...

(Strzępy) — Wiosna

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (67)

  • Writer'sWife 30.03.2018
    Czy nie powinno być "nożem pióro zastąp"? Bardzo ładnie :)
  • Canulas 30.03.2018
    Nie, bo chwilowo się wyimkuję, zwracając na sekundę do narzędzia.
    Dzięki, WW.
    Se tak wrzuciłem dla kontrastu z innymi rzeczami.
    Pozdro.
  • Okropny 30.03.2018
    kolczasny - specjalnie?
    Prosz, proszzz, Canulas wiersz nabazgrał. W odbiorze krzaki z nienastawienia na Twoje fale, ale ogarnę.

    Btw, wczoraj obejrzałem "Botoks". 'dziaeś?
  • Canulas 30.03.2018
    Nie specjalnie. To pierwszy (i ostatni) tworek wrzucony z tel.
  • Okropny 30.03.2018
    Canulas szkodex.com
  • Canulas 30.03.2018
    Aaa, bo się nie odniesłem. Nie widziałem Botoksu.
    Terriblu, łobejrz Westworld.
  • Okropny 30.03.2018
    Canulas wiesz, ze im,więcej się mi coś powtarza, tym mniejszą mam ochotę na to, bo czuję mus?
  • Okropny 30.03.2018
    Ok, sam tak robię, kurwa, co za życiowe gowno
  • Canulas 30.03.2018
    Okropny, wiem jak to działa. Ale to z dobrej woli. Coś mi się bardzo widzi, chce się tym podzielić.
    Nie masz czasu, ok, ale już coś oglądasz, wybierz dobrze. Zresztą zauważ, że wpadłem na to czytając "nagły zwrot akcji" u Ciebie "Z Wysp".
    Przypadek?
  • Okropny 30.03.2018
    Canulas nie wiem, pewnie przypadek, skoro ja tego nigdy nie widziałem.
    Wczoraj widziałem Niebieski Kieślowskiego i Botoks Vegi.
  • Canulas 30.03.2018
    Chuj, nie przypadek.
  • Okropny 30.03.2018
    Canulas bo?
  • Canulas 30.03.2018
    Przeczytałem u Ciebie o tym zwrocie akcji i od razu mi się skojarzył ów serialos.
    Warto rzucić na niego okiem.
    Nie będę Cię dręczył, bo skutek odwrotny będzie.
    Nie będziesz miał gdzie podziać przez godzinę życia, łobejrz pierwszy odcinek.
  • „Wioną mietą groby” - miętą ? Czy chodzi o rodzaj zamiatania? Jakies stare wyrażenie?
    „Dal wyłupią oczy”- wykupia ? Czy nie łapie czegoś?

    Ogólnie wiosna, z posmakiem trupa, czyli Twój klimat. Bardzo spoko
  • Canulas 30.03.2018
    Racja, Uryc. Już doklejam.
  • Szudracz 30.03.2018
    ,, Kosów ślub'' Z obrączkami złotymi przy oczach. :) Straszna wizja wiosny.
  • Justyska 30.03.2018
    Kurka... Taki kontrast wiosna - śmierć. Nie powiem, podoba mi sie.
  • Canulas 30.03.2018
    Wiem, że archaiczne w zapisie, alem umiłował Leśmianizmy ;)
  • Canulas 30.03.2018
    Szu, ja bym chciał kiedyś upleść wierszyk na bazie Twoich słów.
    Ty byś poddała wizję, ja bym połączył :)
  • Szudracz 30.03.2018
    Can ok, nie ma problemu. Wybierz temat i gdzie mam Ci to napisać. :)
  • Canulas 30.03.2018
    Szudracz, we wątku se pomyślimy jakoś.
  • Szudracz 30.03.2018
    Can Dobrze, daj znać kiedy i napiszemy. :)
  • Canulas 30.03.2018
    Szudracz, nooo pomyśle jak z kamieniołomów wrócę
  • Blanka 30.03.2018
    :) no... Ładnie:)
  • Canulas 30.03.2018
    Taaa,
    Dzienks
  • madoka 30.03.2018
    Nie ogarniam na razie wiersza, ale to może i dobrze, bo trzeba pogłówkować. Jak dla mnie trochę za długi.
  • madoka 30.03.2018
    Przeczytam go jeszcze kilka razy. :)
  • Canulas 30.03.2018
    Ehhhh, Czizasss Madoka. Dzięki, ale wiesz... nic na siłę :)
  • madoka 30.03.2018
    Canulas Wiem, ale nie lubię czegoś nie ogarniać. Cóż m, taki typ ze mnie. :)
  • Canulas 30.03.2018
    madoka, losuj zestw TW jeśli masz chęć. Wrzucamy do wora i w niedzielę przydzielamy.
    Masz we wątku wszystko.
  • pasja 30.03.2018
    Can na wiosnę wszyscy jesteśmy chorzy. Wiersz przedni, twój wzrok mknie ku niej i wypatrujesz pierwsze skowronki.
    Wiosną to kobieta, a ona potrafi zamieszać w garze.

    Serce konia skradło
    związując mu oczy... Tak, bo człowiek czasem ma klapki na oczach.

    Spokojnych i radosnych świąt i błękitu pruskiego ci życzę.

    Pozdrawiam ciepło
  • Ritha 30.03.2018
    bezsennoscią - bezsennością*

    "nóż pióro zastąpi
    gdy skóra zeszytem" - to i kilka innych

    Coz... xd Lubie wiosne, choc bardziej lato, za letnie noce dam wszystkie pieniadze. No i przede wszyskim - w lecie nie ma żadnych świąt :) Wierszyk ładny, dawno nie bylo rymowanci :)
  • Canulas 30.03.2018
    Taaa, dawno. Thx Łita. Już reperuję
  • Canulas 30.03.2018
    Dziękuję Pasja i również wszystkiego najlepszego.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Była rockmana 30.03.2018
    Jesteś inny, tak, jak mówiłeś, rzeczywiście. Spodziewałam się tego, patrząc po wypowiedziach na forum. Ale cóż, każdy ma prawo do widzenia świata takim, jakim on go widzi. Ba, powiem nawet więcej- nigdy nie będziemy wdzieć go inaczej niż swoimi własnymi oczyma. Dobrze, gdy to patrzenie nie przekłada się na depresję. ;)
    Jak dla mnie wierszyk bardzo składny, z dobrym rytmem i uginającą się prostotą, która jednak wiele wnosi z Twojego patrzenia na świat. Jest i rym, tam, gdzie ma być, jest i czasem groteskowość... W paru słowach- podoba mi się, nic mniej, ni wiecej :) Trafiłeś mnie tym tekstem , jeśli o pierwszy Twój tekst chodzi, który czytam. :) Muszę pójść po kolejne...
  • Canulas 30.03.2018
    Cóż, dziękuję Ci bardzo, jednak to tylko emocjonalny oprysk. Pozostałość po ostatnim TW.
    Myślę, że właśnie TW są najbardziej pod tym kątem przekrojowe i jeśli już chciałabyś zabłądzić w moim lesie, to chyba najbardziej polecałbym właśnie je.
    Pozdro Ex Rockmanko.
  • betti 30.03.2018
    ''nóż pióro zastąpi

    gdy skóra zeszytem'' - to świetne, reszta taka sobie rymowanka...

    Pozdrawiam.
  • Canulas 30.03.2018
    Nooo, i ja nie widzę w tym niczego ponad, ale dla rozprężenia utłukłem.
    Dzięki Betti i witaj.
  • Felicjanna 30.03.2018
    No ja ci dziękuję za taką wiosnę, hehe.
    To, co betti wskazała, ale nie tylko. Cała pierwsza zwrotka jest niezła i niesłychanie prawdziwa. Reszta, to jakaś upiorna noc z rzeźnikami wszelakiej maści w tle. Ja w każdym razie poczułam się, jakbym była w jakimś ciemnym lesie, w którym dzieją się straszne rzeczy i nie bardzo jest dokąd pójść.
    Pozdrówka
  • Canulas 30.03.2018
    No i cudnie, Fel. Taka wiosna - piękna wiosna.
    Dzięki serdeczne i wesołych, spokojnych...
    Dużo weny do Jamesowych części.
  • Skryty 30.03.2018
    Serio Can nienawidzisz wiosny... W sumie, błoto, śnieg, zimno. Też nie lubię. Lato lepsze. (A tak to fajne, ciekawe podejście do tematu) Pozdro!
  • Canulas 30.03.2018
    Nie nienawidzę
    Pozdro!
  • Pan Buczybór 30.03.2018
    heh, jak zwykle u ciebie bardzo mrocznie. Nie jest to sztuka wyrafinowana, ale dobrze wywarzona i skrojona. Dobre wykonanie i całkiem niezły klimat grozy. Dobrze, że nie przesadziłeś z długością (co raz się już zdarzyło). Naprawdę, solidna, bardzo przyjemna robota. Pozdro
  • Canulas 30.03.2018
    Taaa, z długością racja.
    Thx
  • Enchanteuse 30.03.2018
    Technicznie spoko, czasem zdarzy się rym czasownikowy, ale przy takiej ilości zwrotek da się to znieść ;)
    Jednak przesłaniowo dla siebie nie znalazłam niczego. Fakt faktem nie czuję tej wiosny, żadnej wiosny nie czuję, więc może dlatego wiersz też nie przemówił. Bez oceny, ale doceniam próbę poetycką ;)
  • Canulas 30.03.2018
    Ench, to trochę nie tak. Twór nie jest w żadnej mierze personalny ni odczuciowy. Strasznie mnie poraniło ostatnie TW i zostało mi trochę popłuczyn emocjonalnych, które chciałem pod jakimś pozorem wypłukać. Tak w dużym skrócie.
    Dzięki piękne.
  • Enchanteuse 30.03.2018
    Canulas Canulas rozumiem. Ale nie dziękuj mi. Zaglądam z czystej przyjemności, no może czasem trochę podszytej ciekawością :)
  • Canulas 30.03.2018
    Enchanteuse - miło mi, Ty we wierszach obeznana
  • Enchanteuse 30.03.2018
    Canulas o tyle, o ile :)
  • Canulas 30.03.2018
    Enchanteuse , taaa - już ja widzę ;)
  • Elorence 30.03.2018
    Czytając to, przed oczami miałam najgorsze aspekty wiosny, które tracą się na rzecz słońca i roślin, które budzą się do życia.
    Popsułeś moje postrzeganie tej pięknej pory roku. Uwielbiam wiosenne deszcze i letnie burze <3
    Co Ci ona zawiniła? Życia nie lubisz?
    Pozdro! :)
  • Canulas 30.03.2018
    Haaa. Elołapku. Mądre stawia pytania ten, kto w nich sugeruje odpowiedzi. Gorzej jeśli je jakimś cudem zna.
    Pozdro, pozdro (23)
  • Agnieszka Gu 31.03.2018
    Hej,
    Ooo myślę sobie, Can i tak wiosennie - nastrój ci się udzielił czy cuś... Jednak w sercu zakiełkowała mi pewna podejrzliwość.
    Dojechawszy do momentu:

    "rąbał drwal toporem
    wyje po nim pies" - lejąc ze śmiechu, byłam już pewna - ot i "radosna" wiosna widziana oczami Cana ;))

    A dalej jest już coraz piękniej :)) Padłam, pozytywnie ubawiona ;))
    No cały Ty :))
    Pozdrowionka :)
  • Canulas 31.03.2018
    Nawet nie tyle cały, co nawet Ja + 5% Po świętach muszę się tym zajać.
    Dziękuję ślicznie.
    Pozdrawiam.
  • Aisak 31.03.2018
    a jednak piszecie wiersze ❤
  • Canulas 31.03.2018
    Oj tam, wiersze
  • Nachszon 02.05.2018
    Wyimki, które mnie urzekły:
    "Bóg znów topi ludzi o siebie zazdrosny"
    "Szloch zielonych dzieci"
    "Nóż pióro zastąpi gdy skóra zeszytem"

    Całości nie przyjąłem na klatę, to znaczy jedne zwrotki weszły we mnie jak w masło, inne minęły.
    Czyli Canulas jednym z objawów choroby u Ciebie jest pisanie wierszy?
  • Canulas 02.05.2018
    Odskocznia jeno. To akurat pozostała energia po Balecie zimowych noży, który mi troszkę dopieprzył emocjonalnie. Miałem jeszcze trochę prądu, to ulokowałem, jednak nie była to lokata ni dobra, ni zła. Chyba taka... budująca pulę.
    Dzięki za wizytę.
  • spirytysta 20.07.2018
    Bardzo melodyjny, regularnie zbudowany, przyjemny w lekturze utwór.
  • Canulas 20.07.2018
    Eh, aż se sam przypomniałem :)
    Dziękuję.
  • sensol 01.12.2018
    zatkało kakao
  • Canulas 01.12.2018
    Hmm, w szkole się tak mówiło. Pamiętam.
  • Mia123a dwa lata temu
    Serio obiecuję to już ostatni na dzisiaj. Hmm. Wiosna, a gdzie tencza, słońce i kolorowe motylki?
    Ale to było coś, coś zupełnie innego. Niestandardowe podejście do tematu. Lubię, cuś takiego, hm fakt bo sama bym na to za Chiny złote i góry nie wpadła. Dobranoc :)
  • Canulas dwa lata temu
    Wpadłabyś. Pięknie dziękuję za urocza mini krucjatę.
  • JamCi ponad rok temu
    Luuuubię. Ty się marnujesz. Specjalnie wlazłam w ten, którego nie znałam jeszcze.
  • Canulas ponad rok temu
    Ten niedługo jako czwarty na t3ksture trafi. Ale i nowki też, bo już pomału czuję, że mnie wybniata od braku wyrzygania treści.
    Myślę, że na dniach rozpęknę z kasztan na dwa muchomory i coś wydziabię.
  • JamCi ponad rok temu
    Canulas to fajnie. Te jakoś szczególnie lubię, ale się zagłębię i w inne, tylko czasu brak.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania