X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Ritha 13.01.2018
    "Wszelkie odstające prostopadle elementy mogłyby zostać, no, niewłaściwie odebrane. Albo, biorąc pod uwagę Sheerę, właściwie, aczkolwiek kłopotliwie" :)

    "Krabschnittz wiedział o wszystkim i, dzięki audiomagom, rozumiał całość. Wciąż nie wiedział jak, ale rozumiał. I był tym trochę przerażony" :D

    "jakby Oxley był zaginionym żaglowcem na dnie morza, a ona trzymała wydruk z sonaru" :)

    "Ferus jestem, możesz nazywać mnie Ślimakiem. Moja siostra mnie tak nazywa, więc... - Wzruszył lekko ramionami, sugerując, że potężnym siostrom można pozwolić na wiele" :)

    "Ferus Ślimak Oxley, do usług. Chciałem, w imieniu swoim i kapitana Tussenvoegsela, prosić o możliwość przeniesienia nas na inną placówkę obserwacyjną lub, jeśli to możliwe, pozwolenie nam "pobłądzić". - Oxley schował ręce za plecami, pochylając się lekko i podskakując w miejscu, na samych piętach. - A nuż coś znajdziemy - dodał konspiracyjnym tonem" - Oxley jak zawsze uprzejmy, w porywach do szarmancki, trzeźwo myślący ze skłonnością do działania, to jest typ bardziej zarządzający, niż podlegający zarządzeniom, ale podporządkować się też kulturalnie potrafi . I Tus i Oxley i Krab to postaci pozornie kontrastowe, ale jednak każdy ma w sobie coś fajnego.

    Zasuwasz elegancko, nie będę powtarzać pochwał, bo poziom jest cały czas trzymany.
    Pięć i czekam na ciąg dalszy :)
  • Canulas 09.04.2018
    Taaaa, coraz dalej, coraz bliżej. Może się ukrył w Lady W?
    No nic. Zobaczymy.
    Część bez narzekań
  • Okropny 09.04.2018
    Wiesz, co by to było, gdyby ukrył się w Lady W.??!?;"!"*&:?(7*"(?
  • Agnieszka Gu 19.10.2018
    kuźwa, sie narobiło... lecim :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania