...

Admadea I

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Keraj 28.08.2018
    Mocne uderzenie, spjąć się na wyżyny swoich możliwości, ale musi być motywacja. 5
  • Canulas 29.08.2018
    Canulardo trochę nie rozumi. No, ale dopiero wstał. Da se czas.
    Dzienks
  • Buziak 30.08.2018
    Czyta się bardzo szybko, a i świetna historia przy pizzy, aż się zaśmiałam! Więcej nie piszę, nie chcę nic więcej zdradzać, sami przeczytajcie. :)
  • Canulas 30.08.2018
    Hmmm, ale czytała waćpanna, że to nie najlepsze na start z Don Canulardo :)

    Nie no, żartuję. Dzięki piękne za wizytę.
  • Buziak 03.09.2018
    Canulas, mam w planach "Pięćset mil do domu", ale jakoś krucho z czasem, więc pozostawiam na jesienno zimowe wieczory. Pozdrawiam.
  • Canulas 04.09.2018
    Buziak, Taa, zawsze to jakiś plan. Pozdrówka.
  • Ritha 31.08.2018
    Przybyłam :)
    Miłosna kategoria... ciekawe.
    „Stąd wniosek, że Canulardo ma świadomość "isz" to raczej dzieło wybitne nie jest i z tego względu zaadresowane bardziej do juzerów już z Canulardem obytych” :D
    Chciałam jeszcze rzec, że słowo „kasztańskie”, ma szanse wbić się w top 10 najfajniejszych słówek roku.

    „błąd w sztuce nawigacji o piętro albo budynek” – to je git

    Tekst z epoki wczesny Canulardo, czyli - naturalnie, poprawnie (nawet bycoli nie wyłapałam), luźno i z humorem, ale mocy współczesnego Canulardo brak. Pomimo to (!) tekst mnie nie zmęczył, a wręcz (!) zaciekawił. Miłosnych uniesień nie zauważyłam, czyli najlepsze dopiero bydzie.
    Gites, gwiazdy jak najbardziej, no i czekam co zaserwujesz dalej :)
  • Canulas 01.09.2018
    Słówka takie jak "kasztańskie" mrówkojad i muchomor, zmiennie używane robię robotę. Taa, miłości jeszcze ni ma. Bydzie dalej.
  • nigdy 03.09.2018
    Ja dziś małomównie, ale piątkę zostawiam bo bardzo mi uprzyjemniło wieczór pozdro!
  • Canulas 04.09.2018
    O proszę, hmm. Podziękował.
  • nimfetka 06.09.2018
    "Jak sądzisz? Jesteś moim zastępcą, a ludzi znasz lepiej ode mnie." - Brak myślnika.

    "— Jest taka jedna złota myśli, chyba Kaliguli, którą szczególnie cenię. Chcesz ją usłyszeć?" - A nie: myśl?

    Wiem jak pisałam wcześniej i dostaje lekkiego krindżu, kiedy bierze mnie na moje stare pismadła, ale żeby publikować je na portalu, to chyba musiałabym być bardzo odważna.
    Twoje starocia to nie wyżyny, wiadomka, ale nie ma tragedii. Jak na początki bardzo spoko. Akcja poprowadzona dosyć wartko. Ogólnie to ja mam tak, że odczuwam toksyczną potrzebę opisów. W sensie, boję się, że jeżeli nie nakreślę miejsca, wyglądu postaci, to czytelnik sam go sobie nie wyobrazi, a treść będzie pusta. Nie lubię tego w cholerę, ale podoba mi się efekt końcowy, więc żyje z tym w takiej miłości-nienawiści. No i ten teges, tutaj właśnie tych opisów nie widzę, a dodałby uroku, tak moim subiektywnym zdaniem.
    Poza tym już, nie ma na co narzekać.
  • Canulas 07.09.2018
    Taa, sporo racji. Nigdy nie byłem wirtuozem opisów, więc się przychylam. Raczej w tym opku nie będę już ich dorzeźbiał, ale inne duperelki poprawię. Dzięki.
  • Justyska 06.09.2018
    "Nie zapamiętuje raczej takich rzeczy." Ogonek uciekl

    Mimo że domyslilam się w trakcie ze facet podejrzany to i tak nic tekst na tym nie stracił. Fajne, dynamiczne, swobodne. W sam raz dla relaksu.:)
    Pozdrawiam!
  • Canulas 07.09.2018
    Oj, faktycznie uciekł. Już ogarniam. Dzięki.
  • Majonez XvX 10.09.2018
    Uuuu, czuć to. Tą inność. Tekst jest dobry ale brakuje w nim więcej tej oryginalności i zabawy słowem.
  • Majonez XvX 10.09.2018
    Takie trochę suche i na siłę jakby podpięte pod taki deseń gatunkowy. Ale zjeść się dało. Stawiam 4 bo jednak złe nie jest

    sorki za dwa komenty ale coś mnie sie wcisnęło i tak wyszło
  • Enchanteuse 19.09.2018
    "Dostrzegłem go, dopiero kiedy położył obok mnie pudło z pizzą. W zasadzie to dwa pudełka."

    Przecinek przed "kiedy", chyba, ale to musiałbyś sprawdzić.
    Za to na pewno przecinek po "dostrzegłem go" zbędny.

    "Dobra, leć już dzieciaku. "

    Przecinek przed "dzieciakiem".

    No to tyle. Przyszłam tu, żeby nadrobić zaległości, i się nie zawiodłam. Dynamicznie, dialogi męskie, miejscami rwane. Zaczątki tego, co robisz teraz w Pięćset mil.

    Pozdrawiam ciepło :)
  • Canulas 19.09.2018
    Miło, że tak na to patrzysz. To... krzepiące
  • Enchanteuse 19.09.2018
    Canulas oj przestań. Ważne, że piszesz teraz, tak jak piszesz.
    To była droga, jak sam mi napisałeś pod jednym z fatalnych wierszy.
    Nie ma co przykładać do niej zbyt wielkiej wagi, jeśli idzie o jakość :)
  • Enchanteuse 19.09.2018
    Poza tym akurat ta część i część następna są dość wartko napisane.
    Potem, (przynajmniej w mojej ocenie) coś się zaczęło rozjeżdżać, klimat topnieć.
    Nie wiem, może to po prostu nie mój gatunek, a może faktycznie kwestia warsztatu. Albo kwestia stylu, co nie oznacza wady w tym przypadku.
  • Blanka 25.09.2018
    Hmm. Troszkę inny tekst niż te, które u Ciebie czytałam, ale przyjemnie i lekko się czytało. Ta kategoria troszkę myląca póki co, ale... Zobaczymy co dalej. *****
  • Canulas 25.09.2018
    Czizass, to je staroć ;)
    Mega staroć, Blanku.
    Łolej.
    Jak masz chęć obadać Canulardo, nowego noira oceń.
  • Blanka 25.09.2018
    Canulas, *czytało /czytałam - analfabetka ja:/ sorry. Po kolei:)
  • Canulas 25.09.2018
    A katuj się do woli. Canulardo ostrzegał.
  • Ozar 02.11.2018
    Dobre i proste tak że nawet nie wysilając pacynki wsio skumałem. Taka sytuacja jest w wielu dużych firmach, gdzie człowiek jest tylko narzędziem do zarabiania kasy. Tam nikt nie patrzy czy dajesz rade, czy możesz pracować 20h/dobę, czy masz zonę, dzieci. To takie Arbeitslagry made in XXI wiek. Miałem kilka razy oferty pracy w takich kołchozach, ale jak usłyszałem co tam się wyrabia dałem sobie spokój. Tam ludzie wytrzymują 2/3/4 lata max a potem albo odchodzą do innej pracy, albo idą do psychiatry z potężną depresją. Jednak dopóki będą chętni pod bat będzie się to kręcić dalej. 5 za ciekawy i bardzo życiowy temat.
  • Canulas 02.11.2018
    Kurde, zapewne całkiem niechcący, ale wybierasz akurat te teksty, które nie są wstawione w całości. To ma ze 12 części, ale wstawiłem tylko kilka. Lojalnie uprzedzam, że urywa sięw środku.
    Dzięki, Ozar
  • Ozar 02.11.2018
    Canulas No pewnie tak, ale te ostatnio wybrane sa akurat dla mnie bo pisane dość prosto.
  • Canulas 02.11.2018
    Ozar, starsze teksty. Może temu.
  • Ozar 02.11.2018
    Canulas Dla mnie lepiej hahahahaha

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania