Poprzednie częściWielki Brat czuwa!
Pokaż listęUkryj listę

Wielki Reset ma się coraz lepiej!

Mój znajomy ma od trzydziestu lat piekarnię i opala węglem. Starczy go na trzy tygodnie i nie wie, gdzie może kupić, nie wspominając, że jest bardzo drogi. Jeśli kupi to i tak to mu nic nie da, bo cena pieczywa pójdzie w górę i nikt nie będzie u niego kupować. Czeka go bankructwo.

Ludzie i tak będą jeść chleb, ale kupią go w supermarketach – w ten sposób zwyciężą korporacje. Będzie to chleb głęboko mrożony. To taki masowo produkowany, rozgrzewany w piecach elektrycznych znajdujących się w supermarketach. Biedny piekarz też kupi taki chleb!

Na terenie powiatu, tam, gdzie mieszkam, jest osiemnaście piekarni z piecami węglowymi, czyli osiemnaście przedsiębiorstw padnie, a na ich miejsce wejdą korporacje. Będziemy niewolnikami, a Wielki Kapitał potrzebuje niewolników, bo fortuna powstaje tylko na bazie zniewolenia i wyzysku.

Supermarkety będzie stać na dopłacenie do pieczywa, bo ludzie kupią je, płacąc różnicę w cenie innych produktów, w których będzie ukryta dopłata do pieczywa.

Uważam, że cały ten kryzys został zaplanowany, a zaczęło się m.in. od zamykania kopalń i importu węgla.

To oczywiście jeden z wielu przykładów działań na drodze umacniania korporacjonizmu i globalizmu.

Wszystko to ma służyć Wielkiemu Resetowi, aby człowiek nic nie miał i był nikim, aby był tylko pionkiem w rękach korporacji. Reszty można się domyślić!

Nie pisałbym o tym, gdyby nie fakt, że ostatnio dowiedziałem się, że dwie piekarnie już zostały zamknięte z powodu nieopłacalności produkcji.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • SwanSong dwa lata temu
    Sam broniłeś tego rządu i jego polityki, a teraz się dziwisz, że przedsiębiorstwa upadają. Hipokryzja.
  • Grain dwa lata temu
    Po eksporcie socjalizmu, finansowanie przez Ruskich różnych ekologów i grinpiców – zbiera żniwa. A ty Swan Song, widzę jesteś w robocie, kto i jaką synekurą ci płaci.
  • Noico1 dwa lata temu
    Cóż, lewactwo ciężko zapłaci za dopuszczenie szaleńców do władzy i umiłowanie Łunii Jewropejskiej. To dopiero preludium. Pozostaniemy jak Prusacy wytępieni przez krzyżaków, na własnym terytorium bez własnej ziemi, własnych fabryk, w roli niewolników u obcych.
  • SwanSong dwa lata temu
    To nasz prawacki rząd nas nie obronił? Zdumiewające!
  • Noico1 dwa lata temu
    SwanSong zauważ głąbie, trolu, że zanim nastał ten rząd osiemdziesiąt procent fabryk wysprzedało lewactwo zachodniemu kapitałowi i wpuściło multum zachodnich marketów zarzynających polskich kupców. Ten rząd i tak zrobił tyle ile mógł, ale przy tak głupiej opozycji dodatkowo szkodzącej Polsce za granicą i szczujących naszych wrogów na Najjaśniejszą ciężko jest cokolwiek zrobić w obliczu szantażu i gróźb.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Aha. Rozumiem. To szalenie ciekawe. Strach pomyśleć, co zrobi opozycja, gdy będzie rządzić, skoro już teraz rządzi. Lepiej niech jarosuaf wygra, bo będzie dramat!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Noico1 A ty to polityczny szympans?
  • Noico1 dwa lata temu
    SwanSong rządzi głąbie w połowie województw, może tego nie zauważyłeś.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    A centralnie kto rządzi? Inflacja!
  • skandal dwa lata temu
    Reset sreset
  • Szpilka dwa lata temu
    Tjaaaa, we wszystkich krajach postkomunistycznych zachodnie markety, na Węgrzech króluje Tesco i Eurospar, w Słowenii Eurospin i E.Leclerc, w Czechach Tesco i Kaufland. W ekonomii nie ma nic za darmo, dotacje za rynki zbytu, bo wiadomo, że w kapitaliźmie występuje nadprodukcja.
    W Słowenii ceny niższe niż na Węgrzech, na Węgrzech widać jeszcze tę postkomunistyczną biedę po zaniedbanych budynkach na wsi, Słowenia poradziała sobie świetnie, stopa życiowa wyższa niż w Polsce i tam też 'komuna' była, tylko w Polsce ciągle wojna polsko-polska, bieda coraz większa i wieczne szukanie winnych zaistniałej sytuacji.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania