.

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (99)

  • Nuncjusz 23.10.2018
    Człowieku, znowu wątek na forum opublikowałeś?
  • krajew34 23.10.2018
    Ozar dopisz, by ludzie pisali na twoim wątku na forum, przynajmniej porządek będzie :)
  • Nuncjusz 23.10.2018
    Bo to powinien na forum wrzucić a nie publikowac jako tekst literacki, bo to powyżej nim nie jest.
  • krajew34 23.10.2018
    Ozar dopisz, by ludzie pisali na twoim wątku na forum, przynajmniej porządek będzie :)
  • Nuncjusz 23.10.2018
    Poza tym. Nie każdy kurwa musie się tym interesować, czym ty się pasjonujesz. To jest mniej więcej to samo, jakbym kogoś gwałcił i był wielce zdziwiony oporowi, jakbym próbował czy tu na Opowi, czy gdziekolwiek indziej, namawiać ludzi do chemii
    A moim zdaniem, chemia ma więcej praktycznych zastposwoań w życiu niż ta twoja polityka zjebana
  • Zaciekawiony 23.10.2018
    Namawianie ludzi do chemii może odbywać się w interesujący sposób. Zresztą do historii też, oprócz podejścia do ludzi trzeba mieć też odpowiednie podejście do samego tematu. Ozar na przykład ma podejście syntetyczne, oparte o redukcję, chce skoncentrować wszystkie fakty w jednym punkcie. Dlatego omawiając historię na przykład Egipcjan traktuje temat jak pewną niezmienną całość, zestawiając fakty z różnych stuleci istnienia państwa jakby dotyczyły wydarzeń równoległych.
  • Ozar 24.10.2018
    Nuncjusz. Ponieważ admin zdecydował nie wyrzucać tego tekstu, to będę dalej pisał. Ty jak widzę znalazłeś sobie murzynka na tym portalu ale mam to gdzieś.
  • Ozar 24.10.2018
    Zaciekawiony Zaciekawiony może trochę jaśniej co ci nie pasuje? Bo np. Jeśli fakty w kilku państwach dzieją się w tym samym czasie to chyba można je nazwać równoległymi.
  • Nuncjusz 24.10.2018
    Ozar ok, to będziesz miał we mnie wroga nr 1 .
  • Ozar 23.10.2018
    Oki likwiduje watek i poproszę admina żeby go wyrzucił.
  • Nuncjusz 23.10.2018
    No własnie. Sam ten tekst nazwałeś wątkiem. Proszę na forum z tym
  • Pan Buczybór 23.10.2018
    O, mam tyle samo lat, co twoja córka i podobnie jak ty, nie wiem jak można tak mało wiedzieć na te tematy. Nie interesuję się polityką, ale coś tam wiem. Wystarczy nawet oglądać wiadomości. Raczej zdaję sobie sprawę, że mimo wszystko ta wiedza kiedyś mi się choć trochę przyda.
  • Ozar 24.10.2018
    Pan Buczybór Kurde tu mnie zaskoczyłeś. Byłem pewien że jesteś dużo starszy, przynajmniej czytając twoje teksty i komentarze. Jeśli masz tyle lat co moja córka to przyznam że jesteś w sensie inteligencji i wiedzy dużo dalej od niej.
  • Ozar 23.10.2018
    Wysłałem prośbę do admina. Zadowolony jesteś Nuncjusz!
  • Ozar 23.10.2018
    Kurdę jakbyś na mnie polował. Tak samo z testami - wywal wywal, a później powstało kilka innych wątków i było dobrze. Nie odpowiadaj , kończę, mam już dosyć.
  • Nuncjusz 23.10.2018
    Idź na swój portal i tam se rób co chcesz. Tu jest portal literacki
    Poza tym jest forum dyskusyjne. Chcesz dyskusji, to na forum.
  • Ozar 24.10.2018
    Nuncjusz Nuncjusz właśnie napisałeś bzdurę do kwadratu. Oświecę cię dlaczego. Otóż pisarze są obok polityków i dziennikarzy (pomijam politologów itd.) trzecią najliczniejszą grupą ludzi zajmujących sie polityką. Tysiące pisarzy pisze o polityce, objaśniając co i jak albo tworząc polityczną fikcję choćby Tom Clancy, Boond, Forsyth czy inni. Więc każdy tekst jest tu na miejscu.
  • betti 23.10.2018
    Masz błąd w tytule... niewiedza.
  • Ozar 23.10.2018
    betti dzięki, poprawiłem. Choć to ostatnie moje zdanie tutaj, bo jak zwykle Nuncjusz doczepił sie do mnie. Tu każdy może wrzucać co chce oprócz mnie. Nade mną czuwa oko wielkiego brata i tylko czeka żeby sie doczepić. Mam juz dosyć i to mój ostatni wpis. Przykro mi bo jest tu na opowi sporo ciekawych, fajnych ludzi, z którymi ciekawie sie dyskutuje, ale wystarczy jeden złośliwy troll żeby mi popsuć życie. A jak mawiał filozof "kultura zawsze ugnie się przed przemocą"
  • krajew34 23.10.2018
    Ozar ja nadal czekam na drugi rozdział tamtego opowiadania, więc jak to mówią nie pierdol, tylko pisz :) Jak ubierzesz swoje pytania w opowiadanie to nikt się nie dopierdoli, no chyba że do jakoś błędów. Komentuj, dyskutuj na forum, pisz opowiadania. Z kim ma porządnie podyskutować kapelusznik, albo ja, na tematy dość nudnawe dla ogółu? Każdy ma jakąś swoją zmorę pod tekstem
  • Ozar 24.10.2018
    krajew34 krajew34 Dzięki za wizytę. No tworze drugi odcinek i chyba dam rade w tym tygodniu wrzucić. A nasza dyskusja jest rzeczywiście ciekawa i wyjątkowa.
  • Pasja 23.10.2018
    Dobry wieczór
    Dylematy taty. Pamiętasz pewnie Wychowanie obywatelskie, później WOS. Trójpodział władzy i inne rzeczy zawsze były magią. Jednak trzeba było mieć jakąś wiedzę. Nie wiem jak dzisiaj edukacja wygląda w tej sprawie, ale chyba jest jakiś przedmiot.
    Nawet fajny tekst na temat wiedzy o Polsce naszych przyszłych rządzących.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Ozar 24.10.2018
    pasja Dzięki za wizytę. Mnie przeraziło to, że ja z nią rozmawiam na takie temty, ale wynika z tego że to wlatuje do ucha i wylatuje zaraz po tym. Problem w tym, że oni chyba mają jakąś blokadę i ta wiedza do nich nie dociera, bo jej nie chcą. To trochę kiepsko wróży nam na przyszłość.
  • Zaciekawiony 23.10.2018
    Mnie by w takiej sytuacji raczej dziwiło, czemu to nigdy nie wyszło wcześniej. Rozumiem, że w domu można nie gadać o partiach politycznych i żołnierzach wyklętych, ale żeby nigdy przy okazji rozmowy o aktualnych wydarzeniach na świecie nie zorientować się, że córka nie wie do czego jest adwokat i o co chodzi w tych wyborach na burmistrza? Ja z rodziną często gadam na temat aktualnych wydarzeń.
  • Ozar 24.10.2018
    Zaciekawiony Dzięki za wizyte. Mnie przeraziło to, że ja z nią rozmawiam na takie tematy, ale wynika z tego że to wlatuje do ucha i wylatuje zaraz po tym. Problem w tym, że oni chyba mają jakaś blokadę i ta wiedza do nich nie dociera, bo jej nie chcą. Wierz mi rozmawiam a nią a nawet staram się coś z tych tematów przekazać, tak jak z historii. Ona czasami słucha, ale czy zapamiętuje?
  • krajew34 23.10.2018
    A ja się nie dziwie, że młodzi nie chcą nic o tym wiedzieć, przeważnie wokół tych wszystkich pojęć, jest tyle szumu i niepotrzebnego darcia mordy, że szkoda gadać. Według mnie polityka to sterta łajna, gdzie "reprezentujący" nas, tak naprawdę dbają o wszystko tylko nie o to, co trzeba. Uruchamiasz tv, a tam w zależności od stacji, ci są źli,a ci dobrzy,a następna stacja odwrotnie i tak dalej. Nie dziw, że młody człowiek woli uruchomić facebooka czy też posiedzieć na internecie niż słuchać tych bzdur. Chociaż nie zaprzeczę, że dzisiejsze pokolenia są strasznie otępiałe
  • Aisak 23.10.2018
    O, rany Ozar!
    Znow straszysz odejściem?
    Bo stanie się to normą i nikt nie będzie reagował.

    Przejmujesz się N?
    To klasowy łobuz.
    Ciesz się, że nie nazywa cię kurwiem.
    &
    Daj spokój. Nie histeryzuj. Pisz, nie nowych twórz wątków, bo sporo tego dziadostwa na forum.
    Przecież możesz Zainteresowatych zaprosić na swój portal historyczny, i tam spokojnie dyskutować.

    Ochłoń. I rób, co potrafisz najlepiej.
    I olej buca.
  • Nuncjusz 24.10.2018
    Nie obrażaj mnie, wątki zakłada się na forum dyskusyjnym, a nie tu.
    O tym tylko napisałem i od razu macie sraczkę. Weź sobie tego upośledzonego Ozara i zniknij
  • Nuncjusz 24.10.2018
    Chce naprawiać cały świat a burdel ma we własnym domu.
    Niech zacznie od siebie i swojej familii
  • Aisak 24.10.2018
    Nuncjusz, ooooooo. Obraziłam cię? Ooooooo. Zważ, że nie nazwałam cię kurwiem.
    Chociaż mogłam.
    Ale tego nie zrobiłam.

    Ozar, nie jest upośledzony, tylko nieprzystosowany.
    To delikatny, wrażliwy, dobry facet.
    A tacy powinni być pod szczególną ochroną.

    I nie czepiaj się rodziny Ozara.
    Swojej nie masz, więc nie prawa czepiać się czyjejkolwiek rodziny.
  • Aisak 24.10.2018
    I zniknę wtedy, kiedy będę chciała.
    Albo, jak dostanę bana.
    Śmiało.
  • Ozar 24.10.2018
    Aisak. Czasami mam wątpliwości co do Nuna, ale to już któryś raz kiedy się mnie czepia. On ma chyba jakieś problemy z samym sobą i się odgrywa na portalu. Tym razem masz rację w 100 %, to złośliwy buc dobre określenie. I tak jak napisałeś olewam buca.
  • Ozar 24.10.2018
    Aisak Dzieki, ale ten buc nawet mojej rodziny sie czepia. Ciekawe bo swojej nie ma.. Tez ciekawe dlaczego... Może coś nie teges?
  • Canulas 24.10.2018
    Ozar, ogarnij się, bo się delikatnie zapominasz. Nie rób z igieł, wideł.
  • Ozar 24.10.2018
    Canulas Kto zaczął i czepia się nawet mojej rodziny? Ja?
  • kalaallisut 23.10.2018
    Ozar! Daj spokój... Hmmm na Twoją i innych cześć postaram się coś napisać z moich myśli futuro politycznych, tylko jakoś ogarnę by nie było to właśnie wątkiem i nie przynudza Łódź. Zawsze jak kogoś nie interesuje może nie czytać. Nie każdy też zagląda na forum. Ozar napisz esej może?
  • Okropny 24.10.2018
    "Kurdę to może ja jestem jakiś dziwny, jakiś starodawny, a w końcu głupi" - typowy Ozar. Miło jest wejść raz za czas i zobaczyć ten brak ewolucji.
  • Ozar 24.10.2018
    Nie wiem dlaczego ta ironia? Ja należę do bardzo niewielu ludzi, którzy potrafią się nazwać głupim, bo im więcej wiem tym pojawia się więcej pytań.
  • Okropny 24.10.2018
    Ozar masz tendencje do powtarzania tych samych, identycznych zagrywek, jesteś jak bot w rpg, ile razy nie podejdziesz, tyle razy masz te same opcje
  • Canulas 24.10.2018
    Haha hahhahah, kurwa. Terribel, nie odchudź <3
    Mistrzostwo :))
  • Ozar 24.10.2018
    O widzę TWA w pełnej krasie!
  • Okropny 24.10.2018
    O widzę Szwecji już nie ma!
  • Canulas 24.10.2018
    Ozarku, Terribel trafił z żartem w mój gust, więc to uhonorowałem. Dalej Cię lubię. Dalej bym nie chciał, żebyś odchodził. Zjedz se snikersa czy coś.
    A może ty masz słoiki z lekartwami opisane markerem i w wilgotnej chałupce Ci się rozmazuje? Nie jedz na czuja. To są poważne rzeczy. Uśmiech, luz, spokój. Złość piękności szkodzi, a tak jakoś czuję, że nie masz czym szastać.
    "Spakojnie."
  • Ozar 24.10.2018
    Okropny nim bedziesz dalej robił sobie szyderę posłuchaj tego, na prawdę warto to Jerzy Grunwald znany kiedyś piosenkarz który ciekł ze Szwecji.
    https://www.youtube.com/watch?v=ayCvwS4bTzM
  • Ozar 24.10.2018
    Canulas Zawsze szanuje twoje zdanie, ale tak obiektywnie porównaj sobie moje wpisy i Nuncjusza i kto tu jest chamski?
  • Canulas 24.10.2018
    Ozar, nie mam czasu aż tak czasu tracić. Dojrzałe Twój, krory uderzał w rodzinę czy też jej brak, więc zareagowałem. Jeśli byłem jednostronny, to przepraszam.
  • Nuncjusz 24.10.2018
    Ozar w którym momencie byłem chamski? Bo nie przyklasnąłem ci radośnie, że robisz burdel na portalu? Że miałem czelność skrytykować twoje zachowanie? To wg ciebie jest chamskie? Chciałeś podobno dyskusji, więc ją masz, a że nie po twojej myśli, to już trudno
    Podobno miałeś usunąć ten tekst, sam to ogłosiłeś z wielką piompą. Czemu więc to gówno dalej tu egzystuje?
  • Ozar 24.10.2018
    Nuncjusz Podobno miałeś usunąć ten tekst. Ja nic tu nie moge usunąć, ale napisałem do admina żeby usunął. Jednak tego nie zrobił więc pisze i odpowiadam. Wsio.
  • Ozar 24.10.2018
    Okropny A obejrzałeś to do czego dałem linka? Nie gadałbyś dalej takich głupot.
  • Nuncjusz 24.10.2018
    Ozar, bucu delikatny, nie wspominałbym o twojej familii, gdybyś ty swoich spraw rodzinnych nie wywlekał z ekshibicjonistycznym samozadowoleniem tu na portalu. Nawet w tym tekście jedziesz po własnej córce, więc niby czemu mam nie komentować co sam wypisujesz?
    Ogarnij dupę, a będzie cacy
  • Nuncjusz 24.10.2018
    Taki masz zapał by edukować młodych ludzi, a własną córkę zacząłeś dopiero w piętnastym roku życia? Nie sądzisz, że to zbyt późno? Co masz na swoje usprawiedliwienie?
  • Okropny 24.10.2018
    Nuncjusz zasługujesz na łychę kapusty ode mnie
  • Ozar 24.10.2018
    Nuncjusz Ja ja edukuje cały czas, tylko wygląda na to że wiedza wpada do ucha a drugim wypada. Ona albo zapomina co jej mówię, albo nie chce wiedzieć i finito daje ten sam efekt.
  • Okropny 24.10.2018
    Ozar albo chujowo uczysz, nieprzystępnie
  • Ozar 24.10.2018
    Okropny Też brałem to pod uwagę, gdyż dla mnie wiele rzeczy jest oczywiste i czasami mówię skrótami, co może dla kogoś kto nie wie zbyt wiele wydawać się niestrawne.
  • Okropny 25.10.2018
    Ozar jeśli w domu reprezentujesz choć połowicznie to, co tutaj, to ja się cokolwieczek nie dziwię, że latorośl twoja woli jeździć na rolkach i wisieć na trzepaku (wybrałem bezpieczne opcje tego, co ze swoim życiem robią piętnastolatki, doceń) niż słuchać twoich wywodów o majorze Kuzniecowie i ustroju parlamentarnym. Ozar, podsumowując w skrócie: ciśniesz pierdoły jak prawicowy troll (Szwecji nie ma, na co dowody mam z linku na YouTube, B Ł A G A M) obrażasz się, marudzisz, gadasz skrótowcami i momentami jesteś nie do życia. Mam trzydzieści jeden lat i jak widzę coś takiego, to mam ochotę ci przylać kawałkiem węża ogrodowego, za szerzenie idiotyzmów i sianie strachu, za poddawanie się efektowi Dunninga-Krugera (https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Efekt_Dunninga-Krugera) i czytanie portali "niezależnych". Masz ból dupy większy nawet niż ja w konwersacji pod tekstem, który sam w sobie jest kolejnym twoim marudzeniem. Córa ma 15 lat, poczekaj parę lat, za 3 lata czy 4 będzie w ostatniej klasie liceum i tam stanie przed innym WOSem, takim, który na maturze podobno zdaje się bez pudła i na autopilocie.

    Bierz Ozarze pod uwagę w swoim życiu, że zawsze możesz się cholernie mylić i warto spojrzeć na wszystko z innej perspektywy... Tak na wszelki wypadek. Bądź własnym adwokatem diabła. Wejrzyj we własne wnętrze.

    Dowiedz się, co interesuje twoje dziecko i sam się wokół tego lajtowo zakręć, pogadaj, popróbuj - podsuń inną rzecz. Nie wszyscy są w stanie interesować się historią. Pozdro.
  • Ozar 25.10.2018
    Okropny Okropny
    Tak szczerze to już mnie nie bawi przepraszanie za to że sie urodziłem. Zgoda, nie powinienem wrzucać tego tekstu na główna stronę. Napisałem do admina kilka godzin po wrzuceniu żeby go wyrzucił i nie byłoby tematu. Jednak tego nie zrobił. Nie jestem wbrew temu co tu niektórzy piszą obrażalski, ale mam już dosyć. A co do historii to ja nikogo nie zmuszam do czytania moich artykułów czy ciekawostek. Mało tego daje bardzo czytelne tytuły i każdy może zdecydować czy chce czytać czy nie.
    A co do słuchania i czytania źródeł niezależnych czy innych to nie widzę w tym nic złego, bo żeby sobie wyrobić, albo choć próbować wyrobić sobie zdanie na jakiś temat trzeba słuchać różnych opinii a nie tylko propagandowych mediów.
    A co do tego że mogę się mylić. Nie jestem jakimś Napoleonem, mylę się bardzo często i czasami o tym pisze. Nawet w tym tekście napisałem" może się mylę" i "może jestem głupi". Ilu ludzi na tym portalu napisałaby coś takiego o sobie.
  • Okropny 25.10.2018
    Ozar, jakie to są źródła niezależne?
  • Nuncjusz 25.10.2018
    Ozar usunąłeś dopiero wtedy, jak ten tekst zszedł z głównej. Ty chamowaty bucu, czemu od razu tego nie zrobiłeś tylko niby pisałeś do admina? Jesteś pierdolonym trollem i niczym więcej
  • Okropny 25.10.2018
    Nuncjusz <3
  • Canulas 24.10.2018
    Ech, jak byście się o ostatnie bambosze w biedronce szarpali :)
  • Nuncjusz 24.10.2018
    Canu, ja wyraziłem tylko swoje zdanie, a że ono było negatywne i nie pomyśli Ozarka, to już trudno. Zresztą on w tej chwili ma orgazmy, bo wszystko znowu kręci się wokół jego osoby, więc nie robię mu krzywdy tylko dobrze
  • Canulas 24.10.2018
    Spox. Się ganiajta. Tylko tak z tymi rodzinami to, ten. Niekoniecznie raczej ;)
  • Nuncjusz 24.10.2018
    Canulas ok, mogę zaprzestać, p[od warunkiem, że on tez zaprzestanie wspominac o swojej rodzinie, zwłaszcza w wątku opublikowanym pod dyskusję
    zaznaczam, że wątek został opublikowany nie na forum, tylko jako tekst literacki. Wątki forumowe raczej nie mają nic z literaturą wspólnego. Bo jaka jest kwalifikacja tego tekstu powyżej?
  • Nuncjusz 24.10.2018
    To jest dokładnie taka sama sytuacja jak z tym tekstem http://www.opowi.pl/czy-prawda-moralnosc-i-honor-juz-umarly-a45306/. Jest to typowy wątek forumowy, nie wiadomo czemu, opublikowany jako tekst literacki. Wtedy była o to afera i teraz jest, dokładnie o to samo.
    Nie chodzi mi nawet o treść tych tematów, tylko o to, że nie znalazły się na forum
  • Canulas 24.10.2018
    :)
    Ech, no cóż. Dogadacie się jakoś.
    Ozarku, Nuncjusz wyciąga do Ciebie łapkę. Usciśnij ją i wyciągamy z barku zajzajer.
  • Ozar 24.10.2018
    Canulas Can ja już nie raz wyciągałem rękę do Nuna i nawet przepraszałem za nie swoje winy, ale to działa tylko do momentu az znowu sie doczepi. Ale ok. Jestem człowiekiem ugodowym i dlatego poraz kolejny mogę sie pogodzić. Ale przyznajmy oboje że poszliśmy za daleko... To i tak ukłon z mojej strony bo ja mu mu nie pisze czegoś takiego:
    " Czemu więc to gówno dalej tu egzystuje
    " Zresztą on w tej chwili ma orgazmy, bo wszystko znowu kręci się wokół jego osoby"
    "że robisz burdel na portalu"
    "Weź sobie tego upośledzonego Ozara i zniknij"
    To zresztą nie wszystkie, ale dobra jak przyzna tak jak ja że poszliśmy za daleko. Będzie zgoda.
  • Nuncjusz 25.10.2018
    Ozar ja nie wyciągam do ciebie żadnej ręki do zgody, to nadinterpretacja Cana. Nie zależy mi na tym, możemy dalej toczyć tę wojenkę, albo będziemy przestrzegać elementarnego porządku na Portalu.
    Admin tutaj ma w dupie wszystko, ale ja nie mam w dupie, ponieważ zżyłem się z tym Portalem i bardziej mi na nim zależy niż na tobie
    Nie wiem jak mam ci tłumaczyć moje stanowisko, żeby do ciebie trafiło, więc nie będę tłumaczył, tylko będę dalej po to jeździł, jak tylko dasz mi ku temu okazję, a dasz na pewno. Bez powodu na pewno się do ciebie nie przypierdolę, sam mi go dasz i dajesz non stop tymi bzdurnymi odpwiedziami
  • Canulas 25.10.2018
    Przepraszam zatem za nadinterpretację. Na ile pozwoli mnie złośliwa natura, postaram się nie wpierdalać pomiędzy dwa koguciska.
  • Okropny 25.10.2018
    Canulas chcesz garsteczkę ziaren mojej nie-doktorskiej receptury? ;-)
  • Canulas 25.10.2018
    Dziękuję - Nie
  • Nuncjusz 25.10.2018
    Canulas nie przepraszaj, bo nie odebrałem tego jako złośliwość z Twojej strony a jako chęć niesienia zgody. Ale zgody być nie może w sytuacji, gdy Ozar próbuje z Portalu Literackiego zrobić forum Histeryk.eu
  • jolka_ka 25.10.2018
    Tu też chyba chodzi o to, że na główną patrzą "wszyscy", więc taki tekst dotrze do większej liczby osób. Natomiast w wątek wejdzie niewielu.
    Nie odpowiadam się za żadną stroną, ale tak kombinuję. Może to też troszkę niewiedza, nieprzystosowanie, nie wiem.

    Ozar, jeśli już o rodzinie piszemy, w jakimkolwiek kontekście, to trudno potem nie być na świeczniku, pod oceną. Dlatego taki tekst, nawet jeśli dotyczy historii, nauki, ogólnego poglądu na dzisiejszą młodzież – zostawiłabym dla siebie siebie. Ewentualnie do wątku, który założyłesz, albo na zasadzie "jojczenia" w Pitoleniu :)
  • jolka_ka 25.10.2018
    Błąd na błędzie. Sorry.
  • Ozar 25.10.2018
    Nuncjusz Nuncjusz
    Gdyby admin tak jak prosiłem wyrzucił ten tekst nie byłoby tematu. Tak szczerze to już mnie nie bawi przepraszanie za to że się urodziłem. Zgoda. Nie powinienem wrzucać tego tekstu na główna stronę, ale zrobiłem to i teraz żałuje, bo dałem okazję do ataku. Nie chce mi się pisać, przepraszać i kajać się, bo choć rzeczywiście czasami błądzę jednak chyba nie tylko ja na tym portalu. Powiem szczerze że dawno bym już sobie odpuścił, ale żal mi tych którzy z ciekawością czytają moje choćby ciekawostki i tylko to mnie tu trzyma, choć pewnie jak zwykle robię błąd. Trudno moje ego już dawno umarło.
  • jolka_ka 25.10.2018
    Ozar możesz skasować tekst samodzielnie, wstawiasz kropkę w tytule i treści i znika z głównej:)
  • Nuncjusz 25.10.2018
    jolka_ka usunął camak dopiero teraz, jak go już nie ma na głównej, Wielką łaskę zrobił
  • Karawan 24.10.2018
    Czy Wy przypadkiem nie powielacie polityki Polski? Zjawisko pt. Krysia nie istniałoby, gdyby nie dyskusje wokół jej idiotycznych wytrysków pseudointelektu na Twicie. To samo z Ozarem - niby nie chcecie dyskusji ale...
    I kto tu jest niekonsekwentny? Wy czy Ozar, który jak A napisała jest "nieprzystosowany"?
    I to tzw. JELITA Opowi to robi; Nun, Canu etc. Wstyd jak Jaki, albo jeszcze wiekszy !
    A tera do Ozara :
    Zanim napiszesz zastanów cię czy jest to Twoje prywatne, czy też aspiracja do opowiadania. To nie Twoje forum i tu reguły proste, albo cośc o wg Ciebie jest literaturą albo proszę na Forum gdzie pitoleń bez liku, kącik Refluksa i jakiś Ozara też! Jeśli to literatura to nie obrażaja się o córkę bo to przecie fikcyjna postać literacka a nie Twoja córka, a i Ty nie ojciec, a jełop, który córki nie wykształcił-bohater opowiadania. To łatwe do pojęcia tylko pamiętać trzeba, a nie ronić łez.
    I odnośnie tekstu; konstatacja poprawna. Młodzieży polityka ani sprawy "dorosłe" nie interesują w pełni zasadnie. Widzą jak mało wpływu mają ich starzy na to co się dzieje i słyszą na codzień, że wszystko jest do dupy. Trudno nie przyznać racjonalności w takim podejściu.

    I uwaga marginalna; trójpodział to trywialnie prosta (wbrew opinii Pasji - Pasyjko wybacz!) sprawa. wystarczy wziąć wynalazcę i przeczytać co to miało być, by zrozumieć wszystko!
  • Ozar 24.10.2018
    Karawan. Zgoda. Ja jednak chciałem pokazać na tym przykładzie, że młodzież ma w dupie państwo, politykę co jest bardzo przerażające w kontekście tego, że ci ludzie za kilka lat będą głosować. A jak mają dobrze głosować jak nie znają podstaw. Czy to nie jest ważne pytanie? Dla Polaków chyba ważniejsze niż nie jeden wiersz, czy proza.
  • Pasja 24.10.2018
    Witaj Karawan
    Wiem co to jest i z czym się to je. Z innej perspektywy pisałam. Nie ma ci co wybaczać, każdy ma swoje zdanie.
    Pozdrawiam
  • Canulas 24.10.2018
    "I to tzw. JELITA Opowi to robi; Nun, Canu etc. Wstyd jak Jaki, albo jeszcze wiekszy !" - pokaż mi gdzie? Przeczytaj moje wpisy i pokaż mi gdzie, albo lepiej, do którego wpisu masz zarzut i jaki zarzut, bo takie skrótowe pierdolenie spod kamulca, to sobie schowaj w dyszel.
  • Canulas 24.10.2018
    Panie Karawanie, ja mam centralnie w... Ty już wiesz gdzie, czy tutaj będzie wpisów trzynaście czy dwa tysiące. Nie interesuje mnie czy to jest miejsce do tego czy nie.
    Gównoburze po 300 sztuk miały i było git.
    Robert M napierdolił ponad 800 wpisów, gadając pewnie z rękawem własnego swetra i też nie moja broszka, że nie wszystkie apteki są w stanie refundować psychotropy.
    Nie moja broszura = nie mam nic na plus (+). Nie mam nic na minus (-)
    Więc skoro ustaliliśmy, że nie bardzo mnie interere powyższe, to tym bardziej klarownym powinno teraz być to, że nie ingeruję w to czy tematyka militarna, historyczna, jaka-kurwa-kolwiek ma razję bytu na głównej czy lepiej ją dać na forum.
    Trzon mojego uczestnictwa pod tym jakże rozbujanym kabaretem, to uhonorowanie żartu Okropnego, który był dla mnie śmieśzny w tym pozytywnym sensie. A jako że tu ostatnio smutno jak pod Radomiem w listopadzie, to miałem kaprys, by ową radosną humoreskę uhonorować napisanym słowem. Następnym mym "WSTYDEM" była obopólna prośba, co by zwaśnione strony nie jeździły sobie nawzajem po rajstopach, tykając rodzin. Obu jegomosciów lubię i chujnia neico, że to sięzaczynało już wymykać.
    Jeśli więc w tym wszystkim dostrzegasz przewinienia i szumnie nazywasz "WSTYDEM JELITY", to wiedz że:
    Canulardo sam se sterem, wiatrem i okrętem i naprawdę na samym dnie dupiszcza ma etykietę jakiejkolwiek przynależności. Lubię ludzi jednostkowo i poszczególnie. Każdego ludzia (lub niektórych, ale na potrzebę wywodu upraszczam) za niektóre cechy, przymioty czy paramenty. Prosiłbym zatem, byś się jeszcze pół minutki zastanowił, zanim radośnie mnie wkleisz do swego małego klaserka, pod hasłem: "Lekcja pierwsza: Jak dawać zły przykład. Shame". Również bym prosił o nieprzyklejanie mnie do żadnych utopijnych, wyssanych spod kłykcia, klik.
    Tyle przekaza.
    Tera idę po kawkę i czekam na wypunktowanie grzechów, co bym siemógł do nich ściśle odnieść.
  • Karawan 24.10.2018
    Canulas Ja też i nie o żart owy a o ciąg dalszy. Sam zresztą to także czyniłem w innych gównoburzach, bo jeśli patrzeć na zdarzenia to właśnie tak one i powstają z tego co offtopem zwane. A wg mnie powstajagdy do rozmowy włączają sie Człowieki Szanowane typu Ritha, Canulardo, Neurotyki lub inne Nuncjusze. NIe widze więc powodu do obrazy, ale jeślim uraził - przepraszam. Mechanizm pokazać jeno chciałem i zwrócić uwage, że każdy z nas pamięta: "nie karm trolla" po czym robi to spokojnie i dostojnie, o czym sam fakt mojego wpisu również świadczy. ;)
  • Canulas 24.10.2018
    80% tej karuzeli to szerokopojęty offtop. Albo trochę popuszczenia łańcucha, albo pięć osób na krzyż, wszyscy poobrażani i osiem wpisów na miesiąc. El Dorado lub Cmentarz.
    Nie wiem. Czuję przez pory w niedomytej skórze, że jadę tu epilogiem i mam zamiar do samego końca czynić tak, jak czyniłem.
    Błędów popełniam od groma + 10% gratis, ale jak mnie się wywołuje do tablicy i dukam, to po osądzeniu, dobrze by było rozwiązać za mnie równanie. Gadka ogólnikowa, że ktoś tam i coś tam, to w ogóle... Zresztą, odpowiedź zbiła mnie z pantałyku, więc już mi się dalej nie chce.
    Do kiedyś tam.
    Ciao.
  • Aisak 24.10.2018
    Canulas:
    Robert M napierdolił ponad 800 wpisów, gadając pewnie z rękawem własnego swetra i też nie moja broszka, że nie wszystkie apteki są w stanie refundować psychotropy.

    Jak to, to nie odpisuje na esemesy????



    (z rękawem własnego swetra...xDDD)
    przepiękne.
  • Canulas 24.10.2018
    Aisak, to nie było meritum, tylko rykoszet. Nie celuję w chłopa. Póki mu nie podjeżdża pod blok ekipa szybkiego reagowania, niech se robi co chce.
  • Karawan 24.10.2018
    Canulas "Lekcja pierwsza: Jak dawać zły przykład. Shame" - Taka riposta mówi o tym, że nawet dyszel od karawanu musiałby całkiem zgłupieć, by przyklejać Ci dawanie złego przykładu. Nie raz zastanawiam się skąd Wy ("jelita") bierzecie siły i energię na ciągłe bycie na Opowi. Jak można nadążyć mając dom, pracę i parę innych spraw?. Tu więc kompletnie źle zostało odczytane przez Ciebie, a to z kolei oznacza, że (jak zwykle u mnie) źle zredagowane i przedstawione. ;c
  • Canulas 24.10.2018
    Przykro mnie, że musiałeś natrafić na tę "a-fe" stronę Canulardo, ale wolę reagować tak jak czuję, żeby nic nie pleśniało. A tak pojaśnione i każdy idzie w spokoju.
    Jest git.
  • Aisak 24.10.2018
    ale mnie nie chodzi o Roberta, ale o samo sformuowanie.
    jak w Muppet Show, wystarczy do rękawa swetra przyszyć oczka, i świat jest weselszy.
    świetne remedium, jak nie ma prądu.
    zapalasz świece i se siedzisz w objęciach swetra.

    kiedyś wypróbuję xDDD
  • Canulas 24.10.2018
    Aisak, no i git, to nieść radość ;)
  • Aisak 24.10.2018
    - elo sweter, coś taki markotny?
    - ech, świat mi się pruje.

    xD


    Canóó, to było bardzo inspirujące, w tym sensie.
  • Canulas 24.10.2018
    Aisak, kłaniam się, ale tak poza tym wszystkim, to tylko przykład. Do Roberta M. nic niemam. Czytałem kilka jego tekstów i jeśli chodzi o opisy rzeczywistości, ma naprawdę zajebisty styl. Można se porechotać, ale chciałem to nadmienić.
  • Aisak 24.10.2018
    Canulas, grzecznie mnie strofujesz a propos Roberta?
    ale co mnie, przepraszam, obchodzi Robert?
    gdybyś użył czyjegookolwiek imienia, nicknejmu , to tak samo bym się rechotała, bo to było zabawne.


    miłego wieczoru!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Canulas 24.10.2018
    Aisak, dziękuję. Miło mnie, żem się zdołał wstrzelić w Twój gust przynajmniej żarciochem. Nie strofuję tyle Ciebie, co dojaśniam siebie.
    Wzajemnie. Dla Ciebie i swetra.
  • kalaallisut 24.10.2018
    Ozar jestem za, to przeraża!
  • Aisak 24.10.2018
    myślę, że KaraVan to brat DD.
  • Agnieszka Gu 25.10.2018
    Witam,
    Ozar, zmagam się z podobnymi dylematami - mówię o WOS, ale i nie tylko. Trza dzieciom tłumaczyć i wyjaśniać, nie ma innego sposobu. Szkoła wszystkiego nie nauczy. Ale to na pewno sam wiesz doskonale ;))
    A że trzeba do tego meeega ogromnej cierpliwości, to już inna sprawa :)
    Pozdrawiam serdecznie :))
    PS. Wrzuć tekst na forum, a stąd możesz go wyrzucić edytując tekst i wstawiając w jego miejsce np. kropkę :)
    I nie waż mi się myśleć o opuszczeniu opowi :)
  • Aisak 25.10.2018
    Chciałabym wiedzieć, czy ten konflikt jest działaniem pod publikę,czy niezależnym spontanem?

    Nie wiem już o co chodzi :/

    Ozar, twierdzisz, że wysłałeś maila do Admina, żeby usunął tekst, a mogłeś sam usunąć.

    Kurde.

    Idę, bo to nie ma sensu.
    W dupie mam takie zabawy.
  • Zaciekawiony 25.10.2018
    Admin generalnie bardzo rzadko ingeruje w tutejsze sprawy, gorące prośby o skasowanie tego bądź owego mogą trwać długo bez rezultatu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania