Pokaż listęUkryj listę

UWAGA NA ZŁODZIEJA TEKSTÓW NA PORTALU OPOWI O NICKU PONCKI KTÓRY KRADNIE CUDZĄ WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNĄ I WRAZ Z PUCHACZEM RZUCA OSZCZERSTWA NA NIEWINNYCH LUDZI

UWAGA NA ZŁODZIEJA TEKSTÓW NA PORTALU OPOWI O NICKU PONCKI KTÓRY KRADNIE CUDZĄ WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNĄ I WRAZ Z PUCHACZEM RZUCA OSZCZERSTWA NA NIEWINNYCH LUDZI

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (60)

  • MartynaM dwa lata temu
    Nie rozumiem... co ci poncki ukradł?
  • słone paluszki dwa lata temu
    UWAGA NA OSZUSTA NOICO & PATRIOTA! WKLEJA KROWIE PLACKI, CZEKA AŻ INNI POPRAWIĄ, PÓŹNIEJ KASUJE, WYSYŁA DO REDAKTORÓW I ZGARNIA ZŁOTE MONETY - NIE POPRAWIAJCIE OSZUSTOWI KROWICH PLACKÓW!!!!
  • SwanSong dwa lata temu
    Boguś, dorosły z ciebie facet, a zachowujesz się jak dziecko specjalnej troski. Jeszcze ten capslock.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Ant szlifierkę odpala, topór dziś w ruch chyba wprawi, wpierw dobrze naostrzy. Zależy pewno jednak, jak fantazja ułańska daleko zajdzie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Z drugiej strony, czy Ant będzie ryzykował wejście w taki czas, kiedy sam musi się liczyć z szansą na dekapitację?
  • Aisak dwa lata temu
    Król jest nagi Noico-Patriota.
    Zostałeś zdemaskowany, obnażony i pozbawiony zludzeń, że ktokolwiek teraz wstawi się za tobą.

    Inny człowiek zabrałby swój majdan i ze wstydu zapadł się pod ziemię.
    Ale ty nie masz wstydu ni honoru.

    Jesteś pustakiem. Zwyczajnym pustostanem.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Aisak, Będąc tu, zgadzasz się tak na pijackie (przeszłość) zachowania yanka, wszelkie burze i krajobraz z Bogumiłem - takie realia.
  • Aisak dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Nieprawda. Gospodarzem tego przybytku jest admin i to on daje gwarancję bezpieczeństwa.
    Na opiwi admin daje nam wolną rękę, ale ciągle za nas odpowiada. Czasami powinien zejść z Olimpu i pogrozić palcem, chićby za używanie inwektyw typu LUDZKI ŚMIECIU, ale ma to gdzieś, bo jest leniwy i dobrze mu z tym śmietniskiem.

    Nie wyrażam zgody na pijackie burdy yanka i oszustwa Bogumiła.
    Tyle w temacie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Aisak, No to oprotestowujesz - demokracja.
  • Aisak dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Następnym razem, kiedy zaczniesz łobuzować, wywieszę w lufciku transparent
    PRECZ Z ŁOBUZERSTWEM!
    jedni sąsiedzi pomyślą, że należę do opozycji,
    drudzy sąsiedzi pomyślą, że protestuję na rzecz władzy, a tylko jedna osoba będzie wiedziała, że wnoszę jawny opór przeciwko nadużyciom słownym pewnego yanka.

    Moje lustrzane odbicie?
  • MartynaM dwa lata temu
    Kuźwa, zainstalujcie sobie klimę w chałupie, nie jest to takie drogie, a na pewno bardzo korzystne dla przegrzanych lbow.

    Jeden lata i pisze jakieś bzdety, ta lata za każdym wpisem i robią oborę ... ostatecznie wiadro zimnej wody na łby!

    Dosyć już tej wścieklizny!
  • Narrator dwa lata temu
    Tę historię opisano w „Złodziejce książek”: https://www.goodreads.com/book/show/19063.The_Book_Thief
    ??
  • Aisak dwa lata temu
    Admin!
    Zlituj się i pousuwaj kopie tekstów z komentarzy. Wchodzę na główną, a tam rozkraczony Bogumił z wielkim bannerem, który psuje mi oczka?
  • MartynaM dwa lata temu
    I rozkraczona Ajsak pod wszystkimi tekstami... Jakby biegunka ją dopadła.
  • Aisak dwa lata temu
    Nawet Mareczek odwrócił się od koćpiergały!

    Za mało ci wczoraj Szpilka przywaliła półmózgu, że biegasz za mną i prosisz o kopa w ryj.
    Prostytutki mają więcej godności od ciebie.
    Tfu chamico, trollico.
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpilka, to może przywalić... w marzeniach.
    Dużo wiesz o prostytutkach, to z autopsji?
  • Aisak dwa lata temu
    Do nory koćpiergało!
  • MartynaM dwa lata temu
    No jak, Ajsak, opiszesz nam to "godne" życie pristytutek?
    To z ochoty czy innej dzielnicy?
  • MartynaM dwa lata temu
    prostytutek*
  • Aisak dwa lata temu
    Bardziej szanuję Córy Koryntu niż pospolitą koćpiergałę.
  • MartynaM dwa lata temu
    Ajsak, no widzimy że to środowisko ciebie pociąga, ale może coś więcej o tym, bo nie wszyscy w temacie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Zarobki chyba dobre, nie?

    Ciekawe czy wszystkie zarazone i wszystkim na mózg pada?
  • Aisak dwa lata temu
    Jak wejdziesz pod stół, zaszczekasz trzy razy, podrapiesz się nogą po uchu i załatwisz potrzebę fizjologiczną na trawniku = to wtedy będziesz mogła pytać o wszystko. Tylko musisz być prawdomówna i przedstawić świadków owych czynności.
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie chcesz się pochwalić... no szkoda. Chociaż ty to bardziej na burdel - mamę teraz się nadajesz. Lata świetności masz przecież za sobą...
  • Aisak dwa lata temu
    Szczekaj Małtyna.
  • MartynaM dwa lata temu
    Widzisz Ajsak, jak łatwo taką "gnidę" można załatwić, szczegolnie z takim mózdzkiem wielkości orzeszka?
  • Aisak dwa lata temu
    Szczekaj Małtyna. Szczekaj Małtyna. Szczekaj Małtyna. Szczekaj Małtyna. Szczekaj Małtyna.
  • Aisak dwa lata temu
    ???????????????????????????????
  • MartynaM dwa lata temu
    I zatkało...

    To jak z tą prostytucja w stolicy, dobrze tak się ma?
    Dawaj!
  • okruszynka dwa lata temu
    Pani Martyno, co też pani opowiada, że ta pani Aisak ma coś wspólnego z prostyt, nie dokończę, niewiarygodne, bo pisze takie wiersze.
  • MartynaM dwa lata temu
    okruszynka, ja też jestem zdziwiona, ale sama pisze jak bardzo szanuje tę profesję za godność... to chyba wie o czym pisze...?
  • Aisak dwa lata temu
    Siad. Daj łapę. Daj głos. Daj głos. Daj głos. Aport. Aport. Aport. Waruj. Dobra koćpiergała?
  • MartynaM dwa lata temu
    To jakieś hasło dla alfonsow?
  • okruszynka dwa lata temu
    MartynaM kurna dużo obserwuję portale internetowe, nawet piszę o nich skecze. A tu takie kwiatki. Temat na nowe opowiadanie. Ładnych wy tu macie autorów.
  • Aisak dwa lata temu
    Siad. Daj łapę. Daj głos. Daj głos. Daj głos. Aport. Aport. Aport. Waruj. Nie dobra koćpiergała!?
  • MartynaM dwa lata temu
    okruszynka, no,.sam kwiat warszawskich ulic...?
  • MartynaM dwa lata temu
    Woła alfonsow, zagryzą mnie...
  • Aisak dwa lata temu
    Na taką ohydną, z żółtymi zębiskami koćpiergałę, to nikt nie chciałby splunąć?
  • MartynaM dwa lata temu
    No, Ajsak wie, w temacie przecież... matuchna!
  • okruszynka dwa lata temu
    MartynaM ona naprawdę w tak niegodny sposób zarabia na życie? Niewiarygodne.
  • okruszynka dwa lata temu
    MartynaM przy okazji rzucę okiem na jej utwory.
  • MartynaM dwa lata temu
    okruszynka, w jaki niegodný? Jej zdaniem to najbardziej godna profesja.
  • Aisak dwa lata temu
    okruszynka Wypad kmiocie.
  • okruszynka dwa lata temu
    MartynaM naprawdę? Niewiarygodne. Kobiety powinny się szanować.
  • Aisak dwa lata temu
    MartynaM najgorszy gatunek KOĆPIERGAŁY.
  • okruszynka dwa lata temu
    Bo później tyle złego mówią o kobietach. Jak można uważać to za godną profesję. Może w stolycy tak, u nas na prowincji jeszcze to tak daleko nie zaszło.
  • MartynaM dwa lata temu
    okruszynka, ponoć najbardziej prostytutki się szanują wg naszej portalowej ekspertki... a ona wie, co mówi.

    To chyba zawód przyszłości... poczytają dziewczyny i pobiegną na ochotę godności szukać...?
  • okruszynka dwa lata temu
    MartynaM no tak, skoro mówi, to musi wiedzieć, aż mi skóra cierpnie skąd to wie. Aż nie wierzę. Bardzo ciekawy temat na nowe opko.
  • okruszynka dwa lata temu
    MartynaM ta pani musi być z pewnością jeszcze bardzo młoda?
  • MartynaM dwa lata temu
    okruszynka, tak, bardzo ciekawy, ale musisz Ajsak poprosić o podzielenie się wiedzą, najlepsze są opowiadania na faktach, a kto jak nie ona udzieli ci info.

    Działaj!
  • MartynaM dwa lata temu
    okruszynka, burdel - mama, młoda? E, bez żartów...
  • okruszynka dwa lata temu
    MartynaM uuuu, to aż tak? Nie wiem, czy zechce udzielić mi interviu.
  • MartynaM dwa lata temu
    okruszynka, na pewno zechce, tym bardziej na temat godności u prostytutek... ?
  • okruszynka dwa lata temu
    Pani Martyno, zadałam pytanie pod swoim blogiem, ale widzę, że jakieś esyfloresy tam robi. Może pani mi coś opowie.
  • okruszynka dwa lata temu
    MartynaM faktycznie ta jej odpowiedź nie wygląda ciekawie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Ja? Ależ ja nic nie wiem o prostytucji. Wykonuję mniej godny zawód i pewnie też mniej płatny... sorry, nie pomogę.
  • okruszynka dwa lata temu
    MartynaM wielka szkoda. Ale dziękuję za te informację. Trzeba na tę panią uważać.
  • Grain dwa lata temu
    Kiedyś dzieciaki sąsiadów parodiowały M. Wiśniewskiego taką śpiewka

    powiedz powiedz czemu
    zajebałeś bułkę niewidomemu
    niewidomy wezwał policjanta
    poszli razem ukraść trabanta

    Te teksty, kużwa, nie ma czego kraść, obraz nędzy i grafomanii.
    A że ktoś to podobno czyta, no cóż każda potwora znajdzie dla siebie otwora.
  • okruszynka dwa lata temu
    Zgłoś to panie do admina, on powinien pousuwać złodziei.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Żenada

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania