Poprzednie częściWszyscy na Ziemi będą wariatami!
Pokaż listęUkryj listę

Wszyscy umierają! Słowo "niepasteryzowane" na niedzielę

Wszyscy umierają. Nikt nie ma władzy nad swoim życiem, a absolutna wolność jest złudzeniem prowadzącym do zwyrodnienia typu: jestem wolny, więc mogę zabijać.

Najczęściej z tak pojętej wolności, dziś tej lewackiej i relatywistycznej, rodzi się skłonność do dokonywania aborcji, eutanazji i obojętność na cierpienie niewinnych.

 

A ateistyczne gadanie, że należy cieszyć się każdą chwilą życia, jest złudzeniem, bo wszystko prowadzi do śmierci: "Vivamus, moriendum est"!

 

Tak i tak czeka człowieka tylko śmierć,  więc drżyj i pokutuj nędzna istoto!  Tylko świadomość śmierci wzbudza refleksję nad sensem i celem życia, tylko refleksja nad nieuchronnym końcem życia rodzi w człowieku pytanie o konieczność istnienia Boga. 

 

...

Komentarzy nie piszę, a za życzliwe serdecznie dziękuję!

Wyjaśnienie: nie piszę komentarzy, ponieważ wiele razy mnie atakowano i obrażano. Od kiedy przestałem pisać, przestano mnie obrażać. Jeśli ktoś nie wierzy, to niech poczyta komentarze pod moimi notkami, to zrozumie. Teraz mam spokój!

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Okropny 18.07.2021
    Wampiry nie umierają
  • poco 18.07.2021
    czy żeś z wioski
    czy też z miasta
    życie skończy się
    i basta

    i odejdziesz w mrok
    w niebycie
    w nicość
    koniec, fine
    było życie
  • DEMONul1234 18.07.2021
    " A ateistyczne gadanie, że należy cieszyć się każdą chwilą życia, jest złudzeniem, bo wszystko prowadzi do śmierci: "Vivamus, moriendum est"! "
    "Tak i tak czeka człowieka tylko śmierć, więc drżyj i pokutuj nędzna istoto!"
    Nie zgadzam się. Równie dobrze możesz popełnić samobójstwo, ale (pewnie) tego nie zrobisz. Życie nie jest bez sensu; nawet jeśli przyjdzie ci dziś umrzeć, wszystkie dokonane przez ciebie rzeczy zostaną. Nawet twoje pogrzebane ciało polepszy glebę ^^

    "Tylko świadomość śmierci wzbudza refleksję nad sensem i celem życia, tylko refleksja nad nieuchronnym końcem życia rodzi w człowieku pytanie o konieczność istnienia Boga. "
    Z tym się zgadzam.

    2/5
  • JamCi 18.07.2021
    Czytam Cię od jakiegoś czasu, tylko mam problem co Ci napisać. Zostawiam ślad. Może kiedyś wpadnę na to jak skomentować.
  • JamCi 18.07.2021
    Ale hasło : nie czytam nie komentuję, bijta pokłony, palta stosy jest cokolwiek... No.
    Chyba nie tędy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania