Uwaga na złodziei tekstów na portalu opowi, niejaki Poncki.

Uwaga na złodziei tekstów na portalu opowi. W dniu dzisiejszym na portalu doszło do kradzieży dwóch moich tekstów przez osobnika o nicku Poncki, przy aprobacie werbalnej jeszcze paru innych użytkowników i administratora, którego kilkukrotnie zawiadamiałem publicznie w wątku polityczny o tym fakcie. W związku z tym uważam go za wspólnika złodzieja, jak ten Poncki, skoro nie reaguje.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • luna-tyczka dwa lata temu
    Bardzo ciekawe opracowanie tylko nie bardzo rozumiem, dlaczego akurat tylko tę, albo inaczej, nie więcej ze zgwałconych podczas wojny i nie tylko podczas wojny dziewcząt ogłoszono świętymi czy beatyfikowanymi.
    Z tego, co zrozumiałam Karolina Kózkowna była pobożna, pracowita i bestialsko zgwałcona.
    Naprawdę nie ma co zazdrościć święceń ani rzucać cienia na jej osobę i nie o to mi chodzi, ale to, co oprawcy robili i robią jest straszne i dotyczy tysiąca, setek, milionów?
    A spośród tych milionów na pewno część to kobiety pobożne i pracowite, a niepobożne i leniwe też miały prawo do godnej śmierci.

    Dziękuję za opracowanie i przybliżenie kawałka historii.
  • Patriota dwa lata temu
    Luna, nie ona pierwsza i nie jedyna, która uznana została za świętą. Nie wiem, ile jest takich osób beatyfikowanych za obronę dziewictwa, ale z pewnością co najmniej kilkadziesiąt na przestrzeni dwóch tysięcy lat. Np. św. Maria Goretti, czy elżbietanki z Wrocławia, które broniły się i swoich pacjentów przed czerwonoarmistami zajmującymi tzw. ziemie zachodnie.

    https://stacja7.pl/rozmowy/elzbietanki-ktore-zginely-w-obronie-czystosci-dzis-armia-rosyjska-tak-samo-okrutnie-obchodzi-sie-z-kobietami/

    Co do Karoliny.
    Ona nie była zwyczajnie pobożna, jak wielu ludzi jej podobnych w tamtych czasach, ale jej życie zostało uznane za święte. Nie dopatrzono się u niej, a przesłuchano kilkudziesięciu świadków, najmniejszych skaz na życiorysie. Co wiedzieli zresztą już ludzie, którzy przyszli na jej pogrzeb natychmiast po znalezieniu ciała. Wypowiadali się różni ludzie, zarówno z jej rodziny, jak i inni którzy ją znali. Nie rozwijaliśmy tego wątku, może ze stratą dla treści, ale nie chcieliśmy wydłużać już tekstu.
    Karolina zresztą mówiła, że chciałaby w czystości stanąć przed Bogiem i to się spełniło. Nie została zgwałcona, ale zasieczona szablą podczas ucieczki.
    To jest dokładny cytat powtórzony przez jej koleżankę Marię Gulik:

    "Wszystko minie, a Bóg zawsze będzie; pilnuj swojej roboty, byś była spokojna, że tak robisz, jak Bóg przykazał, żebyś kiedyś przed Bogiem stanęła jak anioł” — Szczerze wyznałam Karolinie swoją słabość: „Ja tak nie potrafię”, wówczas otrzymałam zdecydowaną odpowiedź wyrażającą jedność pragnienia, chcenia i działania: „Bo nie chcesz”.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Ciekawe, czy Karolina zwracała się do innych LUDZKI ŚMIECIU?
    Bo jednokomórkowiec, czyli Noijajco oraz PatoPatriota tak się do innych zwraca...
  • Patriota dwa lata temu
    Z pewnością by się od ciebie odwróciła z obrzydzeniem. Nie przestawała z ludźmi wulgarnymi i fałszywymi. Unikała ich.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Na pewno imponowały jej takie śmierdzące zboczeństwem, łajnem i obłudą typy, które do innych piszą LUDZKI ŚMIECIU.
  • Patriota dwa lata temu
    Kogja zachowujesz się jak ten sowiecki sołdat. Idź stąd.
  • słone paluszki dwa lata temu
    PatoPatriota, śmierdzisz. Wiesz czym śmierdzisz?
    Śmierdzisz zboczeństwem, łajnem i obłudą.
    Piszesz wzniośle, ale jesteś tylko jednokomórkowym śmierdzielem.

    Bardzo przykra sprawa.
  • Patriota dwa lata temu
    słone paluszki zgłaszam ten spam do admina.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Ojej!
  • słone paluszki dwa lata temu
    Siebie zgłoś za nazywanie LUDZI ŚMIECIAMI!!!
  • Patriota dwa lata temu
    Słuchaj, ktoś kto odbiera innym dobre imię jest zwykłą kanalią, a ty tak robisz. Nawet temat wątku cię nie powstrzymał kanalio. Idź do swoich śmieci.
  • słone paluszki dwa lata temu
    PatoPatriota
    NAZYWASZ INNYCH LUDZKIMI ŚMIECIAMI, jakie dobre imię można ci odebrać? Jesteś patologią.
    Sam sobie odebrałeś dobre imię, choć wcześniej go nie posiadałeś.
  • Poncki dwa lata temu
    Zgubiłeś coś...
  • Narrator dwa lata temu
    Poncki

    Podziwiam przezorność, bo oryginalny tekst został usunięty 22 lipca 2022 o 8:25 AM AEST (UTC +10h).

    Ale jaja! ???
  • Patriota dwa lata temu
    Narrator prosiłeś to ci wrzuciłem. Tekst masz przeniesiony wyżej. Ciekawy byłem twojej reakcji. Akurat piszę tekst na ten temat. Dziękuję za opinię. Cenne wnioski?
  • Narrator dwa lata temu
    Patriota (aka Noico)

    Czemu skasowałeś oryginalny tekst bez podania przyczyny?

    Usuwając przedmiot mojego komentarza, zmarnowałeś kilka minut mojego życia. Żałuję, że poświęciłem czas na czytanie i wyrażenie opinii.
  • Narrator dwa lata temu
    Masz swoją świętą; możesz się do niej modlić i brać z niej przykład. ?

    Dla mnie kluczowym elementem tej historii jest przypadek: Karolina i ten nieszczęsny żołdak byli obydwoje w złym miejscu, w złym czasie. Gdyby nie wojna, gdyby nie pechowy splot zdarzeń, prawdopodobnie dożyłaby późnej starości, niańczyła wnuki, ale wówczas odeszłaby w zapomnieniu i nie została świętą.

    Dziś nie ma świętych. Żona rosyjskiego żołnierza walczącego w Donbasie wysyła mu SMS: gwałć, gwałć te suki, tylko nie zapomnij o prezerwatywie. ?
  • Narrator dwa lata temu
    Tekst, do którego odnosi się powyższy komentarz został opublikowany pod nowym tytułem „Błogosławiona Karolina Kózkówna” tutaj:
    https://www.opowi.pl/blogoslawiona-karolina-kozkowna-a78075/
  • Patriota dwa lata temu
    Narrator usunąłem, bo jakieś bezzębne pudło się pod nim wypróżniło, które nie potrafi uszanować cudzej pracy. Widzę, że moderator to usunął, rychło w czas, więc mogę przywrócić, żeby nie zmarnować Twojej pracy.
  • słone paluszki dwa lata temu
    TY ZACZNIJ SZANOWAĆ INNYCH, kmiocie jednokomórkowy.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Wierszyk świętego Bogumiła

    Ścierwojad

    Bezzębne pudło rezonansowe,
    stara murena co cuchnie g…wnem,
    pewnego razu ubrdała sobie,
    wielorybowi że będzie równa.

    Piękny, prawda?
  • Tjeri dwa lata temu
    To o tej świętej? Łał...
  • słone paluszki dwa lata temu
    Tjęri

    Hahahahaha hahahahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha
    ???
  • słone paluszki dwa lata temu
    Noico przed chwilą

    Margerita, czytuję tylko dobre teksty, ludzi którzy na to zasługuję. Śmieci pozostawiam śmieciom.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Bogumił twierdzisz, że jesteś wielorybem i zjadłeś murenę, czyli kogoś....

    Bogumił, masz wieloraką osobowość, w tym 2 damskie, ale chyba nie możesz być wielorybem...
    Dopytaj lekarza ewentualnie?????
  • Lotos dwa lata temu
    ZakamuflowanyLGBT- towiec. Ale źle mu z tym i uwielbia Hitlera, walczy z połową tej osobowości, której nienawidzi, ale czasem jest bezradny ubiera się w damskie łaszki i przedstawia się jako Celina.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania