według starej miary na zdarte łokcie

,,w przystającej żałobie ostatnim zaspokojeniu''

 

można komuś po wielokroć odebrać

życie jak niechciany spam

łatwa robota dla jednego ze słońcem za sobą

tej wiosny przybędzie więcej niż zwykle

pobielonych jak przydomowy sad

przed przegrzaniem tylko ruchem warg

 

można odświeżać wnętrza nastawiać oparcia krzeseł

nawet wyściskać trzepak

działający jak zegar bez obciążnika przepływu czasu

na granicy intymnej wymiany ciepła

układania się z chocholimi echami

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Starszy Woźny 04.03.2022
    A w ogóle, to o co chodzi!!!
    Niesamowite szpagaty wykonujesz.
    krąży taki dowcip, czy facet jest wstanie wykonać szpagat.
    Zrobić tak, ale jak później wstać. Och! gdyby nie te jajca.

    HA!
  • Grain 04.03.2022
    Ponieważ nie pierwszy raz zajebałeś jak dzik w sosnę, popytałem nawet weterynarzy, ale żaden nie weźmie aż tak beznadziejnego przypadku. Poszukaj pomocy gdzie indziej.
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    To może poszukaj pomocy u putina.
    napisałeś w którymś swoim wierszyku, o elitach brukselskich, czyli gnębiące ciebie.
    Wiem, że powiesz:: wyciągnięte z kontekstu itd. razem z befaną i innymi napisz list do putina o pomoc.
    On cię wyzwoli i umocni pisowską dyktaturę. Wszak jesteś wybitnym poetą portalowym, przeca. No!
  • Noico 05.03.2022
    Woźny, miłośniku brukselskich tyłków, dostełeś jakiegoś amoku?
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    Noico
    Nie jestem niczyim miłośnikiem, ale to politycy prawicowi mówią o okupacji brukselskiej i trzeba być twardym, nie miękiszonem. Wystąpmy z sojuszy zatem. Wstańmy z kolan. Nie słyszysz tego? teraz zabiegamy o rozmowy z Ameryką. A rozmowy z Lepen i innymi przyjaciółmi putina partii pis, to co ? To miłośnicy pis są w amoku i nie widzą łamania praworządności i praw człowieka. pis robi to samo co putin. Po co pis chciał zabrać TVN, żeby mieć kontrolę nad NARODEM, jak putin i takim jak ty Noico. NO!!!
  • Noico 05.03.2022
    To łykaj sobie tę prawdę objawioną z tej swojej ulubionej mosze tefałszen. Ona dla głupich gohów stworzona.
  • Noico 05.03.2022
    szanse gojów
  • Noico 05.03.2022
    Szabes gojów jak ty??

    Doczytaj sobie co to szabes goj.
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    Noico
    Dlatego powstają konflikty zbrojne, bo są "ludzie" podatni na manipulacje jak Noico
  • Noico 05.03.2022
    To w tefałszenie usłyszałeś????
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    Noico
    Tak się zastanawiam, kim ty jesteś. Bo czego bronisz. dywersantem, prowokatorem, albo już zaszczutym przez tvp-info. Moi rodzice pochodzą z Buczacza na ukrainie, a ja urodziłem się na tzw. ziemiach odzyskanych i wiem co mówię. Gnojku! No!
  • Noico 05.03.2022
    Starszy Woźny ty wisz tyle co zjisz zindoktrynowany przez mosze tefałszen lewacki pachołku?
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    Noico
    Nawet nie wiesz ile wycierpiała moja rodzina od tych jak powiadasz lewackich pachołków. gadasz stereotypami. Opłacany gnojku.
  • Starszy Woźny zastanawiasz się, to służę pomocą: Noico to: Boguś, Celina, Kastor,
    Krzysztoff, Nagarnuszkusiostry, Morus i oczywiście Patryiota. Czołowy troll opowi
  • Noico 05.03.2022
    Starszy Woźny rodzina wycierpiała ale ciebie zidoktrynowali. Skoro ty nie wiesz kto to ojciec Kolbe. Rodziny kresowe były wierne kościołowi, Bogu i narodowi. A ty lewackie pomiotło. Więc wątpię w twoją narrację.
  • SwanSong 05.03.2022
    Noico
    Cebulaku, wiele rodzin ma gdzieś twoją religię.
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    Noico
    Gnojku!
    Co mi wmawiasz dziecko w brzuchu. kiedy powiedziałem, że nie znam kolbe. Na tym polega manipulacja, świetnie cię służby wytresowały. A tymi nickami też powinny zająć się odpowiednie służby. HAHA.! Służby od Pegaza chyba. Tutaj widać jakim krajem jesteśmy.
  • Noico 05.03.2022
    Woźny, ty w ogóle mało wiesz. W tefałszenie ci tego wszystkie nie powiedzą, co to Polska. Oni raczej będą pluć na naszą tradycję, wiarę. To jest obiektywizm tej mosze telewizji, którą łykasz jak kaczka proso. Szkoda na ciebie tracić czasu, bo ty niereformowalny. Zająłem się tobą tylko z jednego względu, że trolujesz u befany, bo z reguły z głupkami nie dyskutuję. My też możemy potrolować pod gniotami różnych lewackich pasji, tak ja wy. Tylko że mamy kulturę, a wy jej nie macie.
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    Noico
    jesteś naprawdę prymitywny gościu. Ja mam satelitę i znam dobrze dwa języki obce. Jak pis zabierze wszelką informatykę, to Naród stanie sie właśnie taki jak Rosja. Taki jak ty, uległy i . I co brak określeń.
    Bezmózgowce?
  • Noico 05.03.2022
    Choćbyś znał i dziesięć to w żadnym nie będziesz miał nic wartościowego do powiedzenia bezmyślna amebo. Bo pewnie nie wiesz stułbio, że wszystkie te zachodnie łże media wedlug jednego schematu nadają. Myślisz, że żeś rozumy pojadł bo oglądasz rtl, alb prosieben. Wszystkie one jednakową sieczkę wam lewakom robią w główce i uczą, kogo trzeba kochać.
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    Noico
    A tobie o to chodzi, kogo mam kochać. Ciebie też pokocham, jak nastawisz popielnik, to ci zasadzę bolca, że poczujesz na podniebieniu.
  • Noico 05.03.2022
    Starszy Woźny, tylko tyle umiesz z siebie wydalić w tych wszystkich poznanych językach? To gratuluję cymbale. Ty się kultury ucz, a nie języków, bo ci szkodzą.
  • skandal 05.03.2022
    Ciemna Strona Mocy ale to jednak pocieszające że podlec jest jeden tylko sklonowany
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    jestem Starszym Woźnym, żeby takie paprochy jak ty, wrzucać do odpowiednich pojemników i zawiązywać na supeł, by nie wydostały się przed utylizacją. No!
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    Grain
    Ja uciekam stąd. przepraszam za wszystko. Oby nie nastąpiło to najgorsze. Naczelnika z Żoliborza ewakuują, a my będziemy bronić się. Oby nie.
  • Grain 05.03.2022
    ty, Swan Song, i inni nie zabierzecie ze sobą smrodu.
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    Ty grain
    Jesteś chyba potomkiem ubeka i matki praczki. Symbol proletariatu. Powiedziałem już, napisz list do putina.
    Przecież dzieje ci sie krzywda, Prześladują cię . Ci faszyści, i komuniści. Dalej.
  • Noico 05.03.2022
    Ty jesteś takim okazem lewackiego faszyzmu. Zerowa wiedza, pusto w głowie, a gęba pełna pustych frazesów.
  • Noico 05.03.2022
    Podaj sobie lapę z towarzyszem "historykiem" i jego setką klonów.
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    Noico
    No właśnie! narodowy nacjonalizm. Powinni cię internować gościu
  • Noico 05.03.2022
    Starszy Woźny o patriotyźmie ci w żadnej telewizji nie powiedzą, bo ty wytresowany w bolszewickim intenacjonaliźmie i pedaliźmie. Reagujesz dokładnie jak pies Pawłowa.
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    A ja kocham kogo chce. Raz dziewczynka, raz chłopaczek. w tedy życie ma smaczek. Jak starożytni postępowali.. Pedałów poszukaj w K.K.. Jeśli to miłość, to dlaczego nie. Kiedyś po ulicach Aten chodzili faceci trzymający się za rączki. nastało tzw. Chrześcijaństwo i zabroniło okazywania miłości. Zaczęły się prześladowania i tortury w imię Eunucha Jezusa. Chociaż nikt nie wie, czy nie miał potomków. "oto tajemnica wiary" Jednak jesteś tępą dzidą. Ty i twoje klony.
  • Noico 05.03.2022
    Ty to jesteś przypadkiem beznadziejnym, innym niż jakakolwiek ustawa o ochronie zdrowia psychicznego przewiduje.
  • Starszy Woźny 05.03.2022
    grain
    Pewnie napisze o tym wiersz łamigłówkę.
  • Grain 05.03.2022
    dla ciebie nawet przepraszam to abstrakcja

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania