Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

widzę siebie w tobie

upuściłam papierosa z ust

zawsze dlatego upuszczam

 

łydki krzyczą ja jeszcze nie

widzę siebie w tobie

i tę ignorancję

zbyt słabe uczucie

 

dłonie wszędzie choć tylko dwie

jestem zła wściekła wręcz

ale dłonie i dym

dzięki nim nie krzyczę

dzięki nim później będę

 

nie muszę wąchać żeby czuć

to na tym polega chemia?

ktoś studiował chemię

i nic takiego nie miał na zajęciach

nieważne

 

dłonie i dym

dzięki nim wszystko i przez nie

zabrały mi wzrok wyostrzyły węch

i dotyk choć go nie musiały

 

złość i nie

wiesz jeszcze nie jest w porządku

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • O-Ren Ishii 15.04.2018
    Mam taki nastrój, wiesz, wściekło-romantyczny. I słuchaj, ten wiersz to nie ja. W ogóle zastanawiam się czy moje życie to ja, bo chyba jestem za mało poważna na to wszystko, a tyle poważnych decyzji ostatnio.
    I jakoś naprzemian z tymi decyzjami sielanka i czucie się w pełni super, potem czucie się okropnie i tak w kółko, no i już nic nie rozumiem. Tylko wiem że to się znikąd nie bierze a winowajcę dobrze znam, no i próbuję coś, ale nic się nie da.
    A se napisałam to wszystko, bo co mi szkodzi, jak prawie nikt mnie tu już nie kojarzy :)
  • KarolaKorman 15.04.2018
    Ja kojarzę :) Nie zapomniałam o Tobie, chyba wszyscy, którzy znają Cię z czasów przeszłych, też nie zapomnieli.
    Masz doła? Wsadź w niego kwiatek i ciesz się, a całą resztę olej.
    Wiersz w Twoim stylu. Te części ciała i emocje. Tu akurat smutne, ale w przekazie widać Ciebie. Podobał mi się, nawet bardzo, osobisty mi się wydał, a takich nie oceniam.
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • O-Ren Ishii 15.04.2018
    Dziękuję, Karolka <3
  • D4wid 15.04.2018
    Wielkim anonimem nie jesteś. Moim zdaniem brakuje tutaj tego czegoś. Nie mój gatunek bym powiedział. Trochę za mało poetyckości.
  • O-Ren Ishii 15.04.2018
    Być może, dzięki :)
  • Enchanteuse 15.04.2018
    "i dotyk choć go nie musiały" niepotrzebny zaimek.

    nie muszę wąchać żeby czuć
    to na tym polega chemia?
    ktoś studiował chemię
    i nic takiego nie miał na zajęciach

    nieważne

    Ta zwrotka w moim odczuciu niepotrzebna, taka trochę zapchaj-dziura. Nie potrafię ustosunkować się do tego wiersza. Z jednej strony jest intrygujący i nastrojowy; z drugiej erotyków z reguły nie lubię. Ale uważam, że technicznie wiersz jest dobry.
    Lubię Twoją pisaninę ogółem, (choć mało ją znam wciąż); trafia do mnie. Pisz częściej!

    PS: Albo nie pisz, jeśli by miała ona stracić na jakości.
    I po zastanowieniu te dwa ostatnie wersy też bym wycięła.
  • O-Ren Ishii 15.04.2018
    Dziękuję za komentarz, choć dla mnie właśnie te zwrotki są kluczowe, dwa ostatnie wersy szczególnie.
    Dziękuję, nie wiem czy będę pisała częściej, się zobaczy ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania