W mroki średniowiecza

(Słychać, widać i czuć w Polsce znowu smród średniowiecza, lochy wieków ciemnych. "Władza kobietom gotuje ten los")

 

Pis pod rękę z klerem

knują Polkom los.

Wraca średniowiecze.

Kobiety na stos!

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (98)

  • Shogun 23.10.2020
    W punkt! Niestety, smutne, ale prawdziwe.
  • Zdzisław B. 23.10.2020
    To już dramat , tragedia, Shogunie.
  • Shogun 23.10.2020
    Zdzisław B. Zgodzę się w zupełności. Że do czegoś takiego może dochodzić w XXI wieku, to aż się w głowie nie mieści.
  • Zdzisław B. 24.10.2020
    Shogun
    Za kilka lat powtórzy się sytuacja z Irlandii czy Hiszpanii. Wnerwieni ludzie odwrócą się od aktualnej władzy i purpuratów, podobnie jak stało się w Irlandii czy Hiszpanii.
    Ale ile w tym czasie spowodują tragedii ludzkich? To po prostu sadyści, czerpiący zadowolenie z czyichś dramatów.
  • Shogun 24.10.2020
    Zdzisław B. Dokładnie tak. Zawsze powtarzam, że ludzie mają siłę. Szkoda tylko, że objawia się ona zazwyczaj dopiero gdy są już wnerwieni z bezradności. Jednak i tak dobrze, że chociaż tak się objawia.
    Nastanie pewien moment, że skończy się władza i nastanie czas zapłaty oraz rozliczenia sadystów.
  • Lotos 23.10.2020
    Pragnie tego nasz rząd i kler, ale chyba to się nie uda, Polki dzisiaj są na nich za mocne trenują boks, mma i inne sporty walki, poza tym języki ostre jak żyleta.
  • kigja 23.10.2020
    Pójdą i kopną Trybunał w piszczel?

    Kobiety w Polsce tak, jak w krajach arabskich, są na przegranej pozycji.

    To jawna wizualizacja!!!
  • Targówek 23.10.2020
    Lotos feminazistki niewiele mają wspólnego z taką Jędrzejczyk.
  • Zdzisław B. 23.10.2020
    Lotosie, normalni ludzie są coraz bardziej wkurzeni. Kiedyś wreszcie pęknie.
  • Lotos 23.10.2020
    Zdzisław B. Zgadza się.
  • kigja 23.10.2020
    Telefon ty głupku!***

    To jawna islamizacja!!!
  • Lotos 23.10.2020
    Telefon ty głupku?
  • Lotos 23.10.2020
    Nie bardzo rozumiem.
  • kigja 23.10.2020
    Lotos telefon zmienił słowo islamizacja na wizualizacja.

    Wiesz może dlaczego?
  • Lotos 23.10.2020
    kigja no słownik, a ja w moim komentarzu chciałem tylko wyrazić to, że wierzę w Polki, nie dadzą się, te sporty walki oczywiście z przymrużeniem oka.
  • kigja 23.10.2020
    Lotos

    Polki nic nie mogą zrobić i nie zrobią.
    Klamka zapadła.
    :(
  • Lotos 23.10.2020
    kigja e tam, zrobią, zobaczysz.
  • kigja 23.10.2020
    Lotos
    Ale w Tobie jest dużo wiary!
    Może zdarzy się cud, kto wie...
    ?
  • Lotos 23.10.2020
    kigja A tam cud, w tym kraju pis sobie z kobietami nie radzi i nie poradzi. To, że Trybunał coś tam ustalił... zobaczysz, co się będzie działo. Wiecej wiary, bądź Polką optymistką i...
  • Targówek 23.10.2020
    Lotos śmiać mi się chce gdy ktoś taki jak ty wypowiada się w imieniu Polek. Zapomniałeś, ile jest katoliczek. Pomyśl czasem.
  • kigja 23.10.2020
    Lotos
    Kiedy ja od urodzenia pesymista!
    Teraz miałabym zmienić charakter?

    Chciałabym, żeby kobiety były silne i przemówiły silnymi argumentami.
    Chciałabym, żeby żadne dziecko nie musiało cierpieć po narodzinach z połową mózgu na wierzchu.
    Chciałabym, żeby żaden klecha nie wzbogacał się na cudzym nieszczęściu.

    Chciałabym.
    Ale nic nie mogę z tym zrobić.
    Czy możesz wierzyć za nas oboje?
  • Lotos 23.10.2020
    kigja jasne, zobaczysz to co ustalił Trybunał to gwóźdź do trumny Pisowskiej.
  • kigja 23.10.2020
    Lotos
    Pis tłumaczy, że został zmuszony przez naciskające prawicowe organizacje.
    Po prostu nie mieli wyjścia.
    Sprytny argument.
  • Lotos 23.10.2020
    kigja niech się tłumaczy, nic mu nie pomoże.
  • Zdzisław B. 23.10.2020
    kigja Nie liczmy na cudy. Trzeba liczyć na solidarność porządnych ludzi. Przeciwko oszo,.łom, pełnych pychy i żądnych władzy.
    A Pistrybunał Konstytucyjny będzie zapamiętany - po nazwisku; oprócz dwóch sędziów, którzy wnieśli zdanie odrębne.
  • Pan Buczybór 23.10.2020
    Stos, ogień i widły są zarezerwowane dla innych osób :) Kobiety muszą, żyć, rodzić potężnych (według własnego ego) Polaków, bo naród niedługo ruszy. Szykuje się, może, jakaś krucjata :)

    a kruki i koty to sługi szatana :)
    a kobieta, by spalić ją jako wiedźmę na stosie, musi być albo z drewna albo być kaczką :)
  • Zdzisław B. 23.10.2020
    "Przyjdzie czas zapłaty" - jak już śpiewano.
  • laura123 23.10.2020
    Nie wiem, czemu wprowadzają zakaz aborcji. Uważam, że to powinno pozostać w kwestii sumienia.
    Jaki los czeka dzieci chore i niechciane?
  • Zdzisław B. 24.10.2020
    Spytaj się tych sadystów z kk i pisu.
  • Targówek 23.10.2020
    Rozumiem, że wolisz takiego Biedronia, który wprowadziłby aborcje na życzenie? W końcu nie trzeba by wtedy uprawiać seksu w gumce.
    1.
  • kigja 23.10.2020
    Trzeba, bo są różne choroby orzenoszone drogą płciową.
  • Targówek 23.10.2020
    kigja Nie zrozumiałaś aluzji. Chodzi mi o mentalność zlaicyzowanego społeczeństwa.
  • Zdzisław B. 23.10.2020
    Targówku, każdy ma swoje sumienie. Wolność polega na tym, że ja tobie, a ty mnie nie zaglądasz pod kołdrę i i nie zakazujesz. Chcesz, aby twoja kobieta rodziła zdeformowane dziecko, które przeżyje w cierpieniach krótki czas? Aby na to patrzyła i też cierpiała? To prawo twojej kobiety, nikt nie zabrania. Ale nie zabronisz przerwania tego cierpienia innym kobietom.
    Inaczej odzierasz kobiety z wolności i godności. Robisz z nich niewolnice i zwykłe worki biologiczne, bez sumienia i uczuć.
  • Targówek 23.10.2020
    Zdzisław B. za to ty dałeś się feministkom owinąć wokół palca. A one, na przekór twojemu komentarzowi, właśnie mężczyznami, czyli tobą też, gardzą.
  • Zdzisław B. 23.10.2020
    Targówek Nie. To ty gardzisz kobietami. Widzisz w nich tylko niewolnice, worki biologiczne.
    To wszystko.
  • Targówek 23.10.2020
    Zdzisław B. Znów się mylisz. Od dawna sprzeciwiam się przemysłowi porno, który właśnie uprzedmiotawia kobiety.
  • Zdzisław B. 24.10.2020
    Targówek Może naucz się czytać ze zrozumieniem, Targówku. Nie zmieniaj tematu, nigdzie nie piszemy o "przemyśle porno", tylko o tragediach ludzkich, które twoi "przywódcy pisowscy i duchowi" chcą przynieść polskim kobietom. O nich piszę, o tych sadystach. Popierasz ich? Znaczy popierasz ich sadystyczne skłonności.
  • Tjeri 23.10.2020
    Ech. Niestety w punkt.
    Nigdy nie chciałabym i nikomu nie życzę rozważania aborcji. Nawet nie chcę wyobrażać sobie tragedii, w której kobieta się na to decyduje. I nie ma znaczenia tutaj wiara. Ktoś kto myśli, że kobiety od tak będą usuwać na życzenie jest...
    A ktoś, kto myśli, że zakaz aborcji sprawi, że aborcje znikną - też jest...
    Zakwitnie podziemie. Zioła, wieszaki do ubrań i Słowacja - dla bogatszych.
  • Targówek 23.10.2020
    Idąc tym tokiem myślenia narkotyki też powinny być legalne, by zlikwidować dilerów. Ale patrząc na to z drugiej strony...
  • Tjeri 23.10.2020
    Targówek - to bardzo Twój "tok" skoro wciągnięcie działki porównujesz z aborcją.
  • Zdzisław B. 23.10.2020
    Tak, Tjeri, wróci podziemie aborcyjne.
    I, jak zwykle, najbardziej cierpieć będą kobiety biedniejsze. Bogatsze sobie poradzą.
  • kigja 23.10.2020
    Za kilka lat będziemy nosiły burki z krzyżykiem.

    Panienki białe.
    Mężatki różowe.
    Wdowy czarne.
    Rozwódki bordowe.
    I każda będzie miała wypalony nr na skórze, jak bydło i czip, żeby można było szybko namierzyć buntowniczkę.

    Dobrze, że do tego czasu umrę.
  • Targówek 23.10.2020
    Owszem, tak będzie, jeśli zgodnie z pomysłami lewicy wpuścimy do Europy więcej muslimów.
  • kigja 23.10.2020
    Do tego projektu nie będą potrzebni muslini.
  • Zdzisław B. 23.10.2020
    Kigjo, taką przyszłość szykuje nam pis do spółki z purpuratami oraz z oszołomami, którzy ich popierają - ludzie dla nich to "ciemny lud", nie osoby.
    Mroki średniowiecza już otwierają swoje podwoje.
  • befana_di_campi 23.10.2020
    Zdzisław B. Cytowane za "POSTscriptum". Fiołkowa, czyli ja napisała:

    "Hardy napisał/a:
    jaga napisał/a:
    kobiety nie czarownice
    chociaż o sabat walczą
    ekler - lepiej smakuje gdy

    Podzielimy igiełkę Sprawiedliwie

    Normalni ludzie są coraz bardziej wkurzeni, Jago. Kiedyś pęknie."

    "Wkurzeni" :?: Poetyckie to bardzo :szok: "Ludzie" :?: Poproszę o dokładniejszą definicję słowa "ludź". A tak w ogóle, to:

    https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/7987218,jadwiga-emilewicz-zakaz-aborcji-trybunal-konstytucyjny-wyrok.html

    P.S. W średniowieczu - tak zwanym - konsytuowały się najbardziej prestiżowe w Europie uczelnie wyższe :hyhy: Taka na przykład Sorbona (1253) :hyhy: :hyhy: :hyhy:
  • Jarema 23.10.2020
    Jak można nazywać normalnymi ludźmi zwolenników mordów dzieci? Proponuję zalegalizować jeszcze zabójstwa i rozboje.
  • Szpilka 23.10.2020
    A ja proponuję ustawę o ochronie spermy, każdy onanista powinien być surowo ukarany, bo każdy plemnik to potencjalne dziecko!

    Precz z onanistami!
  • Jarema 23.10.2020
    Szpilka, no akurat wiesz, że proponujesz absurd. A ja napisałem poważnie. We wszystkich aktach prawnych Rzeczypospolitej jest zapis, że człowiekiem jest się od poczęcia do naturalnej śmierci, a nie z chwilą opuszczenia łona matki do momentu eutanazji.
  • Szpilka 23.10.2020
    Jarema

    Bo sukienkowe tak wymyśliły? Morula to nie człowiek jeszcze, a zmuszanie kobiet do rodzenia potworków jest sadyzmem i tylko zwiędłe fiutki mogły się do tego sadyzmu posunąć.
  • Jarema 23.10.2020
    Szpilka prezesem Tk jest kobieta.
  • Józef Kemilk 23.10.2020
    Po dzisiejszych tekstach widać, że PiS zrealizował swój cel. Teraz jest nawalanka o aborcji, a nie rozmowa o Covid. Udało się, kolejne obostrzenia weszły, a najprostrza rzecz nie jest dostrzeżona, czyli od dostania się na teleporadę do wyniku testu mija tydzień, a testowany i osoby z którym się kontaktował zarażają. A można było w tym przypadku zrobić kwarantannę natychmiastową, a ludziom pozwolić żyć i zarabiać.
    A aborcja? To jest wyrok TK, prawo nie jest zmienione i wątpliwe by było.
  • Targówek 23.10.2020
    Myślałem że Ty jesteś za Pisem
  • Targówek 23.10.2020
    Kemlik
  • Szpilka 23.10.2020
    Nom, tylko zaśpiewać piosenkę: ...Zaklęte albo przeklęte Chiny - https://www.youtube.com/watch?v=qAX4a3kvXHA

    Reżim już mamy, o namordnikach zmilknę, bo znów ktoś mi napisze - fuck you.
  • Józef Kemilk 23.10.2020
    Targówek Nie, poczytaj sobie jak ich oceniam gospodarczo (polska droga do upadku część 10). Jestem wolnościowiec, czyli odłam wolnościowy z Konfederacji.
  • Józef Kemilk 23.10.2020
    Szpilka Reżim mamy w światłej Europie. A pandemia pomaga w zniewolenie.
  • befana_di_campi 23.10.2020
    Józef Kemilk Jak z Konfederacji, to zafunduj Braunowi zęby!

    :-D
  • Targówek 23.10.2020
    Józef Kemilk no to jest nas dwóch
  • Tjeri 23.10.2020
    "To jest wyrok TK, prawo nie jest zmienione i wątpliwe by było." Wyrok TK jest nadrzędny wobec ustawy.
    Inna sprawa, to to, że TK działa nielegalnie.
  • Józef Kemilk 23.10.2020
    befana_di_campi On jest inną opcją. A on nie ma zębów?
  • Józef Kemilk 23.10.2020
    Tjeri To teoria. Praktyka jest inna. Często nie wykonuje się wyroków TK
  • Tjeri 23.10.2020
    Józef Kemilk w praktyce to konstytucję łamię głowa państwa, która powinna szczególnie ją chronić. Tyle o teorii i praktyce.
  • Tjeri 23.10.2020
    Ale rozumiem co miałeś na myśli
  • Józef Kemilk 23.10.2020
    Tjeri W latach 2008 2015 nie wykonano 50 wyroków TK, PiS robi podobnie. W Polsce jest bałagan prawny i tyle.
  • Tjeri 23.10.2020
    Józef Kemilk to na pewno. Są jeszcze inne aspekty tego problemu, które zauważyła Pasja - dostęp do badań prenatalnych.
  • Józef Kemilk 23.10.2020
    Tjeri Dla mnie niepotrzebna wojna. Był kompromis i tego bym się trzymał. Obstawiam, że prawo nie zostanie zmienione. Dla mnie problemem będą ewentualne paszporty "zdrowotne" i inne wymysły, które nas zniewolą. Idą złe czasy dla Europy.
  • Tjeri 23.10.2020
    Józef Kemilk a ja myślę, że jednak zajdą zmiany. Do tego powód by np. wpadać do lekarzy o szóstej rano.
  • Józef Kemilk 23.10.2020
    Tjeri Pożyjemy, zobaczymy.
  • befana_di_campi 23.10.2020
    Józef Kemilk Pewnie nie ma, przynajmniej tak dopatrzyłam się na przedstawianych z nim obrazkach :-)
  • Jarema 23.10.2020
    Józef Kemilk ten wyrok wchodzi w życie z chwilą opublikowania wyroku TK w Dz.U. Automatycznie przepis ustawy dopuszczający morderstwo eugeniczne traci moc. Tyle. W tym przypadku nie trzeba nawet nowelizować ustawy.
  • Józef Kemilk 23.10.2020
    Chyba tak faktycznie jest, a to oznacza, że burdel w prawie pogłębi się. Sądy będą kwestionować legalność TK, lekarze schowają głowę w piach. W sumie niedobrze się stało.
  • Jarema 23.10.2020
    Józef Kemilk sądy nie mają prawa kwestionować jego legalności TK, bo takim sędziom sądów rejonowych i okręgowych grozi postępowanie dyscyplinarne i usunięcie z zawodu.
  • Józef Kemilk 23.10.2020
    Jarema Praktyka pewnie będzie inna, już niektórzy sędziowie kwestionowali TK. Wygląda na to, iż, chcemy kolejnej wojny. Masakra.
  • Shogun 23.10.2020
    Józef Kemilk Burdel był, burdel jest i burdel będzie niestety. To prawda, że sądy będą kwestionować legalność wyroku jak i samego TK, choć w teorii nie mogą, jednak, jak wiadomo wyrok ten jest po prostu absurdalny i żałosny, więc raczej sędziom nie będą straszne żadne konsekwencje.
    A pomijając już same sądy, które będą to kwestionować, to jednak nie zmienia faktu, że obecna dziadowska władza będzie miała "legalne" umocowanie w prawie, aby karać wszystkich, którzy będą łamać postanowienie TK.
  • Józef Kemilk 23.10.2020
    Shogun Dlatego tak jak pisałem źle się stało
  • Jarema 23.10.2020
    Shogun znawca prawa od siedmiu boleści się znalazł. Skoro człowiekiem stajesz się od momentu poczęcia, jak jest zapisane w konstytucji i paru innych aktach prawnych, to zabójstwo takiego człowieka w myśl tych przepisów jest przestępstwem.
  • Shogun 23.10.2020
    Józef Kemilk Dokładnie, szykuje nam się kolejna "Wojna", a przynajmniej ideologiczna, jeśli nie gorzej.
  • SwanSong 23.10.2020
    Jarema
    Skazanie płodu na urodzenie się, tylko po to, aby umarł w cierpieniach, jest morderstwem i to z okrucieństwem.
  • Shogun 23.10.2020
    Jarema Heh, pozwól, że pierwszego zdania nie skomentuje, bo jeszcze z krzesła spadniesz haha :D Posłuchaj, jak ktoś nie ma pojęcia o Konstytucji, a zwłaszcza o tym jak ją interpretować, to lepiej niech się nie odzywa, bo tylko się ośmieszy. Konstytucja mój Drogi Panie, to coś więcej niż rozumienie jej czysto literalnie.
    Poza tym do tej pory kobiety miały prawo do przerywania ciąży w trzech przypadkach i to zagwarantowane PRAWNIE, podkreślam PRAWNIE, w ustawie, a jak wiadomo, każda ustawa, aby mogła zostać wydana, jak i każdy odrębny jej przepis, aby mógł stać się częścią systemu prawnego musi być zgodny z Konstytucją, więc nie gadaj mi tu głupot, że jest przestępstwem. Nie było i obowiązywało to długi czas i nagle co, jedno nie zgodne z Konstytucją? Nie rozśmieszaj mnie.
  • Jarema 23.10.2020
    Shogun oczywiście, że każdą ustawę w każdym czasie można podważyć, jeśli ktoś odkryje że jest niezgodna z Konstytucją, i zaskarżyć do TK. Nie tylko nowo powstałe. Nie masz racji po raz kolejny, choć widzę, że wszystko robisz, bo chciałbyś ją mieć. Poza tym przepis o poczęciu istnieje w konstytucji, jak i w paru innych obowiązujących w Polsce ustawa. Więc nie próbuje doszukiwać się w nim drugiego dna, bo takiego drugiego dna tam nie ma.
  • Shogun 23.10.2020
    Jarema aleś Ty głupi... Tylko ignorant nie mający pojęcia o prawie czyta i rozumie akty prawne, a już zwłaszcza Konstytucje tylko w sposób literalny.
    Zaskarżyć to sobie możesz, ale nawet jeśli zaskarżysz, to nie znaczy, że z automatu jest ona niezgodna z Konstytucją. Poza tym nie ufam tak obecnie upolitycznionemu Trybunałowi jaki mamy dzisiaj, bo nie wiem czy wiesz "geniuszu", że sądy i trybunały mają być niezależne i apolityczne, a te przesłanki obecnie nie są zrealizowane, więc tak naprawdę wyrok niewiarygodnego w swoim niezawisłym i obiektywnym orzekaniu Trybunału, jest gówno wart za przeproszeniem.
  • Jarema 23.10.2020
    Shogun do tego nie trzeba Trybunału, żeby wiedzieć, że ta przesłanka eugeniczna od początku była niezgodna z Konstytucją, która nota bene jest późniejsza od ustawy. W momencie, gdy ustawa weszła w życie była ok, bo ustawa jest z 1993 roku, a Konstytucja lewaka Kwaśniewskiego bodajże z 1996 roku, o ile dobrze pamiętam daty.
  • Jarema 23.10.2020
    Shogun po twoich tekstach, to widać, że się panocku znacie na prawie, jak świnia na gwiazdach. Rzekomy obrońca konstytucji wzywa do jej łamania, paradne.
  • Shogun 23.10.2020
    Jarema heh, nie rozśmieszaj mnie. To Trybunał łamie konstytucje, a tak jak powiedziałem, że nic nie wiesz o konstytucji, tak mówię, że nic nie wiesz o Konstytucji. Wiesz czym jest wykładnia systemowa lub celewościowa? Nie? Więc radzę się zapoznać i zreflektować, a nie walić kocopoły, bowiem Art. 4a ustawy, o której wspominasz rozumieć należy w odniesieniu między innymi do art. 30, art. 31, art. 32 i art 47 Konstytucji. Twój wspaniały wyrok odbiera kobietą w pewnym aspekcie, prawo do godności, wolności, równości i prawo do prywatności na którym opiera się art. 4a ust. 1 pkt 2 Ustawy o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży, co zgodne z Konstytucją mój Drogi nie jest.
  • Puchacz 23.10.2020
    Daj sobie spokój Sho z oszołomstwem.
    Jakiś idiota ostatnio pisał, że ofiary covidu można policzyć na palcach, a korona to odmiana grypy.
    Teraz zajmuje się prawem i jego interpretacją.
    Zdzichu, jak zwykle dobrze, słusznie i w punkt.
  • Shogun 23.10.2020
    Ano dałem dałem, bo aż szkoda słów. Tłumaczysz coś logicznie i z sensem, a jak grochem o ścianę.
  • Zdzisław B. 24.10.2020
    Puchaczu, wiadomo, że władza pisu oraz purpuratów opiera się na ciemnocie i oszołomstwie tych, którzy ich popierają; którzy odczuwają zadowolenie z sadyzmu. Będą patrzeć na cierpienie i tragedie kobiet oraz ich rodzin i odczuwali satysfakcję. A te dwie organizacje jeszcze będą z tego wyciągać pieniądze.
  • Zdzisław B. 24.10.2020
    Shogun Kiedy tłumaczysz z sensem i logiką, drugi zrozumie, jeżeli też rozumuje. Jeżeli zaś jest zwykłym wyznawcą, za którego myśli jego guru, to żaden argument nie ma szansy trafić. Właśnie - szkoda słów, trzeba tylko mobilizować normalnych ludzi, którym się nie chciało do tej pory uczestniczyć w życiu publicznym. Ich jest dużo więcej niż oszołomów.
  • Shogun 24.10.2020
    Zdzisław B. Co racja to racja. Szkoda słów, dlatego czekam na "przebudzenie":zwykłych normalnych ludzi, których mam nadzieję jest zdecydowanie, zdecydowanie więcej.
  • Puchacz 24.10.2020
    Zdzisław B. Chrzest będzie, a to kasa.
  • Zdzisław B. 24.10.2020
    Puchacz ... i jeszcze więcej kasy, jeżeli trochę nawet powegetuje (o życiu w pojęciu świadomości nie ma mowy). Kasa się liczy; tak, kasa.
  • Puchacz 23.10.2020
    Ściana jest tu słowem kluczowym.
  • Shogun 23.10.2020
    Dokładnie.
  • Zdzisław B. 24.10.2020
    Shogun Betonowa ściana.
  • Shogun 24.10.2020
    Zdzisław B. Niestety...
  • Pasja 24.10.2020
    To straszne! Skrzywdzono naszego chłopczyka. I to właśnie kobieta.
    W albumie Pink Floydów The Wall jest utwór "Mother".
    Pewnie znasz?
    Wpływ matek na życie synów to jeden z najtragiczniejszych wątków w historii. I w chwili obecnej widzimy plon tej milości.
    Pozdrawiam
  • Zdzisław B. 24.10.2020
    Nie znam, Pasjo, więc nie chwytam.Pzdr.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania