..

.

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Angela 24.11.2021
    Ale co się podmiot przed owym chujem natworzył dzieł wszelakich, to jego : )
    Fajne, bo nie takiego słowa zakazanego się spodziewałam.
    Pozdrawiam
  • Nachszon 24.11.2021
    Dzięki Angela. A jakiego słowa się spodziewałaś?
  • No i się stało :)
    Ale to dobre :)
  • Nachszon 24.11.2021
    "No i się stało" - małpa jesteś Maurycy :)))) To archiwalny tekst. Kiedyś już tu był. Czyściłem przepastne terabajty na dyskach moich maszynek uniksowych i nagle zobaczyłem katalog, którego nie powinno tam być. Rozumiem, na jakiejś końcówce windozowej, ale na serwerze? Już napisałem rm -rf i się zawahałem. Stwierdziłem, że sam ich nie zabiję. Niech umierają z opowi. Umrze portal, umrą i one. Co tydzień w czwartek (o ile coś się nie omsknie) wrzucę jedno. Ten drabbel nie należy do tego zestawu, ale ten zestaw rozpoczyna. To chyba mechanizm obronny - jak ktoś o jednym z nich napisze, że chujowe, to zawsze będę mógł odpowiedzieć: "przecież wiem i ostrzegałem". Każde z nich chyba już tu kiedyś było, ale to jedenaście szczególnych dla mnie tekstów, które są zapisem nieciekawej podróży przez samego siebie Są zapisem, hmmm, jakby to nazwać?... Rundy w piekle:)
  • Cicho_sza 24.11.2021
    I słowo stało się ch**em. ?
    Lepiej nie zadzierać z Matką Wszechsztuka.
    Fajne!
  • Nachszon 24.11.2021
    Ano, trza uważać Dzięki:).
  • JamCi 24.11.2021
    To samo słowo mi wyskoczyło. Przypadek?
  • Nachszon 24.11.2021
    Nie, nie przypadek. Poczucie, odczucie, wiedza, że masz z chujem do czynienia (w sensie ze mną, żeby nie było dwuznaczności, niejasności i innych nieości).
  • JamCi 24.11.2021
    Nachszon bardziej, że wyskoczyło i piszę... ujowo.
  • MartynaM 24.11.2021
    No proszę, okazuje się że talent, czytaj dar od Boga, nie jest nam dany na zawsze. Jak pielęgnować, żeby nie zatracić? To sztuka.
    Znam ludzi, którzy bardzo dużo i bardzo dobrze pisali, a kiedy zamilkli, ciężko im było pogodzić się z tym faktem.

    Dobry tekst. Daje do myślenia. 5
  • Nachszon 24.11.2021
    Jak pielęgnować talent, pytasz martynoM. Trafiłaś pod prawidłowy adres MartynoM, bo ten tekst jest objawioną odpowiedzią wróża Nachszona: wystarczy nie używać słowa chuj, a talent pozostanie :)
    Dziękuję i pozdrawiam ciepło
  • Piotrek P. 1988 24.11.2021
    Ha ha ha XD! Świetna komedia!
    A może raczej: komediodramat?
    5, pozdrawiam :-)
  • Nachszon 25.11.2021
    E tam, nie przesadzajmy, pisać ujowo to nie dramat, dzięki :)
  • Wertyt 24.11.2021
    Rozbawiłeś mnie. 5 groszy z podzękowaniem :).
  • Nachszon 25.11.2021
    1 grosz to już kupa pieniędzy, a 5 groszy i jeszcze do tego podziękowania, to już w ogóle. Aż konto mi się ugięło :). Dzięki.
  • Dekaos Dondi 25.11.2021
    Nachszon↔Trza uważać w błaganiach, o co człek błaga. Powabna obietnica, czasami oślepi umysł.
    Tak, tak, prędko, na wszystko się zgadam, bylem miał, co chce. A zaś uj z tego wychodzi:))
    Mógł chociaż zapytać: Ale jakiego nie powiesz?
    Dawno U Ciebie nie byłam. No ale↔"sekunda" czy "milion lat" wobec "wieczności"
    to i tak jeden uj. Proporcje będą zawsze niezmienne:))
    Pozdrawiam:)↔%
  • Nachszon 25.11.2021
    Właśnie DD jak do człowieka przyjdzie jakiś nieludzki (boski?) byt to już mu się wydaje, że przyszło do niego wyróżnienie. A tu trzeba czytać to, co jest ometkowane gwiazdką i pisane drobnym drukiem. Dzięki Ci śliczne:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania