XXX

XXX

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • yanko wojownik 11.05.2019
    A to już chyba tylko artyzm - względnie czegoś nie wiem, bo wiadomości nie oglądam żadnych, bo nie chcę.
  • Bogumił 11.05.2019
    Pedroń lider jednej z partii skatował własną matkę a dziś na konwencji krzyczał o prawach kobiet.
  • yanko wojownik 11.05.2019
    Bogumił, Czyli jednak walka - nieustająca. A kapel ze sceny RAC słuchasz też Konkwista itp.?
  • Bogumił 11.05.2019
    yanko wojownik polecam
    La llorona Natalia Doco
    https://youtu.be/jHXhVJIvsIQ

    La llorona susane harp
    https://youtu.be/1LtTUNjjUYg
  • yanko wojownik 11.05.2019
    Bogumił, no podoba mi się, ale jakoś nie pasuje do Ciebie - znaczy może wokalistka, to tak.... ale tak łagodnie. Zrozumiałem ze pięć słów co filmów człowiek kojarzy, to nie wiem o czym, ale w tym języku pieśń, to tak może przez sentyment do pewnego Hiszpańskiego generała, który rządził tam do 1975r.

    Choć ta Pani z Meksyku jest - trochę chyba od Ciebie starsza, ale pewnie lubisz kobiety doświadczone.
    Chyba, że jednak poprzednia epoka była Ci znaną dobrze, ale PZPR rozwiązali i tego - tam...
  • Bogumił 11.05.2019
    yanko wojownik jutro ci wkleję tłumaczenia z interpretacjami.
  • Bogumił 12.05.2019
    yanko wojownik Obiecałem, że ci wkleję. Takie swobodne tłumaczenie z hiszpańskiego Natalii Doco.

    La Llorona (Jorona, Jorona, Płaczka)
    1.
    Wszyscy mi mówią czarna Jorono
    Czarna ale gorąca
    Jesteś jak owoc czili Jorono
    Smaczna ale piekąca.

    2.
    Moja Dżorono, śliczna Dżorono
    Martwię się twym cierpieniem
    Wczoraj cudowna, piękna Dżorono
    Dziś jesteś tylko swym cieniem.

    3.
    Łez już nie lejesz piękna Dżorono
    Skończyły się twoje jęki
    Zmarli co leżą w ciszy cmentarnej
    Cierpią największe męki.

    4.
    Weź mnie ze sobą słodka Dżorono
    Okryj mnie swoim szalem
    Kwiaty cmentarne płaczą żałośnie
    Przed twoim wielkim żalem.

    5.
    Weź mnie ze sobą piękna Dżorono
    Zabierz mnie z sobą do rzeki
    Będę łagodził twoje cierpienia
    Będę już twój na wieki.

    6.
    Biada mi, biada piękna Dżorono
    Dżorono błękitnooka
    Chociażbym życie dla ciebie stracił
    Już nie przestanę cię kochać.

    I drugi:
    http://www.opowi.pl/do-ukochanej-a49859/
  • Jacom JacaM 11.05.2019
    https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4
    to jest świat niejakiego Bogumiła , imię jak ulał pasuje
  • yanko wojownik 11.05.2019
    Po kilku minutach mam mocny zarys - czyli tradycyjnie, jak to ksiądz. Pobiorę sobie na dysk do obejrzenia całości później.
  • Bogumił 11.05.2019
    Dla wyjaśnienia podam o co chodzi. Sprawa dotyczy Roberta Biedronia, który dziś darł mordę o powszechnym łamaniu praw kobiet. A około 20 lat temu znokautował własną matkę, która podała sprawę do sądu. Winę Biedronia ustalono, ale przed zapadnięciem wyroku matka wycofała sprawę, wobec czego sędzia sprawę umorzył.

    Blisko 20 lat temu na wokandę Sądu Rejonowego w Krośnie trafił akt oskarżenia przeciwko Robertowi Biedroniowi. Jak podaje portal se.pl, prokuratura postawiła mu zarzuty z art. 157 i art. 207 kodeksu karnego, które dotyczą spowodowania uszczerbku na zdrowiu i znęcania.


    Warunkowe umorzenie postępowania mogło nastąpić tylko kiedy doszło do pojednania między stronami, a czyn nie był zagrożony karą powyżej wówczas pięciu lat więzienia.

    Złamanie matce szczeny było według sądu karą zagrożoną jedynie do 5 lat więzienia, wobec wobec Biedronia postępowanie umorzono, nie skazując go na żadną karę.
  • Manchot 12.05.2019
    Zrobił to dwadzieścia lat temu? Ja żałuję wielu swoich życiowych decyzji które podjąłem na przestrzeni ostatnich pięciu lat. Muszę cię zawieść Bogumile, ale ludzie nie pozostają tacy sami przez całe swoje życie. O ile moja wiedza o życiu prywatnym Roberta Biedronia jest dość skąpa, mogę przyjąć, że jeśli doszło do tego incydentu, to być może próbuje on teraz odpokutować?
  • Bogumił 12.05.2019
    Manchot raczej ukryć bo nie odpowiada na pytania a jak go docisną to mataczy do spółki z matką.
  • Manchot 12.05.2019
    Bogumił Był by to nie pierwszy ani nie ostatni człowiek który czuje się niekomfortowo publicznie rozmawiając o błędach przeszłości.
  • Bogumił 12.05.2019
    Manchot to człowiek publiczny więc g. mnie obchodzi komfort śmiecia. Dlaczego śmiecia? Bo publicznie grozi ograniczeniem praw publicznych milionów Polaków. Jak Hitler.
  • Bogumił 12.05.2019
    Miało być ciecia a nie śmiecia. Komp podmienia mi słowa.
  • Manchot 12.05.2019
    Bogumił Ja nie bronię tylko tłumaczę proste ludzkie zachowanie. Nie wiem też które prawa publiczne Robert Biedroń planuje Polakom ograniczyć, ale widzę, że Prawo Godwina jak zwykle się nie myli.
  • Bogumił 12.05.2019
    Manchot choćby klauzulę sumienia w niektórych zawodach. A tego są dziesiątki. Inaczej pederasta zamierza siłą zmuszać lekarzy do mordowania. Hitlerowcy nie raz tak robili.
  • Grubas 11.05.2019
    Nie wiem skąd takie wynegatywowanie w ocenach, moim zdaniem wierszyk jest taki, jaki pewnie miał w zamyśle autor - krótki, dosadny, w pełni pokazujący odczucia odnośnie hipokryzji naszych kochanych polityków
  • Bogumił 11.05.2019
    Dokładnie.Facet który znokautował matkę dziś pierniczy że walczy o prawa kobiet.
  • konfiguracja 12.05.2019
    Fraszka. Celna.
    Przecinek po zaimku - ten - w 3. wersie.
    4.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania