+

#

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Emi Ayo 18.01.2017
    Fajne. Czekam na następne :D 5
  • Tanaris 18.01.2017
    Dziękuje ślicznie ^*^
  • Emi Ayo 18.01.2017
    Tanaris Nie ma za co <3 Podoba mi się to opowiadanie :D
  • KarolaKorman 18.01.2017
    ,,dziewczyną'' - dziewczynom, bo dwie, a ja jestem dziewczyną.
    Sprawdzaj tekst po napisaniu, może sama wyłapiesz błędy, dam 4 :)
    Opowiadanie przykre, ściska za serce i jeszcze to zaginione zdjęcie (szczerze mówiąc, nie wiem skąd go miała, bo tak ją szybko z domu wytargali, ale może się wyjaśni)
  • Tanaris 19.01.2017
    Mogę to tu wyjaśnić gdyż nie wiem czy będę o tym wspominać jeszcze. Pare zdjeć było włożone w torbie, w tym dwa zdjęcia dziewczyn. Może wspomnę jeszcze o tym, zobaczę :)
  • KarolaKorman 19.01.2017
    Tanaris, myślę, że powinnaś gdzieś o tym wspomnieć :)
  • Tanaris 19.01.2017
    KarolaKorman właściwie masz rację :D
  • motomrówka 19.01.2017
    Ponieważ opowiadanie bardzo mi się podoba, chcę ci zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Np.
    Dzieci wbiegały do salonu, jeden za drugim - jeśli dzieci, to jedno za drugim
    (...) moje bodźce wzrokowe, aby ich wszystkich policzyć, nie nadążały. - przekombinowałaś to zdanie. Bodźce wzrokowe? Wystarczyłoby - oczy nie nadążały ich policzyć, albo - nie nadążałam z ich liczeniem.
    Przypominali podobieństwem mnie i siostrę. - masło maślane, prościej będzie - przypominali mnie i siostrę.
    (...)nie byłyśmy rude, ale sztynkami - wystarczy - byłyśmy szatynkami, o tym, że rodzeństwo ma rude włosy pisałaś linijkę wyżej, poza tym napisałaś to nie po polsku.
    Ciocia od razu spojrzała na mnie z miną poirytowania, że ktoś miał czelność jej przerwać. - proponuję tak - Ciocia od razu spojrzała z poirytowana miną, bo miałam czelność jej przerwać. Albo - Ponieważ miałam czelność jej przerwać, spojrzała na mnie z poirytowaną miną.
    Pociągła jak to jednej, tak drugiej za ucho. - Pociągła może być twarz. Powinno być - pociągnęła. Proponuję tak - Jedną i drugą pociągnęła za ucho.
    Bardzo dobrze opisałaś ciocię, od razu widać , czym pachnie, choć pozory mogą mylić. Z drugiej jednak strony, kara na schodach świadczy o wyrachowanym sadyzmie tej "opiekunki".
    Bardzo emocjonalny tekst. Wyłapałam te błędy, bo opowiadanie jest naprawdę dobre i warto nad nim lepiej popracować. Dziś oceny bez.
  • Tanaris 19.01.2017
    Cóż mogę powiedzieć, jedynie podziękować każdemu z was, za baczne wyłapywanie błędów i wskazaniu mi ich.
    To naprawdę pomaga!
  • Tanaris 19.01.2017
    Każdą krytykę, ale i miłe słowa, liczne błędy moje - przyjmuję z otwartością ^*^
  • Emi Ayo 19.01.2017
    Wybacz,że ja ci nie podaję błędów. Jestem początkująca i nie znam się na tych błędach za bardzo ;) Oceniam fabułę ;)
  • Tanaris 19.01.2017
    Emi Ayo Jo ci prawie, że jo nic na ten temat nie godom, ani mi się gniewać, dyć myśmy tu obie są nowe. :D
  • KarolaKorman 19.01.2017
    Tanaris, ha, ha :)
  • Tanaris 18.02.2017
    KarolaKorman cii... :p tego nikt nie widział :D
  • Ritha 15.03.2017
    Jakież kary,, stanie na schodach do północy, grr... Dzieci w takich okropnych miejscach, są strasznie biedne :(
  • Tanaris 16.03.2017
    Właściwie tak nigdzie nie powinno być, a jednak...
  • Paradise 28.03.2017
    o matko, biedne dzieci... nie wiem czy zniosę to psychicznie. Przekonajmy się, zostawiam 5 i czytam dalej :)
  • Tanaris 29.03.2017
    Nie wiem, czy przepadasz za życiowymi tekstami, ja bardzo lubię czytać fantasy, stąd twoje opowiadanie jest dla mnie the best xD
  • Mrocznaa 08.04.2017
    Szkoda mi tych dzieci. Jak zwykle ode mnie 5 :D
  • Tanaris 14.04.2017
    Dziękuję :)
  • Marzycielka29 17.05.2017
    Bardzo fajnie oddajesz klimat tej historii, uczucia bohaterki przez co opowiadanie dużo zyskuje. Wpadło mi coś w oko... "wytarłam je do spodni" chyba miałaś na myśli o spodnie. Ale to tylko tyle, 5.
  • Tanaris 17.05.2017
    Tak miało być hah xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania