ab

m

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (164)

  • Szpilka 08.03.2021
    Nom, a sprawcy ciąży wypalić na czole - MORDERCA!
  • SwanSong 08.03.2021
    Komentarzy nie piszesz, boś dureń.
  • Grain 08.03.2021
    Parafrazując Kisiela, lewacko stworzyło sobie tzw. ruch kobiet, żeby móc walczyć bohatersko z całą rozbuchaną problematyką.
    Nikt nikomu nie wypala na czole ,,morderca", aczkolwiek obserwując niektóre zdjęcia profilowe myślę, ze niektóre osoby same sobie robią te martyrologiczne sznyty. Ale to chyba przejściowe, przestało działać. Coraz więcej znajomych usuwa ten symbol. Czekam na dalsze pomysły.
  • Narrator 08.03.2021
    W Australii legalny limit aborcji upływa 24 tygodnia i nikt z tego powodu nie bije na alarm. A przyrost naturalny o wiele wyższy niż w Polsce.
  • Narrator 08.03.2021
    Tak jest zawsze z przypadkiem tzw. granicznym. Wypadnięcie jednego włosa nie jest łysiną, drugiego również... Kiedy więc zaczyna się łysina? Granice są sztucznością, nie mają odpowiednika w naturze, są wymysłem ludzkiego umysłu. A jednak bez nich nie moglibyśmy funkcjonować w nie dającej się zmierzyć, ani ogarnąć, nieludzkiej przestrzeni.
  • Zaciekawiony 09.03.2021
    Była sobie kobieta, która potknęła się na schodach i podczas upadku doszło do przebicia błon płodowych. Trafiła do szpitala z podejrzeniem przedwczesnego porodu lub poronienia. Jednak mimo odejścia wód, do porodu nie dochodziło. Wdarło się wewnątrzmaciczne zakażenie bakteryjne, bo przerwanie błon uniemożliwiło względną sterylność środowiska. Pojawiła się gorączka, dreszcze i spadek ciśnienia. Wykonano więc badania płodu. Był obrzęknięty, prawdopodobnie zajęty przez zarażenie. Zarazem, jednak nadal był połączony z matką pępowiną a na USG nadal biło mu serduszko. Ponieważ był to kraj szczycący się przywiązaniem do cywilizacji życia, ciąży nie przerwano, mimo że infekcja trwała właśnie w obrębie macicy, łożyska i płodu. Czekano, aż serce płodu przestanie bić. Ostatecznie pierwsze nie wytrzymało cerce pacjentki, która doznała sepsy. W ramach zasady ochrony życia doprowadzono do śmierci płodu, który w tym momencie był i tak nie do uratowania, oraz matki, która przy szybkiej interwencji mogła jeszcze przeżyć a cała sytuacja nie była jej winą.

    Są jeszcze takie kraje, w których matka trafia do więzienia, jeśli zdarzy się jej poronienie.
  • Szpilka 09.03.2021
    Nie tylko dziecioroba napiętnować rozżarzonym żelazem, stosującym coitus iterruptus też! Nasienie marnuje, sam Bóg, Onana śmiercią pokarał za marnowanie.

    I tak step by step kraj pogrąży się w oparach absurdu...

    średniowiecznego.

    Poniżej fragment wstrząsającej książki, do czego doprowadził fanatyzm religijny, akcja osadzona w czasach współczesnych, dwunastoletniej dziewczynce, pół-Polce, zdziadziały małżonek rozerwał narządy rodne, doprowadzając do śmierci. Fragment dotyczy zgody imama na poślubienie dziecka przez dziadygę pedofila.

    Inszallach – odpowiedział arabski duchowny. Haszim streścił imamowi cel swoich odwiedzin, prosząc go o wskazówkę pochodzącą ze świętej księgi. – Z tego, co opowiadasz, wynika, że twoja córka zaczęła miesiączkować, a więc jest już kobietą. Nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Prorok Mohamed poślubił Aiszę, gdy ta miała sześć lat, a zaczął współżyć, gdy skończyła dziewięć. Czy może być dla nas, muzułmanów, większy autorytet? – W żyłach tej małej płynie krew niewiernych, co oznacza, iż wymaga ona większej kontroli – argumentował ojciec dziewczynki. – Wiesz, drogi Haszimie, co mówi hadis3? Większość ludzi w piekle to kobiety. Mają one przecież ułomny rozum, a status społeczny mężczyzny zależy od kobiety. To dobry pomysł, aby znaleźć dziewczynce dobrego najlepiej starszego, doświadczonego mężczyznę. Takiego, który krótko będzie trzymał twoją córkę, bo ona z całą pewnością tego właśnie potrzebuje. Módl się żarliwie, a Bóg otworzy ci oczy.
  • Szpilka 09.03.2021
    *interruptus
  • Zaciekawiony 09.03.2021
    Ciekawo mnie po co autor wrzuca takie teksty w miejsce, gdzie nie chce z nikim dyskutować. Jeszcze rok temu pod każdym opowiadaniem wrzucał prośbę o porady, bo uczy się pisania, potem nagle okazało się że nie umie przyjąć do wiadomości negatywnych opinii. A potem się nawet pożegnał choć nadal tu pisze.
    Niech sobie założy wydawnictwo i tam wyda zbiorek tekstów.
  • Celina 09.03.2021
    Zac. niepełnosprawnego intelektualnie rżniesz? Wyzwiska od głupków i temu podobne to nie są merytoryczne uwagi, ani krytyka, tylko zwykłe chamstwo. Wcale się nie dziwię autorowi, że stara się być powyżej tego szamba, skoro osoba za to odpowiedzialna na to nie reaguje.
  • Angela 09.03.2021
    Celina ty to chyba ostatni, który ma prawo kogokolwiek w kwestii wyzwisk upominać,
    po tym ja na politycznym Yanka obrażałeś.
  • pansowa 09.03.2021
    Celina he, he,to dopiero wychowawca się odezwał:)))
  • Angela 09.03.2021
    Celina a to taka mała wkleja, żebym gołosłowna nie była : )

    Celina 2 dni temu
    I po co ścierwo obrażasz ludzi?
  • Celina 09.03.2021
    Angela rozumkiem to cię natura nie obdarzyła.
  • Akwadar 09.03.2021
    Celina a ciebie prawdomównością ;)
    Tak, tak zaraz przypomnisz mi, że jestem stajenny hi, hi
  • pansowa 09.03.2021
    Akwadar Fajnie, że przypomniała temu hipokrycie, a to tylko jeden z wielu przypadków :)))
    Mnie też wychowywał dwa lata temu :)))
  • Angela 09.03.2021
    Celina jak do mnie piszesz, to przynajmniej sukienkę czystą załóż : )
  • Akwadar 09.03.2021
    pansowa bardzo wielu... o pedofili już nie wspomnę
  • pansowa 09.03.2021
    Angela To kocmołuch.
    I na zewnątrz i wewnątrz.
  • Akwadar 09.03.2021
    Angela i stringi hi, hi
    Witam Cię, Pani! :)
  • pansowa 09.03.2021
    Akwadar Się młotek odezwał... :)))
  • Angela 09.03.2021
    Akwadar Witam Cię, Panie : )
    Cześć Sowo : )
    Nie, on stringów nie nosi, bo to grzech, woli reformy : )
  • Akwadar 09.03.2021
    Angela barchany... powiadasz... jaki seks takie majty :)
  • Angela 09.03.2021
    pansowa zbyt wiele, to on mądrego do powiedzenia nie ma : )
  • pansowa 09.03.2021
    Akwadar Stringi noszą tylko lewaki LGTB.
    Angiela, a kto o tym najlepiej wie, niż ja? :)
  • Angela 09.03.2021
    Akwadar Ruskie, jedne z tych co to się pod pachami i na kolanach przecierają : )
    Paskudny typ.
  • Akwadar 09.03.2021
    Angela a to fe...!
    Puchacz kto go tam wie, kim tak naprawdę jest....
  • Angela 09.03.2021
    pansowa ile już ta wojenka trwa? Ze dwa lata, czy więcej?
    Typ jest jak karaluch.
  • pansowa 09.03.2021
    Angela Tyleż obrzydliwy, co żywotny.
  • Angela 09.03.2021
    poprawka, karaluchy mądrzejsze i ładniejsze : )
  • pansowa 09.03.2021
    Angela To prawda.
  • Prosił, ale nie umiał ich przyjąć.
  • Celina oczywiście wyzywanie od głupków to zwykłe chamstwo, ale autor reagował alergicznie na niemal wszystkie komentarze. Kiedyś napisałem mu merytoryczny, i umiarkowanie przychylny komentarz, a on zaatakował mnie personalnie. Od tego czasu patrzę na niego podejrzliwie.
  • Inna sprawa, że pod tym tekstem niemal wszystkie komentarze są nie na temat.
  • Celina 09.03.2021
    Marku, być może był już uczulony po kilkunastu takich komentarzach, jak ten Swan Songa. Sam widzisz, że hołota po prostu tutaj troluje bezkarnie wątek i nikt nie reaguje. Zresztą przed chwilą czytałem, dziś Szpilka zareagowała dość alergicznie na Twój komentarz. Tyle że Custro może reagował alergicznie, ale jak sobie przypominam nie wyzywał, ani nie obrażał.
  • Celina 09.03.2021
    Po czym poznać, że komuś brakuje rozumu
    (Fraszka)

    Po czym rozpoznać mentalną idiotkę?
    Po tym, że miesza przyczynę ze skutkiem.
    Dla niej nie ten zły, co bluzga i grozi,
    ale ten, co za to w mordę mu przyłożył.
  • Angela 09.03.2021
    Celinko, większego mentalnego zera od ciebie, to próżno ze świecą szukać, ale o tym wiedzą
    już wszyscy na tym portalu : )
  • Celina 09.03.2021
    Inna wersja

    Po czym rozpoznać mentalną idiotkę?
    Po tym, że miesza przyczynę ze skutkiem.
    Dla niej nie ten zły, co zło czyni w wątku,
    ale ten, co gnoja wezwał do porządku.
  • Angela 09.03.2021
    ha ha ha, oj głąbie, nawet mnie bawisz.
  • pansowa 09.03.2021
    Angela Nie tylko Ciebie :)))
    To ojszczypłot, który robi z siebie idiotę nawet o tym nie wiedząc.
  • Akwadar 09.03.2021
    Angela a to frajer ubawił i rozśmieszył :))
    Wezwał do porządku hi, hi, hi no, uśmiałem się do rozpuku :))
  • Akwadar 09.03.2021
    pansowa, nawet jemu wolno marzyć hi, hi, hi
  • pansowa 09.03.2021
    Akwadar Och, troszku tylko kulturalnie skarcił...
  • Akwadar 09.03.2021
    pansowa w myśl zasady:
    Nie bluzgaj człowieku, bo to grzech jak skurwysyn! :)
  • pansowa 09.03.2021
    Akwadar Oj tam. oj tam...
    Łagodne to jak baranek Boży :)
  • Akwadar 09.03.2021
    pansowa i to z masła ulepiony! :)
  • Szpilka 10.03.2021
    po czym rozpoznać portalową szuję?
    bo sam złodziej a wrzeszczy łapać złodzieja!
    z głową na miejsca zamienił się z... członkiem
    i stamtąd prawdy wyssane wkleja ???
  • Celina 10.03.2021
    Zamiast zbijać bąki tutaj,
    ić kalikom szarpać druta??
  • pansowa 10.03.2021
    Celina szarpnij sobie druta w klopie
    To poprawi się jełopie
  • Szpilka 10.03.2021
    wciąż wygłasza prawdy boże,
    ale myśli - kiedy włożę

    swój wentylek w tyłek kota,
    to zoofil? też i idiota ???
  • Celina 10.03.2021
    By im zanieść szczęścia owoc,
    musisz popracować (z) głową.
  • Szpilka 10.03.2021
    raz wydupcył psa sąsiada,
    choć to przecież nie wypada ???
  • pansowa 10.03.2021
    Celina ty pracujesz na wentylu
    Z taką głową w takim stylu
  • Szpilka 10.03.2021
    dupcyć trzeba w swej zagrodzie,
    swoich trzoda nie pobodzie ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka nie rób z tyłka gęby,
    bo dopadną cię rozstępy.
  • pansowa 10.03.2021
    Celina kiedy mózg twój ma rozstępy
    To oznacza że padnięty
  • Szpilka 10.03.2021
    niech mnie lover kóz nie tyka,
    bo mu jeszcze sczeźnie grdyka

    z woli bożej ???
  • Celina 10.03.2021
    Marzy ci się poziom kozy,
    musisz dużo pracy włożyć.
  • Szpilka 10.03.2021
    Niech SE wkłada nawet krowie,
    proboszczowi ja nie powiem ???
  • Szpilka 10.03.2021
    Może także bzyknąć byka,
    ale byka się on cyka ???
  • Celina 10.03.2021
    Cenniejsze złota moje słowo,
    możesz całować psa pod ogon.
  • pansowa 10.03.2021
    Celina kompletny fajans gramatyczny i rytmiczny

    Więc zadajesz się z hołotą?
    Weź ogarnij się niemoto.
  • Szpilka 10.03.2021
    niech SE wsadzi złote słowa,
    gdzie nie sięga własna głowa ???
  • Szpilka 10.03.2021
    wszystko niby ma ze złota,
    a posuwa tylko kota ???
  • Celina 10.03.2021
    Lubię patrzeć, jak się żmija,
    z nienawiści w kabłąk zwija.
    Strzyka jadem ludziom w oczy,
    ponad obcas nie wyskoczy????
  • pansowa 10.03.2021
    Celina pewnie obcas masz wysoki
    Boś jest mały choć szeroki
  • Szpilka 10.03.2021
    niech on w tyłek kozie patrzy,
    to świat jakże doskonały,
    no i cudny też teatrzyk,
    gdy pasuje jego mały ???
  • Szpilka 10.03.2021
    gdy wydupcy własną kozę,
    chęć na kury mistrza bierze,
    nic że doopa ta z nawozem,
    zmówi potem trzy pacierze ???
  • Celina 10.03.2021
    Zepsute myśli przemieniasz w słowa,
    pewnie cię w głowę kopnęła krowa.
  • Szpilka 10.03.2021
    niech o drucie łun pamięta,
    pierwszy zgniłek chwalipięta ???
  • Celina 10.03.2021
    Ić kalekim uchyl serca,
    jako siostra miłosierdzia.
  • Szpilka 10.03.2021
    a katalom jak Celyna
    niech się ludzka krzywda wrzyna

    w doopę ???
  • pansowa 10.03.2021
    Celina serca uchyl więc Celinie
    To głupota cię nie minie
  • Celina 10.03.2021
    Wylinka, smutny żmiji koniec,
    zrzuciła skórę, wyszedł zaskroniec.
  • Szpilka 10.03.2021
    *katolom
  • pansowa 10.03.2021
    Celina z Celinki wyszedł zaś baran
    Nawet specjalnie się tu nie starał
  • Szpilka 10.03.2021
    żmii, MISZCZU ?

    żmii chciałby też coś zrobić,
    ale dostał jakiejś fobii,
    więc wydupcył on zaskrońca,
    mimo braku końca ???
  • Szpilka 10.03.2021
    Pansowa

    Hahahahah, a z barana wyszła doopa,
    no i śmiechu kupa ?
  • Celina 10.03.2021
    Katol, to człowiek elitarny,
    poziom dla Szpulki nieosiągalny.
  • Celina 10.03.2021
    Err szpilki
  • pansowa 10.03.2021
    Celina rytm! :)))
    Gość nam wysiada:)))
  • pansowa 10.03.2021
    Skoro takie mamy elity
    To nam państwo odchodzi w niebyty
  • Szpilka 10.03.2021
    hahahaha, elitarny człowiek,
    tylko pustka w głowie ???
  • Celina 10.03.2021
    W próżnię padają złośliwe gluty
    katolom możesz wyczyścić buty.
  • Szpilka 10.03.2021
    a ty mu możesz tyłek podetrzeć,
    choć się zadajesz nawet i z wieprzem ???
  • Celina 10.03.2021
    Ty, żebyś mogła do kóz się ślinić,
    musisz osiągnąć wpierw poziom świni.
  • Celina 10.03.2021
    Żeby nie lecieć rymem banalnym.
    level dla ciebie nieosiągalny.
  • Szpilka 10.03.2021
    tobie, jak zwykle wiedzy brakuje,
    bo się zabawiasz za dużo... członkiem ???
  • Szpilka 10.03.2021
    nad poziomy myślą wylata,
    tylko ta myśl durnowata,

    hahahaha, jak i autor ???
  • Celina 10.03.2021
    Tobie od wiedzy wręcz pęka glapa
    trudno rozróżnić mózg od kuciapy.
  • Szpilka 10.03.2021
    ehehehehe, z członkiem na głowy się pozamieniał,
    on teraz fallus? nie, bez imienia ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    W twój poziom wiedzy nie chcę się wgłębiać,
    złośliwość osła, a mózg gołębia.
  • Szpilka 10.03.2021
    ahhahaah, z członkiem na szyi bezwstydnie chodzi,
    a patrzą dzieci, a patrzą młodzi! ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    Ten styl wulgarny, oznaką biedy,
    trudno być grzecznym z móżdżkiem ameby.
  • Szpilka 10.03.2021
    niech się już członkiem własnym nie chwali,
    byleby tylko zawsze na fali,
    to nie wypada wentylkiem świecić,
    doprawdy większe toto u dzieci ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    Z ciebie to nie jest żadna dama,
    jedno co w głowie już od rana????
  • Celina 10.03.2021
    Err jedno masz w głowie
  • Szpilka 10.03.2021
    zajmij się sobą i zachowaniem,
    palcem robiony na miękkim sianie ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    Do Lejdi jaszcze sporo brakuje,
    wszystko kojarzy ci się z ... jednym.
  • Szpilka 10.03.2021
    Hahahahha, czy łamię sobie głowę
    na zaczepki... niezdrowe?

    nie, walę z grubej rury,
    czy to chmyz, czy kundel bury ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    Musisz się jeszcze trochę postarać.
    Masz tupet krowy, a mózg komara.
  • pansowa 10.03.2021
    Celina po co się starać dla patałacha?
    Który przed wiedzą ma tylko stracha.
  • Szpilka 10.03.2021
    tobie zawsze stary trollu łomot sprawię,
    aż ci zęby wyjdą w tej zabawie ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    Jesteś jak koczkodan, który pisze wiersze,
    lecz nie masz kultury i niczego więcej.
  • Szpilka 10.03.2021
    takie trolle z małym fiutkiem,
    mózgi mają też malutkie ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    Z jednym się muszę zgodzić z Freudem,
    Kosmate myśli widać na mordce.
  • Celina 10.03.2021
    Wciąż naśladujesz Koryntu córy.
    Wulgarne słówka i brak kultury.
  • pansowa 10.03.2021
    Celina to się kultura nam odezwała
    I ona nikła i wiedza mała
  • Szpilka 10.03.2021
    hej, lowelasie,
    z córą Koryntu masz dziecko zda się ???
  • Szpilka 10.03.2021
    heeheheh, twoją opinię to ja mam w tyle,
    i to by było na tyle ???
  • Szpilka 10.03.2021
    świętoYePliwa Celyna,
    tylko w dni święte się wypina ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    Straciłaś widzę całą parę
    Po tym jak cię tu przeczołgałem.?
  • Celina 10.03.2021
    Żeby dokopać komuś wyszłaś,
    teraz umykasz jak niepyszna.
  • Szpilka 10.03.2021
    buchachacha, marzy mu się wielki talent,
    a talentu nic, wcale,
    więc trolluje on zapałem,
    też przez miękką pałę ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    Talent wielki za to ty masz
    starego obrzyna.
  • Szpilka 10.03.2021
    słuchaj no, przaśny chłopie,
    zawsze i wszędzie ci dokopię ???
  • Szpilka 10.03.2021
    hahahaha, sama się poetyką nie nazywam,
    jak ty w którymś wcieleniu, to tupet, nie zgrywa ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    Nie tu i teraz przaśna świntucho,
    dla mnie za cienka jesteś w uszach.
  • Szpilka 10.03.2021
    Hahahhaha, gdy cię zawiść w tyłek gniecie,
    pomyśl, że może w innym świecie

    mi dorównasz ???
  • pansowa 10.03.2021
    Celina spokój wielki grafomanie
    To ci jeszcze może stanie.
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    A to złośliwa stara hetera.
    Po co mam równać do tego zera?
  • Szpilka 10.03.2021
    a to złośliwa stara dziadyga,
    a wszystko przez to, że mu nie dyga,

    bujaj się, flaku ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    Poetka? Jeszcze egzystuje.
    Moje wierszyki naśladuje.
  • Szpilka 10.03.2021
    fiutek nie stoi,
    mózg nie pracuje,
    no ja go nazwać,
    zwyczajnie... yhm, yhm ???
  • Szpilka 10.03.2021
    *jak
  • Celina 10.03.2021
    Co za wulgarna ze szpilki dziewczyna,
    świat się na nogach kończy i zaczyna.
  • pansowa 10.03.2021
    Celina gdzie kończy się mózg kończy to jest Celina
    Taka z niej mądra strasznie dziewczyna
  • Szpilka 10.03.2021
    chłopek roztropek - chamskie maniery,
    ale chłopisko przynajmniej szczery ???
  • Szpilka 10.03.2021
    chłopka roztropka powitam czule
    i jak raz papież nazwę go ciulem ???

    hahaahah, ale to było zajefajne z papieża strony ?
  • Celina 10.03.2021
    Dobrze, gdy matołek święte wzorce czerpie,
    gorzej gdy nie myśli, bo tego nie cierpię.
  • Szpilka 10.03.2021
    ale upierdliwe bywają tu trolle,
    Niemcy wprost zwą - eine Gurke,
    a ja powiem - ja fanzolę
    się użerać z takim burkiem ???
  • Celina 10.03.2021
    Trolle są nieznośne,
    szczególnie trollice,
    gdy się taka przyśsie,
    nie ma na co liczyć.
  • Akwadar 10.03.2021
    Ale jaja... :))
  • Szpilka 10.03.2021
    hej, du Gurke!
    spójrz za siebie,
    coś cię z tyłu chyba... kąsa ???
  • Celina 10.03.2021
    Te paskudne trolle,
    szczególnie kobiety,
    gdy czepią się tyłka,
    trudno je odczepić;(
  • Szpilka 10.03.2021
    złóż rączęta swe do Bozi,
    przestań już userom grozić,
    nie przestrzegasz bożej woli,
    oj, rączęta u... powyrywa ???
  • Celina 10.03.2021
    w klawiaturę kopiesz
    niczym nawiedzona
    siedzę przed laptopem
    i ze śmiechu konam
  • Szpilka 10.03.2021
    hej, du hooter!
    wiem, że myśli masz zepsute,
    choć udajesz aniołeczka z dupką białą,
    oj, nie wyjdziesz z piekła cało ???
  • pansowa 10.03.2021
    Szpilka szkoda czasu Szpilka.
    Niech sobie ciągnie druta w kibelku.
  • Szpilka 10.03.2021
    Pansowa

    Fajoska zabawa, ale muszę już mykać, ciao ?

    niech SE ciągnie druta
    stary k... wredniak ???
  • Celina 10.03.2021
    Widzę, pani już wymiękła,
    napalonych asystentka.
  • Szpilka 10.03.2021
    ciągnij druta i nie marudź,
    bo zapędzą cię do garów ???
  • Celina 10.03.2021
    Ci na wózkach i o kulach
    musisz biec, bo zejdą w bólach.
  • Szpilka 10.03.2021
    ty im wyssasz aż do kości,
    taki jak ty wszak nie pości ???
  • Celina 10.03.2021
    Ty im ulżysz w wszelkich bólach,
    pierwsza bowiem im współczułaś.
  • Szpilka 10.03.2021
    lepszy jesteś w tej robocie
    i zarobisz przecież krocie ???
  • Celina 10.03.2021
    Szpilka
    Coś falsetem dzisiaj jedziesz,
    Inwalidzi to nie pedzie.
  • Szpilka 10.03.2021
    Celina

    czyżbyś pedzia przenicował?
    dotąd była zawsze krowa,
    hahahaha, gratuluję gustu ???
  • Celina 10.03.2021
    W wulgaryzmach się z tobą nie zrównam,
    nigdy nie spadnę do poziomu g. podłogi
  • pansowa 10.03.2021
    Celina spadłeś poniżej
  • Szpilka 10.03.2021
    tak, tak, szarpać druta wyszukane,
    kto tu prostak, kto tu chamem?
  • Celina 10.03.2021
    "Szarpidruci"? Metafora,
    bardzo dobra tynfa warta,
    żeby z tego robić problem,
    trzeba nie znać się na żartach.
  • Celina 09.03.2021
    Bardzo słusznie uczyniłeś Custor, że nie odpowiadasz na zaczepki. Zaraz w drugim wpisie zostałeś obrażony bez żadnej reakcji ze strony osób odpowiedzialnych za to forum.

    SwanSong wczoraj o 13:11
    Komentarzy nie piszesz, boś dureń.Odpowiedz

    Gdybyś się wdał w pyskówkę, lub odpowiedział gnojowi, spotkałoby Cię to co tutaj wyżej zaprezentowała hołota, która troluje bezkarnie na tym portalu, bez niczyjej reakcji. A jakaś pani o niewielkim rozumku Ciebie uznałaby za tego złego.

    captiosus satis est;)))
  • pansowa 09.03.2021
    A taka gwiazda intelektu i kultury z hołotą przebywa...
    Dziwne :)))
    Jak tańcowały dwa Michały, tak tu tańcują dwa jełopy.
    Celinka nadaje rytm, bo się świetnie na rytmie zna.
    Słuchaj jej Custor.
    Ona nigdy nie odpowiada u siebie hołocie! :)))
  • Akwadar 09.03.2021
    pansowa jaka gwiazda takie towarzystwo... znaczy hołota ;)
  • pansowa 09.03.2021
    Akwadar Ale on nigdy nie odpowiada z wysokości tronu, co właśnie tu kolejnej gwieździe doradza!
  • Akwadar 09.03.2021
    pansowa nie dziwi nic - jeden gwiazdozbiór ;)
  • pansowa 09.03.2021
    Akwadar Ubogi dosyć.
  • Akwadar 09.03.2021
    pansowa bo gwiazdy bledną i spadają.
  • pansowa 09.03.2021
    Akwadar Powiedz mu to :)))
    Najmądrzejszy, najlepszy, wszystkowiedzący, najkulturalniejszy.
    Aż się wierzyć nie chce, że takie narcyzy bywają.
    Żeby toto chociaż powód miało...
  • Miałem już nie komentować tekstów Custora, gdyż on komentarzy nie lubi. Tym razem jednak skusiłem się, i jestem mile zaskoczony. Widać i on potrafi napisać coś fajnego. Pozdrawiam 4
  • Zaciekawiony 10.03.2021
    Czasem potrafi, ale ogólnie powinien jednak szlifować styl i poprawiać, bo bywa to nieporadne językowo. Lepiej mu wychodziły opowiadania wrzucane z konta Mycroft Holmes Junior, gdzie z kolei problemem była fabuła, której nie było (tak, to jego drugie konto). Rzeczy wrzucane z konta Custor to publicystyka udająca opowiadania, i chyba dlatego nie chce mu się starać w tych tekstach.
  • Celina 09.03.2021
    Tak mogłaby wyglądać dyskusja pod każdym z tekstów, ale nie wygląda.
    Skorzystam z okazji i zapytam, jak byś zareagował, gdyby pod Twoimi tekstami Marku spotykał takie komentarze:

    SwanSong wczoraj o 13:11
    Komentarzy nie piszesz, boś dureń.Odpowiedz
  • pansowa 09.03.2021
    No to mamy więc tu drugiego durnia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania