Uwaga! Uwaga! Najlepszy konkurs rozpoczyna polowanie na Mistrza Kamuflażu

Stary Rok minął bez większych wystrzałów. Na Głównej, jak zwykle marazm. Może tylko od czasu do czasu maglowanie brudów z Opowijskiej Wioski.

Czas rozkręcić karuzelę i pobujać się na wesoło. O!

W Nowym Roku, w szampańskim nastroju Niepowtarzalny Styl z Opowi. życzy zdrowia i weny i proponuje tematy na czasie i bez napinki:

 

1) Karnawał na Forum Romanum... Główny towarzyski, opowijski ryneczek. Tam się toczą rozmowy, o wszystkim i o niczym. Mogą to być dialogi, monologi, mono i dramy. Zasłyszane, albo z wykopalisk wygrzebane.

2) Portret z Opowi... Może być wymyślony, albo i nie. Bajkowy, z horroru, piękny lub brzydki, zamaskowany w metaforach lub obnażony.

 

Do was należy niepowtarzalny i oryginalny zmysł.

Gatunek dowolny!

 

Gorąco zapraszamy i apelujemy o luźne podejście; to konkursik rozrywkowy – nie ma się więc co spinać o to, czy w naszym opowiadaniu powinien być przecinek czy kropka, pauza czy pół kreski.

Wolno się przyznawać i nie przyznawać, bo to konkurs na największego szulera, Mistrza Kamuflażu – wszelkie manipulacje i nieczyste zagarnia dozwolone. Wolno wszystko, tylko zachowaj kulturalny styl i klasę. Bo nawet gówno można zawinąć w złotko. O!

 

Piszemy do niedzieli tj. 22 stycznia – do północki. Komentujemy i zgadujemy, konspirujemy i czarujemy.

Teksty Niepowtarzalnych wstawiamy na razie my.

Dorobek, aktywność i lojalność może zostać nagrodzona podaniem hasła. (Zaznaczamy, że w każdej chwili możemy zmienić)

Piszemy teksty i wysyłamy na maila: niepowtarzalny.styl.zopowi@gmail.com

A my wrzucamy anonimowo na stronę! Limit - dwa teksty. Nie mamy limitu do publikowania, więc z biegu wchodzą na Główną. I rozpoczyna się zgadywanie Autora :))

Warunek! Trzeba mieć założony profil na Opowi.

 

Więcej o Nas na Forum: https://www.opowi.pl/forum/niepowtarzalny-styl-z-opowi-w1144/

i na Głównej w zakładce Konkursy: https://www.opowi.pl/konkursy/

 

Niepowtarzalny

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • Zapraszam Wszystkich do karnawałowej zabawy!!! Na parkiet Niepowtarzalnych wrażeń. O!
  • Szpilka ponad rok temu
    Niepowtarzalny, dyć portal dogorywa, tylko patrzeć, jak sprawcy obumierania skoczą sobie do gardeł, dobrze im tak ?

    Ja już taki proces obserwowałam, było się z czego pośmiać ?
  • MartynaM ponad rok temu
    Szpilka, od pięciu lat, co niektórzy, mają takie ''pobożne życzenia'' odnośnie portalu, że dogorywa itd.
    Jakoś przetrwał i ani na chwilę nie zabrakło ludzi... a gdzie indziej się nudzą i ściągają kogo się da, dla poprawy statystyk.
  • Szpilka ponad rok temu
    MartynaM

    Przetrwał i jak wygląda? Nieciekawie, wielu fajnych twórców się wyniosło, na innych portalach też posucha, zwyczajnie ludziska wygryźli się wzajem, nic się nie poradzi na taką kostropatą mentalność.
  • Szpilka dyć dogorywa i pewnie łupnie w kościach kręgosłup moralny Forum Magnum predzej niż później O!
  • MartynaM fajna dziewczyna lalalalla
  • MartynaM ponad rok temu
    Szpilka, wielu dostało bany, za wybitnie osiągnięcia w dziedzinie chamstwa... inni poszli na portale gdzie ich chwalą, bo po co pracować nad sobą, jak można wejść do bagienka i pływać z innymi?
  • MartynaM Prorok, czy co?
  • MartynaM ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi a ty co, znudzony podróżny z t3?
  • Szpilka ponad rok temu
    MartynaM

    Piecuszek odeszła, bardzo dobrze pisała i znała się na klasyku, Ośmiorniczka, bardzo dobre wiersze klasyczne pisała, Miętus zrezygnował, ciekawie pisał. Kigja sobie poszła, świetnie urozmaicała portalowe życie konkursami, Puchacz odszedł, Tjeri przestała pisać i jeszcze wielu innych fajnych.
  • MartynaM prowadzisz ewidencję oddziału XDD
  • Szpilka ponad rok temu
    Niepowtarzalny

    Ano łupnie, ale huku będzie ?
  • Szpilka i tylko smród zostanie hihihi
  • Szpilka ponad rok temu
    Niepowtarzalny

    Hahahhahaha i będzie niedobitków w oczy gryzł. Maski na twarz! ???
  • MartynaM ponad rok temu
    Szpilka, piecuszek to miała wiersz raz na rok albo rzadziej, miętus - nawet nie pamiętam, kigja... tyle miała nicków, że raczej nie wszystkie odeszły... puchacz dostał bana za osiągnięcia, tjera ciągle przewija się w komentarzach, a że mało publikuje to pretensje do niej...

    Tylu fajnych odeszło... hahahaha
  • Szpilka pegaz ??? Ale takiej zarazy, żaden smród nie przebije
  • MartynaM ponad rok temu
    Zresztą, więcej przyszło ludzi niż odeszło...
  • Szpilka ponad rok temu
    MartynaM

    No i co, że ban, przecież można sobie nowe konto założyć. Puchacz z Noicykiem wojował, ale pisał fajnie, szczególnie jego proza mi się podobała, wiersze też.

    No hahahahaha, im mniej interesujących osób pisze, tym bardziej fajansowy portal, no a teraz to magiel jest towarzyski.

    To śmiejmy się, hahahahaha, niech żyje magiel!
  • Szpilka ponad rok temu
    Niepowtarzalny

    Hahahaha, tyż prowda, czas się ewakuować, póki nie pękło ?
  • Szpilka
    hahahahaha, niech żyje magiel! ???
  • Szpilka
    bo jak wyleje szambo to po nas ???
    Wrzuć coś na odchodne na Niepowtarzalnych O!
  • Szpilka ponad rok temu
    Niepowtarzalny

    Niech żyje! Komu by tu dowalić łajnem? Jak magiel to magiel ?
  • Szpilka ponad rok temu
    Niepowtarzalny

    Oto jest wyzwanie!

    Hmmm, muszę się dobrze zadekować, coby mnie nie odkryli, mykam przemyśliwać, tymczasem ?
  • Szpilka O! i to jest Magiel ???
  • Szpilka Potrafisz! Kto jak nie ty? ???
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Zdanie usłyszane w maglu→No cóż moi drodzy. Nasz czas minął. Trza się zwijać?
  • Szpilka ponad rok temu
    Niepowtarzalny

    Ty też powinieneś, im nas więcej, tym lepsza zabawa. Niepowtarzalny do pióra! ?
  • Szpilka ponad rok temu
    Dekaos

    Hahahahhaha, dobreeeee, też się zwijam ?
  • Szpilka ok. tym bardziej, że limit nas nie dotyczy O!
  • Dekaos Dondi zanim się zwiniesz, walnij z dwururki ??? Stop! Z patrioty ???
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Szpilka, Puchacz poszedł, bo go Bogumił wysysał, ale poszedł z przemożną chęcią powrotu na czele legionów, tylko to, co brał za senat okazało się korporacją i nawet wprowadzenia konia albo dziewięciu z nożami, nie dawałoby szans na posłuchanie, tako dostał tylko przydział: oliwy, wina i ziarna, i cieszy się z obywatelstwa.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Szpilka, Trzymaj styl, fason i głowę w górze, aż do końca a jak już spadnie ostrze gilotyny, to jeszcze mrugaj dumnie, póki sił i myśli.
  • Szpilka ponad rok temu
    yanko wojownik 997

    Hahahhaha, obaj się wyssali z sił witalnych, Bogumił mocno przycichł, to już nie jest żaden wirażka ?
  • Szpilka ponad rok temu
    yanko wojownik 997

    W maglu? No huk komu styl i fason w maglu, a?
  • Szpilka ponad rok temu
    *Na huk
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Szpilka, Skrawek kultury dla mas, obcując stają się deko obyci. Kiedyś sportowców po zakończeniu kariery spikano z artystami i wrażliwość im rosła horyzonty poszerzali, warto, może jakąś jednostkę się ukulturalni, szerzej spojrzy, zacznie malować na obrusach, pisać na prześcieradłach. W efekcie trafi na oddział i będzie z nami.
  • Szpilka ponad rok temu
    yanko wojownik 997

    Hahahahahaha, ale ja nie Bąkiewicz, nie zamierzam nieść KRUŻGANKÓW oświaty ?
  • Szpilka podrzuć komuś innemu ???
  • Szpilka ponad rok temu
    Niepowtarzalny

    Hahahahaha, chwilunia, zaraz powyrywam jakieś krużganki ?
  • Szpilka wiesz chyba komu masz wręczyć ?
  • Szpilka ponad rok temu
    Niepowtarzalny

    Zwycięzcy wręczę, niech zatarga na plecach, do domu ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania