Wielki Brat czuwa!

System rządzący światem wie już zbyt wiele o nas i nas od dawna kontroluje. Dziś wieczorem rozmawiałem ze znajomymi o piwie. Po jakimś czasie włączyłem komputer i zobaczyłem informacje o piwie, reklamy itp.

O co tu chodzi, czy to przypadek? Chyba nie. Kilka razy zauważyłem podobny zbieg okoliczności, np. u sąsiada oglądałem jego nowoczesne urządzenie do grzania wody - olbrzymi bojler. Wróciłem do domu i chciałem zobaczyć coś w internecie. Dostałem kilka razy reklamę tego samego urządzenia, chociaż w ostatnim czasie ani nie wpisywałem w Google słowa "bojler", ani nie oglądałem ofert sprzedaży i reklam tego urządzenia.

Nasuwa się wniosek: Wielki Brat czuwa nad nami, a narzędziem zdobywania wiedzy są prawdopodobnie żarówki LED.

Z tego wynika, że wskazane jest wyłączanie światła w czasie wykonywania pewnych, wszystkim (no, nie wszystkim) zrozumiałych obowiązków rodzinno-małżeńskich, jak np. modne ostatnio "rozmowy na temat wyborów 2020!".

Następne częściWielki Reset ma się coraz lepiej!

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • kigja 14.06.2020
    Cóż za zbieg okoliczności, ja również w ostatnim czasie myślałam o żarówkach.
    Jesteś od Wielkiego Brata?
    Pozdrawiam
  • Jarema 14.06.2020
    Nie rozumiem, skąd te wnioski? Z kursu elektroniki pamiętam, że LEDy to nie są żadne żarówki, tylko tak zwane półprzewodniki. Porównywanie tego z tradycyjną edisonowską żarówką trochę nie pasuje.
  • Matt Custor 14.06.2020
    Autor nie zna się na sprawach elektronicznych, a taki motyw wykorzystał przypadkowo. Chodzi w tym tekście o satyrę, a nie o naukę!
    Pozdrawiam!
    MC

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania