.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Chris 08.09.2015
    Ale łyknąłem! Dobre, naprawdę dobre. Leci jak.woda, co samo mówi za siebie. Szkoda, że nie będziesz dodawać, ale jaka bedzie radość w październiku!!! :)
  • Marzycielka29 08.09.2015
    Dzięki ;) A, jak Latarnik?
  • Marzycielka29 08.09.2015
    Dobra jest hehe
  • levi 08.09.2015
    będę czekała cierpliwie na następną część:)
    ta była nie zła, jestem ciekawa co z tym szefem jak ona się zachowa :) 5
  • wolfie 08.09.2015
    Druga część, której narratorem był Adam, rozbawiła mnie. Szkoda, że będzie trzeba trochę poczekać na kolejny rozdział, ale dam radę :) W tekście pojawiło się kilka błędów typu "za nim" czy "w prost". Popraw je szybko ;) Zostawiam 5 :)
  • Marzycielka29 08.09.2015
    Dziękuję levi i Wolfie. Poprawię, jak tylko wrócę z pracy i przepraszam za błędy. Ostatni mam trochę stresów związanych ze ślubem :)
  • wolfie 08.09.2015
    Gratuluję :) :*
  • Marzycielka29 08.09.2015
    Nie dziękuję, żeby niezapeszać :*
  • Niebieska 08.09.2015
    Bardzo fajna kontynuacja. Pierwsza część była taka smutna i poważna, a druga zabawna, ciekawie to razem wygląda. Cieszę się z takich obrotów spraw. Wątek miłosny połączony z kryminalnym zapowiada się bardzo interesująco. Zobaczymy czy Monice uda się odnaleźć sprawców. Będę czekać cierpliwie na kolejne rozdziały tego opowiadania i The Chosen :)
    Dołączam się także do gratulacji! :*
  • Marzycielka29 09.09.2015
    Poprawione;) Dziękuję Niebieska ;*
  • Lucinda 14.09.2015
    Jeśli chodzi o fabułę, to jest świetna, co tu dużo pisać. Fajnie opowiadasz historię, która rozwija się w dobrym tempie. Poza tym jest ciekawie. Z niecierpliwością będę czekać na następną część:) Jeśli chodzi o błędy. Czasem brakowało przecinków, ale z tym nie było tak źle, nie wypisywałam też wszystkich przypadków. Gorzej ze zbędnymi przypadkami, np.
    ,,Ja zwyczajnie się zastanawiam po, co ci te rewelacje? "
    ,, Więc po, co mam żyć?!"
    ,,Powinienem powiedzieć dość, ale po, co? " - w tych trzech zdaniach pojawiają się niepotrzebne przecinki po ,,po".
    ,,Po czterech godzinach tkwienia na barowym stołku i wypiciu dodatkowego piwa, które stwierdzam z przykrością się już kończy, wiruję mi w głowie." - od ,,które" do ,,kończy" są dwa nierozdzielone niczym zdania, no i ,,wiruje".
    ,,W czarnym T -shercie na ramiączkach i dżinsach nie prezentuje się już, jak namolne babsko."
    ,,Jak, to powiedziałaś?"
    ,,Za, to zabawny" - w tych trzech zdaniach też nie powinno być tych przecinków.
    ,,za nim rozkładam się na chodniku, jak długi." - ,,zanim" i bez przecinka.
    ,,niedopisania" - ,,nie do opisania"
    ,, na pewno sufit okazał się by zbyt nisko" - napisałabym ,,okazałby się", ponieważ -by występuje tu z czasownikiem w formie osobowej. Jeśli chodzi ogólnie o ,,się" pomiędzy czasownikiem a -by, nie jestem pewna, czy to błąd, ale raczej się tak nie pisze.
    ,, Nie ważne" - tutaj o ile nie chciałaś mocno podkreślić, że nie jest coś ważne, to powinnaś napisać łącznie.
    ,, Myślisz, że to te zwyrodnialce ją zabili?" - dziwnie mi brzmi ta forma, może lepiej ,,ci zwyrodnialcy"?
    ,,W tedy " - ,,wtedy"
    ,,wdychając cudowny zapach jej perfum okalających idealne ciało." - zapach ,,okalający"
    ,,Dobrze, że tym razem drogę do domu, mogę pokonać pieszo." - tu ten drugi przecinek też jest niepotrzebny
    ,, On za, to ma wszystko." - ani tu
    ,, atu taka wdzięczność" - ,,a tu"
    ,,Tomek, Tomeczku (przecinek) skończ pierdolić ".
    Hmm... trochę się rozpisałam. Oczywiście zostawiam 5 i cierpliwie czekam na ciąg dalszy:)
  • Angela 25.09.2015
    Nadal najbardziej podoba mi się część dotycząca Adama, ciekawi mnie też w jakie tarapaty wpakuje
    się Monika przy szukaniu mordercy. Czytało się super 5 : )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania