Pokaż listęUkryj listę

Widzę go z daleka #OneShotChallenge (nominuję: Ritha, Okropny, Lotta)

Zasady - http://www.opowi.pl/forum/oneshotchallenge-w575/

 

Zostałam nominowana przez ObcaPlaneta, tutaj - http://www.opowi.pl/zniszczony-oneshotchallenge-nominuje-a20394/#comment-163324

 

Nominuję:

- Ritha

- Okropny

- Lotta

 

Tak, Ren napisała prozę. Krótką, bo o Was dbam.

Ren słuchała tego: https://www.youtube.com/watch?v=5nW83Erfh5s

 

Miłego czytania!

 

***

 

Widzę go z daleka. Idzie w moją stronę, a jego długi, czarny płaszcz powiewa na gwałtownym wietrze. Nawet nie stara się iść szybko, bo wie, że nie będę uciekać. Chmury, niebieskie od łez, powoli zjadają słońce, które stacza się po czerwonym od krwi niebie. On coś mówi, ale szum fal zagłusza mi… wszystko. Długie deski molo zaczynają łamać się i wpadać do głębokiego morza jak do czarnej dziury. On ciągle idzie. Wprost na mnie. Zbyt wolno. Z trudem podnoszę ciało z mokrego piasku, idę w jego stronę. Jego tempem.

Ziemia znika spod moich stóp, ale jestem wystarczająco blisko, żeby chwycić się czarnego płaszcza. Zsuwa się. Spadam. Zostawiłem na górze nagą śmierć. Śmierć o niebieskich oczach. Jestem pod nią.

Kłęby czerwonego dymu chowają w sobie siedem par oczu tego samego koloru. Nie widzę ich. Czuję. Stąpam po twardym powietrzu. Wieszam na nim płaszcz, idę dalej. Czerwone oczy obserwują każdy mój ruch. Ja nadal ich nie widzę. Przede mną dostrzegam olbrzymią planetę, która wręcz pędzi w moją stronę. Zabiera mnie z powietrza, na którym stoję. Wyrzuca. Przez chwilę obijam się o gałki oczne, po czym ląduję w ciemności. Wszystko znika. Znikam i ja.

Następne częściwidzę siebie w tobie

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Okropny 28.07.2016
    Dałem pińć i od razu wysrałem odpowiedź!
  • O-Ren Ishii 28.07.2016
    JUHU!
  • lea07 28.07.2016
    Bardzo ciekawe. 5 :)
  • O-Ren Ishii 28.07.2016
    Dziękuję :)
  • Lotta 28.07.2016
    Co prawda wolę Twoje wiersze, ale i tutaj zachowałaś ten wyjątkowy klimat. 5 i wrzucę coś wieczorem. Dziękuję za nominację. :)
  • O-Ren Ishii 28.07.2016
    Ja nic nie wolę XD Dziękuję i powodzenia :3
  • Ritha 28.07.2016
    Stara kutwa nie mam czasu po dupce sie podrapac co dopiero pisac :(((((
  • Ritha 28.07.2016
    Ej ale napisalas proze! Wow, moze zepne dupe, ile mam czasu?
  • O-Ren Ishii 28.07.2016
    Ritha Bodajże 48 godzin. Biedna... podrapać Cię? XD
  • Ritha 29.07.2016
    O-Ren Ishii no dałem se radę :) Z podrapaniem i z nominacją :*
  • KarolaKorman 28.07.2016
    Ale metaforycznie, ładnie, czuje się przygnębiający klimat, 5 :)
  • O-Ren Ishii 28.07.2016
    Dziękuję bardzo!
  • the_endrju 28.07.2016
    Fajne, bo cóż więcej rzec :)
    Zapraszam do mnie ;)
  • O-Ren Ishii 28.07.2016
    Dzięki
  • Rasia 28.07.2016
    A mnie się Twoje wiersze podobają tak jak ten tekst :) Przelałaś w niego swój styl, charakter, klimat i tę cechującą Cię zagadkowość, a to uczyniło go bardzo przyjemnym w odbiorze. Ode mnie 5 za urzekający obrazek namalowany słowami :)
  • O-Ren Ishii 28.07.2016
    bardzo, bardzo dziekuje :3
  • alfonsyna 28.07.2016
    Ren ładniutką prozę pisze! Bardzo mi się podoba, albowiem ma klimat, ma taką przyjemną niejednoznaczność i zostawia coś po sobie w podświadomości, tak jak Twoje wiersze. Piąteczkę już zostawiłam wcześniej. ;)
  • O-Ren Ishii 28.07.2016
    ojejku, dziekuje!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania