?
  • MartynaM ponad rok temu
    Akwadar, do tej pory ty to robiłeś najlepiej, nikt nie jest w stanie ciebie przebić... a jeszcze z Grzesiem... prawdziwi bohaterowie.
  • MartynaM ponad rok temu
    No, może jeszcze kilku ''pokrzywdzonych'' można dołożyć, też byli dobrzy, ale gdzie im tam do was.
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM naprawdę?! :) Ciekawe dlaczego?...
    No cóż, trafił swój na swego. Grześ okazał się lepszy niż Twój Boguś i Refluksja... a tacy mocni byli, tacy bohaterowie... :))
    Kiedy kończysz?
  • MartynaM ponad rok temu
    Kiedy zechcę...

    Refluksja... miała swoją teorię na twoje niezdrowe zainteresowanie moją skromną osobą, do tej pory mam odruch wymiotny.

    A Grześ raczej tylko z tobą bohater, w pojedynkę cienizna.
  • MartynaM ponad rok temu
    Zresztą, on tylko do kobiet chojrak i to jeszcze ze wsparciem przyjaciela, jak go Łukaszenko nazwał ''maleńką'' to uciekał z szybkością światła... hahaha
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM czyli kolejne słowa rzucane na wiatr... Odruch wymiotny... a wciąż mnie zagadujesz i za wszelką cenę starasz się utrzymać rozmowę, ale nie masz na co liczyć. Powtarzam Ci to kolejny raz. Jej teorie... :)) Jeżeli są coś warte to jej opinia o tobie przedstawiona na portalu... do tej pory mam niesmak ... jak możesz być takim potworem. Paradne, jak obgadujesz dawnych sojuszników.
    Ty też bez nich to słabizna.
  • Akwadar ponad rok temu
    MartynaM widziałaś jak uciekał? :)
    Masz ruję? Koniecznie chcesz do Grzesia....
  • Akwadar ponad rok temu
    Znudziłaś mnie.?
  • MartynaM ponad rok temu
    Akwadar, nie obgaduję, to jedynie wspomnienie wynikające z twojego zainteresowania... nie, nie mogę do tego wracać, bo naprawdę zacznę haftować...

    Widziałam jak uciekał i konałam ze śmiechu... wyglądał jak balonik, z którego powietrze szybko schodzi.

    E, z tą rują to cieniutko... nie wysiliłeś się.

    Ty mnie od początku nudzisz, ale udajesz, że tego nie widzisz i ciągle wracasz.
  • Narrator ponad rok temu
    Lubię takie mocne wejścia, zwłaszcza w wykonaniu nieśmiałych autorek.?

    Mając 17 lat wracałem nocnym pociągiem z Leningradu (tak wtedy to piękne miasto się nazywało), a jedyną współpasażerką była starsza, tak na oko o pięć lat, korpulentna blondynka wioząca ze sobą większy zapas mocnego alkoholu, z którego zdążyła już coś nieco skonsumować, bo gdy tylko wszedłem do przedziału, zamiast odpowiedzieć na moje przywitanie, rzec choćby słówko, lub przynajmniej kiwnąć głową, złapała mnie umięśnioną ręką za rozporek i zawołała na cały wagon: „Chcę cię!”

    Tak mi ten słodki początek przypomniał zdarzenie sprzed wielu lat, za co jestem autorce szczególnie wdzięczny.?

    Końcowe zdanie jest jeszcze lepsze, choćby wydawało się to niemożliwe, ponieważ stanowi proste podsumowanie, przekształcone w szereg przepięknych metafor, z których każda stara się prześcignąć wyobraźnię czytelnika. ?

    Sądziłem, że już nic mnie nie zaskoczy, a tu taka miła niespodzianka. ?
  • MartynaM ponad rok temu
    Aż nie wiem, co napisać w odpowiedzi na tę poruszającą scenę z pociągu... jest bardzo dobra, obawiam się tylko żeby jakieś panie nie wzięły jej na poważnie i nie wprowadziły do swoich międzyludzkich relacji, tym bardziej czytając jak to może podziałać na mężczyzn... nie wiem czy nie otworzyłeś właśnie puszki Pandory.

    No cóż, jakoś się może obronicie, a jak nie, to pozostanie ten obraz we wdzięcznej pamięci...

    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania